Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ב)לוג ההתקנה שלי - שרשור מתעדכן + תמונות


dannyg
שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דני,

 

אני רואה שאתה באמת הולך על הטופ שבטופ מכל ליין מוצרים של כל מותג שאתה בוחר להשתמש בו\לייבא.

 

לגבי הרמקולים - אני דווקא לא בעד מידבאסים 8 אינטש בדלתות.

 

כמות הבידוד שתידרש היא אסטרונומית וזה כולל גם את הדיפון של הדלת.

 

יותר מ6.5 עד 7 אינטש בדלתות בעיניי זה פשוט חסר טעם - בייחוד עם יש לך דאבל סאב מאחורה שבעזרת כיוונים נכונים - הבאס ליין שלך יהיה דומיננטי בקדמת הבמה איך שלא תביט על זה.

 

בנוסף לזה - ככל שקוטר האלמנט הוא יותר גדול ככה אתה גם תצטרך לספק לו הספקים וזרמים יותר גדולים - לחסוך אינטש אחד מכל וופר בדלתות הקדמיות יכול להוות מבחינתך הבדל משמעותי בצריכת החשמל של הרכב.

 

תוסיף לכל החגיגה הזו את סביבת הדלת שהיא גם ככה סיוט מבחינת טיפול בבידוד - והרכב הוא גם רכב יפני - אני לא מאמין שהחוזק של הדלת, הרכבת המכלולים בתוכה כולל פסי הנוי של החלונות והמראות הצידיות - הם הצד החזק של סובארו...

 

אמנם לא חסרות לך עתודות של כוח והאלטרנטור אכן חזק מאוד.

 

לקחת בחשבון גם אקסטרה חיווט לתא המנוע? שלושת הגדולים? חיווט מחדש של כל חיווט החשמל בין המנוע לאלטרנטור לגוף הרכב?

 

אם כי - זו עבודה שצביקה עשה ואני בטוח שהקצוות הללו נלקחו בחשבון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 571
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דני קבל ח"ח על ההשקעה ובחירת הרכיבים המפורטת והמחושבת.

אני בטוח שתשקיע בהתקנה לא פחות ממצויינת עם הקפדה על כל פרט ופרט.

 

איך אומרים אצלנו? תתחדש ותהנה :wink:

אתה לא יודע כמה אני מחכה לעדכונים שלך בנושא , תמונות וכ'ו.

 

וכמובן בסוף למפגש דרום כדי לשמוע את כל הפרוייקט שלך!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי,

 

לא יכלת להגיד זאת בצורה טובה יותר, אתה יכול לסמוך על צביקה בעיניים עצומות שכל נושא שלושת הגדולים טופל בצורה מיטבית.

אני נוטה להסכים בעניין האלמנט 6.5" מול 8", למרות שאשמח לשמוע עוד דעות בעד או נגד.

 

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל SEAS יש גם אלמנט "7, או שאני טועה?

גם לדעתי התקנה טובה של זוג 6.5 עם דאבל סאב יתן מענה מספק לבאס ליין.

זוג "8 יהיה די גדול, יותר איטי, ולדעתי לא ינוצל עד הסוף מעל 95% מהזמן (יחסית לשאר הסט-אפ).

אבל היי, מה אני מבין? :lol:

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוג 8" זה לא איטי, פשוט מצריך הרבה עבודה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני מזל טוב ובהצלחה כל פריט אני מאמין שנבחר בקפידה וגם לגבי ההתקנה אני בטוח שיהיה שם משהו מעניין ביותר

שוב פעם בהצלחה :-P

::FEEL THE {XS} power::

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מצליחים להשתלט על רעידות החלון, דיפון, פס קישוט, ידיות, מרימי חלונות ועוד כמה דברים קטנים

 

לפי דעתי ודעת הרבה אחרים סאב [למטרות SQ] יתן לי תרומה זניחה ביותר בהשוואה לזוג 8.5" בדלתות.

 

ולדני יש הרבה חומר לעבוד איתו, אני לא רואה שום סיבה לא לשים שמיניות.

 

מה גם שהשמיניות נותנות המון נפח לבמה, נפח שכמעט ולא יהיה מרמקולים 6.5.

 

מי ששמע אצלי יודע על מה אני מדבר :)

 

דני - 8" :) עזובתך קשקושים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני,המון הצלחה בפרויקט שלך!

ממש הפתעת אותי עם בחירת רכיבים :lol:

וגם בבחירת סדנת התקנות!

יש לי שאלה על הSleeving

מה הוא תורם,חוץ מהקטע האסטטי?

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף ב200 אחוז לדיעה ש8 אינטש ממש לא יהיה איטי מידי.

 

בייחוד כשמדובר בסט שלושה חלקים וכל העבודה שהם צריכים לעשות זה גג עד ה300 הרץ... מגבר מספיק חזק ממש לא צריך להתקשות להרים אותם אם כי יצרוך הרבה זרם באופן יחסי עבור וופרים.

 

אני מסכים עם אליקו ששתי שמיניות יתנו נפח ונופח טובים יותר אבל זה גם בקלות יתרה יכול להפוך לאובר קיל בשביל הדלתות ולכן הייתי הולך על האמצע ומביא דרייברים 7 אינטש.

 

מה שכן - אצל אליקו לא רק שמדובר ב8 אינטש - מדובר על וופרים אכזריים בלשון המעטה וגם ביחס ל8 אינטשים אחרים הם פשוט חיות רעות, יכול להיות ש8 אינטש מעודן יותר יהיה הרבה יותר קל לריסון מהלגטיות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נישמע כמו התחלה של אחד הפרויקטים הכי מושקעים בארץ.

רציתי לשאול בקשר לHU הפרוססור והמסך איך כל העינין הזה ישתלב בקונסולה הקידמית ועל מה תצתרך לוותר בכדי "לדחוף" את כל הרכיבים האלו לשם?

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל התחביב אפשר לוותר על הרבה דברים:

מזגן,לוח שעונים,מושב של הנוסע...

אבל אני בטוח שיוסי ימצא לאו לחבר את המסך,אני גם חושב שאם זה לא מסך מגע,אז אפשר להתקין אותו יורד\ניפתח

כי לא יהיה בו שימוש קבוע

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-) פרוייקט מצויין

 

אני בעד 8" גם אחרי שמתי את הL8 בדלת ביחד אם עבודת איטום גדולה התוצאה פשוט הרבה יותר מאכזרית.

עולם אחר בכול מה שקשור לעומק של באס לאומת 6.5. נכון שצריך מערכת חשמל ומגברים הגונים, אצלי הכול רץ על חשמל משודרג וDMX זוג אופטימות ופה הדבר נעשה גם כן אז אם כבר לך על זה :-) !!

 

בהצלחה

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני המון בהצלחה בפרוייקט :-)

אני מאמין שהתוצאה צריכה להיות יוצאת מן הכלל - רק על תמהר . :lol:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...