Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה: שלושה ימים עם פיאט בראבו 2010 טורבו 1400 סמ"ק ו1050 ק"מ לא נעימים


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתונים יבשים: פיאט בראבו 2010 עם 38 אלף קילומטר על השעון.

 

מנוע 1400 עם טורבו קטן

 

צמיגים: 205*55*15

 

גיר: רובוטי ארור-6 הילוכים

 

מערכת אודיו: קורא MP3,חיבור USB תומך וינדוז מוביל.לא תומך באייפוד, אייפון, אייפד ואיי נעל.אבל קורא כל דיסק און קיא. מתחברת לפלאפון בבלוטות' ואפילו מקריאה SMSים באנגלית לנהג.דבר משעשע.

 

ניתן גם לתת הוראות:פליי\סטופ\רדיו וכו'.

 

דבר מגניב.

 

 

דלק: הרכב תודלק ב628 שקל שזה שווה ל87.5 ליטר דלק מה שהניב 1050 ק"מ. יוצא שהרכב עושה 12 קילו ממטרים לליטר.

 

 

נתונים רטובים: האוטו חרא

 

 

מעולם לא סבלתי כך מרכב

 

ואני אנסה להסביר,

 

נתחיל ממה שטוב ברכב.

 

יש מערכת עוקב פנייה. גאג'ט נחמד מאוד ומוסיף לראות בלילה.

 

יש קרוז קונטרול.תוספת חביבה אבל ממש לא יעילה בכבישי ארצנו. לא הצלחתי להשאיר אותה דלוקה יותר משתי דקות,כל רגע איזה אפס עוקף אותי ונתקע לפניי. עקפת? סע! מה אתה מוריד מהירות? אז אני עוקף אותו שוב ומשחק החתול והעכבר לא מפסיק.

 

 

הרכב יציב מאוד בפניות וגם ב120 קמ"ש בפניות לא עשה בעיות מיוחדות ולא נכנס למצב של זריקת תחת ותת היגוי.

 

עוד דבר נחמד הוא שנותנים ברקס חזק הרכב מהבהב באורות חירום לכמה שניות.

 

 

הגה מדויק מאוד ומהנה מאוד לאחיזה גם בנסיעה ארוכה.

 

ההגה בעל כפתורים מצויים ומספקים לתפעל את הכול- ווליום,רצועה בדיסק,הפעלת דיבורית, שינוי מצב –CD,MEMORY STICK,רדיו. {שלא כמו בסיטרואן C4 פיקאסו ששם ממש שמו מחשב נייד על ההגה. לא מוצאים כלום! מרוב עצים לא רואים יער}

 

יש משענת יד מקוררת-מקפיא את הפחית! תענוג.

 

שנוסעים רוורס הוישר האחורי עובד אוטומטית עם מים לנקות את השמשה.

 

המוסיקה גוברת בנסיעה גבוהה-דבר שיכול להרגיז כי רבתי עם האישה כל הזמן,תנמיך תנמיך ואני בכלל לא הגבהתי את הווליום.מה את רוצה?

 

 

ועכשיו, מה רע באוטו.

 

הגיר! הגיר הארור הזה!

 

ההילוך הראשון הוא מטורף. לחיצה לא נכונה, זאת אומרת חזקה על הגז והרכב מפרפר גלגלים ברמה שיוצא עשן ממש בורן אאוט של הצמיגים וריח גומי חרוך בכל עבר,אנשים חושבים שאני עושה פתיחות עם עצמי.

 

הרכב מעביר הילוכים ברמות לא נכונות בכלל. כאילו מישהו רודף אחריו – רוץ מהר להילוך שישי כי שם הנחמה שלך.

 

מצאתי את עצמי מתערב בהחלפות הילוכים עם 2 הג'ויסטיקים שמאחורי ההגה כאילו אני בפרארי {יאללה פיאט,קניתם את פרארי-תשדרגו תפיאטים שלכם} , פחדתי לצאת לעקיפות ולצאת בצומת בהילוך ראשון זאת סכנת נפשות ממש.

 

במהלך הניסיון לחזור לכביש,נתתי גז בקטנה, והאוטו קופץ קדימה-אחורה, כאילו מדובר בתלמיד נהיגה,קפץ כאילו הקלאץ' עף לי. אחי הקטן עוד הציע לי עזרה עם הקלאץ'.אמרתי לו,אין קלאץ''!

 

האוטו אומנם יציב על הכביש, אבל בולמי זעזועים אין לו. מרגישים כי בור בכביש ובנוסף לכל הצרות הוא גם נמוך מאוד כך שלאורך כביש 90 לכיוון טבריה מירושלים, הגחון קיבל מספר פעמים כאלו מכות שחשבתי שהקרטר שמן יעוף מהמקום.

 

לא כזה נעים לנהיגה וגם הנוסעים התלוננו על כך שהרכב לא נוח בנסיעה ארוכה.

 

האוטו רועש מאוד. בעיקר שלא מתערבים לו בהילוכים ונותנים לו לבחור את ההילוך, אני רואה את הרכב עף לו על 4500-5000 סל"ד במהירות שאמורה להיות מהירות שיוט.

 

למה?

 

לא מובן.

 

לא משנה מה, לא ניתן להגיע ליותר מ160 קמ"ש.גם בעזרת העברת הילוכים קשות ומשיכתם.

 

למה הספידומטר מראה שניתן להגיע עד 260? אנשים עוד יפתחו חלומות עם הרכב הזה.

 

הטורבו לפי דעתי קטן מדיי ובהילוך ראשון הסוסים פורצים מהאורווה אבל בהילוך שני הרכב נהפך להיות עם כוח חמור אם לא אתון.

 

אני מאשים אך ורק את התיבה הזאת.

 

והכי גרוע, הכי גרוע היה אחרי שהגענו לירושלים מגן השלושה {הסחנה} נסיעה של שעה ו20 דקות ברגוע, בתוך ירושלים היה פקק של איזה 15 או 20 דקות. פתאום הרכב מצפצף לי שהקלאטץ התחמם בדוק בספר הנהג.

 

מאיפה אני אבא ספר נהג ואוי ואבוי רכב שנתקע בפקק בירושלים, לינץ יעשו בי.

 

לשמחתי הפקק השתחרר והגעתי הביתה.

 

 

בדקתי בספר רכב דרך האינטרנט מה רשום?

 

הקלאץ יכול להתחמם. מה עושים? נותנים לרכב לנוח.

 

ס-ל-י-ח-ה ????

 

זה פאקינג מכונה שאמורה לשרת אותי ולעבוד בהרמוניה מושלמת.

 

והרכב חדש!

 

איך יכול להיות שלאחר שעה ועשרים דקות של נסיעה לא פרועה, שמגיעים לפקק הרכב יבקש מנוחה ועוד המהנדסים של פיאט מודעים לבעיה?

 

אם זה היה קורה בממלכת בוואריה, ראשו של המהנדס הגרמני בחברת BMW היה מועף לאלתר.

 

כאן פשוט התעצבנתי והחלטתי לרשום לכל מען דבעי, שימו לב, מי שקונה פיאט בראבו רובוטית שם את כספו על קרן הצבי. פשוט חרא רכב שממש אבל ממש לא שווה 121 אלף שקל.

 

ואני בא ממקום שאני יכול להשוות בין כלי רכב כי אני עובד בחברת השכרה כבר 3 שנים ויוצא לי המון לנסוע על רכבים, בין אם זה כמה שעות ובין אם זה כמה ימים.

 

זה חרא אוטו.

 

 

ואני מאמין שבגרסה הידנית שלו הוא להיט!

 

 

עוד בעיה שיש: מזגן שלא מקרר מספיק. הנוסעים התלוננו על החום ברכב בכביש הבקעה.

 

 

לסיכום: הרכב ב121 אלף שקל ממש לא שווה ואני ממש לא ממליץ על רכישתו.

 

יש הרבה רכב בסגמנטים דומים שעולים פחות.

 

מי שמשלם את הסכום הזה עם הרכב הזה שם את כספו על קרן הצבי.

 

80 אלף שקל ידני חדש הוא שווה ולא זוז אחד יותר.{וגם זה רק אם יביאו את הגירסה עם המסך מולטימדיה}

 

 

אלעד נסים

shacne and sea 350.jpg

shacne and sea 351.jpg

shacne and sea 352.jpg

shacne and sea 353.jpg

shacne and sea 354.jpg

shacne and sea 355.jpg

shacne and sea 356.jpg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם זה אותו הגיר שקיים באיבו טורבו מולטי אייר אז אתה לא הראשון שמתלונן על תיבה ''מעפנה'', מבחינת נוחות, וואלה אני לא סבלתי בנסיעה לבאר שבע מאשדוד וחזור, סך הכל היה נוח והמזגן היה בסדר גמור, יכול להיות נפלת על רכב שחוט.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגת אותי אחד המבחנים הכי מצחיקים שקראתי :)

 

יוסי

 

יאללה תסדר לי עבודה במגזין רכב.לאן שולחים קורות חיים?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה תסדר לי עבודה במגזין רכב.לאן שולחים קורות חיים?

 

זאת לא העבודה שכולנו רוצים ? כולם כאן מינימום נהגי מרוצים :) ביום וכתבי חדשות בלילה :).

 

צחוק צחוק אבל אני נהגתי בגרסה הידנית של הרכב הזה ועוד באדום לא הרבה בערך 150 ק"מ ,

והרכב היה מהנה ביותר ,אני מאמין שסבלת רק בגלל הגיר כל השאר ממש בסדר ואפילו מהנה .

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

פתאום הרכב מצפצף לי שהקלאטץ התחמם בדוק בספר הנהג.

בדקתי בספר רכב דרך האינטרנט מה רשום?

הקלאץ יכול להתחמם. מה עושים? נותנים לרכב לנוח.

 

לא יאומן איך יצרן רכב יכול להרשות לעצמו דבר כזה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בארץ ניתן לנסוע עם קרויז קונטרול, אך קצת יותר לאט מהממוצע. אינני יודע מי קנה את בראבו ב-121 K ש"ח. בזמנו המלצתי לחבריי לרכוש אחת כזו עם 0 קם באוטו דיל בקצת יותר מ-90 K ובתמורה זכיתי בנסיעת מבחן. בסה"כ מאוד אהבתי את הרכב. אגב מזכיר קצץ את ההיבריד. חיי וזריז בפתיחה וסולידי במהירות גבוה יותר. צריכת הדלק אכן קצת מאכזבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, מה-זה הגזמת.

 

קודם כל, מצחיק שאתה מפרט רשימה ארוכה של דברים טובים באוטו, ואז קובע שהוא חרא כי הגיר דפוק.

 

קרוז קונטרול - לא יודע מה איתך, כשאני נוסע ברכב עם קרוז קונטרול, אני מצליח להפעיל אותו לא רע במרבית הכבישים הראשיים. בקיצור - הבעיה אצלך.

 

יציבות בפניות - ברור שב-120 קמ"ש הוא לא זורק תחת או נכנס לתת היגוי -אתה צריך לנסוע כמו חמור בשביל שזה יקרה ברכב מודרני. אני מבטיח לך שבמהירות נמוכה הוא נכנס גם נכנס.

 

מוסיקה שמתגברת עם עלייה המהירות - פיצ'ר שאפשר לבטל.

 

גיר:

1. אם הרכב מפרפר בלחיצה חזקה אפשר לעשות אחד מהשניים - ללחוץ יותר בעדינות או להחליף צמיגים. הרכב מגיע עם צמיגים "ירוקים" מעוטי אחיזה, ואחרי 38 אלף ק"מ אני משער שמצבם בקאנטים ממילא. עם צמיגים נורמליים זה לא היה קורה לך.

2. רכב מעביר הילוכים מהר מדי - שים את הגיר במצב ספורט והכל יסתדר.

3. העברת הילוכים מאחורי ההגה - למה כאילו אתה בפרארי? זה פיצ'ר מגניב ושימושי. פשוט התרגלת כל כך לעצלנות של האוטומט שאתה לא מבין את הקטע. חבל. רק למה אתה הופך את זה ל"פחדתי לצאת לעקיפות ולצאת בצומת בהילוך ראשון זאת סכנת נפשות ממש"? ת'כלס, האוטו חזק הרבה יותר מכל ליסינגית 1.6 ליטר. אתה סתם מגזים.

4. אוטו קופץ בהילוך ראשון - נכון, זו אחת הבעיות של הגיר הרובוטי הזה.

 

בולמי זעזועים - הבראבו מכונית נוחה לנסיעה. האם נסעת עם רכב עמוס בארבעה מבוגרים על ציודם? כי אז הגיוני שהוא יהיה פחות נוח וגם שהוא יהיה נמוך בכמה ס"מ מהרגיל ולכן עשוי לקבל מכות במהמורות גדולות.

 

רועש מאוד - לחיצה קטנה על המשוט מאחורי ההגה ואתה שוב בהילוך הגבוה. בלי היסטריה.

 

קלאץ' מתחמם - קורה לפעמים ברכב הזה במצבי פקק. שוב לא צריך להיכנס להיסטריה. רק צריך ללמוד איך לנהוג איתו. אתה כנראה התעקשת לריב איתו, זה הכל.

 

אני לא טוען שזה רכב מושלם, והתיבה הזאת בטח לא מתאימה לכל אחד, אבל במחיר שלו הוא קנייה מצוינת בהשוואה למתחרות, למי שמסתדר עם התיבה (או קונה ידני!)

 

לסיום - מצחיק שאתה כותב "זה חרא אוטו" ושנייה אחרי זה "אני מאמין שבגרסה הידנית שלו הוא להיט". אתה מקשיב לעצמך?

 

80 אלף לידני? כן, הגיוני שהוא יעלה כמו פיאט פונטו בסיסית. ב-ר-ו-ר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי את זה לפחות פעמיים, ועכשיו כנראה הולכת להיות הפעם השלישית: הטעות שלך היא בכך שהתייחסת לגיר הזה כאל גיר אוטומטי, בעוד שהדרך הנכונה להתייחס אליו היא כאל גיר ידני עם טוויסט קטן. קיבלת התראה על קלאץ' שהתחמם מכיון ש... ובכן, כנראה החזקת את הרכב בחצי קלאץ' בזמן שאתה עומד בעליה וממתין לתחילת הנסיעה. הרי לא היית עושה דבר כזה ברכב בעל תיבה ידנית - בדיוק מהסיבה הזאת.

כמישהו שנוהג ברכב שמצויד בתיבה הזאת מידי יום, אני לא אגיד שהיא מושלמת. יש לה מגרעות, אבל אם היה עלי לבחור מבין כל המכוניות שמצויידות בשתי דוושות בלבד, מרבית הסיכויים הם שהייתי בוחר רכב שמצויד בתיבה הזאת. בשורה התחתונה, המגרעות שלה בטלות בשישים לעומת המעלות שלה.

לגבי בקרת השיוט: אם לא הצלחת לנסוע איתה יותר משתי דקות ברציפות, כנראה שאינך יודע לתכנן היטב את מסלול נסיעתך.

לגיר הזה יש כפתור E שגורם לו להעלות הילוכים מהר. האם וידאת שהוא לא היה לחוץ? לפי התיאור שלך, זה אכן מה שקרה.

אני לא מסתיר את זה שיש לי חיבה רבה לתוצרת של פיאט, אבל המבחן הזה הוא במקרה הטוב בדיחה לא מוצלחת במיוחד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

למה הספידומטר מראה שניתן להגיע עד 260? אנשים עוד יפתחו חלומות עם הרכב הזה.

 

בבקשה תגיד לי שכתבת את זה בציניות.

 

הטורבו לפי דעתי קטן מדיי ובהילוך ראשון הסוסים פורצים מהאורווה אבל בהילוך שני הרכב נהפך להיות עם כוח חמור אם לא אתון.

 

טורבו קטן?! איזה טורבו כבודו היה משדך למנוע 1.4 ליטר?

 

 

לפחות 5 תוים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דווקא מנוע נפלא עם ממומנט מרבי (21 קג"מ) המתקבל מסל"ד מאוד נמוך, הבעיה נעוצה ברגל ימין שלך לא ברכב. סע בעליות של ירושלים ותשמע איך כל המשפחתיות 1.6 אוטו' צווחות והפיאט הזו פשוט לוקחת את העליות בכזו קלילות שזה תענוג!.

 

דווקא את תיבת ההילוכים הזו אהבתי מאוד, אולי בשל העבודה שאני עדיין נוהג בידניות אבל זו תיבה שאם קצת לומדים אותה, היא שינוי מרענן מתיבה אוטומטית רגילה וסוג של שילוב אידאלי (זה לא שאין לה חסרונות בעיקר מעבר הילוך ראשון שני) בין תיבה אוטומטית לזמנים של עצלנות ושיוט רגוע לבין תיבה ידנית המאפשרת לנצל באמת את הזמינות הכוח המעולה שיש למנוע הזה. דרך אגב, במצב ידני היא מעבירה הילוכים בצורה טובה יותר, גם תחת מאמץ.

 

הטורבו קטן מידי? הוא בדיוק במידה הנכונה, כזו שמבטלת ללחלוטין כמעט על השהייה בהגדשה ולמעשה הוא כמעט לא מורגש או נשמע, קצת הזכיר לי את מנועי הטורבו בלחץ נמוך של סאאב שגם בהם הגדישה כמעט לא מורגשת ויש רצץ של כוח זמין.

 

"מפחד לצאת לעקיפות"? למכונית הזו יש תאוצת ביניים 80-120 קמ"ש של כ-7 שניות (בהילוך 3), נתון ששום משפחתית 1.6 לא תתן לך (גם מעט מאוד רכבי 2.0 ליטר) , אבל כנראה שלך עדיף לעלות על הקורולה האוטומטית של חברת ההשכרה ולהשתעמם למוות בדרך לשקיעה:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה אותו הגיר שקיים באיבו טורבו מולטי אייר אז אתה לא הראשון שמתלונן על תיבה ''מעפנה'', מבחינת נוחות, וואלה אני לא סבלתי בנסיעה לבאר שבע מאשדוד וחזור, סך הכל היה נוח והמזגן היה בסדר גמור, יכול להיות נפלת על רכב שחוט.

 

רק למען הסדר הטוב, האיבו טורבו מולטיאייר מגיעה עם תייבה ידנית בלבד, הטענות לגבייה (לגביי התייבה הידנית ) היא שהמהלך שלה טיפה ארוך ולא מדויק. יש בזה מן האמת אולם המצב לא ממש נורא, ואמרו את זה גם חברים שנהגו ברכב שהם בעלים של רכבים הרבה יותר חזקים וספורטיביים מהפיאט המדוברת. ככה שלא חייב להאמין באופן מוחלט לכל משהו שמישהו רושם בפורום כזה או אחר.

 

 

בחזרה לנושא השרשור, תייבת ההילוכים הרובוטית (דואלוג'יק) רחוקה מלהיות התייבה המושלמת, אולם ניתן בהחלט להסתגל אלייה וללמוד את אופן הפעולה שלה. כל העניין הוא לדעת מתי להרפות מעט מהגז מתי שמרגישים שהרכב עומד להעביר הילוך.

במצב ידני וגם תחת עומס התייבה מגיבה יפה מאוד (מניסיון).

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, מצחיק שאתה מפרט רשימה ארוכה של דברים טובים באוטו, ואז קובע שהוא חרא כי הגיר דפוק.

 

 

למה מצחיק?

אני מבין אותו לחלוטין, אני ברוב עוונותיי נוהג כרגע (רכב חלופי) ב C4 פיקאסו ומצידי כל העולם יכול להתעלף מכמה הרכב הזה מדהים וגאוני, אם אני אתפוס את הצרפתי המטומטם שאישר להוציא את הרכב הזה עם הגיר הזה, אני דוחף לו את כל האוטו הזה לתח*.

 

 

נבלה של גיר, אוטו בילתי נסבל לנהיגה, אני ממתין בקוצר רוח שכבר יקחו אותו ממני ובינתיים אני לא מעוניין לא ללמוד ולא להתרגל לכלום, אני לא פה בשביל ללמוד איך לנהוג בפאשלות העלובות של סיטרואן/ פיאט/ אופל/ טויוטה ושאר גחמות רובוטיות חצי אפויות שלא שוות את משקלן בברזל.

 

אתה רוצה להבין עד כמה אני שונא את התיבה הרובוטית הזאת?

עד כדי כך שאני מעדיף לנסוע במוסו הקשיש ולא בפיקאסו החדשה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...