Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

yuraskor

רעידות בהגה במהירויות שבן 85-95 קמ"ש בסובארו DL.

שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

ברשותי סובארו DL ידנית שנת 87.

לאחרונה ישנם רעידות חזקות בהגה כל פעם שאני עובר את טווח המהירויות 85-95, לא משנה אם בהילוך 5 או רביעי, לא משנה אם אני מאיץ או מאט, קו ישר או סיבוב.

לפני ואחרי האוטו בסדר גמור.

 

הלכתי עם הבעיה למוסך ואמרו שיש לעשות איזון גלגלים.

הגעתי למוסך שעושה גם איזון גם כיוון פרונט (החלפתי לפני שבועיים שלושה תפוחי היגוי), עשיתי את שניהם ונאמר שזה יפתור את הבעיה.

 

בהזדמנות הראשונה אני חוזר לאותו מוסך ודורש שיבדוק שוב, אבל עד אז, מה יכול ליהיות הגורם לתקלה? - מיסבים אוליי?

 

תודה מראש לכל מי שיעזור ויתרום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול גם להיות צמיגים לא טובים או ג'נטים עקומים.


כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים יחסית חדשים, בני פחות משנה, הג'אנט זה כבר משהו אחר.

איך אני בודק אם זה הג'אנט או לא?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות איפה מיישרים ג'נטים. אם שמים ג'נט על אותה מכונה, קל לבדוק. העיניין, אם זה ג'נט ברזל לא שווה להתעסק בזה, אלא להחליף ג'נט. מבחינת צמיגים, אם מדובר על צמיג סיני, הוא יכול להיות עקום גם כאשר חדש, במיוחד מחברה כלשהי ללא שם. יכול להיות שצמיג קיבל טראומה או הורכב לא נכון (יש צמיגים שחשוב עם איזה צג להרכיב אותם לפי כיוון נסיעה).


כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בסובארו DL, לא מכונית ביצועים, הצמיגים הם של אליאנס במידה 155/80/13 (הומלץ לי להחליף ל-175/70/13).

יש מצב וטעו באיזון?

 

הענין שזה רק בטווח הזה מ-85 קמ"ש ועד 95 קמ"ש.כשהשיא זה 90 קמ"ש.

 

נ.ב.1, ככל שיש יותר משקל מאחור, כך פוחתות הרעידות.

נ.ב.2, הרעידות מורגשות לא רק דרך ההגה, ומורגשות הכי הרבה בצד של הנהג מקדימה והכי פחות בצד של הנוסע מאחור שיושב לימינו של הנהג.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע חזרתי מהמוסך שבו עשו לי איזון.

הסברתי לו את מהות הבעיה, הוא ביצע איזון חוזר.

ביצעתי נסיעה במהירות הבעייתית - הרעידות פחתו בצורה משמעותית, אבל לא נעלמו לחלוטין...

התבצע איזון נוסף שהראה שאין מה לאזן, ויש עקמומיות קלה בג'נט עצמו, הוא המליץ לא להחליף ג'אנט, בכל אופן לא עכשיו.

 

נקווה שכך המצב ישאר, אם הרעידות יחמירו, מבחינתי השלב הבא יהיה להחליף ג'אנט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקרים בהם הם יכולים להחזיר את העקמומיות עם מכות פטיש. הוא ניסה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להחליף בין הצמיגים הקדמיים לאחוריים ולראות אם הרעידות יפסקו לגמרי.


לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום!

 

הבעיה עדיין קיימת, ועדיין אין אחד שאמר מהו המקור שלה, אף מכונאי לא מוכן להתחייב מה מקור הבעיה.

 

הרוב שהייתי אצלם, אמרו שזו צירייה - לי קצת קשה להאמין.

 

נסעתי עם הרכב דיי הרבה בשבוע-שבועיים האחרונים ויש לי הרגשה שהבעיה היא לא בצירייה, אלא דווקא במיסב, או בנאבה (עדיין קשה לי הגיד אם קדימה או אחורה, מה שבטוח שזה בצד של הנהג).

 

עוד סימפטום שיעזור אוליי הכוון אותי זה העובדה שבמהירוית נמוכות (כדוגמת 40-60), אם אני עולה על מהמורה, או שיבוש מתמשך בכביש קורות שתי תופעות.

הראשונה זה שגם אחרי שאני עובר את השיבוש יש רד מכיוון החלק האחורי, כאילו ואני נוזע על כביש חצץ מלא מהמורות במהירות של 60, ודבר שני, שאם אני נמצא בפנייה ימינה, ה"אף" מתחיל להדק את הפנייה - זה לבדו גורם לי לחשוב על הגלגל האחורי בצד של הנהג.

 

 

נ.ב.

קראתי בלא מעט מקומות שזה יכול להיות גם:בולם, תושבת בולם - איך ניתן לבדוק זאת בלי לפרק ולראות?

אם יש למישהו עצות נוספות אשמח לשמו את דעתכם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי תקלה דומה ברנו קנגו, רעידות בהגה (ובכל האוטו) במהירויות בין 60 ל 80 קמ"ש, הרעידות היו מתחזקות עם לחיצה על הגז.

 

בסוף זה כן הייתה ציריה.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, ובוקר טוב (לא לי בכל אופן).

 

הרגע חזרתי מהמוסך, החלפתי שתי ציריות בעלות של 550 כולל עבודה.

ולצערי, הרעידות לא פסקו.

 

המוסכניק אמר ליסוע עוד יום יומיים, ואם הן לא נפסקות לחזור אליו, והוא ימשיך בניסיון לאתר את התקלה.

 

כשהאוטו היה על הליפט בדקתי את כל הגלגלים לחופש במייסבים - ואין שום חופש.

בגלל הקדמי אין גם חופש בתפוחי היגוי, או תפוחי משושלים.

 

עצות לגורם התקלה?

 

אני מהמר על משהו בגלגל האחורי שמאלי (זה שבצד הנהג), אבל מה בדיוק, איןלי מושג.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים!

לדעתי אחד מהצמיגים שלך דפוק, אצל הבוס שלי היתה בעיה דומה בסיטרואן גמפי, החליפו לו חצי אוטו ורק אחרי החלפת הצמיגים (שהיו כמו שלך באופן יחסי חדשים) הרעידות פסקו


קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בכל איזון אפשרי הכל תקין, ואין שום סימן חיצוני שנראה על הצמיגים.

כמו כן:

 

"עוד סימפטום שיעזור אוליי הכוון אותי זה העובדה שבמהירוית נמוכות (כדוגמת 40-60), אם אני עולה על מהמורה, או שיבוש מתמשך בכביש קורות שתי תופעות.

הראשונה זה שגם אחרי שאני עובר את השיבוש יש רעד מכיוון החלק האחורי, כאילו ואני נוסע על כביש חצץ מלא מהמורות במהירות של 60, ודבר שני, שאם אני נמצא בפנייה ימינה, ה"אף" מתחיל להדק את הפנייה - זה לבדו גורם לי לחשוב על הגלגל האחורי בצד של הנהג."

 

"נ.ב.1, ככל שיש יותר משקל מאחור, כך פוחתות הרעידות."

 

 

"הרגע חזרתי מהמוסך שבו עשו לי איזון.

הסברתי לו את מהות הבעיה, הוא ביצע איזון חוזר.

ביצעתי נסיעה במהירות הבעייתית - הרעידות פחתו בצורה משמעותית, אבל לא נעלמו לחלוטין...

התבצע איזון נוסף שהראה שאין מה לאזן, ויש עקמומיות קלה בג'נט עצמו, הוא המליץ לא להחליף ג'אנט, בכל אופן לא עכשיו."

 

הייתי אצל שלושה בעלי מקצוע שעושים איזון וכיוון פרונט, וכולם הסכימו פה אחד, שהסטייה שקיימת בג'אנט, אין בה מספיק לגרום לכאלה רעידות, מה גם, שהחלפתי בין גלגלים, והבעיה נשארה, והרעידות תמיד מתחילות מאותו מקום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן האוטו אצלך? יש סיכוי סביר ביותר שהאוטו עבר תאונה מתישהוא ועבר תיקון חפיפניקי שדופק אותך עד היום.

 

ראיתי את זה בפונטו 90 של חבר שעברה תאונה ואחרי המהירות 110 האוטו פשוט רעד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שלחץ האוויר שווה בשני הצמיגים , תרכיב את הג'נט של הספיר והעקום תשים אותו כגלגל רזרבי .


HONDA CIVIC LS

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...