Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
xpozot

ההבדלים בין C5 צורה ישנה וחדשה

Recommended Posts

עד כמה הם משמעותיים?

 

1)בטיחות

2)התנהגות

3)אמינות

4)נוחות

5)אבזור

6)כללי


בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש ברור למי התכוונת.

דור ראשון

c5_from_www.citroen.de.jpg

מתוחת פנים.

2007-citroen-c5-40_460x0w.jpg

דור שני.

citroen_c5_review.jpg

 

 

תשיב על השאלה ויהיה יותר פשוט לפרט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה,

טעות שלי.

 

ההבדל בין הדור הראשון לבין המתיחה ב2005.


בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבטיחות עלתה מאוד והדור שלאחר מתיחת הפנים השיג תוצאה מעולה במבחן הריסוק.

נוספו פה ושם בקרות למינהן, וכרית אוויר שביעית (לברכי הנהג).

בוטל כפתור ה"SPORT" שמקשיח את המתלים.

המכונית החדשה מרווחת יותר.

 

כל השאר לא אוכל לענות כי אין לי מידע מדוייק.


Insane things comes from insanely people.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי אמינות המערכת ההידראולית השתפרה ומעבר לזה לטעמי החדשה נראית טוב יותר מלפנים ומאחור (מהצד היא עדיין נראית לוויתן 8))


You can’t really know someone until you fight them

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמינות אחרי המתיחת פנים שופרה בה-ר-ב-ה,גם הסחיבה,הנוחות ובכלל הרכב אחרי המתיחה פשוט הרבה יותר מוצלח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהיבט הבטיחות- לפני מתיחת הפנים ציון הריסוק של ה-C5 היה 4 כוכבים. אחרי המתיחה היא השיגה 5 כוכבים וניקוד מצטבר גבוה מאוד, נוספה כרית אוויר לברכי הנהג (7בסה"כ) ו-ESP.

 

ההתנהגות והתחושה בשניהם דיי זהות אבל עם יתרון קל לדור הראשון בגלל 100 קילו פחות ואפשרות כיול בין המתלים (מצב נוחות/ספורט).

 

האמינות במתיחת הפנים השתפרה בהחלט.

 

נוחות הנסיעה בשניהם מעולות אך עם יתרון קל לדור הראשון בגלל ג'נט בקוטר קטן יותר ובגלל אפשרות בחירה בין מצבי המתלים.

 

לשניהם לא חסר אבזור במיוחד אם מדובר על חבילת ה-PACK. יש כל מיני דברים קטנים שהורידו במתיחת הפנים כמו 2 סוככי שמש בכל צד, כפתור הספורט של המתלים, הקשחת כיסא הנוסע ואפילו את חתיכת פס הבד שעוזרת לכרית האמצעית להישלף ממרכז המושב האחורי :roll: מצד שני הוסיפו חיישני חניה קדמיים (בנוסף לאחוריים) כשהמרחק לפגיעה מופיע על מחשב הדרך, יותר אפשרויות לכיוונון במזגן, תא המטען גדל ובכלל תחושה טובה יותר בתא הנוסעים והיא גם נראית הרבה יותר טוב.

 

באופן כללי מתיחת הפנים שיצאה ב-2005 מהווה התקדמות (גם אם לא גדולה) מהדור הראשון והיא המומלצת מביניהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בהיבט הבטיחות- לפני מתיחת הפנים ציון הריסוק של ה-C5 היה 4 כוכבים. אחרי המתיחה היא השיגה 5 כוכבים וניקוד מצטבר גבוה מאוד, נוספה כרית אוויר לברכי הנהג (7בסה"כ) ו-ESP.

 

ההתנהגות והתחושה בשניהם דיי זהות אבל עם יתרון קל לדור הראשון בגלל 100 קילו פחות ואפשרות כיול בין המתלים (מצב נוחות/ספורט).

 

האמינות במתיחת הפנים השתפרה בהחלט.

 

נוחות הנסיעה בשניהם מעולות אך עם יתרון קל לדור הראשון בגלל ג'נט בקוטר קטן יותר ובגלל אפשרות בחירה בין מצבי המתלים.

 

לשניהם לא חסר אבזור במיוחד אם מדובר על חבילת ה-PACK. יש כל מיני דברים קטנים שהורידו במתיחת הפנים כמו 2 סוככי שמש בכל צד, כפתור הספורט של המתלים, הקשחת כיסא הנוסע ואפילו את חתיכת פס הבד שעוזרת לכרית האמצעית להישלף ממרכז המושב האחורי :roll: מצד שני הוסיפו חיישני חניה קדמיים (בנוסף לאחוריים) כשהמרחק לפגיעה מופיע על מחשב הדרך, יותר אפשרויות לכיוונון במזגן, תא המטען גדל ובכלל תחושה טובה יותר בתא הנוסעים והיא גם נראית הרבה יותר טוב.

 

באופן כללי מתיחת הפנים שיצאה ב-2005 מהווה התקדמות (גם אם לא גדולה) מהדור הראשון והיא המומלצת מביניהם.

כל מה שרשמת נכון,חוץ מנושא נוחות הנסיעה שבדגם שאחרי המתיחה השתפר בלא מעט[למרות שגם הקודם נוח ברמות על]אני אומר את זה מתוך נסיעות מרובות בשני הדגמים ובשתי רמות הגימור.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בין 35-40 אלף

 

האם שווה להתאמץ ולקחת הלוואה בשביל מתיחת הפנים?


בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל מה שרשמת נכון,חוץ מנושא נוחות הנסיעה שבדגם שאחרי המתיחה השתפר בלא מעט[למרות שגם הקודם נוח ברמות על]אני אומר את זה מתוך נסיעות מרובות בשני הדגמים ובשתי רמות הגימור.

אמנם לא היו לי במשפחה את שניהם במקביל, אבל היה לנו C5 2002 PACK ומיד עם המעבר ל-2006 הרגשתי מעט יותר קשיחות. לדעתי תוספת אינצ' לג'אנט וחוסר כפתור ספורט/נוחות של המתלים- כויל משהו באמצע עם הרבה נוחות אבל מעט יותר קשיחות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יש לי בין 35-40 אלף

 

האם שווה להתאמץ ולקחת הלוואה בשביל מתיחת הפנים?

ההפרש הוא לא גדול ולדעתי אם יש באפשרותך, עדיף ללכת על הדגם החדיש יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר למצוא אקזמפלר טוב ב50?

הכוונה אחרי מיקוח טוב עם המוכר שהוא אך ורק אדם פרטי מבחינתי.

 

אגב:

קראתי אתמול על מישהו שהלך לראות רכב זהה בט.ר. בראשון, הרכב הירוק עם הגג הנפתח, גם אני התקשרתי לברר עליו, וגם לי נאמר ללא תאונות כמו חדש.

והנה כפי שחברינו לפורום סיפר, הרכב הוחזר לכביש אחרי תאונה.


בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

c5 2005 sx +-55k

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...