Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לאחר בדיקת פורד פוקוס 2002


zahyzailer
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 4183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

 

בדקתי פורד פוקוס 2002 GLX במכון הדרום שבפ"ת, ומצאו לי שם 2 בעיות עיקריות (חוץ מכל בלבולי השכל):

הרבה שמן בקרטר מה שמראה על בעיה (של פולי מנוע/פולי גל זיזים/מחזיר שמן אחורי/אטם מכסה שסתום למיטב זכרוני) ומו כן הצטברות של קורוזיה על בית תרמוסטט ואלי קצת נזילות, אבל על זה יש עדיין אחריות כי הוחלף לפני 3 חודשים.

 

חוץ מזה הרכב נראה ממש במצב טוב, עשה 128K והצלחתי להוריד את המחיר ל- 33,000 ש"ח.

 

האם המחיר סביר והאם למרות הבעיות שצויינו עדיין שווה לרכוש את הרכב? האם ללא תיקון הבעיות הנ"ל אני פוגע בטווח ארוך ברכב בצורה כלשהי וניתן לתקן מאוחר יותר או שחייבים לעשות זאת מוקדם ככל האפשר?

 

בתודה מראש ושבת שלום

 

צחי:idea:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום לגשת למוסך מורשה פורד עם הטופס בדיקה ולשאול לגבי עלות תיקון הבעיות.

 

לאחר מכן לעשות החלטה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתי לפי עצתך למוסך. המוסכניק אמר לי (מבלי לראות את הרכב אלא רק תוך כדי התסכלות בטופס, בבעל הרכב ובהיסטורית הטיפולים שלו) שנראה לו שהרכב שמור וללכתעל זה . רק לגבי כל נזילות השמן הוא אמר לי שהוא לא יודע - צריך לבדוק ורק על בדירה הוא רצה בסביבות 500 ש"ח מה זה בדיוק, האם זה פולי מנוע/גל זיזים, מחזיר שמן אחורי או אטם מכסה שסתום. הוא אמר שאחד מהם ואני לא בדיוק זוכר מה יכול לעלות בסביבות 2000 ש"ח....

 

האם במחיר שצויין לעיל שווה לקחת את הסיכון? רכב כזה (אם נכליל את הטיפול ) שווה 35K ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לא הייתי מוותר על בדיקה במכון ורק בשביל השקט הנפשי שהרכב לא תאונה קשה ותוקן

 

אבל לפי הודעה ראשונה אני רואה שכבר היית בבדיקה אז אין טעם לעשות בדיקה נוספת, תיגש עם הרכב למוסך בו היית שיסתכלו ויגידו ך עלות תיקונים משוערת, ואז תתמקח על המחיר עם המוכר ותראה אם אתה מגיע לעמק השווה.

 

בנוסף האם עשו טיימינג לרכב ב 90000 ק"מ ?

 

קח בחשבון שפוקוסים באופן כללי דיי אמינים אם מתוחזקים ומטופלים כמו שצריך, אם מדובר בנזילה קטנה שתסתכם כתיקון של כ1000 ש"ח זה נשמע לי סביר.

 

כמו כן אם כבר אתה מכניס אותו למוסך תבקש שיעשו טיפול קטן, שמן פילטר, שיבדקו את הבלמים, עלות החלפה של בלמים קדמיים+ דיסקים יכולה להגיע גם לכ1000 ש"ח.

 

גבי הפוי מנוע יכול היות שישנה בעיה של נזילה, לי זה נשמע שיתכן ויש בעיה במשאבת שמן, יש לבדוק את העניין לעומק ולתמחר את הנושא בהתאם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...