Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S-2000 , או משהו אחר?


Moonlight Theory
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום היקרים!

 

הגיע הזמן לקנות מכונית , ותמיד הייתי בטוח ש-S-2000 תהיה ברירת המחדל כשיגיע היום הזה .

ה-S-2000 שאני הכי רוצה היא הדגם השני של הדור הראשון (שנים 2002-2003) , ואם אני אצטרך "להתפשר" על דגמים יותר חדשים זה כבר פחות משנה לי איזו שנה (עדיפות נמוכה לשנים 2004-2005 בגלל פרטים קטנים כמו כיול שילדה ומתלים , מצערת מכאנית ולא אלקטרונית וכו') .

 

כעת , אני כבר לא בטוח שה-S-2000 היא הבחירה הטובה ביותר , והסיבה מגיעה בדמותה של ה-EVO 8 .

העלויות רכישה זהות פחות או יותר , צריכת הדלק והביטוח כבר לא כ"כ רלוונטיים (גם ככה שניהם יכאבו) , והעלויות אחזקה (טיפולים) נראה לי זהות גם כן (את העלויות של ה-S אני מכיר לפרטי פרטים , של ה-EVO אני אכיר בקרוב אבל כנראה שלי אישית , דווקא יהיה יותר זול להחזיק את ה-EVO) .

 

אני מודע היטב לכך שמדובר בשתי מכוניות שונות , וכל אחת מהטובות ביותר בתחום שלה .

את ה-S אני מכיר היטב , ונהגתי על כל הדגמים שלה .

את ה-EVO אני מכיר רק בתאורייה , ועדיין לא נהגתי על אף EVO (אבל יש לי אפשרות אם אני אמשיך להתלבט) .

אז איפה ההתלבטות? הרי ה-S-2000 הייתה החלום שלי כבר הרבה זמן .

כאן הבעיה , שאם ה-S הייתה החלום שלי , אם לשניה אחת נזניח את העובדה שמדובר בשתי מכוניות בעלות אופי שונה יחסית , ה-EVO אמורה להיות יותר טובה בכל תחום .

פרקטיות לא מעניינת אותי , עלויות כן מעניינות אבל שתיהן דומות , אמינות מעניינת אותי אבל שתיהן אמינות , ביצועים מעניינים אותי מאוד ולא כדי לעשות 0-100 ברמזורים אלא כי מכונת נהיגה ללא ביצועים עלולה להיות מתסכלת במידה מסוימת (בעלים של מיאטה לשעבר , שבגדול חושב שהמיאטה היא מכונית ספורט טהורה , אבל כשרוצים יותר היא לא יכולה לתת את זה) , אבל זה לא שה-S לא מציעה ביצועים והיא מפצה על ההפרש (נראה לי , ללא נהיגה על ה-EVO) בתחושה הספרטניות שלה (בואו נודה שאי אפשר להתעלם מהאופי הקרבי שלה) .

את התחום האחרון שמרתי לסוף , והוא ששתי המכוניות האלו עונות על סגנון נהיגה שונה לחלוטין .

תמיד הייתי בטוח שידעתי מה הסיגנון שלי , וה-S-2000 היא האידיאלית בשבילו , אבל מי אמר שהסיגנון של ה-EVO לא יעניין אותי באותה המידה .

אולי אני טועה , משום מה אני רואה ב-EVO מכונית של כוחות G (אחיזה , אחיזה ו... אחיזה) , ול-S-2000 מכונית של יותר משחקי גבולות (אחיזה , אחיזה ו... איבוד אחיזה) .

אחת השאלות שלי היא לא עד כמה ה-S יכולה להשתוות ל-EVO מבחינת הביצועים , אלא עד כמה ה-EVO יכולה להשתוות ל-S מבחינת התחושות או יותר נכון מבחינת האופי שלהן (נהיגה ב-S תמיד מלווה במחשבה על הגבול ועל הקלות שבלעבור אותו בצורה דרמטית , השאלה אם גם ב-EVO ניתן להשיג את זה , ואני לא שואל אם ניתן לעבור את הגבול , אלא בעד כמה התחושה הזו אינטנסיווית) .

 

אני יודע , מקרה קשה ואולי עדיף להעתי את הפוסט לפורום פסיכיאטריה .

תודה מראש ,

גלעד!

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יקירי,

 

אם אתה רוצה S2000 (ואני מבין למה ) אז תיקח את הדור השני שכולל את הESP כי אז הרכב יותר בטוח (מה שקשה לומר על הדור הראשון).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם נתעלם דקה מהעלות של שנתון שיש בו VSA/ESP (הזולה ביותר תעלה במחירון 215,000 ש"ח, ובשנים האלה הן באמת נמכרות במחירון ואפילו מעט פחות) , ומהביטוח הכמעט כפול , משום מה ה-S-2000 החדשה (זו שיש בה את ה-VSA) הרבה פחות מרגשת מהישנה (כיולים שונים מאוד של השלדה והמתלים) .

זו פשרה די גדולה בהתחשב בכך שבשביל בקרת אחיזה צריך לוותר על אחת התכונות שמייחדות את המכונית הזו (ואגב , באמת שהייתי שמח לבקרת אחיזה בשביל נסיעה מנהלתית שניתן לבטל , אבל המחיר... ולא רק הכלכלי) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש שלושה הבדלים דרמטיים בין הS2000 לאיוו ולכן לדעתי לא ניתן להשוות ביניהן,

 

1.מנועים, הספקים גבוהים זה נכון,אבל הסתכלת על עקומות מומנט? הS2000 מתה עד5000 סל"ד האיוו מתה קצת מעל.

(סטנדרט)

2.הנעה, אחורית לדריפטים מול 4X4 לסחיפות כוח, כיף שונה לחלוטין.

3.שימושיות, לא יודע מה הצרכים שלך אבל האיוו הרבה יותר שימושית ליום יום.

 

בקיצור, כל אחד והשיגעון שלו, לא חושב שאפשר לבחור בין שתי מכוניות כאלו,הן פשוט כל כך לא דומות.

STI 2004

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין שתי המכוניות הוא פשוט מאוד.

 

האיוו היא רכב מהיר יותר, קל יותר לשליטה, ועם שיפורים קלים הוא גם חזק הרבה יותר. ההנעה שבו היא בעיקר המהירות הפסיכית שבא סיבובים יכולים לעבור, תאוצה עצבנית בכמעט כל מצב ועצם העובדה שהיא הופכת כמעט כל נהג לנהג מרוץ מהיר ביותר.

 

ההונדה לעומת זאת תהיה הרבה יותר קשה לשליטה, רוב הנהגים יהיו איטיים יותר איתה והיא בהחלט נוטה לנשוך. עם ההונדה תצטרך להזהר וללמוד אותה ובכל מקרה - לא תוכל להיות מהיר בקלות כמו עם האיוו.

 

לעומת זאת - האיוו אותי פחות מהנה. היא קלה לי מדי לשליטה ומהירות בסיבוב פחות כייפית מההתמודדות של הנעה אחורית עצבנית. זה לא שממש קל לנצל את המאה אחוז שלה - ממש לא, אבל גם נהג בסיסי יוכל לנצל את ה 80 אחוז שלה די מהר. הדיפרנציאלים שלה מתוכחמים מאוד וכל תת היגוי או היגוי ייתר יתוקן במהירות הבזק.

 

ההונדה נותנת לך חווית הנעה אחורית מדהימה. הזנב נזרק בקלות - במיוחד שאתה באזור העליון של הסל"ד, התאוצה איתה בין ה 5500 ל 9000 סל"ד היא חוויה עוצמתית ביותר - מבחינת תאוצה, רעש וחוויה כללית.

 

שם לב - דווקא ההונדות החדשות נוטות יותר לתת היגוי בהתחלה - למרות שגם הן יצאו להיגוי ייתר בקלות בס"ד הנכון.

 

אני כמו שניתן להבין איש של הנעה אחורית. אני הייתי לוקח S2000 או אפילו מיאטה על פני איוו.

 

2.הנעה, אחורית לדריפטים מול 4X4 לסחיפות כוח, כיף שונה לחלוטין.

 

בקיצור, כל אחד והשיגעון שלו, לא חושב שאפשר לבחור בין שתי מכוניות כאלו,הן פשוט כל כך לא דומות.

 

עם הנעה 4*4 יש הרבה פחות סחיפות כוח מאשר עם הנעה אחורית. במיוחד עם האיוו שמתוכננת להיות נייטרלית ככל האפשר וחלק את הכוח כדי למנוע את ההחלקות.

 

דווקא ההבדל בין המכוניות עושה אותן קלות להחלטה:

 

מהירות? או החלקות?

 

שיהיה בהצלחה

 

ניב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניב , מה שאתה מתאר זו ההנחה העיוורת שלי על האיוו .

אבל חבר מבין עניין אומר שהאיוו לא רק יכולה לעשות את מה שה-S עושה יותר מהר , אלא גם יותר טוב .

הוא נתן בתור דוגמא דריפט חזק , ואמר שאם אני ארצה לצאת ממנו במהירות (גם לסיים את הדריפט ברגע שאני אחליט , וגם להאיץ מהר) , עם האיבו אני אוכל לעשות זאת , אבל לא עם ה-S .

יש בזה היגיון , הרי ה-S לא רק שהיא יותר חלשה (גם בהספק הכללי וגם עם עקומת כוח תלולה) , אלא גם מעצם היותה הנעה אחורית היא יכולה להעביר פחות כוח לכביש (ובזמן דריפט האפקט הזה גדול פי כמה) .

לעומת זאת עם האיוו אפשרת לעשות את מה שאי אפשר עם ה-S , וזה ללחוץ את הדוושה בלי לסחרר את הגלגלים האחוריים (כמובן שהכל במינון מתאים) .

 

אם אני אתמצת את מה שאומרים לי החברים שמעדיפים את האיוו , הם טוענים שזו מכונית מהירה יותר ונשלטת יותר , אבל נשלטת לטובה (זאת אומרת שאני אוכל לנהוג עלייה , ולקבל ממנה את אופי הנהיגה שהייתי מקבל גם ב-S , בזמן שה-S לא הייתה יכולה לתת לי את אופי הנהיגה שאני אקבל באיוו) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את החבר מבין העניין אבל נהגתי על האיוו מספר פעמים, וגם על ההונדות.

 

האיוו לא טובה חדריפטים. נקודה.

 

למעשה בתחרות הראשונה של מלך הדריפט הגיעה אימפרזה עם DCCD שניסתה את כוחה - זה לא ממש היה דריפט, לא היה היגוי נגדי וכמובן שאין להשוות את זה לביצועי הנעה אחורית טהורה.

 

עשה לעצמך טובה - קח סיבוב על האיוו ותחזור עם התרשמות - דיבורים של חברים מביני עניין זה לא לרכב שעולה 200K...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם אני אתמצת את מה שאומרים לי החברים שמעדיפים את האיוו , הם טוענים שזו מכונית מהירה יותר ונשלטת יותר , אבל נשלטת לטובה (זאת אומרת שאני אוכל לנהוג עלייה , ולקבל ממנה את אופי הנהיגה שהייתי מקבל גם ב-S , בזמן שה-S לא הייתה יכולה לתת לי את אופי הנהיגה שאני אקבל באיוו) .

 

ממש ממש לא

 

שתי מכונות שונות, לא תוכל לקבל את מה שהS מציעה באיוו.

 

הS מהווה אתגר ללמידה ושליטה.

STI 2004

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני אתמצת את מה שאומרים לי החברים שמעדיפים את האיוו , הם טוענים שזו מכונית מהירה יותר ונשלטת יותר , אבל נשלטת לטובה (זאת אומרת שאני אוכל לנהוג עלייה , ולקבל ממנה את אופי הנהיגה שהייתי מקבל גם ב-S , בזמן שה-S לא הייתה יכולה לתת לי את אופי הנהיגה שאני אקבל באיוו) .

 

זה לא ממש מדויק. קודם כל אופי הנהיגה שונה מעצם ההבדל בין שני המרכבים. באיוו אתה מרגיש כמו במשפחתית, ב-S2000 כמו במכונית ספורט אמיתית - תנוחת נהיגה, גובה מהאספלט וכולי. בכל הנוגע לנהיגה ספורטיבית צריך להפריד לתחומים.

 

מנוע - האיוו עדיפה פי כמה. יגידו מה שיגידו על הצליל המשכר והדחף המפחלץ (או מה שתרצה) של ה-S2000 ב-8500 סל"ד, האיוו תברח לה בקלות בכל מצב, גם אם היא סטוק. וזה יוצר הבדל גם בכביש המפותל, וגם ביציאה מסיבובים (וזה עוד לפני שדיברתי על ההנעה הכפולה).

 

גיר - ב-S2000 הוא נפלא, אבל זה של האיוו גם לא רע, בהנחה ולא קרעו לו את הצורה בפתיחות על ימין ועל שמאל.

 

הנעה - פיזיקה פשוטה - הנעה כפולה יכולה לעשות דברים שהנעה אחורית לא מסוגלת. היתרון מבחינתך הוא ניצול טוב יותר של מעטפת הכוח, בטיחות גבוהה יותר, מהירות גבוהה יותר בכל מצב, שליטה עדיפה. החסרון - פחות מאתגר.

 

היגוי - לשתיהן היגוי מהיר כברק ומדויק ביותר. עדיין, אני מעדיף את זה של האיוו.

 

התנהגות - ה-S2000, כאמור, יכולה להיות מאוד טריקית. האיוו גם, אבל צריך להיות מטורף בשביל זה. אם נמדוד את שתיהן בסולם ש-10 בו היא היכולת הגבוהה ביותר עבור הנהג לנצל את מעטפת היכולות של הרכב, אז האיוו קרובה מאוד ל-10, בעוד ה-S2000 היא אולי 8, בשביל נהג באמת מנוסה.

 

מה אני הייתי בוחר? בוא נגיד את זה ככה - בתור בעלים נוכחי של מיאטה, לא תהיה לי שום בעיה לקפוץ על שלב ה-S2000 היישר לשלב האיוו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגיד לך בקצרה את דעתי כיוון שאני לא מכיר אותך,

על הS2000 אין לי בכלל ניסיון, גם לא על האיבו, אך עד לפני שבועיים היתה לי STI 2004 שנימכרה ואני אומר לך שלפני שאתה חושב על הפאן וכל זה, ולא בקטע של "לחפור" לך כי גם אני התעלמתי מהעניין, בדוק עלויות החזקה(באיבו ובSTI כניראה שהן דומות), עלויות פשוט הזויות-לא יודע כמה הוצאת על דלק עד עכשיו אבל אני עשיתי 1800 ק"מ סה"כ עם הרכב והלך לי 2000 שקל דלק, רביעית צמיגים בני שבועיים שהלכה לי בשעה אחת של השתוללות קטנה במיגרש, ברקסים של ברמבו שלעשות צלחות זה משכנתא, ביטוח מאוד מאוד יקר וכו'...

בדוק את העיניין לעומק, לפי התמונה נהגת על מיאטה והעלויות החזקה אפילו לא דומות אפילו לא קצת.

טיפול שמנים פילטרים או מה שניקרא טיפול "זעיר" הכאיב נורא בכיס-1200 שקלים.

ועוד ועוד....

אז כן הרכב הזה הוא רכב מהנה מאוד-המון כח, המון אחיזה, המון סיבובים.

אבל העלויות שלו פשוט היו כל כך הזויות בעיקר לעומת האיביזה טורבו שנהגתי עליה קודם לכן שבשנה שלמה שהיתה אצלי עלתה בקושי שלושת-רבעי מההחזקה של הSTI שהיתה אצלי סה"כ חודשיים.

אני אומר תלמד מטעויות של אחרים ובדוק לעומק ושוב אם אתה יכול להרשות לעצמך אתה לא תצטער על זה מכוניות סופר מהנות לנהיגה(איבו וSTI), סופר חזקות, אחיזת כביש מדהימה, צליל מדהים וכו' וכו'.

הרבה הצלחה ותעדכן אותנו בבחירתך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

מנוע - האיוו עדיפה פי כמה. יגידו מה שיגידו על הצליל המשכר והדחף המפחלץ (או מה שתרצה) של ה-S2000 ב-8500 סל"ד, האיוו תברח לה בקלות בכל מצב, גם אם היא סטוק. וזה יוצר הבדל גם בכביש המפותל, וגם ביציאה מסיבובים (וזה עוד לפני שדיברתי על ההנעה הכפולה).

 

אני בספק שאיוו סטנדרטית תברח להונדה. למעשה נתון האפס למאה הוא עדיף ב 0.1 שניות לטובת האיוו. לאחר מכן זה בכלל משתנה לטובת ההונדה. בפועל - צריך זינוק מוצלח במיוחד לאיוו כדי לעקוף את ההונדה וגם זה יהיה לזמן קצר בלבד.

 

גיר - ב-S2000 הוא נפלא, אבל זה של האיוו גם לא רע, בהנחה ולא קרעו לו את הצורה בפתיחות על ימין ועל שמאל.

 

אכן הגיר באיוו סבבה - אבל ממש לא משתווה לתענוג המוטורי שמהווה ההגה של ה S.

 

הנעה - פיזיקה פשוטה - הנעה כפולה יכולה לעשות דברים שהנעה אחורית לא מסוגלת. היתרון מבחינתך הוא ניצול טוב יותר של מעטפת הכוח, בטיחות גבוהה יותר, מהירות גבוהה יותר בכל מצב, שליטה עדיפה. החסרון - פחות מאתגר.

 

מצד שני משקל גבוה יותר, ביזבוז אנרגייה במהירות גבוהה, צריכת דלק.

 

היגוי - לשתיהן היגוי מהיר כברק ומדויק ביותר. עדיין, אני מעדיף את זה של האיוו.

 

שוב השאלה - האם אתה מדבר על איוו סטנדרטית או משופרת. ישנם מספר שיפורים המחדדים מאוד את היגוי האיוו: כיוון פרונט, בולמים והחלפת הגומי שמקשר בין הציריות לגלגלים וקשיח יותר שייתן היגוי חד יותר. לא זכור לי יתרון משמעותי בסטנדרטית.

 

התנהגות - ה-S2000, כאמור, יכולה להיות מאוד טריקית. האיוו גם, אבל צריך להיות מטורף בשביל זה. אם נמדוד את שתיהן בסולם ש-10 בו היא היכולת הגבוהה ביותר עבור הנהג לנצל את מעטפת היכולות של הרכב, אז האיוו קרובה מאוד ל-10, בעוד ה-S2000 היא אולי 8, בשביל נהג באמת מנוסה.

 

מסכים בהחלט.

 

מה אני הייתי בוחר? בוא נגיד את זה ככה - בתור בעלים נוכחי של מיאטה, לא תהיה לי שום בעיה לקפוץ על שלב ה-S2000 היישר לשלב האיוו.

 

טוב, אצלך גם ככה היגוי ייתר זה לא ממש מצב טבעי... ;-)

 

רוני

 

קיצור - אין להכביר מילים. לנסות ולהמשיך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, כפי שחלקכם יודע יצא לי להתנסות לא מעט על ה- 8, ה-9, ה-2000, ה-5 וה-4... :-)

בביצועים נטו אין מה לעשות, האיוו תהיה מהירה יותר כמעט בכל מצב. אין איוו סטנדרטיות בשוק (לפחות לא שאני מכיר) כך שההשוואה בין סטנדרטית אחת לשניה הינה תיאורטית בלבד.

כיף? מאוד סובייקטיבי. אני חושב שהנעה אחורית מהנה יותר, אני מכיר גם קרוב משפחה בעל שנים רבות על איוו-אים ואסטי-ם שאומר אותו הדבר - היום...

 

ההשוואה בכל מקרה קצת לא במקום, שתי המכוניות האלה מיצגות תפיסות שונות לחלוטין. אני בחרתי בהנעה אחורית. אך לא בחרתי בהונדה.

 

דריפט? באיוו? נו, עדיפה מיאטה nc (בהרבה).

דריפט ב-S2000? ראה תשובתי למעלה.

ובכל מקרה ישנם מכוניות טובות מהשתיים הללו.

 

אני לא יודע מה נדלקתם על 5500 סל"ד, ההונדה נדלקת רק ב-6500. עד אז אתם נשארים עם מכונית שמשדרת את כל עשר השנים הארוכות שחלפו מאז יצאה לשוק. לא בדיוק האוטו האולטימטיבי בכל קטע שהוא לא הדסה - בר-בהר. למען ההגינות יש לומר שבמקטע הזה היא כיף לא נורמאלי כאשר הגיר הפנטסטי מציב אותה כל הזמן בין 6500 ל-9000. כיף. ואז נגמר המקטע...

בסופו של דבר מיאטה nc מכוונת כמו שצריך תאפשר לך למצות יותר מהפוטנציאל שלך כנהג במגוון כבישים רחב יותר.

ומה לגבי ההונדה מול האיוו? וואלה זה כמו לשאול מה טעים יותר סלט טונה או וון טון מטוגן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רביעית צמיגים בני שבועיים שהלכה לי בשעה אחת של השתוללות קטנה במיגרש,

 

זה כבר ממש דורש כישרון, או השתוללות חסרת רסן לחלוטין.

 

אני בספק שאיוו סטנדרטית תברח להונדה. למעשה נתון האפס למאה הוא עדיף ב 0.1 שניות לטובת האיוו. לאחר מכן זה בכלל משתנה לטובת ההונדה. בפועל - צריך זינוק מוצלח במיוחד לאיוו כדי לעקוף את ההונדה וגם זה יהיה לזמן קצר בלבד.

 

מצד שני משקל גבוה יותר, ביזבוז אנרגייה במהירות גבוהה, צריכת דלק.

 

בקשר למשפט הראשון שלך - תברח גם תברח. עזוב את נתוני היצרן, הם לא שווים הרבה בעולם האמיתי. אולי, רק אולי בדראג מגלגול כשה-S2000 מתחילה בדיוק ב-sweet spot של המנוע תקבל משהו שיהיה קרוב לאיוו, בכל מצב אחר בעולם האמיתי הכוח של האיוו הרבה הרבה יותר נגיש וצריך לעבוד הרבה פחות קשה בשביל לנצל אותו. בתאוצות ביניים או כשההונדה על פחות מ-6347 סל"ד ההפרש בכלל יהיה ענק. וכמה שתרצה, לא תשאיר את ה-S2000 על סביב ה-8000 סל"ד לאורך כל הנסיעה.

ואם כבר הזכרת זינוק - דווקא פה האיוו תרצח את ההונדה, על הנעה כפולה שמעת?

 

באשר למשפט השני שלך - מי דיבר על בזבוז אנרגיה וצריכת דלק? משקל גבוה יותר - צודק. עדיין, האיוו היא מהמכוניות המעטות בהן זה פחות מפריע (עוד מכונית כזו - מגאן ספורט, למשל).

 

דריפט? באיוו? נו, עדיפה מיאטה nc (בהרבה).

דריפט ב-S2000? ראה תשובתי למעלה.

ובכל מקרה ישנם מכוניות טובות מהשתיים הללו.

 

אם פותח השרשור מעוניין להכנס חזק לדריפטים אז כמובן שה-S2000 תהיה מכונה עדיפה משמעותית על האיוו, בכל מובן אחר, ועל אף החיבה האדירה למכונית הספורט של הונדה, אני חושב שה-EVO תהיה פשוט יותר מהנה ויותר ברת-ניצול.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שדן כתב - אין יותר מדי איוו סטנדרטיות אז יהיה די קשה לבדוק את הנושא. כנראה שתצטרך להאמין לי ...

 

מעבר למטרים הראשונים של הזינוק - ההונדה תהיה מהירה יותר.

 

בכל אופן ההבדל בין המכוניות זה ממש לא האפס למאה שלהם אלא דברים אחרים. וזה מה שצריך להחליט כרגע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...