Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס 280E - תקלת בלמים האם פעם עובדים ופעם לא עובדים


amos22
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לפני שבועים נסעתי עם רכב מרצדס דגם 280e שנת 2000.

התחלתי נסיעה והברקסים משומה היו קשים ביותר הרכב בקושי עצר הייתי צריך ללחוץ ממש חזק על הבלמים כדי שהרכב יעצור וגם ככה הרכב עצר בדילי , לאחר כיבוי והדלקה של הרכב אני נוסע שוב על הרכב כאילו הכל בסדר ואין שום בעיה.

שבוע שעבר לקחתי את האוטו למוסך לתיקון מזגן ובדיקה כללית של הרכב , לאחר שבוע הוצאתי את הרכב מהמוסך לאחר שהוא עבר טיפול בלמים וכו

איך שאני יוצא מהמוסך נסיעה של ממש 2-3 דקות בדרך עירונית במהירות של עד 30 קמ״ש מופיע רכב לפני אני לוחץ על הבלמים הרכב פשוט לא בולם שומע את הרכב מפעיל abs ועדיין ממשיך לנסוע ובסופו של דבר נתקעתי מהרכב שממול.

לאחר בדיקות מקיפות של המשטרה ע״י בוחן משטרתי ובדיקה אצל טסטר נמצא שאכן הבלמים תקינים.

 

השאלה שלי האם יכול להיות מצב שפעם הברקסים כן עובדים ופעם לא עובדים?

 

תודה . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי חוזר למוסך שטיפל לי ברכב שיבדוק לעומק את עניין הבלמים.

אם הדוושה נהיית קשה יכול להיות שהבוסטר של הבלמים לא תקין. אני אישית לא מכיר מרצדסים

אבל עדיף לקפוץ למוסך ולבדוק לעומק את העניין עם בלמים לא משחקים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה זאת בעיה, הרכב חזר למוסך אבל אם יבדקו לעומק וכביכול ימצאו תקלה המוסך לא יודע בזה בחיים כי הרכב יצא מהממוסך ואיך שהרכב יצא מהמוסך הייתה בעיה עם הבלמים אם המשטרה הייתה מגלה שאכן המוסך עבד בצורה רשלנית יסגרו לו את המוסך במקום לכן האם באמת יכול להײַת מצב כזה שהבלמים פעם עובדים ופעם לא כי ממה שהבנתי שבלמים זה משהו מכנאי או שזה עובד או שזה לא עובד אין באמצע , לכן רציתי לשאול אולי יש משהו אחר שיכול לגרום למצב הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש חלק שנקרא מגבר בלם (בוסטר), הוא יושב מאחורי מיכל נוזל הבלמים זאת מן קופסא שחורה עגולה וגדולה. זה דיאפרגמה שברגע שאתה לוחץ על הבלמים, היא מקבלת תת לחץ כתוצאה משאיבת האוויר של המנוע. ברגע שאתה עוזב את הבלמים נסגר איזה פתח ואין יותר תת לחץ והדוושא חוזרת למקום.

 

תקלה כמו שאתה מתאר היא קלסית ל"בוסטר" , צריך לבדוק שהדיאפרגמה שלמה ושכל הצנרת שמובילה אוויר מהמנוע אל הבוסטר תקינה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תקלות כאלו בהחלט אפשריות אם כי מאוד מאוד נדירות.

 

הענין הוא שאתה מספר כי שמעת את מערכת ABS מופעלת ז"א שכם היית בלימה חזקה ויותכן כי פשוט לא שמרת מרחק או הגבת לאט.

 

כמה זמן הרכב אצלך?

האם ספרת למוסך את התופעה שהיית לך, מה הם בדקו ומה הם החליפו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק כשקראתה התאונה הייתה לידי משטרה עצרה אותנו בצד ואני בבהלה אמרתי שהבלמים לא עבדו מיד התקשרתי למוסך בעל המוסך מיד הגיע׳ הביאו בוחן משטרתי והיה בלאגן. העניין הוא שלא נסעתי מהר בכלל בקושי הגעתי ל30 קמש במרחק סביר הרכב הפעיל את abs והאוטו המשיך לנסוע ולא עצר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...