Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג במצוקה

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב

שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לצפוניים שביננו :

 

מוסך "שדה יעקב" במושב שדה יעקב ליד קרית טבעון . בחור צעיר ודתי בשם ליאור , איש "קרסו" לשעבר . מקצוען אמיתי , יכולת איבחון תקלות נדירה והכי חשוב בחור נחמד . מאובזר בכל המכשור , בנוסף ולא פחות חשוב מבחינתי - עבודה עיברית (בתור נפגע קבוע של עבודות מיעוטים-מצטער אם אני פוגע במישהו הכוונה מקצועית נטו). בקיצור מכונאי בחסד

 

בנוסף הייתי היום אצל דני זומרשטיין "מצת אור" . גבר שבגברים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להמליץ על צבעי רכב ,זול וטוב

 

"עמית מוטורס"

 

ליד בית מעריב (צמוד לשנפ )

 

057-7711233 איתי

 

מומלץ!


דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקדמה: מנלהים לפי דעתי זה קצת כבד מדי לשרשור המלצות על בעלי מקצוע ולכן רשמתי זאת באוף-טופיק. אם זה לא המקום אשמח אם תעבירו זאת למקום אחר.

 

זה היה עוד יום שני סתמי לחלוטין באחד השבועות של חודש מאי. חברי הטוב דודי היה צריך לגשת לטסט בסובארו DL החבוטה והמוזנחת שלו (אותה, אגב, הוא קיבל מסבא שלו במצב מצויין לפני כמה שנים).

ברגליים רועדות ומנוע מקרטע הוא ניגש לטסט ולאחר מס' דקות התקשר:

- "איתמר, אני בבעייה גדולה".

- "מה קרה?"

- "נכשלתי בשלושה סעיפים, שתי בעיות תאורה וזיהום אוויר".

- "אמרתי לך!! ההזנחה שלך תעלה לך הרבה כסף!!!".

- "נו מה אני אעשה... מה עושים?"

- "בקלית לפנס לוחית רישוי וכיוון אורות זה שטויות, בשביל קרבורטור נוסעים לנתניה".

- "נראה לך?? אני לא נוסע לנתניה".

- "תסמוך עלי - לא תתחרט".

 

וכך, בבוקר יום שני נסענו לנתניה לצביקה, לא לפני שתיאמתי איתו מראש.

בערב של יום ראשון הוא התקשר ורצה לתת הסבר הגעה, אך הרגעתי אותו שכבר בדקתי במפה...

הגענו אליו בבוקר יום שני בשעה שקבענו וצביקה התגלה כבנאדם מאוד נחמד ואמר לנו לחזור עוד 4 שעות.

אחרי 4 שעות חזרנו (תכננו את זה מראש, הלכנו לים) והוא כבר הספיק לקחת את הרכב לחשמלאי, לאחר ששאלנו אם הוא יכול להמליץ על מישהו טוב בסביבה. אחרי ששילמנו + קיבלנו הספר מפורט על מה בוצע בטיפול + הסבר איך להתייחס ולתחזק את הרכב חזרנו הביתה שמחים וטובי לב.

בערב צביקה התקשר כדי לשאול האם הכל היה בסדר, והוא גם התקשר ביום למחרת לשאול אם יש בעיות. איפה יש עוד בעלי מקצוע עם נשמה כאלה???

צביקה, בשמו ובשמי המון תודה על היחס החם והמסור שהענקת לנו. חזק ואמץ :mm_yeah:

 

עד כאן סיפור צביקה, כעת סיפור בני.

 

הרומן עם בני התחיל כשרציתי להחליף שמן גיר ברכבי. היתה לי הרגשה שההילוכים לא נכנסים באותה קלות כמו פעם, ובנוסף היתה הזעה רצינית מתחתית הגיר.

יומיים לפני הזמנתי שני ליטרים של שמן גיר חצי סינטטי 75W90 "מוטול" מחנות בת"א (יש להזמין במיוחד, השמן לא נפוץ ומאוד יקר) ואחה"צ רציתי להחליף. אחרי הרמת הרכב, פירוק מגיני הגחון ואיתור פתחי המילוי והריקון של שמן הגיר התבררו לי שני דברים:

1. אין לי את המפתח בגודל המתאים

2. ההזעה נראית הרבה יותר רצינית ממה שחשבתי.

 

החלטתי לא להתעסק עם זה לבד ולתקן את הנזילה.

טלפון לבני ל. וקבענו לשבוע מאוחר יותר (הבנאדם עמוס...). הגעתי אליו בבוקר בשעה שקבענו והוא קיבל אותי בחיוך. כניסה לממלכה הפרטית והממוזגת (!) שלו, זחילה מתחת לרכב + כמה קללות והוא חיזק את ההשערה שלי - נזילה ממחזיר שמן גיר, על אף שהיה נראה לו קצת מוזר כי לשמן הנוזל אין ריח של שמן גיר והוא חושב שזה שמן מנוע. מוזר.

בקיצור ומבלי להלאות אתכם יותר מדי בני איתר את הנזילה שהיתה מאטם קרטר אגן השמן (שהוחלף אגב לפני 35K מאחר והיה צורך לפרק את הקרטר בשל פגיעה מאבן גבוהה). כנראה שהמוסכניק לא מרח את הסיליקון טוב או לא נתן לו להתייבש והנזילה היתה משם ולא מהגיר כמו שחשבנו.

 

בני התייחס לאוטו הזה כאילו היה שלו וביצע עבודה פדנטית. העבודה נמשכה שלושה ימים (בשל עיקובים שלא היו תלויים בו + זאת עבודה ארוכה לפרק חצי אוטו כדי להגיע לגיר ולאגן שמן) שבמהלכם קפצתי אליו וראיתי את האוטו מפורק לגורמים, מראה קשה.

עם זאת יצאתי ממנו עם חיוך וידיעה ברורה שהבובה שלי קיבלה את היחס והטיפול הכי טוב שאפשר לתת לה.

בגלל שהעבודה כללה פירוק הציריות היה צורך בכיוון פרונט - קפצתי לפרונט התחייה שהייתי בו בעבר וגם הפעם לא התאכזבתי (אפילו למרות הלחץ שהיה שם בערב חג).

 

בקיצור חברים אני מבסוט (ומאוד קשה לספק אוסטרי ייקה כמוני :|). שלושת המקומות הנ"ל מומלצים בחום!!!

 

(ולמען הסר ספק: כל הדברים כאן נאמרו מכל הלב ואני לא עושה פרסומת לאף אחד. מי שהוא בעל מקצוע טוב והגון מגיע לו שימליצו עליו, במיוחד בקרב החברים בפורום.)

 

איתמר.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכלת אותה.

 

קודם כל - בני ל. הוא מכונאי גרוע.

לפני כמעט חצי שנה השארתי אצלו את ה205 שלי בגלל מה שהתברר להיות בעיה בציריות. מאז ועד היום - הרכב לא התקלקל!

אתה מבין שהבני ל. הזה הרס את כל הצרפתיות של ה205 שלי? מאז שהגעתי אליו הכל עובד כמו שצריך! :wink::grin:

 

 

וצביקה מנתניה?

עזוב גם אותו. מאז שהוא נגע לאמא שלי בקרבורטור לא מכירים אותה בתחנת דלק. ככה היא נפרדה מחמישה חברים קרובים, רק בגללו.

 

 

 

ובקיצור - טוב שנשארו עוד כמה כאלו בארץ! :beerchug:


מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בני וצביקה - אתם זן נדיר, ציפור משונה.

מי יתן ויתגלו עוד אנשים כמוכם.

 

אלעד

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הגעת עד אופ-טופיק , גש לשרשור המיועד לכך ורשום שם.

דבר שני , אני מפקפק מאוד בנכונות סיפורך בדבר הביקור אצל בני ל. , אם אכן היית מבקר אצלו - אז הסדר הוא:

קללות , כניסה אל הממלכה , קללות , זחילה אל מתחת לאוטו , קללות , והרבה , קפה וקללות.

עכשיו אפשר להתפנות לסיגריה של אחרי.

 

השרשור האמור מועבר למקומו הראוי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חשמלאי רכב מעולה ואמין (יצא צדיק גמור אצל הכט) שמתמחה גם במזגנים.

 

יצחק וייס. רח' בזל 13, קריית ארייה, פ"ת. 03-9217528.

http://www.d.co.il/65368820/28280/

 

חשמלאי פדנט שעושה הכל על הצד הטוב ביותר, ולא משנה כמה זמן זה לוקח. גיוון ואיכות הכלים שיש לו מדהימה אותי כל פעם מחדש. הוא עושה דיאגנוזה ממוחשבת לכל סוגי הרכבים.

 

ממליץ בחום,

צבי

מחזק וממליץ!

לאחר שאתמול בלילה הרכב לא הניע, היום בבוקר גיליתי שכבל המינוס בין המצבר לשלדה נקרע (סיפור ארוך, אבל המסקנה הסופית היא שמודבר בבלאי טבעי וקורוזיה), אילתרתי כבל מינוס זמני ונכנסתי לשרשור הזה ע"מ לחפש חשמלאי רכב באיזור פתח תקווה. מכיוון שעל יצחק וייס היו 3 המלצות החלטתי ש 3 חברי פורום לא טועים.

התקשרתי לראות אם פתוח (אחרי הכל יום שלישי) ונסעתי.

היה קצת תור ולחץ במחלקת המזגנים אך הוא התפנה אלי כעבור מס' דקות. ראה מה הבעייה, הסביר מה הוא הולך לעשות ועשה את זה. אומנם זה לקח המון זמן (שעתיים, בהם הוא התרוצץ בין כמה רכבים נטולי מזגן ונהגים עצבניים), אבל כשמדובר על הרכב שלי ממש לא איכפת לי גם אם זה יקח יומיים, רק שייעשה את העבודה כמו שצריך.

בינתיים אני הסתובבתי חופשי בממלכה, שאלתי שאלות, ביקשתי את רשותו והכנתי גם נקודת מינוס חדשה למגברים שמאחור.

 

כל הביקור ארך בערך כשעתיים, כאשר יצאתי ממנו עם מינוס חדש וחזק למצבר ולמגברים, גז במזגן והכל במחיר הוגן לחלוטין.

 

מומלץ בחום!

 

איתמר.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה נוספת שלי (בנוסף להמלצות מהודעה מס' 15 בשרשור הזה):

 

צבי

צביק

צביקה

צביקרבורטור.

 

לפני שבוע רכשתי מרצדס 230E עם קרבורטור.

היום, לאחר שבוע הגעתי אל צביקה. לבדיקת תאום וכוון.

 

לפני הטיפול - סל"ד הסרק היה קצת גבוה, הרכב רעד בעמידה, הרעיש, ופייח בפיח שחור בהאצות.

לאחר הכיוון של צביקה - סל"ד הסרק מכוון, הרכב לא מפייח, תגובת הדוושה השתפרה והרעידות נעלמו.

על הדרך הוחלפו צינורית דלק יבשה, פילטר דלק, צינוריות ואקום סדוקות וכו'.

 

צריכת הדלק השבוע 1:6.

על צריכת הדלק לאחר הטיפול אעדכן בהמשך.

 

בעל מקצוע מדוייק, ישר, מקצועי ועם מחיר הגון בהחלט.

תודה.

 

בתמונות - צביקה בפעולה, ותמונה ראשונה של המרצדס בפורום.

גמר 002.jpg

גמר 029b.jpg


:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון בעניין צריכת הדלק.

 

עבר שבוע.

נעלמו עוד 65 ליטרים.

 

השבוע, צריכת הדלק בנסיעות באותו אופי (מזגן קבוע, בין עירוני ועירוני משולב) עמדה על 1:8.


:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד המלצה על בעל מקצוע - בני ל.

 

השבוע, ב-21.6 היה היום הארוך בשנה. ואני העברתי אותו עם בני.

השריף של ראשל"צ אמנם כבר מופיע ברשימה שלי, אבל השבוע, עשיתי אצלו טיפול למרצדס 230E שנת 1983.

חלק מהטיפול כלל החלפת דיסקים קדמיים + רפידות, ורפידות מאחור (הדיסקים האחוריים במצב טוב).

 

הקאליפר הקדמי (2 בוכנות) היה תפוס, וחשבנו שאאלץ לשלוח אותו לשיפוץ.

פרוק שלו, ובדיקה מעמיקה, הראתה שבסה"כ מדובר היה בצינורית שמן סתומה, שהוחלפה בעלות זניחה לעומת שיפוץ קאליפר.

בין היתר הסתובבתי עם האדון בכל מיני מקומות מעניינים, אבל זה כבר לשרשור אחר.

 

הבהרה קטנה - ההמלצות שלי הנ"ל, במיוחד על בני ל וצביקה, הן המלצות מכל הלב.

אני לא ממליץ עליהם כדי לקבל הנחה, או כדי לעשות פרסום, אלא מכיוון שבאמת, לאור נסיוני, מדובר בבעלי מקצוע מעולים, מקצוענים, אמינים וישרים.

מגיע להם לקבל קרדיט והערכה על הטיפול והשרות שהם נותנים, ומגיע לדעתי לחברי הפורום לדעת איפה אפשר למצוא בעלי מקצוע שכמותם.

L 007.jpg

L 014.jpg


:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רז שלום רב!

ראשית תודה על המחמאות!

ושנית אודה לך אם תפתח שרשור בנפרד, על המקום היחודי והססגוני, שבו צילמת גל ארכובה, במחרטה, ובמנוע לפני שיפוץ וחריטה, שנראית נוסטלגית, ושם כבר כאילו בעידן הנוכחי, של החלפת מנועים מיבוא, ולא חריטה כמו בימים הטובים, ואני לתומי חשבתי שהם בעלי מקצוע האלה הם זן שנכחד ונעלם!

האם זה צולם בארץ, או שילבת עם בני מסע בעולם ?!

אשמח לקבל פירוט בעיניין.

בברכה

צביקה


צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסדנא שבתמונות נמצאת בראשל"צ.

 

כרגע נמצא שם בשיפוץ מנוע ייחודי של חבר פורום אחר, ואני מאמין שהוא יפתח שרשור בעניין.

אשמח להעלות לשרשור הזה תמונות.

כשהייתי שם עם השריף בני (גם המנוע של הרנו שלו שם) נדהמתי מיופיו של המקום.

פניתי לבעל המקום ואמרתי לו שזה המקום היפה והמעניין ביותר שאני זוכר שהייתי בו.

צילמתי שם תמונות נוספות, של מנועים בשלבי שיפוץ שונים, ואשמח להעלות אותם בשרשור נפרד בקרוב.


:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכן שלי בעל גולף 1300 שנת 92 לא הצליח להניע את הרכב יום לאחר שהחנה אותו וכל מאמץ לא עזר, אומנם היה ניצוץ והמשאבת דלק תקינה אך הרכב לא רצה להניע בשום אופן.

הרכב הגיעה על גרר לצביקה והושאר לטיפולו האדיב והמקצועי.

זו לא הפעם הראשונה שאני ממליץ על צביקה לאנשים שלא מודעים בכלל לחשיבות של קרבורטור תקין ונקי.

בעל הרכב לא הצליח לזהות את הרכב מבחינת השיפור המשמעותי שחל בו ואפילו התחרט למכור אותו שכן לפני כן הוא טען שהרכב עגלה ולא סוחב.

אני חייב לציין שהבחור הוא מהחברה שאוהבים למשוך עד שהכבר אי אפשר לנסוע יותר, אני כבר מזמן הפצרתי בו לבצע את הטיפול בקרבורטור אך ללא הועיל.

בקיצור לכל בעלי הקרבורטורים מומלץ מאוד, רק אחרי שתרגישו את השינוי והשיפור תבינו על מה אתם נסעתם עד עכשיו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

[מלה טובה על מוסך יונדאי ברעננה - הועבר מפורום טכני]

 

אתמול חבר ואני עשינו טיפול קטן+ (שמן, פילטר שמן, פילטר דלק, ניקוי פילטר אויר) ברכב (פג'טה 106 ראלי דור II). אני הסתבכתי עם הפילטר דלק שלי והצלחתי לנתק רק קליפס אחד. החלטתי ללכת היום לאחד המוסכים פה באזה"ת רעננה, לעלות על ליפט כדי לקבל גישה טובה יותר לקליפס הסורר.

 

מוסך #1 לא הסכים לבצע את העבודה. "יש סיכון. לא מתעסק סתם ככה עם צינורות דלק". השערה שלי היא שזה לא השתלם לו כלכלית. כמה יכולה לעלות עבודה כזו? 50 ש"ח? בשביל זה הוא לא יבזבז חשמל של הליפט כנראה.:x .

מוסך #2 דרש 100 ש"ח (!!!) + מע"מ. כמובן שמייד ברחתי.

 

כבר החלטתי לוותר להיום ובדרך לחדר כושר נזכרתי שיש לי בתא מטען 8 ליטר שמן שצריך להיפטר מהם (מהטיפול אתמול). עצרתי במוסך יונדאי, ניגשתי למנהל העבודה, ביקשתי לשפוך את השמן שם, הוא מייד הסכים בחיוך. בהתחלה לא תיכננתי להחליף פילטר דלק של פיז'ו במוסך יונדאי מורשה, אבל בזכות אותו חיוך ראשון של מנהל העבודה שם, אזרתי אומץ ושאלתי :-) .

 

הוא ביקש לראות את הפילטר דלק ואמר "אין בעיה".

שאלתי: "כמה בערך אמורה לעלות עבודה כזו?"

הוא: "פחות ממה שאתה חושב".

 

כבר לא היה אכפת אם יעלה 100 ש"ח, העיקר כבר לגמור עם השטות הזו. אני בינתיים מנקז את השמן לבורות ספיגה שלהם, והפועלים מתגודדים סביב האוטו ומפציצים בשאלות על האוטו :-D. 10 דקות והאוטו יורד מהליפט. גם הם התקשו קצת מול הקליפס המעפן הזה.

 

אני הולך לדלפק לשלם. הפקידה שואלת את מנהל העבודה כמה לגבות. הוא אומר לה לשחרר אותי לשלום. אני מתעקש לשלם. הם מסרבים לקבל תשלום, בטענה שהעובדה שלא שפכתי את השמן לביוב או סתם לפח קסמה להם. :-D. וואלה אירופה!

 

אז הנה דוגמא לשלושה מוסכים שכנים באזה"ת רעננה, שניים ... תשפטו בעצמכם, השלישי צדיק מבחינתי וחיפשתי דרך להחזיר לו על כך. אני מקווה שהודעה זו תעשה לו טוב. לגבי השניים הראשונים, אני לא מעוניין להזכיר את שמם. זו פרנסתם.

 

אלון


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בא.ת רעננה יש 2 מוסכים מורשי יונדאי אז לאיזה מהם כוונתך?.

בברכה - רפי לין :-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...