Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מערכת השמע המקורית בהונדה S2000 חדשה


 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השבוע קניתי S2000 חדשה 2008. 110 אלף ש"ח..... בארה"ב :)

הCD המקורי ממש חלש, אתם בטח יודעים. השאלה היא אם אפשר להחליף את המכשיר, להשאיר את הרמקולים הקדמיים ולהוסיף סאב קטן, או שגם אתה רמקולים הקדמיים צריך להחליף?

אגב, יש גם רמקולים קטנים מאחורי משענות הראש.

אני חושב על מכשיר הזה - pioneer DEH-P98000BT.

 

יש כאן אתר עם כל-מני אביזרים יעודים לS2000

http://www.modifry.com

 

תודה מראש,

גיל

רק יפני[ם יש בקיוטו]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אתה יכול להחליף כל רכיב במערכת האודיו ברכב שלך.

עם זו מערכת מובנת אתה תצטרך להחליף את הפלסטיקה שמסביב לרדיו דיסק המובנה בשביל שיהיה לך מקום לרדיו דיסק אחר לדוגמא הפיוניר שאתה מעוניין לקנות.

עם זהו רדיו דיסק לא מובנה אז זוהי בכלל לא בעיה פשוט להוציא את מה שהגיע עם הרכב ולהרכיב אחד חדש שקנית.

בקשר לרמקולים אתה לא חייב להחליף אותם,בקשר לסאב ולמגבר למשל אין שום בעיה שתוסיף.

מקווה שעזרתי,בהצלחה ותתחדש על הרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן גיל,

 

שניה, תן לי להתאושש מהרכישה שלך, אחד הרכבים היותר סקסיים ומהנים.. תתחדש!

 

אתה בחו"ל? הרכב בחו"ל? מה תקציבך לעניין זה?

 

הP9800BT [הוספת 0 בטעות] הוא מכשיר מצוין, אם אין לך צורך בפיצ'רים מיוחדים לכוונון סאונד אך יש לך צורך בBT. אם אחד מהם לא נכון, יש לך אופציות אחרות. גם זה, היכן נרכש ובכמה?

 

תמיד עדיף להחליף את הHU המקורי, לאחד אפטר מארקט שייתן לך סאונד איכותי יותר ותכונות נוספות שאין לך במקורי, לעיתים נדרשת התאמה והחלפת פלסטיקה ייעודית, אם לא קיימים מתאמים כאלו [ונראה לי שכן קיימים], ניתן לייצר או לעשות מודיפיקציה לפנל/קונסולה המקורית. מתקין מקצועי [בטח בחו"ל:wink:] יידע לבצע זאת.

 

כנ"ל, גם החלפת רמקולים באחרים - היא מאסט. איכות הרמקולים המקוריים ירודה על פי רוב [אלא אם הזמנת קיט של בוז או משהו.. וגם אז יש יותר טובים ויותר זולים..]

 

הרמקולים הקטנים בראש אתה מתכוון לטוויטרים מן הסתם.

 

אז שוב תתחדש, ותעלה איזה תמונה או שניים ככה בשביל הכיף..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לרמקולים הקטנים זה לא מחייב שהם טוויטרים,בעיקרון לפי מפרט החברה של מערכת האודיו הבסיסית שמגיעה עם הרכב מדובר על 4 רמקולים ורדיו דיסק אז יכול להיות שכולם רמקולים קואקסיאליים ולאו דווקא ששנים מהם הם טוויטרים רצוי לבדוק זאת שוב.

בקשר להחלפת הרמקולים אם אתה מרוצה מהם ולא להחליף אותם אז הם יעבדו גם עם הרדיו דיסק החדש עם זוהי שאלתך.

אבל כך בחשבון שסט קומפוננט "אפטר מרקט" יתן לך תוצאת סאונד לרוב יותר טובה מאשר המערכת המובנת של הרכב.

בקשר לסאב אני מציא לך לבדוק מה גודל תא המטען שלך,לפי התמונות שבאתר הונדה אז הוא לא נראה גדול במיוחד,תנסה לחפש סאב שהתיבה שלו לא דורשת נפח גדול במיוחד בשביל שהתיבה של הסאב תוכל להיכנס לתא המטען.

השאלה הכי גדולה והכי טובה בת'רד הזה תהיה מה התקציב שלך ומה בדיוק אתה רוצה להחליף או להוסיף למערכת הסאונד ברכבך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי זה http://www.bestkits.com/SearchResults.aspx?mk=Honda&mkid=12&md=S2000&mdid=431&yrg=2000%20-%202006

עד 2006 לא היה צריך מתאם פלסטיקה בשביל להחליף מכשיר ב S2000

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לצורך של החלפת הפלסטיקה אז הכי פשוט זה שתיכנס לרכב (עם הוא אצלך כבר) ולפי מה שזכור לי אז הרדיו דיסק נמצא מאחורי פאנל מתקפל שעולה כלפי מעלה,תסתכל בפנים ותתאר מה אתה רואה.

עם אתה רואה רדיו דיסק מובנה בתוך הפלסטיקה של הדש בורד (כמו במאזדות ובפורדים וכו') אז כן צריך להחליף פלסטיקה.

אם אתה רואה שהרדיו דיסק זו יחידה נפרדת המפלסטיקה של הדש בורד אז אתה לא צריך להחליף את הפלסטיקה.

אולי אתה יכול להעלות צילום או תמונה של המיקום המדויק של הרדיו דיסק ברכבך ככה תוכל לקבל חוות דעת יותר טובה.

מקווה שעזרתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות המהירות והמפורטות ועל הברכות, אז ככה:

 

המכשיר המקורי הוא יחידה נפרדת, אז אין בעיה להחליף, ראיתי ברשת חבר'ה שהחליפו.

יש זוג רמקולים בדלתות, קומפוננט מקוריים, ועוד זוג בקשתות. כנראה שאני יחליף את המכשיר, ואוסיף סאב קטן.

ובהמשך את הרמקולים בדלתות.

חשבתי על הסאב הזה Pioneer TS-SW251

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=19068

הוא דק במיוחד, גם עם התיבה. יש למישהו נסיון איתו או כמותו?

בקשר למכשיר,

רק יפני[ם יש בקיוטו]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשך..

אז בקשר למכשיר DEH-P9800BT (תודה על התיקון),

נראה שזה מכשיר טוב באמצע שיש לו חיבור לשליטה בהגה\dashboard.

 

הוספתי קצת תמונות.

 

שוב תודה.

גיל

IMG_0872.jpg

IMG_0860.jpg

DSCF1116.jpg

DSCF1124.jpg

עם החבר'ה.jpg

IMG_0871.jpg

DSCF1058.jpg

DSCF1061.jpg

רק יפני[ם יש בקיוטו]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו באמת נראה מהמם.. אהבתי מאד את הצבע.

 

ככה:

 

1. התמונה עם האוטו על המים, אצלי כwallpaper כרגע..

2. למה במחיר של רכב כזה בארץ, ניתן לרכוש שם רכב ספורט, רכב מנהלים ופיקאפ שרירי? למה??:cry:

3. אתה לא מרגיש קצת 'קטן' במפגשים שם ליד פרארי?:wink:

4. מעולה שאפשר להחליף את הHU בלי בלגן מסביב..

5. לך על הHU הזה אם אהבת.

6. עזוב רמקולים. 8000 סל"ד שם עם גג פתוח, נעים יותר לאוזן [ולנשמה] מהרבה דברים אחרים..:lol:

7.בהחלט ניתן לבצע זאת בשלבים. אך לטעמי עוד לפני הסאב הקטן [שאיני מכירו ולא אתן לך חוו"ד לגביו], החלף את הרמקולים.

 

רק תזכור שפרארי אודיR ופורשים יש אצלכם הרבה.. אבל מפגש אודיו על האש - אין!

 

 

בהצלחה, ותיהנה שם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לסאב לפי דעתי תרד מהרעיון של הפיוניר,ותבדוק את זה:

http://mobile.jlaudio.com/products_subs_pages.php?page_id=245

הוא לא אמור להיות יקר,הוא דק מאוד ומיועד לעבוד בנפחים קטנים ובמקומות צרים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שיפור ראשון זה להעיף את הלוחית של הדילר מקדימה עם כל המסגרת כדי שהפרונט יהיה בלי לוחית בכלל :twisted:

 

דבר שני רכב מדהים בעיקר בחירת הצבע המעולה.

 

אתה גר באלבמה?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצאתי את הסאב הזה, 13TW5 בפחות מ 450$ אבל הוא נראה ממש טוב, אני אלך לשמוע אותו. ראיתי כאן מקום שמציג אותם. רק להשוואה, הפיוניר לא אמור לעלות יותר מ 80$.

רעיון טוב, הלוחיות הקידמיות יעלמו בסופ"ש הקרוב.

אני גר בצפון בקולורדו, פורט קולינס. עברתי לכאן לפני 5 חודשים, עם HP.

המחירים של הרכבים כאן לא קשורים למציאות שלנו, בישראל: יש לי גם WRX 08, (לאישתי :-)) לקחתי בליסינג. 199$ לחודש לשנתיים!!

 

 

אני אחזור לעדכן בקשר למערכת בהונדה.

שוב תודה.

גיל

DSCF0492.jpg

DSCF0615.jpg

DSCF0619.jpg

רק יפני[ם יש בקיוטו]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה הורג אותנו, לקח לי יומיים להתאושש מS2000 '08 ב110Kשח, עכשיו אתה אומר לי WRX '08 ב200$ לחודש??:lol:

 

תן תיאור של בוקר במשפחת סלמוניקו. היי, מה אתה אומר יקירי? אני יוצאת לשופינג מחוץ לעיר, אני מתלבטת בין הWRX החדשה לS2000 החדשה.. נראה לי עם הבגד הזה היום - דווקא אלך על ההונדה... ואז אתה "מתבעס" ונוסע עם הWRX לעבודה..

 

הזוי :-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...