Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Lev-27

תאונה מזעזעת בדרום בגלל עקיפה מסוכנת

Recommended Posts

מכתבה שקראתי עכשיו באינטרנט הנהג פצוע קשה עם רגל כרותה.


אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא אמרתי בכל כביש. אבל כן בכבישים אדומים שכולם יודעים שהם בעיתיים.

 

עם כל הכבוד לסטטיסטקיות היפות של המשטרה ומשרד התחבורה, כל כביש בארץ זכאי להיקרא כביש אדום, ולא, לא רק בגלל התשתיות אלא בעיקר לאורך כל מה שנאמר בשרשור הזה - החינוך.

רוצה דוגמה? יודע כמה תאונות קטלניות היו בכביש 6? מבחינה תשתיתית מדובר בכביש ה"בטוח" ביותר בארץ, סלול חלק כמו עכוז של תינוק, ללא רמזורים, בעל מעקות הפרדה, שוליים רחבים ואפילו שטח הפרדה בין הנתיבים. כמות הנסועה בו היא לא הכי גבוהה בארץ ועדיין הוא מככב בסטטיסטיקות. למה?

 

יש ספר שנכתב בידי מומחה תחבורה שקורא להפסיק עם כל ה"פינוקים" האלה לבטיחות הנהג. הוא טוען שברגע שהנהג יבין שהכבישים הם לא מקום בטוח ושרק הוא יכול למנוע את התאונה הבאה כל תפיסת עניין הנהיגה והזהירות תתחדד. כמובן שבארץ השיטה הזאת לא תעבוד, לפחות כל זמן שהחינוך הכללי והתעבורתי נראה כמו שהוא.

 

איתמר.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאבא לחייל שמשרת כנהג בדיוק באותו בסיס שממנו יצא הפורד אני חייב לציין מספר נקודות חשובות שהבן שלי מעלה בכל פגישה שלי איתו.

 

1._הבן שלי עשה קורס נהיגה קד"צ על משאית קלה._באורח יותר ממפתיע כמעט כל החניכים בקורס עברו את הטסט בפעם הראשונה ומקסימום בשנייה ועם המינימום של שעורי נהיגה ע"פ החוק._זה לא שכולם היו כאלו מוכשרים_(אגב הנהג שעשה תאונה בפורד היה אחד החניכים עם בני),_פה חוגגת שיטת הקומבינה -ביה"ס מקבל גלובלי על כל חניך ומובן שיש לו אינטרס_לקצר את משך הקורס, כמו גם לצה"ל ולטסטר הצבאי, שגם הוא נתון ללחצים, כי הצבא משווע לאותם נהגים, ולכן עוברים בקלות את הטסט.

 

2._הקורס עצמו_-_אם אפשר לקרוא לשבועיים ברוטו בבה"ד 6 קורס._אף אחד לא חושב שם שאלו נהגים ללא ניסיון מינימלי וכל מטרת הקורס היא כסת"ח ומתן אפשרות לשלוח אותם נהגים לנהוג בכלים לא קלים לנהיגה, ללא הכשרה מספקת._אולי מישהו חושב שבתוך שבועיים נהג טירון יכול ללמוד על אינטרנשיונל,_אביר ופורד F350, ומייד להיזרק להצבה ביחידה? כשהבן שלי עושה מידי שבוע את מאות הק"מ על כבישי הדרום, וכאשר אני יודע מה היכולות שלו כנהג חדש להתמודד מול כל המצבים הקשים על הכביש, אין מצב שאשן בשקט.

 

3._כשלים טכניים חוזרים ונשנים בפורדים,_כאשר המוסכים הקרובים נמצאים בב"ש. ז"א שהם נאלצים לנהוג למוסךך ברכב לא תקין מרחק של כ150 ק"מ,_שלא לדבר על אכות השרות הגרועה וריבוי התקלות החוזרות, ביחוד בפורד.

 

לא שאני שולל טעות אנוש,_אבל מההכרות שלי עם הנושא הייתי שמחי לו היו בודקים את הפורד בקפידה ושוללים כשל טכני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה כשל טכני אתה מדבר הנהג יצא לעקיפה מסוכנת , אני בעצמי היתי נהג בצבא אני יודע טוב טוב איך נוהגים כל הנהגים.


אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על זה שהבן שלי נשלח 2-3 פעמים בשבוע מעובדה לב"ש עם אחד הפורדים היחידתיים בגלל תקלות חוזרות ונשנות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכל תאונה מוכיחה, אין תחליף להפעלת המוח ונהיגה תוך שיקול דעת נכון.

 

הבעיה עם הנהגים הישראלים היא שהם "מתוכנתים" לציית רק לחוקים מסויימים הנאכפים במקומות בהם יש צפי להתקלות עם המשטרה, ועל כן במקומות נידחים יותר וכשמדובר בעבירות של "רק לרגע", אותם נהגים מרשים לעצמם לנהוג בצורה עבריינית ומטומטמת.

את זה אפשר לפתור רק בדרך אחת - שינו מערכתי של הממסד ביחסו לסיבות לתאונות וחשוב מכך - בדרכים למניעת תאונות.

למרבה הצער, כמעט ולא נעשה שום דבר בצד המניעתי.

 

דני G.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצבא לא שולח רכב שאין לו יכולת לנסוע למוסך.. וכן מוסך פורד בב"ש נוטה לזלזל רוב הפעמים בעבודה אבל לקחת כסף הם יודעים טוב מאוד ( אחד שעושה את זה מדי שבוע ) בלי שום קשר לזה שהנהג עבר פס לבן רכב שיש לו תקלה בברקסים ל יסע למוסך בשביל זה ישך לא מעט בסיס חילוץ בב"ש יש אחד אז מוציאים משאית ונהג לקחת את הרכב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עם כל הכבוד לסטטיסטקיות היפות של המשטרה ומשרד התחבורה, כל כביש בארץ זכאי להיקרא כביש אדום, ולא, לא רק בגלל התשתיות אלא בעיקר לאורך כל מה שנאמר בשרשור הזה - החינוך.

 

זו גישה לא מועילה לטיפול בבעיות, כי אם הכל דחוף, שומדבר לא דחוף.

לגבי תאונות בכביש 6, מה שחשוב הוא לא כמה תאונות יש, אלא כמה תאונות יש יחסית לנפח התנועה, ויותר מכך, כמה תאונות פחות יש בצירים המקבילים, מהם עברה התנועה לכביש 6. כמו שאמר אלברט, הכל יחסי.


uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כאבא לחייל שמשרת כנהג בדיוק באותו בסיס שממנו יצא הפורד אני חייב לציין מספר נקודות חשובות שהבן שלי מעלה בכל פגישה שלי איתו.

 

הנקודות שהעלת מאוד מעניינות. יכול להיות ששווה להעלותן מול גורם חוקר רציני בתקשורת.


uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום נסעתי בכביש המדובר בכלל התפקיד החדש ( נהג בוס, בעע ).

באותו המיקום שבא התבצע הרצח קיים קו לבן רצוף, הכביש מעוקל ואין טיפה של שדה ראיה!

אז כן - במידה ולא מדובר באיזה כשל טכני ( כמו שהעלו כאן לדוגמא, למרות שגם אם היה כשל טכני והרכב סטה מהנתיב הייתי מצפה שלפחות יזרוק את עצמו החוצה וגם קשה לי להאמין שאם היה ידוע על כשל טכני היו מוציאים את הרכב מהבסיס לנסיעה ) מדובר ברצח, כי המיקום לא מיקום של עקיפה.

אין ספק שאחרי התאונה הזו אני שוקל שוב אם שווה לי להיות נהג בוס ( והיציאה מהבסיס דורשת נסיעה מהכביש הזה ), החיים לא שווים את זה.

אני מכיר את נהג המשאית שהפורד נכנסה בה.

פשוט חבל שעל שטות כזו הלכה משפחה שלמה...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לנהוג גם אחרת.

 

לא מזמן נסעתי כ-5 שעות לאילת מירושלים (עם עצירות מן הסתם). כל הדרך נסעתי לי 90-100, שמעתי מוזיקה. המזג אוויר היה טוב, הכבישים לא היו מלאים. נהניתי מהנסיעה מאוד. אני לא מבין למה כל-כך קשה לנהג הישראלי לשמור על איפוק. אני הייתי כל-כך מרוכז בנהיגה, תמיד הסתכלתי קדימה, תמיד ניסיתי לזהות כלי רכב מרחוק שמנסים לבצע עקיפה. לא ניסיתי לעקוף כשלא הייתי צריך, ותמיד שמרתי על הכללים.

 

חברה, אפשר לנהוג גם אחרת ולמי שהדרך הארוכה מעיקה לו, שיטוס ! זה כבר לא כזה יקר ולא בשמים.

 

חברה, סעו בזהירות. שימרו על איפוק ותנהגו על פי הכללים.

 

שמוליק,

עוד יומיים באילת שוב. :-D

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זו גישה לא מועילה לטיפול בבעיות, כי אם הכל דחוף, שומדבר לא דחוף.

לגבי תאונות בכביש 6, מה שחשוב הוא לא כמה תאונות יש, אלא כמה תאונות יש יחסית לנפח התנועה, ויותר מכך, כמה תאונות פחות יש בצירים המקבילים, מהם עברה התנועה לכביש 6. כמו שאמר אלברט, הכל יחסי.

 

לא רק זה. צריך לשים לב שהתאונות שקרו בכביש 6 לא תאונות חזיתיות. רובן ככולן היו עקב איבוד שליטה, בעיקר בצמתים ובמחלפים שם אין גדרות וכל סטיה מעיפה את הרכב לתעלה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגביי הקד''ץ, הייתי נהג בצבא ובד''כ מגיעים לשם עם רישיון שעושים על חשבון הצבא לפני הגיוס , במחזורי נהגים לפחות, ה""טסט"" שעושים כשעושים היתר על רכב זה סתם שטויות , אנשים שבאים לעשות היתרים אגב לא יוצאים בלי היתר גם אם הם הופכים את האוטו (קרה ולא פעם בבה''ד 6) הרבה נהגים באים גם בניגוד לרצונם ומתחילים להנהוג כמו מפגרים כדי לא לקבל את ההיתר ומקבלים אותו בכל זאת כי לאף אחד לא אכפת איך הם נוהגים, אני הייתי עושה להם טובה ושולל להם את הרשיון.

מעניין אגב אם הנהג שעשה את התאונה פתח סווי'ץ, זמן קצר אחרי שפותחים את הסווי'ץ אסור לבלום עד כמה שאני זוכר אחרת אתה מאבד שליטה בגלל שלא כל הגלגלים בולמים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא רק זה. צריך לשים לב שהתאונות שקרו בכביש 6 לא תאונות חזיתיות. רובן ככולן היו עקב איבוד שליטה, בעיקר בצמתים ובמחלפים שם אין גדרות וכל סטיה מעיפה את הרכב לתעלה.

 

אבל גם בכביש 6 יש תאונות קטלניות, זו לא ערובה של 100 % שאנשים לא יהרגו.

אתמול נסעתי בכביש מספר 46 (צומת אל על עד לצומת ברקת), כביש חשוך, נתיב נסיעה אחד לכל כיוון, עד לא מזמן היה מצויי בו רק קו הפרדה רצוף לבן, מכיוון שהמקום אינו מאפשר עקיפה בצורה בטוחה.

אתמול שעברתי בכביש הנ"ל הבחנתי כי בין מסלולי הנסיעה הציבו גדר בטיחות, כנראה כדי למנוע תאונות חזתיות בין כלי רכב.

תקוותי היא שהגדר הזו לא תהיה בשימוש ואף אחד לא יצתרך לבדוק את יעילותה.

 

 

 

ל'


תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...