Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

asaf89

מדוע הבדל כה גדול בין מחירון יד2 למחירון לוי יצחק?

Recommended Posts

אני לא מכיר כל כך את השוק של האורלנדו אבל לפי איך שזה נראה אנשים מוכרים אותו יקר יותר ממה שהוא שווה במחירון הרשמי של המדינה.

יד 2 מתבססת על מחירי מכירה של אנשים שהזינו. בסוף אם תקנה ביקר יותר ומסניף הדואר תיכנס בעץ השווי שתקבל יהיה לפי לוי יצחק.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקטע שמחירון לוי יצחק מתייחס רק לשנת עלייה ומחירון יד2 מתייחס גם לחודש?

כמוכר, מחירון יד2 יותר משתלם לי. אבל עד כמה אנשים לוקחים את המחירון הזה ברצינות?

יש הבדל 5 אלף שקל לטובת יד2.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לוי יצחק גם מתחשב בחודש עלייה. אבל רק ברכבים יחסית חדישים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר המכירה של הרב נקבע על פי השוק, ולא על פי מחירון זה או אחר. חודש העלייה על הכביש רלוונטי רק ברכב משנת 2013 לא רלוונטי בשנת 2011 הרלוונטית לגביך (לפחות לפי לוי יצחק)

 

כמוכר תשאף למקסם את מחיר המכירה - תכל'ס אם תפרסם במחיר שאינו ריאלי לשוק - לא יבואו קונים.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק 2010 עם 120 אלף קמ יד ראשונה - מבקש עליה 33 אש"ח .

חוץ מכמה שריטות פה ושם האוטו נראה שמור.

מחירון ביד 2 מראה 31.5 . לא ידוע כמה בלוי יצחק.

האם המחיר ריאלי?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשתהיו מעורבים חס וחלילה בתאונת דרכים והרכב שלכם יוגדר כטוטלוס תזכרו שמחירון לוי יצחק לא רלוונטי. פחח הוא הכי רלוונטי והיחיד שרלוונטי


(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הידוע לי הולכים לפי לוי יצחק אבל מה שייתן לך את המחיר ההגיוני יותר לדעתי, יהיה לעשות ממוצע ביניהם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר:wink:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 25.12.2019 בשעה 19:43, ברבורשחוריפה כתב:

הונדה סיוויק 2010 עם 120 אלף קמ יד ראשונה - מבקש עליה 33 אש"ח .

חוץ מכמה שריטות פה ושם האוטו נראה שמור.

מחירון ביד 2 מראה 31.5 . לא ידוע כמה בלוי יצחק.

האם המחיר ריאלי?

משתתף בצערך,זה יהיה מצבי בערך  עוד 3 שנים- לי יש 2013 ואני לא חושב להחליף עד 2023.

אנשים מפחדים לקנות רכבים בני 10 כי הרכב ישן/בלוי מידי ו/או מעדיפים לקנות רכבים חדישים בעסקות מימון שחלקן לא מותאמות ליכולתם הכלכלית ,מילת הקסם היא מימון,שאינך יכול לתת לקונה כאדם פרטי.

 אבל ואבל גדול-בק"מ כזה,אם הרכב שמור ומטופל יש לך 2 אופציות:

א) להמשיך להנות מהרכב עוד עשור.

ב) להתעקש על המחיר פחות או יותר ולחכות שמי שמעריך את הרכב יבוא ויקנה- הערכה שלי ש ב  31-32 אתה תסגור עסקה.

 

 


אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שעברתי על כל השרשור מ- 2009 (גם אני הופתעתי), חשוב לעשות סדר בהגדרות:

1. מחיר הרכב (או כל מוצר אחר) נקבע בהתאם למחיר הכי גבוה שמישהו מוכן לשלם עליו.

 

2. מטרת מחירון כלשהו הוא "ללמוד" את העסקאות שבוצעו בשוק כדי לתמחר מוצר "ממוצע". נכון להיום המחירונים מתחשבים בנתונים כללייים בלבד, כגון דגם, מועד עליה לכביש, קילומטראז' ומצב תחזוקה ממוצע. בהמשך אני מאמין שהמחירונים יהיו חכמים יותר וידעו "לפענח" את תוכן ההודעה ואולי אפילו את השיחה עם המוכר כדי לדעת לשקלל את כל הפרמטרים ולתת הערכה יותר מדויקת.

 

3. מחירון לוי יצחק - מחירון השולט בשוק (זה לא אומר שהוא הכי מדויק) רק בזכות חברות ביטוח וחברות ליסינג עבורם הוא מטיב. שיטת עבודתו די מיושנת - מתקשרים למוכרים ומנסים לעקוב אחר עסקאות בפועל. 

יתרונות - גורם אנושי בתהליך

חסרון - מדגם קטן יחסית ולכן לא תמיד מייצג.

 

4. מחירון יד 2 - עובד בשיטה סטטיסטית הרבה יותר מקדמת, המבוססת על פרסום בפועל באתר יד 2, כולל דגימה ומעקב אחר הפרסומים של אותו מוכר (אם נניח הוא התחיל ממחיר מסוים וכעבר זמן עדכון למחיר נמוך יותר וכמה מוכרים עשו תהליך דומה) ובסופו של דבר שאלה רטורית בכמה מכרת את הרכב. האלגוריתם באתר מספיק חכם כדי להבין את הקורלציה בין מחיר הפרסום למחיר המכירה ולסנן חריגים.

יתרונות - מדגם גדול (פרט לרכבים ממש אקזוטיים) המאפשר לעקוב די מדויק אחר השוק. 

 

מסקנות:

1. אני אישית מאמין יותר למחירון של יד2, אבל עדיין מחירון של לוי יצחק קובע מבחינת חברות ביטוח.

2. בהתאם לחוק היצע וביקוש בכלכלה, תמיד תנסה למכור לפי המחיר הגבוה ולקנות לפי הנמוך. בסופו של דבר החיתוך בין עקומת הביקוש לעקומת ההיצע היא זו שתקבע את מחיר הרכב הספציפי.

 

בהצלחה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 16.4.2020 בשעה 02:32, Random כתב:

לאחר שעברתי על כל השרשור מ- 2009 (גם אני הופתעתי), חשוב לעשות סדר בהגדרות:

1. מחיר הרכב (או כל מוצר אחר) נקבע בהתאם למחיר הכי גבוה שמישהו מוכן לשלם עליו.

 

2. מטרת מחירון כלשהו הוא "ללמוד" את העסקאות שבוצעו בשוק כדי לתמחר מוצר "ממוצע". נכון להיום המחירונים מתחשבים בנתונים כללייים בלבד, כגון דגם, מועד עליה לכביש, קילומטראז' ומצב תחזוקה ממוצע. בהמשך אני מאמין שהמחירונים יהיו חכמים יותר וידעו "לפענח" את תוכן ההודעה ואולי אפילו את השיחה עם המוכר כדי לדעת לשקלל את כל הפרמטרים ולתת הערכה יותר מדויקת.

 

3. מחירון לוי יצחק - מחירון השולט בשוק (זה לא אומר שהוא הכי מדויק) רק בזכות חברות ביטוח וחברות ליסינג עבורם הוא מטיב. שיטת עבודתו די מיושנת - מתקשרים למוכרים ומנסים לעקוב אחר עסקאות בפועל. 

יתרונות - גורם אנושי בתהליך

חסרון - מדגם קטן יחסית ולכן לא תמיד מייצג.

 

4. מחירון יד 2 - עובד בשיטה סטטיסטית הרבה יותר מקדמת, המבוססת על פרסום בפועל באתר יד 2, כולל דגימה ומעקב אחר הפרסומים של אותו מוכר (אם נניח הוא התחיל ממחיר מסוים וכעבר זמן עדכון למחיר נמוך יותר וכמה מוכרים עשו תהליך דומה) ובסופו של דבר שאלה רטורית בכמה מכרת את הרכב. האלגוריתם באתר מספיק חכם כדי להבין את הקורלציה בין מחיר הפרסום למחיר המכירה ולסנן חריגים.

יתרונות - מדגם גדול (פרט לרכבים ממש אקזוטיים) המאפשר לעקוב די מדויק אחר השוק. 

 

מסקנות:

1. אני אישית מאמין יותר למחירון של יד2, אבל עדיין מחירון של לוי יצחק קובע מבחינת חברות ביטוח.

2. בהתאם לחוק היצע וביקוש בכלכלה, תמיד תנסה למכור לפי המחיר הגבוה ולקנות לפי הנמוך. בסופו של דבר החיתוך בין עקומת הביקוש לעקומת ההיצע היא זו שתקבע את מחיר הרכב הספציפי.

 

בהצלחה.

אתה צודק,יצחק לוי משרת את חברות הליסינג וסוחרי הרכב ולכן דוחף את המחירונים כלפי מעלה ,מחירון יד 2 קרוב יותר למה שקורה בשוק,ההפרשים ביניהם הם גדולים מאוד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...