Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
דורון21

מיצובישי סופר לנסר 97 ממשיכה להתחמם

שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

ערב טוב!

 

ברשותי מיציבושי סופר לנסר 97 שעושה קצת בעיות היתחממות, לפני זמן קצר עשיתי לה ניקוי רידאטור אם חומר יעודי

תוך כדי הניקוי האוטו היתחמם לי, המד חום עבר את החצי ושמתי לב שמד החום מקפץ קצת למעלה ולמטה ממש בקטנה.

הבעיה בשעון חום? אולי גורם אחר באוטו גורם לבעיה?

אשמח לשמוע את עזרתכם בנושא.

תודה רבה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום וערב טוב!

 

הרכב שלי מיתחמם שאני נימצא מחוץ לעיר, פתחתי על זה שירשור לפני יומיים ובאתי לעדכן.

 

קניתי היום טרמוסטט ובית טרמוסטט שתיהם הוחלפו היום, על הדרך גם הוצאתי את הרדיאטור

ועשיתי לו שטיפה אם הצינור של הגינה... להגיד את האמת אין לי מושג כמה זה עזר ואם ביכלל זה עזר

אחרי שביצאתי את הפעולות האלה, עשתי בדיקה לאוטו ולרוע מזלי הרכב עדיין מיתחמם.

מספר שאלות לי עליכם

 

1) השעון חום מגיע ל3/4 ונעצר יותר מזה הוא לא עלה לי, זה אומר משהו?

2)שמתי לב שרק מתי שאני מוריד את הרגל מהגז השעון חום מתחיל לעלות, שהרגל על הגז השעון חום

הראה חום נורמיטבי לחלוטין האם זה מצביע על משהו?

3)מה לפי דעתכם החלק הבא שאני צריך ליבדוק? אני רוצה ללכת לפי סדר מהקטן לגדול מה הוא הדבר הבא?

 

אשמח אם תעזרו לי תודה רבה!!!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבת אם חסר מים או לא,תיבדוק יוניט מאורר אם הוא ניכנס לעבודה בזמן , אולי צריך ניקוי רדיאטור מיקצועי .

 

ניצן.


יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ששתפת את הרדיאטור עם צינור גינה לא מעיד על כלום, ניקיון יסודי מתבצע על ידי פירוק המיכלים וניקוי עם חוטר של תעלות הקירור.

דבר שני זה אפשרות שהמשאבת מים לא עובדת טוב ולא מספקת סרקולציה טובה.

האם המאוורר נכנס לעבודה?

במידה ולא, תנסה להפעיל את המזגן, הדבר יפעיל את המאוורר בעקיפין ותראה האם הטמפ' עדיין מטפסת.

האם ביצעת כמו שצריך ניקוז אוויר לאחר שהחלפת טרמוסטט?

האם רכשת טרמוסטט מקורי או חליפי?

תנסה לפרק את הטרמוסטט ותראה האם הטמפ' עולה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה ששתפת את הרדיאטור עם צינור גינה לא מעיד על כלום, ניקיון יסודי מתבצע על ידי פירוק המיכלים וניקוי עם חוטר של תעלות הקירור.

דבר שני זה אפשרות שהמשאבת מים לא עובדת טוב ולא מספקת סרקולציה טובה.

האם המאוורר נכנס לעבודה?

במידה ולא, תנסה להפעיל את המזגן, הדבר יפעיל את המאוורר בעקיפין ותראה האם הטמפ' עדיין מטפסת.

האם ביצעת כמו שצריך ניקוז אוויר לאחר שהחלפת טרמוסטט?

האם רכשת טרמוסטט מקורי או חליפי?

תנסה לפרק את הטרמוסטט ותראה האם הטמפ' עולה.

המאוור פועל וניכנס לעבודה בזמן, הטרמוסטט שרכשתי הינו טרמוסטט מקורי.

אם תוכל בבקשה להגיד איפה בורג של ניקוז האוויר אני ישמח

חיפשתי ולא מצאתי אז חשבתי שאין בסופר לנסר

האם באמת יכול להיות שהאוטו מיתחמם עכשיו ביגלל שיש אויר במערכת?

תודה רבה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צהוריים טובים

יש לי סופר לנסר 94 אני לא יודע איזה מנוע יש לך אם הוא זהה לשלי אז אני יעלה לך תמונה עוד מס' דקות איפה הבורג לניקוז אוויר נמצא .


לא חשבתי על משהו מקורי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני נדחף פה.. אבל גם לי יש בעיה מוזרה. סופר לנסר 93

המים מבעבעים במיכל תוך כמה שניות מרגע ההתנעה. רותחים ונשפכים החוצה..

אז גם אני ממתין לתמונות שלך דימה.. כי כנראה האוויר לא מנוקז אצלי


Stay Dirty

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לקח קצת זמן למצוא את הכבל של המצלמה וגם לצייר בתמונות

טוב אני מצרף 2 תמונות של הבורג בזויות שונות

כמו כך יש מצב לעוד בורג שאני לא יודע את מיקומו:?

כמו כך יש למלא אנטיפריז ברדיאטור עד הסוף (דרך הפקק שלו) אחרי הניקוז אוויר

ולפני זה הכי חשוב יש לתת למנוע להתקרר אם הוא חם

בורג 01.jpg

בורג 02.jpg


לא חשבתי על משהו מקורי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבל גם לי יש בעיה מוזרה. סופר לנסר 93

המים מבעבעים במיכל תוך כמה שניות מרגע ההתנעה. רותחים ונשפכים החוצה..

יש לי שאלה אליך האם יש מין נזלת צהובה(ערבוב של מים ושמן) בפקק של מילוי השמן אצלך

אם כן אז יש לי בשורות רעות אליך רוב הסיכויים שזה לא ניקוז אוויר אלה ראש מנוע

תעדכן אותי


לא חשבתי על משהו מקורי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהרדיאטור שלך סתום מבפנים, צינור של גינה לא יעזור לך צריך ניקוי מקצועי יותר.

אם הוא לא סתום אז יש מצב שהפלאנג'ים האחרים במערכת המים סתומים, תלוי איזה מים היו במערכת.

בכל מקרה תשתדל לא לסוע איתה ככה אחרת אתה תגרום לעיוות של ראש המנוע שלך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
טוב לקח קצת זמן למצוא את הכבל של המצלמה וגם לצייר בתמונות

טוב אני מצרף 2 תמונות של הבורג בזויות שונות

כמו כך יש מצב לעוד בורג שאני לא יודע את מיקומו:?

כמו כך יש למלא אנטיפריז ברדיאטור עד הסוף (דרך הפקק שלו) אחרי הניקוז אוויר

ולפני זה הכי חשוב יש לתת למנוע להתקרר אם הוא חם

אני מודה לך מאוד על התמונות המפורטות, אולי תוכל לתת הסבר קטן איך אני עושה

את הניקוז בצורה היעילה ביותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי זאת רק פעם אחת אבל עשיתי זאת כך :

חיכיתי שהמנוע יהייה קר לחצתי על כל צינורות של מערכת הקירור כדי לשחרר בועות תפוסות ואז פתחתי את הפקק של הרדיאטור מיליתי מים(=אנטיפריז) לגובה המקסימלי ואז פתחתי את הבורג וחיכיתי שהמים יתחילו לצאת משם (בו זמנית חבר שלי כל הזמן מוסיף אנטיפריז דרך הפקק)אני נתתי להם לצאת עד שיצא רק נוזל קירור ולא נוזל עם בועות ואז סגרתי את הבורג.מיליתי שוב אנטיפריז ברדיאטור עד הסוף וסגרתי את הפקק .

יש לציין שהמאוררים של האוטו צריכים לעבוד מס שניות (בין 10 ל20 נראה לי)אם הם עובדים יותר מזה מרמז על תקלה במערכת הקירור.

אם זה לא עוד אני ממליץ לך ללכת ולעשות ניקוי רדיאטור.


לא חשבתי על משהו מקורי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני עשיתי זאת רק פעם אחת אבל עשיתי זאת כך :

חיכיתי שהמנוע יהייה קר לחצתי על כל צינורות של מערכת הקירור כדי לשחרר בועות תפוסות ואז פתחתי את הפקק של הרדיאטור מיליתי מים(=אנטיפריז) לגובה המקסימלי ואז פתחתי את הבורג וחיכיתי שהמים יתחילו לצאת משם (בו זמנית חבר שלי כל הזמן מוסיף אנטיפריז דרך הפקק)אני נתתי להם לצאת עד שיצא רק נוזל קירור ולא נוזל עם בועות ואז סגרתי את הבורג.מיליתי שוב אנטיפריז ברדיאטור עד הסוף וסגרתי את הפקק .

יש לציין שהמאוררים של האוטו צריכים לעבוד מס שניות (בין 10 ל20 נראה לי)אם הם עובדים יותר מזה מרמז על תקלה במערכת הקירור.

אם זה לא עוד אני ממליץ לך ללכת ולעשות ניקוי רדיאטור.

כרגע ירדתי למטה לאוטו האוטו קר פתחתי את הבורג שמוסומן בתמונה ולא יצאו לי מים ביכלל

חיכיתי וחיכיתי ולא יצאו מים, עשיתי אולי משהו לא טוב שביגלל זה לא יצאו המים מהמערכת?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...