Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
TOMY7

אחרי נסיעת מבחן בפיקנטו, חושש לגבי הקלטש

Recommended Posts

שלום לכולם,

עשיתי היום נסיעת מבחן על פיקנטו. הרכב הרגיש מצויין וזריז על הכביש, המושבים נוחים והאוטו מרגיש איכותי למדי.

הדבר היחידי שהפריע לי זה הקלטש, שמרגיש לי קל מדי (בגללו נכבה המנוע מספר פעמים עד שהתרגלתי).

אני רגיל שיש קלטש שהוא טיפה קשה יותר (קורולה 96):? .

 

רציתי לשמוע מה דעתכם? האם גם לכם זה הפריע? האם ניתן לכוון את הקלטש כמו שאני רגיל אליו באוטו הנוכחי?

 

 

בכל מקרה הזמנתי את האוטו בהנחת "חבר":wink:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתרגלים. מה לעשות, בשום רכב הקלאצ' לא מתנהג זהה, במיוחד ברכב עם מנוע צנום-נפח שמחייב העלאת סל"ד אגרסיבית יותר בתחילת נסיעה.

אם זה הדבר היחיד שמונע מבעדך ללכת על הרכב הסר דאגה זו מלבך, תוך מספר ימים תתרגל והכל ישכח.

 

איתמר.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפנדה גם הוא קל וקפיצי כזה,וגם בI10 שמתי לב שהוא כזה,זה עניין של התרגלות.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, תתחדש!

נסעתי על הפיקנטו הידנית בצבע בורדו של ההדגמה, תמורה פשוט מעולה לכסף, אין מילים.

ככה זה ברכבים חדשים, הקלאטש מרגיש כמו חמאה יחסית לרכב ישן.

מאוד נהנתי מהגיר בפיקאנטו, עבד ממש חלק.

אתה תתרגל!

 

עכשיו בקשר לזריזות. מרגישים תאוצה נורמלית רק אחרי 4,000 סל"ד, האצתי אחרי פניה בהילוך 2 מ-2,000 סל"ד, פשוט לא קרה כלום,

ממש בדקתי שאני לא בניוטרל :lol:

ה-C3 שנסעתי עליה לפני שלוש שנים, זה אוטו זריז! ממש הפתיע אותי והוא עוד אוטומטי. טוב נו מנוע 1.6 עם 110 כ"ס.


אבל בכל זאת' date=' אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.[/color']

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::rofl:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקלאץ' בפיקנטו סבבה. הוא גם מאוד קצר וקל מאוד להתרגל אליו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה תודה רבה לכולם!

כנראה אקח עוד נסיעת מבחן כדי להיות סגור על הכול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הסיבות לפחד של הישראלים מהגיר הידני היא הקלאץ' הקשה. הם חוששים מכאבים איומים ברגל שמאל, כי צרוב להם במוח זיכרון של קלאצ'ים נורא קשים משנות השמונים. בפועל, גם אז כולם נסעו בידני ולא התלוננו, אבל זה לא העיקר - מה שחשוב זה שכיום קלאצ'ים הם ה-ר-ב-ה יותר רכים וקלים לשימוש, ומתרגלים אליהם מאוד מהר. ועדיין, את מרבית הציבור כבר לא נחנך...


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחירי הדלק דווקא כן.:wink: אני דוגמא לרכב שני שאני קונה והוא ידני.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמצחיק זה, שאחרי בערך חודש שנוהגים על רכב ידני...

בכלל לא מרגישים באיזה "אקסטרה פעולות" על תפעול הגיר והמצמד

כשנכנסים לרכב אוטומטי מתעצבנים על התיבה שמריצה הילוכים קדימה

ומה שהכי מרגיז זה שהרכב מאיץ מעצמו וצובר תאוצה גם מבלי לדעת בדוושה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה של הקלאצ׳ בפיקנטו היא לא העובדה שהוא רך וקפיצי, אלה הם דווקא היתרונות שלו לאחר שמתרגלים.

קיימת בעייה של שטח מת בתחילת המהלך של הדוושה, היא מנותקת, לא מחוברת לכלום בכמה ס״מ הראשונים של המהלך.

 

בנסיעת מבחן זה הציק לי וקיוויתי שמדובר בבעיה נקודתית.

אך מאז הספקתי להכנס לעוד 4-5 פיקנטו ובכולם נתקלתי באותה תופעה.


מחשבה בוראת מציאות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי יש פיקנטו ידנית ואני פשוט אוהב את הקלאץ והגיר שלה ,

באמת אין מה להשוות לרכבים של שנות ה80 שבהם מהלך הקלאץ היה ארוך ורק לחיצה שלה עד השטיח גרם לאפשרות מעבר הילוך ,

גם הרכות של היום זה כמו מרגרינה ,אני זוכר את הקלאץ של האונו זה היה אסון בדגמי 900 סמק קילומטר קלאץ ובסוף עוד הרכב מקפץ כמו קנגרו .

תוך זמן קצר מתרגלים לעניין .

דרך אגב מה שאני הכי אוהב בפיקנטו זה הברקס הנוגס .

 

יוסי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שעדיין מבאס אותי בידני זה הזינוק בעלייה , ואני עובד באזור גבעתיים....


Hyundai Accsent 1996

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתרגלים,באיזה שיטה אתה עובד?

1-מחזיק ברקס,משחרר לחצי קלאץ ואז מאיץ?

2-נותן גז ומשחרר את הקלאץ?

3-מחזיק אמברקס,נותן גז ותוך כדי משחרר אמברס ומרים קלאץ?

 

אני בהתחלה עבדתי לפי 1,אך אחרי שניסיתי את 2 נהיה לי הרבה יותר קל.תבדוק איזה שיטה מתאימה לך.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מתרגלים,באיזה שיטה אתה עובד?

1-מחזיק ברקס,משחרר לחצי קלאץ ואז מאיץ?

2-נותן גז ומשחרר את הקלאץ?

3-מחזיק אמברקס,נותן גז ותוך כדי משחרר אמברס ומרים קלאץ?

 

אני בהתחלה עבדתי לפי 1,אך אחרי שניסיתי את 2 נהיה לי הרבה יותר קל.תבדוק איזה שיטה מתאימה לך.

 

לראות תגובה כזאת מנהג בוגר (?)

זה חרטא של מורי נהיגה. למה הם לא מלמדים זינוק בבוץ? זינוק במים? גם שם דרוש עבודה שונה עם הקלאצ'.

תשמש בשיטתך השנייה. אני משתמש בשלישית רק בעליה שהזויות שלה חדה מאוד, ששם הגררות לאחור/ פרפור ללא השיטה תתרחש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לראות תגובה כזאת מנהג בוגר (?)

זה חרטא של מורי נהיגה. למה הם לא מלמדים זינוק בבוץ? זינוק במים? גם שם דרוש עבודה שונה עם הקלאצ'.

תשמש בשיטתך השנייה. אני משתמש בשלישית רק בעליה שהזויות שלה חדה מאוד, ששם הגררות לאחור/ פרפור ללא השיטה תתרחש.

 

לא הבנתי את כוונתך


Hyundai Accsent 1996

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...