Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

ההורדה\העלאה אוטומטית של חלון הנהג לא עבד בצורה תקינה.

לעיתים גם לא יכולתי לתפעל את שאר החלונות, מוזר.

 

הייתי אצל סקודה ביום שישי, הם לא יכלו לקבל אותי.

אז היום נסעתי למוסך רון, הסברתי מה התקלה, הוא אבחן את התקלה במהירות ובקלות.

חלק מצמת החוטים היה קרוע, מוזר מאוד.

 

בהתחלה חשבתי אני אעשה את זה לבד, לחסוך כסף ואני אדם עם חוש ויכולת טכנית ומסוגל לעשות את זה לבד.

לאחר מכן חשבתי שמזל שלא עשיתי לבד, כי ראיתי שהחוטים הם בצבעים ואני עיוור צבעים :).

 

WhatsApp Image 2018-10-28 at 16.30.58 (1).jpegWhatsApp Image 2018-10-28 at 16.30.58.jpg

 

הלחמות בצמה ועבודה עלו לי 300 שקל + מע"מ.

 

בנוסף ביצעתי טיפול שנתי לרכב.

הרכב עומד על 110K אבל עברה שנה מאז הטיפול האחרון.

בוצעו החלפות של פילטר שמן, פילטר מנוע, פילטר מזגן, פילטר דלק, שמן.

בעיקרון גם צריך להחליף פלאגים, אבל אותם כבר החלפתי לפני חודש לבד.

 

בסה"כ יצאה חשבונית על כ-1,500 שקל (כולל הדלת).

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 580
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

עד כמה שמגיע לרון כול הכבוד(וע"פ ביקורות מגיע לו הרבה)

 

כאן זה פשוט מקרה של מישהו שאבחן תקלה X ועשה את העבודה שנדרש וזהו. לא משהו ספקטקולרי.

 

עצם זה שמגיע לבעל מקצוע כול הכבוד על זה שהוא לא ניסה לדפוק/לתחמן/הרס לך משהו, קצת מעיד על כול הענף כולו...

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה דומה היתה (כמה שזה ישן) בדגמי ה-306 ו-ZX של פיג'ו וסיטרואן.

 

אלעד

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עד כמה שמגיע לרון כול הכבוד(וע"פ ביקורות מגיע לו הרבה)

 

כאן זה פשוט מקרה של מישהו שאבחן תקלה X ועשה את העבודה שנדרש וזהו. לא משהו ספקטקולרי.

 

עצם זה שמגיע לבעל מקצוע כול הכבוד על זה שהוא לא ניסה לדפוק/לתחמן/הרס לך משהו, קצת מעיד על כול הענף כולו...

 

אני לא מסתכל על לדפוק\לתחמן\להרוס.

אני מסתכל על כך שהוא אדם בעל ניסיון בתחום המכונאות וידע לאן לגשת היישר, לאחר שהביט על התקלה.

הוא היה יכול לבחון ולבדוק עוד דברים נוספים, אבל הוא חסך זמן לעצמו, חסך זמן לי, בכך שידע מראש היכן לגשת לתקלה.

וזה, בעיני, סוג של מקצועיות וידע.

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בעיה דומה היתה (כמה שזה ישן) בדגמי ה-306 ו-ZX של פיג'ו וסיטרואן.

 

אלעד

 

כבר ידוע שרכב צרפתי זה לא אמין. :-D

גילוי נאות: פותח השרשור הינו פריק של רכבים צרפתיים על דגש של רנו ורק עקב העובדה שלא מצא את הרנו שרצה, הוא הסתפק במועט ובחר את היטי

פרנקופיל מושבע!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

110 ק"מ לאיביזה והגיע הזמן לטיפול גדול..

פעם ראשונה שלי במוסך רון, איך שהגעתי ישר רון פורש ניילון על הכיסא ויוצאים לסיבוב שבו שאל והתעניין והסברתי לו על הדרישות והתקלות שיש.

איך שחזרנו מהסיבוב ישר התחילו לעבוד על הרכב ללא דחיות ועיכובים.

בטיפול הגדול הוחלף :

- שמן מנוע

-מסנן שמן

-מסנן אוויר

-מסנן דלק

-פלאגים

-מגבים קדמי+אחורי

 

בנוסף פתרו לי תקלה של רעידות ורעש בצנרת דלק בצורה טובה מאוד!

 

כמובן בסוף שטיפה חינם של הרכב והתעניינות של רון אם הכל תקין ויש לי שאלות נוספות( שירות מעולה).

מחיר הוגן לכל הדעות!

בהחלט מצטרף לחוות הדעת הרבות וממליץ בחום!

עריכה אחרונה על ידי Tom777
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

היום ניגשתי כהרגלי למוסך רון בתל אביב לטיפול תקופתי, אע"פ שהגעתי לקראת ארוחת הצהרים תוך 10 דקות רכבי היה כבר על הליפט והחל הטיפול.

 

במוסך הרכיבו מסנן שמן מקורי (מיוצר בצ'כיה) ומילאו שמן מנוע של קסטרול - אע"פ החלקים האיכותיים המחיר היה מצוין. ראוי לציין לשבח גם את היחס של רון, של אופיר ושאר העובדים שנותנים להסתובב ליד הרכב (בשונה מהמוסכים המורשים שצועקים על הלקוח לגשת לחדר ההמתנה). כל הכבוד.

 

דבר נוסף בו נתקלתי לראשונה הוא מכשיר מיוחד שמתחבר לפתח מילוי השמן שמאפשר לשפוך את השמן מהג'ריקן אל מנוע הרכב מבלי שיטפטפו אפילו טיפות לצדדים - השימוש במכשיר זה (מצ"ב) מצביע על מקצועיות גרמנית שאפילו לא נתקלתי בה במוסכי צ'מפיון המורשים.

 

כל הכבוד! שווה את הנסיעה מהצפון.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

עוד הוכחה לכך שמוסך רון הוא המוסך הכי טוב שזכיתי להכיר. איזה ביש מזל היה לי היום עם האוטו, ממש חוק מרפי. הגעתי למוסך בבוקר להוציא אישור בלמים לטסט. הכל היה פיקס ומשם נסעתי כבר לעשות טסט. מכל התזמונים בעולם, דווקא בתור תור לטסט נדלקה לי נורת תקלה של TCS ולא יכולתי להוציא את ההילוך מ P ל D או R ולא היו לי אורות בלמים (למרות שהכל היה תקין לפני זה) ממש חוק מרפי!

התקשרתי לרון ודרך הטלפון הוא הסביר לי איך לעקוף את ההגנה של המתג יוניט בלם כדי להשלב הילוך ואמר לי לחזור להחליף אותו. ההחלפה לקחה 10 דקות ובא לציון גואל... שוב כל הכבוד על המקצועיות והשירות ועל היחס האישי, כרגיל רון מציל אותי בזמן אמת....! פעם שעברה הציל אותי ביום שישי אחנצ עם בורג קרטר שלא יוצא....

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודשיים מאוחר יותר...

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן)

בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית סלילי הצתה של R8 (סתם כטיפול מונע).

בנוסף אובחנו רפידות קדמיות קרובות לסוף, אז כבר עשינו רפידות ברקסים קדמיות + חריטה לצלחות.

 

מאחר והיה לי יום יחסית פנוי שזה לא קורה בדרך כלל ,כבר הלכנו על טיפול מוקדם לDSG (במקום 120K) ובנוסף הוחלפה תושבת מנוע ימנית שהראיתה סימני עייפות מתקדמים.

 

אני רוצה להודות למוטי ואלכס התותחים שעבדו על הרכב שלי ויותר מזה - סבלו את הנוכחות והפרפקציוניזם שלי במשך שעות ארוכות וכמובן לרון .

 

לא אמרתי זאת אף פעם לרון (כדי שלא יעוף על על עצמו יותר מדי), אבל המוסך הזה הוא הסיבה היחידה שאני נשאר בקונצרן למרות שכבר מדגדג לי לנסות דברים אחרים.

 

:-D

  • מעניין 1

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי היום למוסך רון כי השפריצרים של הוישרים הקדמיים נסתמו בלכלוך ולכן לא עבדו, הצוות של רון סידר את התקלה במהירות ובמקצועיות רבה,

ורון לא הסכים לקחת כסף על העבודה. שירות מעולה של רון והצוות ותמיד אני מרגיש ביטחון ללכת למוסך בידיעה שאקבל שירות אמין ומקצועי.

בנוסף, רון מנהל המקום אדם מאוד נחמד ותמיד חשוב לו שהלקוח יבין את התקלה, מסביר הכל באופן ברור ועונה על כל שאלה בסבלנות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

בוקר טוב

חזרתי לא מזמן ממוסך רון, אחרי שנכנסתי אליו בגלל 3 נורות דולקות בסקודה ייטי 2010 שלי.

המוסך היה עמוס בלקוחות (שהגיעו ללא התראה, כמוני), אבל רון היה סבלני, נחמד, תקשורתי. הוא חיבר מחשב לרכב , איתר את הבעיה (ניקוי מצערת כמו שמישהו אכן כתב לי כאן לפני כמה ימים), ופתר אותה בכמה דקות (ניקה את המצערת ושם תוסף).

אח"כ חיבר שוב את המחשב לוודא שאין עוד תקלות, ושלח אותי לדרכי אחרי תשלום של פחות מ 350 ש"ח.

אין לי מספיק מילים לתאר כמה אני מרוצה. זה לא מובן מאליו להיכנס למוסך ולהרגיש שאת בידיים טובות.

המינוס היחיד - נדפק לי היום חופש שלקחתי כדי להכניס את הרכב למוסך, כי הבעיה נפתרה מיד.

תודה לך רון, אין עליך!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת אלונהמ
      אחרי בדיקה במוסך הרכב יצא תקין, לאחר בדיקה במרכז הסליקה של חברות הביטוח נראה שהרכב עבר תאונה, אחרי שהצגנו לנציג במוסך הוא ישר לקח דף חדש והוסיף את הסעיפים הנוספים. לפי הסליקה רשום שבעל הפוליסה קיבל 60 אלף על הרכב ומצויין 0 בירידת ערך.
      רוצים 67 והמחירון 64 משוכלל, מה דעתכם לקנות או לברוח? והאם ייתכן שיש ירידת ערך אך זה לא מוצג לא לבעל הפוליסה דרך המרכז לסליקה לחברות הביטוח? 


    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים


×
×
  • תוכן חדש...