Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
ilan777

מבקש חוות דעת לרנו סניק

Recommended Posts

שלום אבקש המלצות לחיוב או שלילה לרנו סניק 1600 האוטו מרווח לשפחה עם 2 ילדים.

מבחינה מכנית אני יודע שהגיר שלהם דפוק ולא אמין אז אם אמצא דגם עם גיר ידני הקניה כדאית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשש שנים האחרונות אני נוסע ברנו סניק אוטומטית ( 2003 ואח"כ 2007 ) לא היו בעיות מיוחדות מעבר לבעיה בחיישן של הגיר שטופלה במסגרת האחריות.

 

מדובר ברכב זול לתחזוקה שוטפת וגם הביטוח זול.

 

מה שיקר הוא החלפת רצועת תזמון "לפי הספר" (6 שנים או 120000 ק"מ) שעולה 4000 ש"ח

 

כמו"כ אם הגיר "הולך" יש לשפצו במכון מתמחה ולא במוסך מורשה יבואן (יעלה פי שתיים)

 

 

אני בגדול - ממליץ.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי דווקא הרבה תגובות של בעלי סניק כנגד קרסו לגבי הגיר האוטומט שלהם ששובק חיים אתה נקודת האור היחידה בכל מקרה נראה לי אני אלך על גיר רגיל.

היו לך בעיות בסלילי ההתנעה,חלונות חשמל?

דרך אגב תזמון מנוע זה בכל רכב וקצת הגזמת במחיר 4000 מופרז ביותר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגזמתי, המחיר כולל רצועת תזמון, משאבת מים, מותחנים מקוריים ועבודה.

 

אם תחליף רק את חגורת התזמון הטיפול יעלה לך הרבה פחות - מה שיקרה אחר כך יעלה הרבה יותר...

 

לי אישית לא היו בעיות בסלילי ההצתה, אך הדבר ידוע לי כתקלה נפוצה. אבל אני חושב שברכבים שכבר החליפו הבעיה לא חוזרת.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיית סלילי ההצתה קורית כאשר במוסך לא מורשה שמים פלאגים שישבו על המדף ליד המתאימים ואז הפלאגים גורמים למות סלילי ההצתה בטרם עת (חוסר נגד בפלאגים) ואז מחליפים לסלילי הצתה לא מקוריים (כי המקורי מאוד יקר כידוע) ואז יש לנו שרשרת של תקלות שנגרמו בכלל בגלל מוסכניק דביל.

הבדל העלות בין פלאגים מקוריים לחילופיים מסתכם במשהו כמו 200 ש"ח לסט וההבדל בסלילים הוא בערך 300 ש"ח לאחד (יש שניים). אם שמים פלאגים מקוריים כל הבעיה לא קורית, ואסור להאמין למוסכניק שאומר אין בעיה עם חליפיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן של הסניק חלש ולא יעיל, כמו-כן ה- 1.6 אוטומט חלש. הבעיה שלא ממש תמצא ידנית בארץ... חפש את דגם ה- 2.0 ליטר המוצלח יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הבעיה שלא ממש תמצא ידנית בארץ...

 

לא ברור לי על איזה תקציב או איזה שנתון פותח השרשור מדבר.

אם זה סניק של תחילת שנות ה 2000, כן אפשר למצוא ידנית:

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=405&FromYear=&UntilYear=&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון יובאו סניק עם גיר ידני, מעשית בלתי אפשרי למצוא אחת כזו..


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שמחזיק רנו סניק ידנית 1600 שנת 2000 קצת יותר משנתיים ו 32,000 ק"מ סה"כ 145000 ק"מ:

תיקוני טעויות מהאיש לפני: עלות 4 פלגים מקוריים 130 ש"ח, קיימים 4 סלילים. בנוסף ברכבי רנו במיוחד יש הפרשים משמעותיים מאוד אם מטפלים אצל מורשה יבואן או במוסך מורשה רגיל(פי 2 ובדוק).

 

בעיות שאני חויתי: איזור רצועת אביזרים בעייתי - פולי מנוע שהתפרק, גלגלת שהתפרקה קלאץ' אלטרנטור. וכמובן חיישן TDC שהוחלף בלא מקורי. סה"כ עלויות תיקון 2000 ש"ח להכל. אך מקבלים רכב בליגה אחרת מכל רכב משפחתי אחר מבחינת נוחות ומקום.

בכל מקרה אם אתה חושב לקנות חפש רכב עם תיעוד טיפולים מסודר, תשתדל למצוא רכב שלא צריך לעשות לו טיימינג בקרוב או שתוריד מהמחיר אם צריך לעשות. בנוסף צמיגים יחסית גדולים ויקרים (1400 לרביעיה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לשיפוצניק, בסניק 1600 שנת 2002 יש שני סלילי הצתה ולא 4. יכול להיות שהמנוע שונה ביניהן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נרד מסניק אין גיר רגיל למכירה.רק אוטומט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סניק 1600 אוטומטי שנת 2005, יד שניה מפרטי

הרכב טופל כל חייו במוסכים מורשי יבואן, הפלאגים הם מקוריים ובכל זאת הלכו סלילי הצתה.

גם ה-EVM בגיר האוטומטי הלך לאחר פחות מ-90K ק"מ אבל לאחר תום האחריות הרשמית והיצרן לא משתתף בעלות ההחלפה.

 

האוטו נוח להפליא, מרווח פלוס, נעים מאוד לנהיגה אבל נראה לי שמוניטין אי-האמינות של רנו מוצדק ביותר.

 

דרך אגב, על המזגן אין לנו שום תלונות.


:type:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ilan777 קצת סבלנות.

 

אני קניתי ביום חמישי סניק 1600 , 2000 , יד שניה , 135,000 ק"מ.

 

ממש בונבון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הסניק 1.6 2002 כשש שנים. אחלה אוטו! נוח מאודדד, מרווח , מגיב טוב, בלימה מצויינת, בטיחות גבוהה במיוחד, 2 ילדים חיים בשקט (בדרך כלל..) מאחור, יש המון מקומות אחסון (גם "סודי" ברצפה, לכל ילד) מושב אמצעי מתקפל כשולחן קטן - נהנים מכל נסיעה.

המזגן טוב (אך לא מקפיא) ועבר כמה פעמים בהצלחה את אילת בקיץ.

בכ-100 אלף ק"מ שנסעתי לא היו שום בעיות בגיר האוטומטי. בהאצות לפעמים (ועוד לא תפסתי מתי כן ומתי לא) השני מושך קצת יותר מהנדרש - המחשב נבדק ואין תקלה.

יש צורך להחליף (לסירוגין) מוליכי הצתה כל כ-3/4 שנים. דווקא החליפיים נראים טוב יותר.

במשך השנים נתקלה תקלה במוליך של כל 4 החלונות, ובלאי שוטף של צמיגים ומזגן.

אם מקפידים על טיפול בזמן - אין תקלות.

 

כדאי!


ילה גבר בא נראה! מר +1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...