Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 vs לנסר 1.5


giacmatto
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 4112 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי התלבטויות גדולות בקניית רכב משפחתי חדש ראשון (2+2ילדים ) אני מתלבט בין שני הרכבים הנ"ל

ניפיתי את הקורולה בשל רמת הבטיחות(כריות ובלמים), את הסוברו בשל בגז', המנוע ובקרת היציבות, האירופאיות(פורד, פיזו סיטרואן , פיאט וסיאט) בשל האמינות והסיביק בשל המחיר אולי הג'טה אבל לא ידוע לי רמת הסחירות שלה

אני מבקש את המלצתכם בנושא . בתודה מראש,

ג'קי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי את כולן לפני שהחלטתי לפני כחמישה חודשים ורכשתי את הלנסר 1500

הסיבות הן: נוחות, לוח מחוונים ובקרות פשוטים וידידותיים, בטיחות (יש לה 7 כריות לעומת 6 ברוב המכוניות שבדקתי), תאוצה, בעיקר בתחילת הנסיעה ואיזופיקס לנכדים....

לא מתחרט. אוטו כייפי, נח.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה

בינתיים עשיתי נסיעת מבחן ברכבים וקצת התאכזבתי מהנוחות בלנסר הרבה רעש מנוע יחסית למאזדה, איכות החומרים הפנימיים גם במאזדה ניראים יותר איכותים בעיני. הבעיה זה רק הנוחות במושבים מאחור במאזדה.

יום ראשון אלך לסוכנות הונדה לראות את הסיוויק החדשה שקיבלה גם ציון 5 כוכבי בטיחות ובולמים עם כיול חדש.

איך ההמלצות על הרכב הזה?

בתודה ג'קי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה בעיות אמינות בפורד אתה מדבר ?

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם פורד בין האירופאיות היא בין האמינות אבל יחסית ליפניות היא פחות אמינה. מבחינתי ניכנס השיקול של שמירת ערך לטווח ארוך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעד הלנסר!

יפה יותר,חזקה יותר,נוחה יותר ובטוחה יותר.

אני מאמין שגם גדולה יותר אבל זה ממראה חיצוני.

לי יש את הלנסר1.8 (ההתלבטות היה מול הסיוויק) מרוצה מאוד.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

סיכום מבחני דרכים לפני קניה

לנסר 1500: יפה מבחוץ, בפנים ניראה זול אבל מרווחת מאוד.המנוע חסר כוח גם אם משתף פעולה טוב עם ההילוכים.

לנסר 1800: כנ"ל אבל יותר נימרצת ומהנה לנהיגה במיוחד בתיפעל של הגיר בצורה ידנית (מאוד אהבתי). יותר מאובזרת מהדגם הבסיס ובשל ההנחות של היבואן כבר משתלמת יותר מה1500

מאזדה 3 1600: יפה (בעיני) גם מבחוץ וגם מבפנים, מאובזרת טוב, מהנה לנהיגה והמנוע עובד טוב בשיתוף עם ההילוכים ולא הרגשתי חוסר כוח (לא נסעתי לירושלים). נקודת התורפה היא המושב האחורי הצפוף במיוחד למבוגר.

הונדה סיוויק סאדן: מאוד התלהבתי מהנסיעה, נוחה, שקטה, יציבה ומרווחת אבל יקרה, בגז קצת קטן ותוצרת טורקיה. המנוע די נימרץ ושקט ובשילוב עם מושבים נוחים היא המועדפת שלי.

 

כרגע אני מאד מבולבל העדפות שלי הם:

1. סיוויק

2. לאנסר 1800

3. מאזדה 3 1600

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לא נראה שאתה מבולבל. הבעיה של הסיוויק כאן היא המחיר ככל הנראה, אבל אם אתה יכול להרשות לעצמך, כנראה שהיא תהיה עדיפה עבורך. לדעתי, התרשמת באופן די נכון משלוש המכוניות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

כרגע אני מאד מבולבל העדפות שלי הם:

1. סיוויק

2. לאנסר 1800

3. מאזדה 3 1600

השוואה קצת מוזרה בהתחשב בכך שהמאזדה היא קטגוריה אחת מתחת לשתיים האחרות. תקנו אותי אם אני טועה.

 

בכל אופן,

בקצרה - מתוך ניסיון עם הלאנסר:

יתרונות:

התנהגות כביש לא רעה, תאוצה הנותנת תחושה טובה, מרווח פנים + בטיחות ממדרגה עליונה, מערכת טיפטרוניק מצוינת עם מנופי שליטה מההגה שמאוד מוסיפים לחווית הנהיגה, הפעלה נוחה וקלה של כל מערכות הרכב ועיצוב באמת מרנין ומיוחד לנוכח הדורות הקודמים של הלאנסר ובכלל ביחס לרכבים האחרים בקטגוריה.

חסרונות:

הצליל המיוסר של המנוע (שלרוב דרוש למתוח אותו לקצה כדי לקבל תוצאות טובות), אינטיריור פשוט ופלסטיקי למדי (אבל מן הראוי, משופר בהשוואה לבעבר). ולסיום - התיבה הרציפה, אשר אמנם חסכונית ואף נותנת הרגשה מעניינת של ריחוף בתחילה, אבל לאחר זמן מה מאוד מרגיזה ודוחקת בנהג להשתמש בטיפטרוניק ע"מ באמת לחוש את הרכב.

 

בסיוויק לא יצא לי לנהוג,

אבל הישיבה בתוכה נותנת הרגשה מיוחדת, אם כי הצורה שלה, למרות הייחוד הרב, קצת מוזרה בעיניי.

 

על המאזדה לא חסר מידע בפורום. גם על גרסת ה2.0 ל'.

172 סוסים שיודעים איזו גבינה לקנות בסופר!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
השוואה קצת מוזרה בהתחשב בכך שהמאזדה היא קטגוריה אחת מתחת לשתיים האחרות. תקנו אותי אם אני טועה.

 

אתה טועה, שלושתן מקטגורית המשפחתיות , המנוע לא קובע את הקטגוריה , יותר נכון את המחיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סליחתי עם פותח האשכול.

 

ואגב (מבחן דרכים בין הלנסר לסיוויק):

http://www.motocar.co.il/test/902.aspx

172 סוסים שיודעים איזו גבינה לקנות בסופר!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דעתך היא דעתך. אבל עם נתוני המפרט שניתנים לאורך כל הכתבה קצת יותר קשה להתווכח, נתונים שיש סיכוי שפותח הנושא לא היה מעורה בהם ושייתכן ששפיעו על החלטתו. רק לצורך הנ"ל היה שווה מבחינתי לתת את הלינק.

 

שבוע טוב.

172 סוסים שיודעים איזו גבינה לקנות בסופר!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי כבר כמעט 12000 ק"מ עם הלנסר 1500 בכל תנאי דרך. לרכב יש גיר אוטומטי רגיל ארבעה הילוכים.

אז התאוצה בזינוק ממש, אבל ממש טובה. כשמתקדמים אז מורגש קצת חוסר כח בהילוכי הביניים, במיוחד בעליות לירושלים. קיק דאון מדוייק פותר את הבעיה ומאידך כמו שמישהו ציין כאן, המנוע "מיוסר". בסיכום המשפט הזה, צריך פשוט להתרגל. בנסיעת המבחן בדגם המשופר (טיפטרוניק) הורגשה עצלות בזינוק. אני מניח שלאחר כך וכך ק"מ, גם כאן, הנהג יתרגל.

דבר נוסף שייאמר לזכות הרכב שלי הוא שצריכת הדלק ממש נמוכה. בעיר כ 10 ק"מ לליטר ובנסיעה בינעירונית עם התחלה וסיום בעיר, כ 14 ק"מ לליטר.

לסיכום עד כאן, רכב מעולה, נח, בטוח ומרווח. היות ואני לא מתרשם ממונחים כמו "פלסטיק זול", אשאיר את הסוגיה הזאת לאניני רכב גדולים ממני.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דעתך היא דעתך. אבל עם נתוני המפרט שניתנים לאורך כל הכתבה קצת יותר קשה להתווכח, נתונים שיש סיכוי שפותח הנושא לא היה מעורה בהם ושייתכן ששפיעו על החלטתו. רק לצורך הנ"ל היה שווה מבחינתי לתת את הלינק.

 

שבוע טוב.

 

אני לא מבין למה פותח השרשור לא הולך ומבקש נסיעת מבחן? :shock:

 

אוטו עולה מעל 120 אלף ש"ח.

 

יצא לי לבקש לטעום בירה לפני שהזמנתי :roll::lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4112 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...