Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מנקים את מעברי האוויר בראש מנוע סיטרואן C5 ?


shlomi_m
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

סיטרואם C5 מנוע 2000 שנת 2003

כאשר הרכב לא נוסע מעל יומיים המנוע מתקשה להתייצב

על סל"ד קבוע רועד חזק ומאיץ בקושי בערך 3 דקות

או 300 מטר עד שהכל מסתדר. נראה לי שמערכת היניקה "קצת" סתומה

האם ישנה אפשרות לנקות את מעברי האויר בראש המנוע

ללא צורך במוסך ובכלים מיוחדים ?

האם ע"י אינפוזיה זה יהיה יעיל ?

היכן חיבור צינור הואקום בסעפת היניקה שאליו מתחברים

לבצע ניקוי ע"י מכשיר יעודי?

תודה

שלומי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבלבל בהמון דברים,

המצב שתיארת סל"ד לא יציב, זה בעיקר בית מצערת מלוכלך או מנוע צעדים.

את בית המצערת יש לפרק ולנקות בעזרת תרסיס קרבורטורים, לאחר מכן אם לא עוזר - לפנות למנוע הצעדים.

ניקוי פיח במעברי אוויר בראש מנוע דורש פתיחת ראש וקדיחת הפיח מהמעברים הצרים שם,

K44 יכול לעזור בתור אקמול, כל 10000 ק"מ ומייד לאחר השימוש להחליף שמן מנוע ופילטר שמן.

כך אני עשיתי,

נחכה לחורף ונראה אם לא יעשה בעיות בבוקר.

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הרכב לא נוסע מעל יומיים המנוע מתקשה להתייצב

על סל"ד קבוע רועד חזק ומאיץ בקושי בערך 3 דקות

או 300 מטר עד שהכל מסתדר.

רק לי זה נשמע כמו סדק בראש ? :roll:

אחרי שהרכב עמד כמה ימים, לפני ההתנעה תוציא את הפלאגים אחד-אחד וחפש עליהם רטיבות. מקווה בשבילך שלא תמצא טיפה.

אל תקל את עבודת חיפוש הפלאג המזייף בעזרת ניתוק חוטי ההצתה על מנוע עובד:idea: זו כבר לא סיטרואן קסנטיה, נתק כזה בזמן העבודה יכול להביא לתקלות אלקטרוניות יקרות במע' ההצתה

הרכב התחמם אי פעם?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רק לי זה נשמע כמו סדק בראש ? :roll:

אחרי שהרכב עמד כמה ימים, לפני ההתנעה תוציא את הפלאגים אחד-אחד וחפש עליהם רטיבות. מקווה בשבילך שלא תמצא טיפה.

אל תקל את עבודת חיפוש הפלאג המזייף בעזרת ניתוק חוטי ההצתה על מנוע עובד:idea: זו כבר לא סיטרואן קסנטיה, נתק כזה בזמן העבודה יכול להביא לתקלות אלקטרוניות יקרות במע' ההצתה

הרכב התחמם אי פעם?

 

אין איבוד של נוזל קירור

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה מבלבל בהמון דברים,

המצב שתיארת סל"ד לא יציב, זה בעיקר בית מצערת מלוכלך או מנוע צעדים.

את בית המצערת יש לפרק ולנקות בעזרת תרסיס קרבורטורים, לאחר מכן אם לא עוזר - לפנות למנוע הצעדים.

ניקוי פיח במעברי אוויר בראש מנוע דורש פתיחת ראש וקדיחת הפיח מהמעברים הצרים שם,

K44 יכול לעזור בתור אקמול, כל 10000 ק"מ ומייד לאחר השימוש להחליף שמן מנוע ופילטר שמן.

כך אני עשיתי,

נחכה לחורף ונראה אם לא יעשה בעיות בבוקר.

 

את בית המצערת אני מנקה באופן סדיר עם ספריי יעודי

אפשר הסבר היכן נמצא מנוע הצעדים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הצעדים לידו -

תנסה K44 והחלפת שמנים ופילטר

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מנוע הצעדים לידו -

תנסה K44 והחלפת שמנים ופילטר

 

האם כדאי לשים את K44 כאינפוזיה דרך צינור ואקום?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל דגם זהה לכלי "רכב" עליו אתה מדבר אני חווה דברים דומים מידי פעם בהתנעה ראשונה מגמגם ולא רוצה לנסוע והטורים לא יציבים, למדתי אותו ופשוט מחמם בעמידה את המנוע רגע או שתיים יותר מרכב אחר ואז מתחיל לינסוע ולהתפלל. לגבי K44 לא עוזר בכלום לתקלה הזו, כבר עשו לי "לו" אינפוזיה וחוץ מלכיסו של המוסך זה לא עזר בכלום.

מנוע צעדים החלפתי וכאשר הרכבתי חדש וחזרה את הישן התופעה נשארה עם ובלי לכן גם כאן כנראה לא עזר , המחיר לא נורא 1.4K למקורי. "זה טוב כהשקעה" ,

ניקוי מצערת וכל החיישנים ביצעתי גם.

הוחלף מחשב הזרקה מרכזי באחת התקלות למזלי לא על חשבוני בעלות של כל הרכב וגם זה לא עזר.. מעל 15K

 

ניקוי מעברי הראש בצעתי לא מזמן ולצערי ולאכזבתי לא העירו את הרכב מתרדמתו.

 

חברה, C5 זה רכב לשנתיים בלבד אחר כך זו הגרלה...... אני מחזיק אחד עקב המחיר הירוד אותו אני מקבל תמורתו במכירה כנראה עד למגרש הגרוטאות או להפיכתו לרכב משחרים לילדים.

 

בהצלחה

תמשיכו לשחק עם הגרוטאות האלא כמוני כנראה שאנו פשוט סדיסטים או נהנים לסבול.:lol::lol::lol::lol::oops::oops:

שבת שלום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

ניקוי מעברי הראש בצעתי לא מזמן ולצערי ולאכזבתי לא העירו את הרכב מתרדמתו.

 

האם הניקוי הזה כלל פירוק ראש מנוע? אם כן כמה עלה לך ניקוי כזה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במוסך תחת אחריות חברה שמכרה לי את הגרוטאה, לא שיתפו אותי בעלויות אני נסעתי בזמן העבודות ברכב חלופי.

לדעתי פירקו את ראש המנוע מכיוון שהיה רשום שם בטפסים החלפת אטם ראש מנוע ועכשיו אני גם רואה חומר אטימה כתום בין הבלוק לראש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התעלה של האוויר המגיע ממשאבת אוויר כאשר היא נסתמת אין שום זיופים במנוע אלא נורת התקלות דולקת בגין רמת הזיהום הגבוהה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חברה, C5 זה רכב לשנתיים בלבד אחר כך זו הגרלה...... אני מחזיק אחד עקב המחיר הירוד אותו אני מקבל תמורתו במכירה כנראה עד למגרש הגרוטאות או להפיכתו לרכב משחרים לילדים.

 

.

 

יאיר היקר, מכרו לך C5 במצב קטטוני שעבר התעללות ואתה מחליט שכל ה C5 הם הגרלה? כמה C5 היו לך? עשית סקר בין כל בעלי ה C5 בארץ שאתה קובע?

אני מכיר בעלי C5 שמאוד מרוצים מהרכב.

 

לשלומי, כדאי לחבר את הרכב למחשב דיאגנוסטיקה ולראות מה יש לו להגיד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יאיר היקר, מכרו לך C5 במצב קטטוני שעבר התעללות ואתה מחליט שכל ה C5 הם הגרלה? כמה C5 היו לך? עשית סקר בין כל בעלי ה C5 בארץ שאתה קובע?

אני מכיר בעלי C5 שמאוד מרוצים מהרכב.

 

לשלומי, כדאי לחבר את הרכב למחשב דיאגנוסטיקה ולראות מה יש לו להגיד.

 

גם אני מאוד מרוצה מ הC שלי

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון היחיד הוא הורדת ראש מנוע,יש פקק אחד של התעלה בצד של הטיימינג ו3 פקקים בצד העליון של הראש בשורה שצמודה לפלאגים.

פעם ראשונה שהורדתי ראש מנוע כזה ופתחתי את הפקקים פשוט נדהמתה מהכמות של הפיח והבוץ השומני שהיה שמה,התעלות נהיו בקוטר של 2-3 מ"מ שהן צריכות להיות באיזור 12,בנוסף יש גם חרירים שיושבים מתחת לכול תושבת שסתום יניקה או פליטה אני כבר לא זוכר שגם נסתמים.

ברזילי מזה משאבת אויר?

אם אני זוכר נכון זה התעלות של הEGR

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...