Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 24

פוסטים מומלצים

המינוס היחיד - נדפק לי היום חופש שלקחתי כדי להכניס את הרכב למוסך, כי הבעיה נפתרה מיד.

לדעתי אתה יכול לתבוע אותו על זה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 579
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

הפולו 1.6 של המשפחה כבר בת 12..., וחצתה השבוע את ה- 200 אלף ק"מ.

יד ראשונה, אך שימשה את זוגתי 5 שנים, את הבן עוד 5, ואת הבת כבר שנתיים.

מטופלת באדיקות רק אצל רון כל 10 אלף ק"מ, לרבות ריענון לשמן גיר כל 60 אלף ק"מ, ומפגינה אמינות מופתית (מנוע BTS).

ממה שזכור לי - משך 12 שנה הוחלפו רק ציריה, משאבת מים, חיישן קראנק ולאחרונה חליל. רפידות בלמים פעם אחת (ננהגת בעדינות).

כל השאר טיפולים שוטפים בלבד.

לחגיגת ה- 200 קיבלה אצל רון טיפול גדול וים של אהבה מכל החבר'ה במוסך.

זו דוגמא מובהקת לכך שתחזוקה קפדנית במוסך מומחה, היא גם פרקטית וגם נכונה כלכלית (רק על משאבת מים וחליל שזוהו במועד, או על פאקינג חישן, יכולתי להסתבך אצל חובבנים עד העצם).

תודה תודה למוסך רון על המקצוענות והיחס המשפחתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודשיים מאוחר יותר...

בשבוע שעבר התפנה לי יום בעקבות כל המשבר ותיאמתי עם רון החלפה של טיימיניג +טיפול קטן באיביזה 2013 שלי .

רוצה לציין שקיבלתי שירות מצויין ומהיר במחיר מעולה . יצאתי מבסוט מאוד מכל הכיוונים .

תודה רבה! אני בטוח אחזור.

Honda Civic 2006 1.6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

בערך כחודש יש לי תקלה ברכב של רעשים ושריקות ברכב כאשר אני נוסע כעל מהירויות נמוכות ובהילוכים  נמוכים.

 

נסעתי עם הבעיה הזו למוסך רון בתל אביב עקב המלצה של חבר.

במוסך המתין לי רון נסענו ביחד על הרכב והוא אבחן לי  את הבעיהואמר שיש לי תקלה  בקלאצים וצריך להחליף אותם.

הוא המליץ לי לבדוק על אחריות של חברת צמפיון על הקלאצים לרכב שלי כי זהו רכיב יקר. והייתה על זה תביעה ייצוגית.

רון היה מאוד אדיב ואפילו בטוב ליבו לא חייב אותי בתשלום לא על האבחנה המקצועית שלו  וגם לא על  הזמן שהוא בדק את הרכב .

 

הקשבתי לרון והתקשרתו לחברת צמפיון ונאמר לי שיש לי עדיין אחריות על הקלאצים ברכב ולהגיע אליהם כדי לפתור את התקלה.

 

מזל שפניתי והגעתי לרון פשוט בחור מקצועי אדיב,נחמד ושירותי שלא מחייב סתם לקוחות ומנסה לעזור כמה שיותר ללקוח לחסוך כסף.

 

ממליץ בחום רב על מוסך רון בתל אביב

 

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש שרשור ייעודי בנושא מוסך רון התותחים.

 

כיף לשמוע עוד תמיד כמובן. ממליץ לך (במידה ואתה לא עושה זאת עדיין) לעבור לטפל אצלו ופרט לנצל את צ'מפיון עבור קלא'צים לבצע מהם ניתוק 100%.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

החל מ-2013 היו בבעלותי גולף במשך 5 שנים,

לאחר מכן פולו.

תיקונים וטיפולים אצל רון ובעקבותיי גם בני משפחתי מטפלים אצלו ויוצאים מרוצים.

 

תודה לרון וכמובן למזל.

ליעד

TOYOTA yaris T-sport 1.5L manual 2003 🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=140130682846597&anchor_composer=false

 

 

ובאופן כללי שווה לעקוב אחריו שם. אין ספור טיפים ותיאורים טכניים שמונגשים בחן ובבהירות

 

 

 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.10.2020 בשעה 00:33, avargel כתב:

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=140130682846597&anchor_composer=false

 

 

ובאופן כללי שווה לעקוב אחריו שם. אין ספור טיפים ותיאורים טכניים שמונגשים בחן ובבהירות

 

 

 

קישור לא נכון

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.


×
×
  • Create New...