Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור לשברולט ספארק


 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 3494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי שברולט ספארק כבר כמעט חצי שנה כרכב שני ( הרכב הראשון הוא B4 רכב חברה ).

 

אישתי נהגה בספארק והפסיקה בשל בעיות בריאות שמונעות ממנה להמשיך לנהוג , מאוד כואב לי הלב למכור את הרכב

 

כי אנחנו מאוד אוהבים אותו , עם זאת הרכב קצת משעמם ואיטי , לכן לאחרונה התחלתי להתעניין בלחזק אותו ולעשות אותו יותר

כייפי לנהיגה , מחיפוש בפורום ובירור הבנתי שלא ממש אפשרי לעשות משהו עם המנוע 1.2 שעליו .

 

אבל היום בחיפוש בפורמים בחו"ל מצאתי את התמונה הבאה שסקרנה אותי מאוד :

 

attachment.php?attachmentid=256100&stc=1&d=1316183946

 

אשמח אם מישהו יכול לומר לי מהם הדברים המסומנים באדום ? משמאל את הפילטר הפתוח אני מזהה אבל מזה הדבר הכחול מימין ?

 

אשמח לתשובות עינייניות ללא הטפות מוסר כגון "זה לא חוקי "ולא עובר טסט" את זה אני יודע וזה באמת לא הנושא כרגע.

250004_10150206599538293_521368292_7201496_2097950_n.jpg

ספארק.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אז גדשו את הרכב , אתה רואה את הפילטר אוויר הוא מחובר לשבלול (טורבו)

 

זה פרוייקט קיצוני ביותר לרכב שמגיע עם מנוע כל כך קטן ו82 כוח סוס. באמת שלא מעניין אותי לא חוקי ולא שמוקי

 

ההוצאה הכספית על פרוייקט כזה בארץ במיוחד לאור העובדה שלא קיים חיה כזאת בארץ ישראל ואין ניסיון קודם לאף אומן פה בארץ על הרכב הזה אני אישית לא הייתי נכנס לכזה פרוייקט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להשקיע 20-50 אלף שקל ולקבל את הרכב עם נגיד 200 כ"ס במקרה הטוב וללא אמינות וללא אפשרות למכור (מי שרוצה ספארק לא ירצה את כל הבלאגן, מישרותה ספורט לא ירצה ספארק)

מה שכן זה היה רכב מיוחד וישאיר הרבה אנשים על פעורי פה כאשר תיתן גז.

אז לך על זה, נשמח לייעץ.

 

אם אתה רוצה רכב כפי לנהיגה תמכור את הספארק וקנה WRX\IBIZA TURBO

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במדינה שלנו ועוד עם רכב כמו ספארק וכד' זהו סה"כ מדע בדיוני ולא יותר...הייתי פורש מהעיניין מהר ובלי לחשוב פעמיים..

 

יש רכבים שמיועדים לנהיגה ספורטיבית ומאתגרת, ויש כאלו שלא!

כריזמה 03 | קורולה 05 | 9-5 02 | TypeR 10

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם אתה רוצה להשקיע 20-50 אלף שקל ולקבל את הרכב עם נגיד 200 כ"ס במקרה הטוב וללא אמינות וללא אפשרות למכור (מי שרוצה ספארק לא ירצה את כל הבלאגן, מישרותה ספורט לא ירצה ספארק)

מה שכן זה היה רכב מיוחד וישאיר הרבה אנשים על פעורי פה כאשר תיתן גז.

אז לך על זה, נשמח לייעץ.

 

אם אתה רוצה רכב כפי לנהיגה תמכור את הספארק וקנה WRX\IBIZA TURBO

 

 

אחלה תגובה! ואני מאוד ציני.

אם אתה לא יודע מה לייעץ אל תכתוב תגובה, מאיפה הבאת את המספרים האלו? גם המחיר וגם ההספק.

 

 

 

אין טעם לשפר רכב שבמקור לא יועד להספקים גבוהים, השלדה שלו לא בנויה לזה, כנ"ל לשאר המכלולים.

ישנם הרבה רכבים מהם לנהיגה, אם אתה מוכן להתפשר על יד שניה תוכל למצוא אחלה רכבים כמה שנים אחורה, ויש כמה "מציאות" עם ק"מ מאוד נמוך.

במידה ואתה ממש לא רוצה למכור, תשאיר את הרכב ככה, את הכסף תשקיע על מערכת סאונד טובה, זה עוזר המון.

Got To love It

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בלא מעט מרכבי המיני מסתתר רכב עם יכולות לגמרי לא רעות.

המשקל הקל, השילדה האחודה, המימדים הקטנים, סידור הגלגלים בקצה השילדה, כל אלא תורמים לפוטנציאל לא רע לחלוטין (שוב, לא בכל הרכבים אבל בחלקם).

 

במקרה הפרטני של הספארק, המנוע מספק את הסחורה בצורה סבירה ביותר, הבעיה היא שההספק מגיע רק בסל"ד מאוד גבוה ולא נעים לנסיעה יום יומית אבל בנהיגה ספורטיבית הוא בהחלט מספק קצב התקדמות נאות.

 

מי שמאט את קצב ההתקדמות הם דווקא הבולמים, הקפיצים, מוטות הפיתול והצמיגים החסכוניים והדקיקים.

 

אם ממש בא לך לשפר את יכולות הרכב עזוב את המנוע בשקט ותתחיל לבדוק קיטים של בולמים וקפיצים, מידות מורשות של צמיגים, עובי של מוטות פיתול ותמשיך משם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הספארק אבל כמו שזה נראה (תקנו אותי אם אני טועה) המנוע המקורי לפני השיפורים הוא גם לא המנוע הסדנדרטי לא? הוא נראה כאילו מהדגם הספורטיבי יותר.

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחלה תגובה! ואני מאוד ציני.

אם אתה לא יודע מה לייעץ אל תכתוב תגובה, מאיפה הבאת את המספרים האלו? גם המחיר וגם ההספק.

 

 

 

אין טעם לשפר רכב שבמקור לא יועד להספקים גבוהים, השלדה שלו לא בנויה לזה, כנ"ל לשאר המכלולים.

ישנם הרבה רכבים מהם לנהיגה, אם אתה מוכן להתפשר על יד שניה תוכל למצוא אחלה רכבים כמה שנים אחורה, ויש כמה "מציאות" עם ק"מ מאוד נמוך.

במידה ואתה ממש לא רוצה למכור, תשאיר את הרכב ככה, את הכסף תשקיע על מערכת סאונד טובה, זה עוזר המון.

 

1. מאוד יפה (בציניות) לברך את חברי הפורום במשפט כמו: "אם אתה לא יודע מה לייעץ אל תכתוב תגובה"

2. אם התגובה לא מובנת אדם שמכבד את עצמו ואת האחרים יכול פשוט לשאול.

3. הספקים - בארץ הייתה אונו 1.4 טורבו עם מעל 250 כ"ס -ובנוסף יש גוגל ניתן לראות מה עושים בחול

4. מחירים - כמה עולהלהגיע אם רכב כזה להספקים גבוהים: ניהול + טורבו + אינטרקולר + משאבת דלק + בוכנות מחוזקות + טלטלים + מזרקים + חיזוק קלאץ ועוד 1001 דברים כמו פורק, ווסת לחץ דלק, boost control ועוד ועוד.

5. אין טעם לשפר או יש טעם לשפר נתון בידי השואל לאחר שהוא יודע את כל העובדות. על אותו משקל אפשר גם להגיד שאין טעם לרכב עם מנוע מעל 100 כ"ס.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...