Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 24

פוסטים מומלצים

שלום,

 

הגיע הזמן, ועברו כמעט 90K על האאודי שלי אז צריך לעשות טיימינג.

 

התלבטתי מאוד היכן לטפל, בצ'מפיון או לא.

טיפול טיימניג הוא טיפול מורכב וכרוך בפירוק והרכבה של הרבה חלקים, ידע ומקצוענות.

מאידך הרכב שלי כבר בן 7, לא באחריות, ולכן מאוד קורץ לנטוש את המוסך המרכזי בשל סיבה זו.

מאחר וכבר היה לי נסיון מאוד טוב עם מוסך רון בעבר, וגם מחירים נוחים בהרבה מצ'מפיון (+אפשר להסתכל על הרכב בזמן הטיפול), בחרתי כמובן במוסך רון.

התייצבתי במוסך בשעה 07:30, בשעה 08:00 לערך התחילו לעבוד על הרכב, יש לציין שהפירוק נעשה בצורה מקצועית לחלוטין, בזמן הפירוק התגלה שהאוטם שלי נוזל ולכן הוחלט להחליפו גם בנוסף לטיימניג ולמותחן.

לאחר הפירוק וההחלפה של החלקים השעה הייתה כבר 10:00, נשאר רק להרכיב את כל החלקים, גם זה נעשה בצורה מאוד מקצועית וזריזה, והחלפת הטיימינג הסתיימה ב10:30 (לאחר כ2.5 שעות בלבד!), הנענו והכל עובד!

על הדרך כבר החלפתי צלחות ורפידות קדמיות.

כמו כן בוצעה שטיפה למנוע ולרכב (חיצונית ופנימית).

ואני יצאתי מרוצה מאוד!

רון אפילו נתן לי נורות להחלפה באור ברקס העליון האחורי (נורות LED אורז) כמה שהייתי צריך.

לאורך כל הטיפול הייתי ליד הרכב, ראיתי כל מה שעושים, כל מה שמפרקים, ואפילו קיבלתי תשובות לכל שאלותי בנימוס וחביבות.

 

לאחר כשעה קלה את עזיבתי את המוסך, שמתי לב שהרכב מתנהג בצורה מוזרה ומוריד הילוך כאשר מגיעים ל70-80 וגם בעת בלימה, התנהגות שמעולם לא הייתה ברכב.

שיחה קלה עם רון, וקבענו למחרת בבוקר.

 

רון והצוות ישר ידעו מה הבעיה, החיישן של הגיר ככל הנראה התבלה עם הזמן ונרטב במהלך שטיפת המנוע, זה גרם לחילופי ההילוכים המוזרים, ישר התחילו לעבוד על הרכב (השעה 08:00).

כדי להגיע לחיישן צריך לפרק את המצבר, את חיישן הMAF והבית שלו, ועוד חלקים, החלק הוחלף (ועל הדרך גם החלפתי את נורות הברקס העליון) השעה 09:30, אני ורון בנסיעת מבחן על הרכב, שוב בעיית הילוכים, רון לא מתרגש, מאפס את חיישן הגיר בעזרת הSCANNER והרכב נוסע כמו שצריך!

 

בהחלט חוויות שירות טובה מאוד, מוסך נקי מאוד והרכב ללא שום תקלה, כל חששותי מטיפול כזה גדול במוסך שאיננו צ'מפיון פגו כלא היו, מהיום יש לי מוסך בית חדש.

 

תודה רבה לרון, איאן ומוטי וכל הצוות,

כן יירבו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 579
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

אני שומע רק דברים טובים עם המוסך של רון ,

כהרגלי אני מטפל לבד ברכב שלי אבל אני בטוח שאם אי פעם אני יתקל בבעיה זה המוסך היחידי שאני אפנה אליו .

כיף לשמוע על מקום כזה מקצועי ואמין .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באמת רק דברים טובים, ללא ספק בטיפול הבא (טיפול גדול + טיימינג) אני אצלו גם

-פולו 16V 6N שנת 2000 :beerchug: - ירדה מהכביש :( את החלפים הנפלאים אפשר למצוא בק.מ.ר

-סקודה אוקטביה 1.2TSI 2015

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

הפעם רק רציתי לשתף ולא לשאול ,

ביום שישי ביצעתי טיפול שכלל רצועת תיזמון , החלפת רפידות קדמיות ,וטיפול קטן אצל מוסך רון.

היחס והשרות ללא תחרות , רון ענה על כל שאלה ששאלתי והסביר במקצועיות.

העבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר וביסודיות .

לסיכום

ממליץ בחום על מוסך רון.

שבוע טוב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

אני לא יודע עד כמה מותר לשבח כאן מוסך או לא אז אני אסתכן.

לאחר שעקבתי על הודעות שנכתבו על ידי מוסך רון כאן בפורום והבנתו בכל מה שנוגע לפולקסווגן החלטתי לקחת את הפולו שלי לטיפול,

ותיקון נוסף של זרועות הגה.

אני רוצה לציין באמת יחס ממש טוב והסבר על כל דבר,אני זוכר גם שראיתי בפורום שיש כאלה שרק בגלל שחיברו את הסורק לפולו וסרקו בעיות מיחשוביות כאלה ואחרות נדרשו לשלם רק על הסריקה עצמה.

רון לא דורש תשלום על דבר שכזה.

אפילו תקבלו שטיפה אחרי הטיפול :)

 

אז בכל אופן מומלץ ותודה רון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם,,

לפני כשבועיים הגעתי למוסך רון מבאר שבע עם תקלה בפאסאט שאף אחד לא ידע לתת לי מענה בב"ש.

פגשתי את רון,בחור מחמד מאד,מקצוען ברמות גבוהות,ואדיב ברמה שאין כמוה.

תוך 5 דקות רון עלה על התקלה של צינור נשם קרוע ופתר לי את הבעיה במקום.(חודשיים מנסים לפתור את התקלה)

הופעתי לטובה מהמוסך ומהשרות שקיבלתי וגם מהמחיר ההוגן לחלוטין שרון נתן לי.

 

רציתי באמת להמליץ מכל הלב על מוסך רון שעושה פלאים.

 

רון-תודה!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

עוד המלצה על מוסך רון.

 

חבר, בעל גולף TDI (דור 4) התלונן על העדר כח ברכב. מסתבר שהטורבו לא עובד.

ניגש למוסך מורשה צ'מפיון, גדול, ותיק מוכר ומכובד.

במוסך הצליחו להפעילו שוב (לא עבד לחלוטין עקב ניתוק), ולאחר שהופעל "עישן".

קביעת המוסך היתה חד משמעית - הטורבו סיים את חייו, ויש להחליפו בעלות של כ-13 אלף ש"ח.

 

החבר קיבל את הגזירה, ועמד להחליף את הטורבו, בעצת המוסך.

 

אני ביקשתי ממנו בכ"ז, שיגש למוסך רון לחוות דעת נוספת.

במוסך רון - רון עצמו בדק את המגדש, ניקה שאריות שמן שגרמו לעישון, בדק את תקינותו וקבע חד משמעית שהמגדש תקין, והסיבה שלא עבד ועישן היתה חיבורים וניקיון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד המלצה על מוסך רון.

 

הגעתי אליו היום לטיפול ובירור רעשים מוזרים מההגה.

סיבוב קטן ברכב והוא עלה על התקלה, כמו תמיד הרכב עלה לליפט וישר התחילו לעבוד עליו למרות הביקור הלא מתוכנן.

סמכתי עליו בעיניים עצומות והקשבתי לעצתו בנוגע לבוקסות משולשים (תודה רון :wink:) יצאתי מבסוט עם רכב שסוף סוף מתנהג כמו שאני רוצה.

 

אחלה שירות, אנשים, מקצועיות ויחס!

 

תודה רבה ונתראה עוד 10K! :-D

שודד בנקים בפוטנציה8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי המלצות רבות בפורום,הכנסתי את האיביזה למוסך רון לטיפול 10 אלף הראשון שלי,ובדיקת הרכב מכיון שלא היה נעים וקשה לנסוע בו.

אחרי בדיקה של רון,הוא זיהה מייד שהקלאץ תקול ויש להחליפו,מה שכמה מוסכים לא אמרו לי לפני,אולי עוד היה אפשר למנוע את הנזק.

אתמול מסרתי את ריכבתי בשעות הצהריים ואמרתי לו לתקן כל מה שצריך ולעשות טיפול 10 אלף.

היום קיבלתי אותו גם בשעות הצהריים,נקי ומצוחצח.

 

אחרי כמה שבועות שסבלתי לנסוע ברכב הזה,והרכב לא היה בשיאו,סוף סוף אני קם כל בוקר ונוסע לבית ספר בחיוך!

מוסך ברמה אחרת,איו הרבה אנשים כמו רון בארץ וחבל.

 

שווה נסיעה מכל מקום בארץ,לא להתפשר.(למרות שאני מראשון וזה נסיעה קצרה בשבילי,גם אם הייתי גר רחוק יותר הייתי מביא את רכבי לשם).

 

מוסך צנוע,ברמה אירופאית אפשר להגיד.

עוד המלצה לאוסף.

 

רק לשם האוטו שלי יכנס!אני סומך עליו בעיינים עצומות.

 

תודה רון על הכול וניפגש ב-10 אלף הבא...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודשיים מאוחר יותר...

רכשתי לפני כשבועיים גולף שנת 2005 , פתאום נדלקה לי מנורה בלוח שעונים , ניגשתי למוסך מרכזי ושם לא הצליחו לטפל בבעיה אלא ניסו להעלים את המנורה , התייאשתי ובעקבות הפורום ניגשתי למוסך רון ששמעתי עליו המון דברים טובים , איך שהגעתי ישר רון בדק את האוטו ואמר לי מה הבעיה , היתה לי בעיה בEGR (חלק שקשור לגזים של המנוע) ולאחר מכן אחד העובדים נראה לי שמו אוון גם עלה על צינור שהיה סתום בצורה מוזרה חומר כמו זפת (כנראה רצו להעלים את המנורה המוסך הקודם ועשו איזו שהיא קומבינה) .

ניקו לי את החלק והחילפו את ה EGR ורון אמר לי תעשה עכשיו סיבוב על האוטו , חזרתי לרון אמרתי לו תודה ויצאתי מבסוט .

 

רון הרווחת עוד קליינט מרוצה ומהיום אני בא רק אלייך !!!

אני ממליץ על רון בחום ,

דניאל .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם,

ברשותי גולף 1.6 שנת 2000 עם 93000 ק"מ

היום ביקרתי אצל מוסך רון בת"א, (כן, הגעתי אליו מאשדוד...)

התרשמתי לטובה מהמקצועיות ואיבחון התקלות המהיר של צוות המוסך רון ואיאן.

 

היה לי בעיה במזגן שלא קירר, ומאווררים שהיו עובדים רק במהירות 2.

 

הוחלף מדחס חדש מהקופסא של חברת SANDEN תוצרת יפן.

הוחלף מייבש חדש, וואקום, מילוי גז.

החלפת מאוורר חדש חלופי גרמני של חברת VEMO במקורי התקול שגרם לשני לא לעבוד גם כן במהירות נמוכה.

 

אחריות לשנה על העבודה והחלקים.

 

סה"כ יצא לי 4000 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

 

אני מאמין שבמוסך מורשה של צ'מפיון המחיר היה יותר?

 

המזגן עכשיו עובד מצוין, כמו כן אין נפילת טורים בזמן הפעלת המאווררים ממצב כבוי למצב 2.

 

תודה רבה,

 

בברכה,

אופיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לכולם לבייבי שלי היתה תקלה קטנה שהטריפה אותי והוציאה אותי מן הדעת מכיוון שאני בן אדם מאוד פדנט ומסור לאוטו אז החלטתי ללכת שוב לרון כי הוא גם כזה ויודע מה הצפיות שלי ממוסך שאני סומך עליו עם יחס פשוט מעולה.

הרכב פולסוואגן גולף V5 2002 170HP שמורה באמת , לרכב היתה תקלה של הפעלת טורבינת אוויר במערכת משנית כשהאוטו קר מפקודת חיישן חום שהיה תקול , עם הרבה עצב ואכזבה חיברנו מחשב וראינו שהיתה לי תקלה גם בלמדה ובחיישן זרימת אוויר MAF לצערי הרב פגיעה לא קלה לכיס של חייל משוחרר ....

אבל רון היה שם איתי תמיד ואפשר להגיד הלך איתי יד ביד ועשה לי מחיר טוב באמת לפי דעתי .

היום אני בעיניים עצומות יכול להמליץ על המוסך רון הזה זה באמת אחד המקומות שהכי כדאי ללכת ואני גר ברחובות ואני נוסע לת"א כדי לטפל באוטו .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את תגובתך!

גם אני עשיתי אצל רון השקעה ממש גדולה לפולו 16v שלי והגעתי אליו במיוחד מבית שמש

ושמחתי לראות שבאמת כמו שהמליצו לי מדובר במוסך אמין ואיכותי!

אני אישית יעדיף לצאת מבית שמש ולהגיע עד מוסך רון בשביל האיכות ואמינות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים


×
×
  • תוכן חדש...