Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
haoman

צינור מים של רדיאטור מתנפח - הונדה סיויק 99

Recommended Posts

שלום לכולם.

יש לי הונדה סיויק שנת 99 ולאחרונה התחילה לי בעיה שאחרי כל נסיעה מתפוצץ לי צינור מהרדיאטור (כבר 4 צינורות ניקרעו)

שמתי לב שהצינור העליון שהולך מהרדיאטור למנוע מתנפח לפי 2 מגודלו מכן אני חושב שיש לחץ חזק והצינורות לא עומדים בזה. יש לציין כי הרדיאטור הוחלף לחדש לפני כ3 חודשים. האם מישהו ניתקל בתקלה דומה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק או החלף את מכסה מיכל העיבוי והרדיאטור במידה וקיים.


מגבלת חתימה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה המהירה אך מה יש לבדוק? הרדיאטור חדש.... ומכסה העיבוי ניראה בסדר... אין חור או בריחת לחץ ממנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי גבוה שנפרץ לך האטם ראש, פתח פקק מילוי שמן והסתכל בצידו הפנימי אם יש משחה עם מרקם לבן כזה אז כנראה שנפרץ האטם ראש, בנוסף אפשר להוציא את מדיד השמן ולחפש עליו בועות.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי כפי שאמרת ואין בועות ולא משחה עם מרקם יש עוד רעיון?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הפקק של הרדיאטור לא תקין, על הפקק של הרדיאטור(לא של מיכל העיבוי!) יש שסטום שחרור לחצים, כשהשסטום הזה ניתקע לחץ רב מופעל בתוך מערכת הקירור והלחץ לא נפרק למיכל העיבוי.

 

נסה להחליף פקק מקורי לרדיאטור, ותחליף לצינור מקורי, צינורות חליפיים בדרך כלל דקים יותר ומתנפחים.

 

אם הבעיה הופיע לאחר החלפת הרדיאטור אז כניראה הפקק שהגיע עם הרדיאטור לא מתאים, והוא אינו בעל שסטום פריקה, או שיש סתום פריקה אבל הוא לא מתאים ללחצים.

 

כמו שאמרתי החלף פקק לרדיאטור מקורי, וצינור רדיאטור מקורי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמו שמרק אמר לך, לבדוק בריחה מפקק הרדיאטור (הפקק המתכתי הזה עם הקפיץ).

 

אם אתה בטוח שהאטם ראש תקין.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם מדובר בזרנוק מים מקורי?

האם הרכב עבר פעם ארוע שבו שמן מנוע או תיבת הילוכים חדרו למערכת הקירור?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הלך לך ראש המנוע היה לי משהו דומה ולא היה קצף ולא שמן רק צינורות שמתנפחים החלפתי ראש מנוע והכל הסתדר והאוטו חי עוד כמה שנים אחרכך

לא נפרץ האטם אלה התעוות משהו בתוך הראש מנוע והמים היו עוברים דרך חצי ראש ולא דרך כל החורים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אז כמו שמרק אמר לך, לבדוק בריחה מפקק הרדיאטור (הפקק המתכתי הזה עם הקפיץ).

 

אם אתה בטוח שהאטם ראש תקין.

 

אם הייתה בריחה הצינור לא היה מתנפח לא? והאטם תקין. בדקתי לפי מה שאמרתם...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לדעתי הפקק של הרדיאטור לא תקין, על הפקק של הרדיאטור(לא של מיכל העיבוי!) יש שסטום שחרור לחצים, כשהשסטום הזה ניתקע לחץ רב מופעל בתוך מערכת הקירור והלחץ לא נפרק למיכל העיבוי.

 

נסה להחליף פקק מקורי לרדיאטור, ותחליף לצינור מקורי, צינורות חליפיים בדרך כלל דקים יותר ומתנפחים.

 

אם הבעיה הופיע לאחר החלפת הרדיאטור אז כניראה הפקק שהגיע עם הרדיאטור לא מתאים, והוא אינו בעל שסטום פריקה, או שיש סתום פריקה אבל הוא לא מתאים ללחצים.

 

כמו שאמרתי החלף פקק לרדיאטור מקורי, וצינור רדיאטור מקורי.

 

יום ראשון אני אקנה פקק מקורי ואני אגיב.

danniel כל החלקים באוטו מקוריים, עד עכשיו לא היתה לי בעיה שהייתי צריך להחליף חלק חוץ מהרדיאטור שעבר זמנו...

אבישאול10 אני מקווה שלא נגיע לזה... :-)

תודה לכולכם על העזרה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים גם שהלכו המניפות במשאבת מים ועקב זה נוצר לחץ במנוע שהמים לא זזים נשארים במקום

מתחממים נוצרים אדים במערכת הופה יש לנו לחץ.


Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יש סיכוי גבוה שנפרץ לך האטם ראש, פתח פקק מילוי שמן והסתכל בצידו הפנימי אם יש משחה עם מרקם לבן כזה אז כנראה שנפרץ האטם ראש, בנוסף אפשר להוציא את מדיד השמן ולחפש עליו בועות.

 

האם זה תופס לגבי קטנועים? יש לי נזילת שמן איומה מהקטנוע (פיג'ו אליזאו 125) אני לא מצליח לראות מאיפה. וכשאני פותח את מיכסה השמן כולו מלא בקרם לבן... האם צריך להחליף אטם ראש מנוע??

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שלום לכולם.

שמתי לב שהצינור העליון שהולך מהרדיאטור למנוע מתנפח לפי 2 מגודלו מכן אני חושב שיש לחץ חזק והצינורות לא עומדים ?

מה שנראה לי זה שהטרמוסטט שלך תקוע במצב סגור


ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה שנראה לי זה שהטרמוסטט שלך תקוע במצב סגור

 

אני חושב שאין טרמוסטט.. אם זה החלק שיושב בצינור אז הוציאו לי אותו...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...