Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תופעה נלוזה ע"י חברת טרייד מוביל- מאות מודעות פיקטיביות באתר YAD2


drsubaru
שימו לב! השרשור הזה בן 989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • 9 שנים מאוחר יותר...

אתמול היינו בסניף חיפה טרייד מוביל לאחר ששלמנו מקדמה על רכב שלא ראינו וחכינו 4 שבועות במקום שלוש אצל נציג בשם עומרי שהבטיח שהאוטו בלי תאונות יש תיקוני צבע שאין בעיה ושהם מסדרים את כל השריטות לפני שמקבלים ...הגענו לסניף לקחנו את האוטו לבדיקה ובבדיקה רשמו שהאוטו כן עבר תאונה וכמעט חצי רכב צבוע והיה כן שריטות ולפני ששלמנו מקדמה אמרנו לעומרי שמכיוון שאנחנו קונים משהו שאנחנו לא רואים וגם מעל המחירון אנחנו ברגע שעושים בדיקה והמחיר לא מצדיק וכן זה עם מלא בעיות אנחנו מבטלים אמר אין בעיה חמודים אני רושם את זה גם בחוזה (כמובן הוא לא רשם)וגם אני מתחייב בבדיקה ואנחנו האמנו לכל מילה שהוא אמר ושילמנו ..לאחר בדיקה כמובן זה לא מתאים הגענו מהמוסך חזרה להגיד לו שזה לא מתאים הוא התנפל עלינו והתחיל לצעוק שהוא ידע מראש שאנחנו מבטלים ולא קונים ולא נותן לנו לדבר והוא מדבר ואומר שאנחנו לא מבינים כלום וצעקות מול כולם עד שבחור שעובד שם קלט שאני עצבנית ויצאתי החוצה והשארתי את בעלי בפנים חוטף צעקות ניגש אלי ושאל מה קורה והסברתי לו שאנחנו מחכים 4 שבועות ושלמנו 750 שח על בדיקה ושלמנו מקדמה ובסוף הוא צועק וצועק שהוא לא מחזיר לנו חלק מהמקדמה  ולא רוצה לעזור לנו בכלום והוא לא ידע למה סגר איתנו את העסקה כי הוא ידע מראש שזה מה שיהיה ואז הועברנו למנכל המנהל בשם אסף התנצל לאחר שבאמת עברנו משהו בכלל לא נעים מול כולם והציע לנו לקחת במחיר יותר נמוך או לבטל וייקחו מאיתנו עבור גגר 300שח ושהם לא מחוייבים בבדיקה ..כמובן הסכמנו למרות שזה לאא אשמתנו רק שרצינו לצאת משם כמה שיותר מהר ..עצוב מאוד שזה השירות שאתם נותנים .

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטת מצליח - לצעוק על הלקוח והלקוח יבהל וישלם,

אני הייתי בשקט ובנימוס דורש את כל הכסף בחזרה ואם לא גורר אותם לטביעות קטנות כולל הפסד יום עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאיפה, מה המסקנות?

1.לא לשלם מקדמה על רכב שלא ראית.לאף אחד.רכב קונים בנחת, לא בלחץ.

2.לא מאמינים לאף מלה של איש מכירות.תמיד.אף פעם.

3.לא קונים רכב בלי בדיקה.בדיקה לפני קנייה, לא אחריה.

זה לא מבטיח 100% הצלחה בקנייה, אבל מפחית בהרבה את הסיכוי ליפול בפח.

  • רעיון טוב! 1

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר או עם קשר

גם מתווכים של דירות רושמים הרבה פעמים מודעות פיקטיביות של דירות טובות במחיר מציאה, ואז כשמתקשרים המתווך אומר "הדירה הזאת כבר נמכרה אבל בוא תגיד לי מה אתה מחפש יש לי עוד דירות"

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, נאיפה כתב:

אתמול היינו בסניף חיפה טרייד מוביל לאחר ששלמנו מקדמה על רכב שלא ראינו וחכינו 4 שבועות במקום שלוש אצל נציג בשם עומרי שהבטיח שהאוטו בלי תאונות יש תיקוני צבע שאין בעיה ושהם מסדרים את כל השריטות לפני שמקבלים ...הגענו לסניף לקחנו את האוטו לבדיקה ובבדיקה רשמו שהאוטו כן עבר תאונה וכמעט חצי רכב צבוע והיה כן שריטות ולפני ששלמנו מקדמה אמרנו לעומרי שמכיוון שאנחנו קונים משהו שאנחנו לא רואים וגם מעל המחירון אנחנו ברגע שעושים בדיקה והמחיר לא מצדיק וכן זה עם מלא בעיות אנחנו מבטלים אמר אין בעיה חמודים אני רושם את זה גם בחוזה (כמובן הוא לא רשם)וגם אני מתחייב בבדיקה ואנחנו האמנו לכל מילה שהוא אמר ושילמנו ..לאחר בדיקה כמובן זה לא מתאים הגענו מהמוסך חזרה להגיד לו שזה לא מתאים הוא התנפל עלינו והתחיל לצעוק שהוא ידע מראש שאנחנו מבטלים ולא קונים ולא נותן לנו לדבר והוא מדבר ואומר שאנחנו לא מבינים כלום וצעקות מול כולם עד שבחור שעובד שם קלט שאני עצבנית ויצאתי החוצה והשארתי את בעלי בפנים חוטף צעקות ניגש אלי ושאל מה קורה והסברתי לו שאנחנו מחכים 4 שבועות ושלמנו 750 שח על בדיקה ושלמנו מקדמה ובסוף הוא צועק וצועק שהוא לא מחזיר לנו חלק מהמקדמה  ולא רוצה לעזור לנו בכלום והוא לא ידע למה סגר איתנו את העסקה כי הוא ידע מראש שזה מה שיהיה ואז הועברנו למנכל המנהל בשם אסף התנצל לאחר שבאמת עברנו משהו בכלל לא נעים מול כולם והציע לנו לקחת במחיר יותר נמוך או לבטל וייקחו מאיתנו עבור גגר 300שח ושהם לא מחוייבים בבדיקה ..כמובן הסכמנו למרות שזה לאא אשמתנו רק שרצינו לצאת משם כמה שיותר מהר ..עצוב מאוד שזה השירות שאתם נותנים .

 

 

לתביעות קטנות, ומהר

 

רק ככה הם יפסיקו עם זה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...