Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג במצוקה

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב

Recommended Posts

רכב סקודה אוקטביה 1.9 שברשות ביתי נגרר למוסך המרכזי של סקודה בבני ברק לאחר שנשמעו רעשים חזקים מאזור הגיר וגם ניראו נצוצות משם.

בדיקת המוסך הפיקה דיאגנוזה "יש צורך בהחלפת גיר" וניתנה גם הצעת מחיר לביצוע התיקון בעלות של 9,875 שקל כולל המע"מ ( תשעת אלפים שמונה מאות שבעים וחמש ).

החלטתי להעביר את הרכב לבדיקה במוסך "גירים אוטומטים - צומת סגולה" הם זיהו מיד שהתקלה אינה בגיר עצמו אלא בגלגל התנופה שנשבר.

התיקון בוצע על ידם ושלמתי עבור החומר והעבודה 1,300 שקל בלבד כולל המע"מ. שבעית מהצעת המוסך המרכזי.

הביצוע, היחס והשרות של הצוות בראשות ספי ויניב היה מעולה.

המסקנה שלי הזהר מהמוסכים המרכזים שיקולהם לא תמיד נכונים , הם רגילים לעבוד מול חברות גדולות הרגישות פחות לעלויות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי bmw קבריולט עם גג נפתח חשמלי אחד המנועים בגג ניזוק פניתי לחברת bmw והם דרשו על המנוע מחיר אסטרונומי של 2000 שח לא רציתי לשלם להם מחיר כל כך יקר אז החלטתי לפרק את המנוע בעצמי וגילית שגלגל שיניים השתחרר מהציר פניתי לאייבי ריתוכים והוא סידר לי את זה יותר טוב מהמקור ב 200 שח בלבד ואיזה עבודה הוא עשה לי חבל לכם על הזמן כל מה שקשור בריתוך של כל חלק לכל חלק זה האיש עם ניסיון שלמעלה מ40 שנה נשבר לכם מלק ברכב זה האיש ממליץ בחום רב הו נמצא בפתח תקווה

טלפון :0392726561

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכון לקרבורטורים והזרקות דלק משה זר, רח' הרכב 5 פתח תקווה.

 

שלום לכולם.

הגעתי למכון היישר לידיים הפתוחות של חיים (שחבר גם בפורום, חיים יוד) שקיבל אותי בחיוך ובנועם שכל כך נדירים אצל עוסקים בתחום הרכב.

לפני שניגשנו למלאכת הוצאת האינג'קטורים (חשדתי שיש בהם תקלה, אני מאמין שזה בלאי טבעי אחרי למעלה מ 12 שנים ו 200,000 ק"מ) חיים חיבר סקנר ייעודי לשם שליפת קודי תקלה וקריאת נתוני הרכב, לראות אם בכלל יש טעם לבצע את הטיפול או שמקור התקלה במקום אחר.

לאחר שוידאנו כי אין תקלות, חיים ביקש מאחד העובדים ציון (כפרה עליו) להתחיל במלאכת פירוק בית המצערת, החליל והאינג'קטורים. תחת עיני הפקוחה (נדירים בעלי המקצוע שזוכים לפשפש לי בקרביים של האוטו :wink:) ציון עשה עבודה למופת, בלי אלימות ובלי להפעיל יותר מדי כוח לחלקים שסרבו לצאת ממקומם.

 

לאחר הפירוק עבר בית המצערת ניקוי ייסודי ביותר, כמו גם החליל והאינג'קטורים שעברו שלושה (!) סבבים באמבטייה האולטראסונית.

לאחר הניקוי האינג'קטורים נבדקו לדליפות, רסס וספיקה והוחזרו לרכב.

 

לאחר שלושה ימים של נסיעות:

א. המצערת מגיבה טוב יותר, אין בכלל ספק. המנוע קיבל עוד קצת כוח שכנראה אבד לו במשך השנים. זה לא שפתאום הטויוטה שלי הפכה לאימפרזה טורבו, אבל יש שינוי מורגש ולטובה.

ב. סיבובי הסרק יציבים כמו שעון שוויצרי.

ג. בבדיקת הגזים והמחשב שנערכה לאחר הניקוי התקבלו נתונים התואמים את הנתונים המקוריים של הרכב, משמע זיהום האוויר של הרכב לפני 12 שנה "חדש מהניילונים" והיום זהים לחלוטין. המנוע מתפקד מצויין תוך ניצול מלא של הדלק המוזרק.

 

מה אני אגיד לכם - אני מבסוט. טיפול כזה מחזיר את הנעורים לרכב, משפר את ביצועיו, ומפחית את זיהום האוויר.

 

אם החלטתם לבצע ניקוי כזה - משה זר הוא הכתובת.

 

תודה ענקית לחיים, משה, ציון וכל מי שסבל אותי ואת ים השאלות שלי :wink: .

 

איתמר.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לקרוא את הקישור המצורף הן בגלל מוסך זה שהנו די ידוע גם כאן והן בגלל כתיבת הממליץ המלאה בהומור

וחינניות:

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=29643#post29643

תהנו ובברכה - רפי לין :-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שלא מן הראוי להכניס קישור למודעה שלי בפורום פיאט ולכן התחבטתי והתלבטתי בניסוח לפורום הנוכחי.

פתרת לי בעיה, תודה רבה לך רפי.

מסתבר שאתה פותר לא רק בעיות של רכבים ;-)


מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

לא, זו לא הודעה פרסומית ולא "מטעם". אני פשוט חש חובה נעימה ומשמחת לשתף את מי שניתן. אנו רגילים בדיווח על "אדם נשך כלב" - אך מותר וראוי לספר גם כאשר מגיע למישהו שיאמרו את שבחו.

 

יש לי פולו 97. אני מבין קטן מאוד בנושאי רכב.

 

בשנה האחרונה האוטו התחיל "לעשות בעיות" - להיחנק, לא להחזיק טורים ועוד. עברתי בשלושה מוסכים שונים. כל אחד ניסה את כוחו, עשה מה שעשה. השניים הראשונים גם גבו מה שגבו. השלישי, למרות שעבד כמה שעות טובות, היה מספיק הגון לומר שאינו מצליח לסייע לי, לסרב לקבל כל תשלום - ושכדאי לי לפנות למומחה.

 

בינתיים, כנראה גם מרוב הבחישות, האוטו הלך והידרדר, נכבה כמעט בכל פעם שהעברתי להילוך סרק, ובקושי סחב.

 

בתחילת השבוע שעבר עשיתי את הדבר שממש לא רציתי: בלית ברירה, נכנסתי למוסך המרכזי של פולקסווגן ליד קניון איילון. ידעתי שאם מישהו אמור לדעת איך לטפל ברכב זה הם - אבל מאוד חששתי שעלויות הטיפול שם הן כנראה משהו שלא אוכל לעמוד בו.

 

אחרי יומיים, הוזמנתי אחר כבוד "לפנות" משם את הגרוטאה שלי. פשוט ריחמו עלי שם: הסבירו לי שאומדן התיקונים הנדרשים מגיע כבר ל- 12,000 ש"ח (לפני מע"מ), עוד לפני שהם יודעים לומר האם בכך זה מסתכם - וברור שזה עולה על ערך הרכב לאחר התיקון, כך שלא שווה לי לתקן.

 

כבר התחלתי להרים ידיים. חשבתי שזהו זה, הלך האוטו. למכור לפירוק, או לקוות למצוא רכב דומה שהושבת ולקחת ממנו חלקים.

 

ואז הגיעה הישועה (דרך אגב: באמצעות האתר הזה!). האחיין שלי הופנה, אגב גלישה באתר, על ידי מישהו (נדמה לי רפי לין) למוסך רון ברח' המסגר 31.

 

ביום שלישי שעבר הגעתי אליו. כלומר, האוטו הגיע, כנראה בכוחותיו האחרונים: הוא נכבה לי לפחות איזה 5 פעמים בדרך מכפר סבא, וכבר התכוננתי נפשית לקרוא לגרר.

 

כבר בכניסה הייתה לי הרגשה משונה. משהו באוויר, שמשדר "ביתיות".

 

המוסך בכלל לא קטן, נדמה לי שספרתי לפחות שישה ליפטים - אבל רון עצמו מעורב בכל רכב, מתפנה לכל לקוח, בתערובת של נעם הליכות, חיוך ביישני, איכפתיות והשראת שלווה וביטחון. איך הוא אמר לי? "תראה, לא למדתי שום דבר אחר בחיים. זה מה שאני יודע ואוהב לעשות בחיים".

 

ביום שישי קיבלתי אוטו חדש. הוא נוסע כפי שמזמן לא זכרתי. נדרש להחליף לו מחשב, מספר חיישנים ועוד. וכל זה עלה לי פחות מרבע מהסכום בו נקבו במוסך המרכזי.

 

הגעתי ביום שישי לקראת 15:00, השעה בה אמרה לי המזכירה שהם סוגרים. רון עדיין היה שם. לבד. בלי שמץ של לחץ לסגור. שוחחנו קצת. מתברר שהוא "דור שני" במקצוע, ומקווה להעמיד גם דור שלישי. הוא עמד על כך שאצלצל אליו לנייד כאשר אגיע הביתה (עוד מעט שבת!), להגיד איך האוטו. איך הייתה הנסיעה.

 

אז זהו, לפעמים יש גם דברים טובים לספר. תודה לאתר על שבזכותו התאפשר לי להגיע לרון, תודה לאחייני ארי שמצא לי אותו, ואיחוליי לרון שימשיך בדרכו ויראה ברכה בעמלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אנו רגילים בדיווח על "אדם נשך כלב"

 

אני לא...

 

אבל בכל מקרה כיף לקרוא את ההודעה שלך, טוב ששיתפת אותנו.

אדם שנהנה מהמקצוע שלו באמת מבורך וזה בד"כ רק תורם לרמת העבודה שלו.

וטוב שיש פה את רפי לין, תמיד יודע להפנות למקום הנכון.


אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לך ששיבחת אותו כאן באתר, וכמובן כל הכבוד לרון! באמת שיראה ברכה, לאנשים כאלו אני בהחלט מאחל ברכה!

הללואי שנראה עוד בעלי מקצוע שיודעים לתת ביטחון לאנשים חסרי אונים, בכל תחום וזה מאוד חשוב .

:beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צהריים טובים

 

אכן רון ידוע בראש ובראשונה במקצועיותו.הוא הראה לא אחת יכולת כמעט מנומנלית לפענח תקלות דרך מסך המחשב.

מעבר לכך הוא הגון והוגן,קשוב ומקצועי.

אני טרחתי להגיע אליו מחיפה הרחוקה (זה שלא רצה להחליף מד זרימה במוסך רון...),ויותר מפעם אחת,בעניינים שכביכול ייתכן והיו שוליים,אך חוץ מעצם העובדה שרציתי לפתור תקלות ברכב,רציתי לראות במו עיניי מי הוא האדם שמקבל תשבוחות על ימין ועל שמאל בפורום,ושוב אומר,הכל נכון ומוצדק.

 

יישר כוח

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומנם לא מכיר את רון אבל אני שמח שיש מוסכים שמתחרים במוסכים המרכזיים ושמח על כל מוסך מקצועי וטוב שיכול להביא לשירות טוב במחיר זול.

 

אבל צריך להגיד גם מילה טובה על מוסך צ'מפיון סקודה בבני ברק , הייתה לי ניו פליסיה שעברה הסבה לגז במכון איום שגם נסגר ולמזלי הוסרה מערכת הגז ועוד הספקתי לקבל את הכסף לפני שהמכון פשט רגל .

 

(דרך אגב רפי לין הפנה אותי למעבדת אייל באשדוד שהם אנשים מקצוענים במיוחד והם אמרו לי שניתקו לי את חיישן החמצן על מנת להסב את המכונית לגז ואמרו לי שהרכב לא יכול לנסוע במצב כזה ובלגלל זה מכון הגז החזיר לי את רוב הכסף)

 

לאחר סיבוכים עם הצמה ניתוק חיישנים וקדיחת חורים שנעשו בהסבת הגז שפגמו קשות ברכב כבר הייתי אובד עיצות.

 

פניתי למוסך צ'מפיון בבני ברק הם עמלו 3 ימים וסידרו את הצמות טיפלו בחיישנים כמו שצריך לאחר מה שהמכון גז (מחראה) עשה.

 

ב1200 שקל כולל שטיפה.


מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

 

מותר גם לפרגן לבעל מקצוע טוב , חבר טוב, שבזכותו נחסכה הרבה עוגמת נפש וטירטורים

יעקוב טורטן מוסך תקוע בירושלים

במיפגש שישי משמיעה בלבד נתן דיאגנוזה ואח"כ גם פיתרון נכון ואמיתי לבעיות במנוע והבלמים ובנוסף הדיאגנוזה היתה הנכונה מבין כל שאר המכונאים שפגשתי בשבוע של בעלות על הפרה המשוגעת.

פרה-טרנספורטר פולקסווגן למי שלא מכיר.

היתה משהקת מפליצה מטרטרת לא בולמת למרות שעברה טסט, צינורות יבשים ו\או קרועים ן\או מנותקים ומה לא

אחרי מגע הידיים של יעקוב הפרה הפכה לזאב בעור פרה

תודה יעקוב

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזמן לא כתבתי כאן. ובכן:

 

המוסך הירוק - בתקופה האחרונה טופלה אצלהם הדייהטסו המשפחתית ולאחר מכן גם המגאן.

זה שבכלל הבאתי לשם את המגאן כבר אומר משהו... בעקרון העברתי את כל הצי המשפחתי

לאמיר לאחר מחלוקת קלה עם מוסך שאפט. החלטתי להישאר איתו עקב רמת העבודה הגבוהה,

הנקיון והסדר במוסך, הסבלנות והנכונות שלהם לסבול את זה שאני לא זז מהרכב ולא מוריד מהם

את העיניים, ולא פחות חשוב, עקב הסמיכות הגאוגרפית (מעבר לכביש) לחשמלאי הצדיק יצחק וייס.

יצא לי לדבר עם יצחק מאז והוא גיבה את הרושם הטוב שנוצר אצלי. מה שכן, חשוב לעשות את כל

הדיבורים ישירות עם אמיר, ולא עם העובדים שלו. לצערי, גם המוסך הזה דוגל ב"כח עבודה זול"

שמגיע בבוקר מהצד השני של המחסום. אבל בימינו, מי כבר עובד אחרת...

 

מכון קרבורטורים משה זר - אוקיי, אז ברור שהמקצועיות של חיים יוד אינה עומדת בסימן שאלה.

עם זאת, הגעתי אליהם עם בעיה מסויימת, מצאו שם בעיה אחרת (תודה שמצאו, מקצוענים כאמור),

אבל בסופו של דבר ואחרי יומיים עבודה, הבעיה המקורית לא נפתרה. אני לא ממש יודע מה להסיק

מזה. לא מורגש שום שינוי מהטיפול שנעשה, אבל כנראה שזה יחסוך בעיות בעתיד. בינתיים, בהווה,

המזגן של הדייהטסו עדיין נכבה ברמזורים. איה הפתרון? לא יודע. לסיכום, קשה לי לתת עליהם חוות

דעת חד-משמעית.

 

עד כאן להפעם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום על מוסך "רוני אגזוזים" אגזוזן מקצועי ביותר באיזור תעשיה של רחובות דרום - ממש בכניסה.

בעל מקצוע עם מקום מאוד אינטימי וקטן, היו רעשים בזמנו בקליאו, הוא נסע ברכב ורצה לדעת מהיכן אני שומע רעשים של אגזוז פתוח (שהתבקע). הוא התעקש איתי שהכל בסדר ועל הדרך בנסיעה אמר לי מה לא תקין אצלי ברכב מלבד האגזוז.

שירות אישי חם - איכותי ובמחירים סבירים.

 

הלוואי שבכל מוסך .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע נאלצתי לחדש בגדול את הרומן הלוהט מימים עברו עם בני ל. - תשאלו למה נאלצתי? ובכן, לאחר תקופה של שקט יחסי (מאז שה-ZX עומדת בחנייה עקב מחסור בנהגים, יותר נכון), הסתבר שמאיר אריאל צדק להפליא בשירו "אגדת עם מקסיקנית" (מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להיגמל מזה).

קניתי לגברת שסובלת את הנחירות שלי בלילות רכב מפנק יותר. קסנטיה. 2001, שמורה למדי, טופלה בעברה היטב, אך - למרבה הצער - העבר היה רחוק מדי.

 

קריאת טלפון בהולה ב-11 בערב (כן, ברור לי שלא הייתי אמור לתת לה לצאת מהמטבח, ועוד בשעה כזו. טיפוס ליברלי אנוכי): הרכב נעצר באמצע הנסיעה, ולא מניע.

רבע שעה להגיע, ועוד 3 דקות להבין שהקאמשפט לא מסתובב. רצועת טיימינג נפחה את נשמתה, עוד בטרם הספיקותי לעיין בה (היה בלו"ז, אך לא חפוז, ועכשיו על גרר למוסך תזוז, יעלה לך יותר מכמה זוז :oops:).

 

למחרת נגרר הרכב, אחר כבוד - אל מיודענו בני ל. , אשר - לשם שינוי - לא קילל מייד, אלא הביע השתתפות בצערי. לבקשת המשפחה, נמנעתי הפעם מלצלם.

 

אני כבר הייתי מוכן נפשית לפתוח ראש (לא את של בני, למרות שבמקרה שלו זה רק יועיל, אלא את של המנוע), אבל בני משך ברסן: "רגע רגע, קודם נבדוק, לא פותחים סתם". אחר כבוד הורכבה רצועה, אבל למרבה השמחה (אצל יבואני החלפים, לא אצלי) הרכב סירב בעקשנות להניע.

 

לא נותר מנוס, אלא לפתוח את הראש. כהרגלו בקודש, בני עבד בסבלנות, עם כלים מתאימים, ובסדר מופתי (עבד-אל-קאדר חוסייני).

 

אי אילו דקות אח"כ, שכב הראש על שולחן העבודה במקום, חושף לאור יום את שסתומיו העקומים (8 פליטה ושני יניקה) - שמחה גדולה.

 

הראש נשלח אחר כבוד לשיפוץ, לא לפני שבני עשה כל מאמץ לאתר חלפים שיענו על דרישותיי לאיכות טובה (OEM, אם לא מקורי) ומחיר סביר (אצל היבואן עובדים אלכימאים, ככל הנראה, אחרת אין לי איך להסביר את העובדה שהם מוכרים חתיכות ברזל במחיר של זהב).

 

למחרת נצטוויתי לנעול משקפי שמש על פדחתי, ולסור למוסך. אכן צעד חכם היה זה - יען כי הראש הפיץ אור מבהיק, זורח כחדש.

 

לפני התחלת מלאכת ההרכבה, הציק לי הנודניק תוך שהוא משווה בין 3 מקורות שונים (אוטודאטה, הוראות הרכבה שהגיעו עם האטמים, והוראות יצרן כפי שחפרתי באינטרנט. מזל שלא הביא גם היינס, כי הייתי מרגיש כבר כמו בבית משפט אמריקאי, עם 12 מושבעים).

 

אחרי שהראש הובל למקומו, בעדינות בה טופחים על ישבנו של רך נולד בחדר הלידה, הוא הודק למקומו באכזריות (לא אשמתנו, הצרפתים האלה, לא מספיק גיליוטינה, הם גם צריכים לסגור ברגים כמו משוגעים :roll:), תוך שימוש בידית מומנט בתחילה, ואח"כ במד זווית ייעודי (בכלל, בני ל. הוא גאוותה של כל אם פולניה אשר במקרה מחזיקה בחנות כלי עבודה. עצם קיומו של מר ל. - מבטיח את עתידה הכלכלי של חנות כלי העבודה האמורה, יען כי הבן אדם מחזיק כל כלי שאתם יכולים לדמיין לעצמכם (אולי מלבד אלה הנמכרים בחנות "ארוס", אך עליהם נרחיב את הדיבור בשרשור אחר).

 

לאחר סגירת החלקים הבאים על פי כללי הטקס, הגיע תור רצועת הטיימינג. גם עבור וידוא מיקומי גלגלי השיניים הצליב בני מידע בצורה שלא תבייש את ראשי "המוסד", עד שנחה דעתו, ועל זה הוסיף סיבוב שלם של המנוע בטרם הנעה.

 

שאר החלקים חזרו חיש קל למקומם, ואז הגיע רגע ההנעה החגיגי, שהיה מעין קונצ'רטו לשמן מנוע ומרימי שסתומים הידראוליים.

הסבר מדוייק לגבי אופן ההתנעה (לאט בהתחלה, עד שהיא מתחממת ונרטבת, ואז חזק יותר, בדיוק כשהיא מתחילה להתרומם - מתלים הידראוליים, אם שכחתם) סופק אף הוא, ואחרי כ-5 דקות - התייצב לו המנוע וחזר לנגן בדיוק כמו לפני הטראומה.

 

גם אז לא שקט האיש, והמשיך במיני תפילות ובדיקות (שמן נקי מעקבות נוזל קירור, מאווררים ומע' קירור מתפקדים למופת) - עד אשר ניאות לשחררני.

 

בקיצור - למרות שזה עולה לי (משום מה אני נמשך לתקלות אקזוטיות, שבכל אחת מהן מעורבים חלפים יקרים) - שוב נהניתי לשהות במחיצת מר ל. - וללמוד עבודה איכותית מהי.

 

ואם חשבתם שהסאגה נסתיימה בזאת - חכו חכו ! הפז'ו (כן כן, ההיא מהמודעה הזו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212953 החליטה שקצה נפשה מחוסר תשומת הלב, ומיסב הלחץ של הקלאץ' נפל שדוד, תוך שהוא קודח בדרכו את הפלטה. TO BE CONTINUED...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג אמיתי לקרוא את מה שכתבו שמר וסימון הן מבחינת בעלי מקצוע אמיתיים, הוגנים ומכבדים את לקוחותיהם והן בגלל הכתיבה המלאה הומור שממנה גם רואים שיש בעלי רכב המעריכים ומוקירים את המוסכניקים הטובים, כן ירבו.

בברכה - רפי לין :-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...