Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חימום פנימי בפאסאט 2001 TDI 130 כ"ס


ben_Re0
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 4645 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום,

 

לאחר חיפוש מעמיק בפורום לא מצאתי דיון על הבעיה המתוארת.

ברכב בקרת אקלים והחימום לתא נוסעים לא עובד.

לפני שאני נעשה פסימי (חושב על החלפת רדיאטור חימום) אני רוצה לבדוק את האפשרויות ה"פשוטות": כבל הוסת בין החימום לקירור אולי תקוע, סתימה בצינורות המים לרדיאטור החימום, פיוז שרוף (יכול להיות?) או דברים כאלה.

 

איך לבדוק את הדברים הפשוטים? איךמגיעים אליהם, איפה נמצאים?

 

תודה וימים שקטים לדרומיים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדרך כלל בבעיה של חימום לא עובד מדובר בסתימה ברדיאטור הפנימי. ישנם שתי צינורות הניכנסים אליו. הם נמצאים בחלק הקרוב לתא הנוסעים מתחת לשמשה בערך במרכז הרכב. תנתק אחד מהצינורות, תפעיל חימום ברכב (רכב דומם כמובן) על מנת שהמעבר לרדיאטור הפנימי יפתח, תנשוף נשיפה חזקה לתוך הצינור. אם יצאו מים בזרם חזק מהרדיאטור הפנימי (החיבור שאיליו היה מחובר הצינור) אז הרדיאטור הפנימי לא סתום. אם לא יצאו מים או שיצאו בזם חלש אז הרדיאטור סתום ויש לשחרר את הסתימה על ידי הכנסת לחץ מים לרדיאטור הפנימי.

 

האם מד חום המנוע ברכבך יציב על טמפרטורת העבודה של המנוע או שהוא יורד למטה בזמן נסיעה מהירה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העצה, אני אנסה לבדוק אם יש סתימה.

מד החום של הרכב יציב, גם בנסיעה מהירה.

 

אם הרדיאטור הפנימי לא סתום מה השלב הבא שיש לבדוק?

זה בהכרח אומר שהלך הרדיאטור הפנימי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורות טובות!

 

ע"פ הבדיקה שהציע SILENCE - הרדיאטור סתום. (וזה כבר אומר שהמצב לא כ"כ רע....)

 

פירקתי את אחד הצינורות שהולכים לרדיאטור, נתתי נשיפה חזקה ויצא זרם חלש של מים חלודים (מאוד).

 

 

איך פותחים את הסתימה? לחץ מים לאן? איזה לחץ, כמה חזק?

איך להפטר מכל החלודה בצינורות?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב שאתה מתאר נגרם עקב שימוש במי-ברז בלבד או נוזל קירור לא מקורי.

 

1. עלייך לבצע שטיפה של כול מערכת הקירור בצורה יסודית ומילוי נוזל קירור G12 PLUS שתוכל לרכוש באחד ממוסכי צ'מפיון.

 

2. בכדי לרוקן את כול תכולת נוזל הקירור עלייך לפרק את הצינור התחתון של הרדיאטור וגם את שתי הצינורות של קולר שמן מנוע.

 

3. בעזרת צינור גינה תוכל לבצע שטיפה של המערכת

 

4. שים לב ברכב שלך יש לבצע ניקוז אוויר לאחר מילוי מערכת הקירור בנוזל קירור.

 

במידה ונסעת תקופה ארוכה עם מי ברז אזי רק ניקוי+החלפת הרדיאטור הפנימי תפתור את הבעייה לטווח הארוך.

 

שים לב ! במידה ואתה חסר ניסיון עדיף שתיגש למוסך לביצוע הפעולות שציינתי.

 

הצטרף עוד היום לארגון צדקה "אימוץ והצלת חמורים בישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורות טובות!

 

ע"פ הבדיקה שהציע SILENCE - הרדיאטור סתום. (וזה כבר אומר שהמצב לא כ"כ רע....)

 

פירקתי את אחד הצינורות שהולכים לרדיאטור, נתתי נשיפה חזקה ויצא זרם חלש של מים חלודים (מאוד).

 

 

איך פותחים את הסתימה? לחץ מים לאן? איזה לחץ, כמה חזק?

איך להפטר מכל החלודה בצינורות?

 

תודה!

נתק את שני הצינורת יש צינור כניסה ויציאה ותן שטיפה עם צינור מים מאחת הכניסות ובאותה

הזדמנות תעשה את מה שמרק הציע לך לבצע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא ברור, הרי מים מנסים להכנס רק מכוון אחד והזרימה הטבעית לא מצליחה לשחרר את הסתימה רק מחזקים אותה, אז מה הטעם לנסות באותו כוון זרימה לפתוח אותה? מהכוון השני את מחליש משמעותית את הווצרות הבוץ ושוטף הכל בקלות יחסית החוצה.

תחשוב על מסנן אויר שאתה רוצה לנקות אותו מאבק וחול, מאיזה כוון תזרים את לחץ האויר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה לכל המגיבים.

 

ניתקתי את 2 הצינורות שמגיעים לרדיאטור החימום הפנימי ושטפתי בלחץ מים חזק את המע' משני הכיוונים (פעם מהצינור כניסה ופעם מהיציאה- ביצעתי את זה לפני שהתפרסמה התגובה שמדגישה להקפיד לשטוף מכיוון אחד בלבד).

 

הבעיה תוקנה והחימום חזר לעבוד.

את הטיפול המורכב יותר שהוצע ע"י מרק10 לא ביצעתי. האמת, שאני לא מבין מה הקשר בין הרדיאטור הרגיל שהציע מרק לנתק ולשטוף לבין הרדיאטור הפנימי של חימום תא הנוסעים. על כל פנים, העדפתי שלא להתעסק עם זה. אני מטפל רק בצ'מפיון ומעולם לא השתמשתי במי ברז. (אני משלם המון כנראה גם על הנוזל המיוחד שהמלצתם).

 

אתם עשר והפורום הזה מלא באנשים טובים ומקצועיים. שוב תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשר הוא שהם שייכים כולם לאותה המערכת. אם אחד מהם נסתם, קיים סיכוי שגם באחרים המצב אינו שפיר, ולכן מרק הציע - בצדק - לעשות סוג של טיפול מונע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אסף הסביר את כוונתי נכונה.

 

ייתכן שיעבור שבוע ימים או חודש עד שהמערכת תיסתם שוב פעם בגלל שלא ביצעת ניקוי ייסודי.

 

להנאתך מצורפת תמונה של מערכת הקירור/חימום.

untitled.pdf

 

הצטרף עוד היום לארגון צדקה "אימוץ והצלת חמורים בישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פאסט 2002 בנזין. הבעיה קיימת גם אצלי אין חום. והבנתי את הכוונה של לנתק את הצינורות רק שאיני יודע איפה נימצא הרדיאטור אצלי בפאסט . במיצובישי אני כן ידעתי . אשמח אם מישהו יוכל לעלות תמונה שתראה היכן זה נימצא . תודה

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו תמונה של תא מנוע של האודי אבל אני מניח שאצלך המיקום דומה עד זהה

המיקום המסומן בעיגול אדום הוא מיקום כניסת צינורות המים אל הרדיאטור

חשוב מאוד לא להשתמש בלחץ חזק מידי מכיוון שלחץ חזק יכול לפרוץ את הרדיאטור ולהרטיב מערכות חשמל יקרות בתוך הדשבורד ובמיוחד את מחשב הABS שיושב ממש מתחת לרדיאטור החימום.

AudiCamFollower_001.jpg

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני צריך לעשות זה לפרק את הפלסטיק ששם לנתק את הצינור ואז לחבר אליו צינור עם מים אבל לא זרם חזק מדי וזהו?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4645 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...