Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

shaigot

אאוטלנדר או קשקאי

Recommended Posts

אני מחפש רכב גבוה ( לא 4X4 - רק כביש ) ושיהיה מרוווח מאחורה ל- 3 אנשים ותא מטען יפה (עגלות וכו'), באיזור 100-110K, לאחר ביקורות וכתבות רבות הגיעו שניים לגמר:

1. ניסאן קשקאי,

2. מיצובישי האוטלנדר החדשה,

 

מה העדיפות מבחינת:

אחזקה (טיפולים במוסך מורשה), דלק, נוחות נסיעה בכביש, מרווח מאחור ותא מטען, תקלות\אמינות, לא איכפת לי להוסיף קצת כסף בהחזקה ולקבל רכב יותר מפנק,

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מחפש רכב גבוה ( לא 4X4 - רק כביש ) ושיהיה מרוווח מאחורה ל- 3 אנשים ותא מטען יפה (עגלות וכו'), באיזור 100-110K, לאחר ביקורות וכתבות רבות הגיעו שניים לגמר:

1. ניסאן קשקאי,

2. מיצובישי האוטלנדר החדשה,

 

מה העדיפות מבחינת:

אחזקה (טיפולים במוסך מורשה), דלק, נוחות נסיעה בכביש, מרווח מאחור ותא מטען, תקלות\אמינות, לא איכפת לי להוסיף קצת כסף בהחזקה ולקבל רכב יותר מפנק,

 

בנוסף לשאלות האלה, לא יזיק לדעת גם עלויות ביטוח של הדגמים האלה.


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע האם יש הבדל בסוג/איכות מושב הנהג בין קשקאי דגם בסיסי לדגם הACENTA ?


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שני דברים אוכל לפרט,

הנוחות והמרווח נוטים לכיוון האאוטלנדר,

תצרוכת הדלק לדעתי די זהה למרות שהמנוע באאוטלנדר גדול יותר 2.4 כאשר בניסאן 2 ליטר .

לשני הרכבים גיר רציף פשוט מנסיעה על האאוטלנדר הגעתי לתצרוכת משולבת בכיוון ה 1:7 [נסיעה לא ממש רגועה]

וגיסי שיש לו קשקאי אמר לי שהרכב שלו נוטה לכיוון ה 1:8.

 

לגבי כל השאר אין לי עוד נסיון ולכן לא אפרט.


טוב שם טוב משמן טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לגבי שני דברים אוכל לפרט,

הנוחות והמרווח נוטים לכיוון האאוטלנדר,

תצרוכת הדלק לדעתי די זהה למרות שהמנוע באאוטלנדר גדול יותר 2.4 כאשר בניסאן 2 ליטר .

לשני הרכבים גיר רציף פשוט מנסיעה על האאוטלנדר הגעתי לתצרוכת משולבת בכיוון ה 1:7 [נסיעה לא ממש רגועה]

וגיסי שיש לו קשקאי אמר לי שהרכב שלו נוטה לכיוון ה 1:8.

 

לגבי כל השאר אין לי עוד נסיון ולכן לא אפרט.

 

יש גם אאוטלנדר עם מנוע 2.0 שלדעתי יותר חסכוני ממנוע ה2.4.


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק טוב,

האאוטלנדר עם המנוע 2 ליטר זה המנוע שהגיע מהאיוו [מוגדש טורבו ועצבני רצח].

הוא הגיע בשנת 2007 בלבד.


טוב שם טוב משמן טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לגבי שני דברים אוכל לפרט,

תצרוכת הדלק לדעתי די זהה למרות שהמנוע באאוטלנדר גדול יותר 2.4 כאשר בניסאן 2 ליטר .

וגיסי שיש לו קשקאי אמר לי שהרכב שלו נוטה לכיוון ה 1:8.

 

מוזר לפי מה שקראתי בפורומים ושאלתי אנשים הקשקאי חסכוני - באיזור 1:11 בממוצע אז איך גיסך עושה 1:8 בנסיעה רגועה ?

הקשקאי לא אמור להיות יותר חסכוני מההאוטלנדר ?

ומה עם האמינות\טיפולים ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שגיסנו אומר, מה לעשות.

אתה מבין שזה משתנה מנהג לנהג לפי צורת הנהיגה שלו.


טוב שם טוב משמן טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תבדוק טוב,

האאוטלנדר עם המנוע 2 ליטר זה המנוע שהגיע מהאיוו [מוגדש טורבו ועצבני רצח].

הוא הגיע בשנת 2007 בלבד.

 

מה לבדוק טוב? שמנוע ה2 ליטר הגיע מהאיוו או שהוא עצבני רצח ?


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שה 2 ליטר הגיע רק בשנת 2007 ולאחר מכן לא.


טוב שם טוב משמן טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהדגם של ה2 ליטר החדש הוא לא באמת 4*4 רק הנעה קדמית.


טוב שם טוב משמן טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האאוטלנדר הגיע בתחילת הדרך רק עם מנוע 2.4L ולפני שנה בערך נוספה גירסא זולה יותר עם מנוע 2.0 והנע 2X4 ועלותה 165K ש"ח.

 

מניסיון של 3 שנים עם אאוטלנדר:

הרכב דיי נוח (אולם קצת מתנדנד).

המנוע מצויין ובשילוב עם גיר רציף מעולה הרכב מרגיש זריז מאוד.

בשיוט הרכב פורח, עם נסיעה חלקה מאוד ומנוע שקט שקט.. הדבר היחיד שמפריע זה רעשי רוח במהירות תלת סיפרתית.

מבחינת מרווח אין מה להשוות בינו לבין הניסאן, האאוטלנדר מתוכנן ל-7 מושבים, כך שבגרסת 5 מושבים מתקבל תא מטען ענק.

המושבים נוחים מאוד גם כן ויש מרווח רב לנוסעים מלפנים ומאחור.

בנוסף האאוטלנדר גבוה משמעותית מהניסאן ובכלל מכל רכב אחר בקבוצה.

מבחינת שטח, אני יכול לציין כי הוא בהחלט הפתיע אותי לטובה וזאת הרבה בזכות מרווח הגחון. לגיר הרציף יש חיסרון בעליות תלולות בשטח טכני עם הרגשה שהוא מתאמץ מידי (למרות שבפועל לא נתקלתי בבעיה) אך מנגד, בירידות הוא מספק בלימת מנוע מעולה.

בכל מקרה זה לא חיית שטח, אבל אין מה להשוות לניסאן.

צריכת הדלק לא מדהימה, אך מנגד, גם הניסאן לא מרשימה במיוחד וההבדל בניהם נראה לי זניח.

לגבי אמינות, אני לא יכול להעיד מאחר והיו לנו שני אאוטלנדרים, האחד למשך שנתיים ולאחר מכן חדש למשך שנה נוספת כך שזה דיי מובן שלא היו תקלות כלל.

 

לסיכום,

לדעתי האאוטלנדר נמצא בקטגוריה אחרת מקאשקאי, ספורטאז', IX35 וכו'.. אם כבר להשוות אז ליונדאי סנטה-פה, קיה סורנטו ודומיהן.

במחיר של דגם הכניסה זוהי בהחלט עסקה טובה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שים לב שהדגם של ה2 ליטר החדש הוא לא באמת 4*4 רק הנעה קדמית.

 

שמתי לב לזה. פותח השרשור ציין שלא מחפש רכב 4X4.


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האאוטלנדר הגיע בתחילת הדרך רק עם מנוע 2.4L ולפני שנה בערך נוספה גירסא זולה יותר עם מנוע 2.0 והנע 2X4 ועלותה 165K ש"ח.

 

מניסיון של 3 שנים עם אאוטלנדר:

הרכב דיי נוח (אולם קצת מתנדנד).

המנוע מצויין ובשילוב עם גיר רציף מעולה הרכב מרגיש זריז מאוד.

בשיוט הרכב פורח, עם נסיעה חלקה מאוד ומנוע שקט שקט.. הדבר היחיד שמפריע זה רעשי רוח במהירות תלת סיפרתית.

מבחינת מרווח אין מה להשוות בינו לבין הניסאן, האאוטלנדר מתוכנן ל-7 מושבים, כך שבגרסת 5 מושבים מתקבל תא מטען ענק.

המושבים נוחים מאוד גם כן ויש מרווח רב לנוסעים מלפנים ומאחור.

בנוסף האאוטלנדר גבוה משמעותית מהניסאן ובכלל מכל רכב אחר בקבוצה.

מבחינת שטח, אני יכול לציין כי הוא בהחלט הפתיע אותי לטובה וזאת הרבה בזכות מרווח הגחון. לגיר הרציף יש חיסרון בעליות תלולות בשטח טכני עם הרגשה שהוא מתאמץ מידי (למרות שבפועל לא נתקלתי בבעיה) אך מנגד, בירידות הוא מספק בלימת מנוע מעולה.

בכל מקרה זה לא חיית שטח, אבל אין מה להשוות לניסאן.

צריכת הדלק לא מדהימה, אך מנגד, גם הניסאן לא מרשימה במיוחד וההבדל בניהם נראה לי זניח.

לגבי אמינות, אני לא יכול להעיד מאחר והיו לנו שני אאוטלנדרים, האחד למשך שנתיים ולאחר מכן חדש למשך שנה נוספת כך שזה דיי מובן שלא היו תקלות כלל.

 

לסיכום,

לדעתי האאוטלנדר נמצא בקטגוריה אחרת מקאשקאי, ספורטאז', IX35 וכו'.. אם כבר להשוות אז ליונדאי סנטה-פה, קיה סורנטו ודומיהן.

במחיר של דגם הכניסה זוהי בהחלט עסקה טובה.

 

הבדל של 5K בדגם הכניסה אינו משמעותי כמובן. ובדגם המאובזר יותר המחיר זהה (175K)

האם לדעתך יש הבדל ברמת הגימור ואיכות החומרים בין הקשקאי לאאוטלנדר?


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה נכון שחברות הביטוח דורשות איתורן עבור האאוטלנדר 2X4 בניגוד לקשקאי שאין דרישה כזאת?


נהג ותיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...