Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולסוואגן פולו 97 בעיה חשמלית מתמשכת [ננעל- נא להמשיך בשרשור המקורי]


RKORKO
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

נתונים:

רכב: פולסוואגן פולו

שנתון: 97

דגם: 16V 1400

גיר: גיר רגיל

מנוע: AFH

 

טוב חברים אני חוזר אחרי טיפול ברכב אחרי בעיית חוטי ההצתה שהייתה לי.

ורציתי להגיד תודה לכול מי שעזר לי לפני שבועיים יש פה אחלה קהילה

מי שלא מכיר את הבעיה לפני שבועיים נשרף לי חוט קוייל באמצא נסיעה ואחרי אילתורים רבים של נסיונות הרכבת חוטי הצתה חדשים ללא הועיל הכנסתי את הרכב למוסך.

החשמלאי החליף פלאגים ל Denso ,והחליף מכסה מפלג, עשה כיוון לחוטי ההצתה, נגע באזור של הפיוזים , ואחרי שעה יצאתי עם הרכב נוסע רק מה אחרי נסיעה קלה הבחנתי שמד המהירות והטורים לא זז ( עומד על 0) והרכב מגיב בצורה לא טובה להחלפת ההילוכים ( כול החלפת הילוך הרכב רועד ),בעמידה במקום הרכב כול כמה שניות זז כאילו הוא נחנק ,לא הספקתי לחזור ל מוסך כי היה כבר שישי מאוחר.

יש לציין גם שצריכת הדלק טיפה עלתה ככה אני חושב.

 

יש מצב שהפלגים לא טובים? או שצריך כיוון או משהו ?

יש מצב שהחשמלאי גרם לנפילת השעונים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...