Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 תקלה הידראולית,הרכב מתרומם מקדימה עד הסוף ולא יורד..


wolf107
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 4281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשהרכב בנסיעה הוא קופץ כמו מקפצה ואני פשוט לא יודע מה לעשות, האם אני יכול לנסוע איתו או שזה יכול לגרום נזק לבולמים?

התופעה החלה לאחר שסיימתי את העבודה והיתי בדרך הביתה, כ200 מטר לאחר ההתנעה שמתי לב שהרכב קופץ, עצרתי בצד וראיתי שהרכב עלה עד הסוף(הידראולית) רק מקדימה.

ניסיתי לייצב אותו לישורת אך הוא לא ירד.

העלתי את הרכב עד הסוף ולאחר מכן הורדתי והבעיה איכשהו הסתדרה והגעתי עד הכניסה לעיר ולפתע שוב הרכב התרומם רק בחלקו הקידמי.

כרגע הבעיה לא מסתדרת לי, ורק כשאני מוריד את הרכב עד הסוף למטה החלק הקידמי גם יורד אך כשאני מיישר את הרכב, הקדימה עולה שוב עד הסוף.

פתחתי את המכסה מנוע ובדקתי שמן הידראולי ונראה כאילו לא חסר.

 

מה עושים? מישהו נתקל בתופעה דומה? האם אני צריך לדאוג מעבר לרמת דאגה שלי עד כה(8 בסולם C5)?:cry:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

חבל שתבזבז זמן

גש למוסך מורשה לאבחון התקלה והערכת מחיר

יתכן שיש תקלה בווסת הגובה הקדמי (קורקטור)

אל תתן למי שלא מבין ממש מה הוא עושה

לגעת כי שכרך יהיה בהפסדך

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ערב רב

חבל שתבזבז זמן

גש למוסך מורשה לאבחון התקלה והערכת מחיר

יתכן שיש תקלה בווסת הגובה הקדמי (קורקטור)

אל תתן למי שלא מבין ממש מה הוא עושה

לגעת כי שכרך יהיה בהפסדך

 

שא ברכה

 

 

ערב רב גם לך :)

 

התקשרתי למוסך המרכזי(יש להם מענה חירום), והם נתנו לי את הטלפון של מנהל מחלקת חשמלאות.

הוא טוען שיכול להיות שצריך לעדכן תוכנה שהתוכנה הקודמת נגמרה...?!?!? יש מצב שזה אמיתי? כאילו תוכנה יכולה להגמר?

אני לא מומחה ברכבים ולא עשיתי שום תואר בC5, אבל זה נשמע משהו לא רציני ומקצועי(יכול להיות שאני טועה).

לפי מה שהוא גם טוען וזה יותר סביר שיש בעיה בחיישן גובה.

בכל אופן מחר אני ב7:30 במוסך המרכזי(מונזה בעפולה) וכולי תקווה שזה "כולה" עידכון תוכנה.

דרך אגב הקורקורטור הזה נמצא מתחת למיכל השמן אידראולי(ליד מיכל המים)? כי כשאני בא לרכב ומנטרל את האזעקה ופותח דלת הוא משמיע רעשים כאילו הוא מנסה להוריד את הרכב אבל זה תקוע.

ועוד דבר, אני כל היום מנגב את המכסה והמכל של השמן הידראולי מכיוון שיוצא משם שמן(אולי בעקבות הלחץ שהרכב גבוהה והוא קופץ הרבה).

בכל אופן אם יש למישהו ניסיון עם מקרה דומה אשמח לשמוע, ובכל אופן אני אעדכן מחר מה היו תוצאות הבדיקה.

 

ותודה לך glglz היקר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרוב לוודאי שמדובר בחיישן הגובה הקדמי, מדובר בחיישן אלקטרוני שמחובר אל המוט מייצב בזרוע קטנה.

הוא מבוסס על זרוע קטנה שיוצאת מהמוט המייצב ומסובבת את ציר החיישן לפי פיתול המוט המיצב. כניראה שמשהו בזרוע התפרק שם או חיווט אל החיישן התנתק או שהחיישן התקלקל.

אם אתה רוצה לראות את זה תנסה להסתכל מתחת לרכב ותעקוב אחרי המוט המיצב, היכן שהוא מתחת לרכב תראה את הזרוע הקטנה שיוצאת ממנו אל החיישן.

(רק אל תכנס מתחת לרכב במצב הזה, הוא עלול לרדת עליך!!!)

גש למוסך, יכול להיות שזה לא משהוא רציני וצריך רק לחבר משהו שהתפרק או התנתק.

לגבי השמן שפורץ מהמיכל, אם הפריצה היא כאשר אתה מוריד את הרכב עד למטה אז כניראה שפשוט מילאו לך שם יותר מדי. כי כאשר הרכב במצב הכי נמוך רוב השמן חוזר למיכל. אגב. בדיקת גובה השמן צריכה להתבצע כאשר האוטו ירד הכי נמוך. במצב הזה השמן צריך להיות כ 3-2 סנטימטר מתחת לפקק.

לגבי הנסיעה: אני ממליץ לך להגיע בגרירה, נסיעה במצב הזה עלולה לדפוק את הבולמים ואז יהיה לך נזק כבד.

משהו נוסף: לאחר התיקון יש לבדוק את מחזירי השמן שהם צינורות הגומי שצמודים לבולמים. לעיתים כאשר הם יבשים וישנים והרכב מתרומם עד למעלה הם נקרעים ומתחילה מהם נזילת שמן. תבקש לבדוק אותם אחרי התיקון של בעית הגובה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

C5 רכב רב מחשבים וטכנולוגיה יתכן בהחלט באג בתוכנה

ושעדכון יפתור את הבעיה, ויכול להיות שבאמת יש תקלה

נשמח אם תעדכן

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קרוב לוודאי שמדובר בחיישן הגובה הקדמי, מדובר בחיישן אלקטרוני שמחובר אל המוט מייצב בזרוע קטנה.

הוא מבוסס על זרוע קטנה שיוצאת מהמוט המייצב ומסובבת את ציר החיישן לפי פיתול המוט המיצב. כניראה שמשהו בזרוע התפרק שם או חיווט אל החיישן התנתק או שהחיישן התקלקל.

אם אתה רוצה לראות את זה תנסה להסתכל מתחת לרכב ותעקוב אחרי המוט המיצב, היכן שהוא מתחת לרכב תראה את הזרוע הקטנה שיוצאת ממנו אל החיישן.

(רק אל תכנס מתחת לרכב במצב הזה, הוא עלול לרדת עליך!!!)

גש למוסך, יכול להיות שזה לא משהוא רציני וצריך רק לחבר משהו שהתפרק או התנתק.

לגבי השמן שפורץ מהמיכל, אם הפריצה היא כאשר אתה מוריד את הרכב עד למטה אז כניראה שפשוט מילאו לך שם יותר מדי. כי כאשר הרכב במצב הכי נמוך רוב השמן חוזר למיכל. אגב. בדיקת גובה השמן צריכה להתבצע כאשר האוטו ירד הכי נמוך. במצב הזה השמן צריך להיות כ 3-2 סנטימטר מתחת לפקק.

לגבי הנסיעה: אני ממליץ לך להגיע בגרירה, נסיעה במצב הזה עלולה לדפוק את הבולמים ואז יהיה לך נזק כבד.

משהו נוסף: לאחר התיקון יש לבדוק את מחזירי השמן שהם צינורות הגומי שצמודים לבולמים. לעיתים כאשר הם יבשים וישנים והרכב מתרומם עד למעלה הם נקרעים ומתחילה מהם נזילת שמן. תבקש לבדוק אותם אחרי התיקון של בעית הגובה

 

בקשר לשמן, בדקתי את כמות השמן כאשר הרכב היה למטה לגמרי ולפי מה שנראה חסר שמן-דיי הרבה.

לגבי מחזירי השמן(הצינורות הקטנים שצמודים לבלומים) החלפתי לפני כחצי שנה לאחר שעשיתי טיפול גדול לרכב לאחר הקניה.

יש לך מושג כמה עולה להחליף כזה חיישן?

 

שא ברכה על התשובות המעמיקות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היתי היום במוסך והם החליפו לי חיישן גובה קידמי.

לאחר שהוא הוחלף הבעיה חזרה ואז נאלצתי להשאיר שם את הרכב.

כעבור כמה שעות הם הודיעו לי שהרכב מוכן וטענו שזה היה רק החיישן, וכששאלתי למה לאחר שהחליפו בבוקר הבעיה שוב חזרה הם אמרו שעשו כיוון לתושבות חיישן וזה הסתדר.

כעת הרכב תקין בתקווה שזה פתר את הבעיה.

בנוסף עשו לי ניקוי מערכת מזגן, החליפו לי פילטר ועשו טיהור עם מכשיר מיוחד, פה אני חייב לציין שזה שיפר את איכות הקירור ופעולת המזגן ב100 אחוז!

 

הכל עלה לי 850 ש"ח.

 

מקווה מאוד שהבעיה לא תחזור.

 

תודה לכל מי שעזר.

 

בברכה, זאב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה כרגע עד שעה זו לא חזרה אבל במצב נורמלי(ישר) הרכב טיפה גבוה מהרגיל.

האם ניתן לכוון זאת במוסך?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את אותה התקלה אצל חבר עם אותו הרכב...

לאחר התיקון הרכב היה גבוה יותר ממה שהיה והשתווה לגובה של הרכב שלי (גם כן C5) יש לי תחושה שככה זה צריך להיות

ולא בגובה שהיה קודם לכן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ראיתי את אותה התקלה אצל חבר עם אותו הרכב...

לאחר התיקון הרכב היה גבוה יותר ממה שהיה והשתווה לגובה של הרכב שלי (גם כן C5) יש לי תחושה שככה זה צריך להיות

ולא בגובה שהיה קודם לכן.

 

דיברתי היום עם המוסכניק והוא אמר שאני אקפוץ אליו והוא יסדר את זה, צריך פשוט לכוון את גובה התושבות של החיישן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

העיין יכולה להטעות ייש נתוני יצרן מדויקים כיצד למדוד את גובה הרכב ולכוון את הגובה. אין לי אותם כרגע, אנסה להשיג לך אותם במוצ"ש

הכיוון מתבצע על ידי סיבוב התפס הטבעתי שננעל על המוט מיצב.

נסיעה בגובה לא נכון תפגום בנוחות הנסיעה ויכולה לגרום לנזק לבולמים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
העיין יכולה להטעות ייש נתוני יצרן מדויקים כיצד למדוד את גובה הרכב ולכוון את הגובה. אין לי אותם כרגע, אנסה להשיג לך אותם במוצ"ש

הכיוון מתבצע על ידי סיבוב התפס הטבעתי שננעל על המוט מיצב.

נסיעה בגובה לא נכון תפגום בנוחות הנסיעה ויכולה לגרום לנזק לבולמים

 

אשמח לקבל את הנתונים.

ואכן מאז ש"סודרה" התקלה אני מרגיש חוסר יציבות ברכב מכיוון שהרכב גבוהה יותר מהרגיל, וכן הבולמים יותר קשים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה יכול לצלם את הרכב מהצד ולהעלות תמונה ?

 

בשמחה, מחר אני אצלם את הרכב באור יום ואעלה תמונות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...