Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

shahargu

צריכת דלק חריגה במיצובישי ספייסוואגון

Recommended Posts

הרכב הנ"ל משנת 2000 עם מנוע 2000 סמ"ק ברשותי חודשיים. בדקתי את צריכת הדלק פעמיים ,מחוץ לעיר ובתוך העיר בנפרד.

הרכב עבר 85 אלף ק"מ בעיקר בתוך העיר ובבדיקת גאזים לפניי קנייה יצא תקין לחלוטין עם נתון של 0.1 מהתקן.

בכל אופן בתוך העיר נרשמה צריכה שערורייתית של 1:5 ומחוץ לעיר צריכה סבירה של 1:12.5 .

האם יש הסבר לצריכה הגבוהה בתוך העיר? ובעיקר איך ניתן להסביר את הפער? אולי קשור לכך שרוב חייו נסע בעיקר בעיר?

תודה, שחר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי שתעבור על הנושאים הקיימים לעניין "צריכת דלק".

 

מאוד משנה ותלוי, איך נוסעים, כמה , האם הנסיעות לאחר ההתנעה הראשונית קצרות מאוד, האם בשעות של פקקים, האם האוטו עמוס, וכו. באם התשובות חיוביות, הרי יתכן וזה סביר.

 

בכל אופן, איך בוצעה בדיקת תצרוכת הדלק?, יש לוודא שבדיקתך נערכה באופן ראוי.

 

בברכה

דני


מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מין הסתם בתוך העיר תהיה חרא צריכת דלק, רמזורים, פקקים, וכו'

בגולף אני עושה 260 ק"מ על טנק בתוך העיר שזה על הפנים, מחוץ לעיר דבר שקורה גג בשבתות :| 400 לטנק שזה בסדר בהתחשב במנוע הבזבזני הזה. אני ממלא תמיד 40 ליטר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות!

דני, לשאלתך, בדיקת הצריכה נעשתה באופן הבא:

איפוס המונה עם המילוי של טנק מלא (עד לקליק)

בתידלוק הבא שוב מילוי טנק מלא (אחרי חצי טנק בערך) וחישוב התצרוכת.

האם כך זה מבוצע בצורה מדוייקת?

ושוב, האם הפער הזה בין עיר לבינעירוני (יתור מפי 2 הבדל) הוא הגיוני.

ועוד דבר, מה העניין עם נסיעות קצרות אחרי הנעה של רכב קר? האם צריכת הדלק בסיטואציות כאלו הן חריגות?

שחר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון בדוק נהיגת!! במיוחד במנוע 2000 ובגיר אוטוטמטי יציאה מרמזורים מעצור ומכל תחילת נסיעה אם עברת את ה3000 סלד אפילו בטיפה אני מבין את החישובים שלך אם תחילת נסיעה ונסיעה רצופה לא עולה על 2500 סלד

תצרוכת הדלק תהיה נמוכה טעות לחשוב ש5000 סלד שזה כפול במספר הסיבובים יצרוך פי 2 דקל אלה יצרוך פי 4 אם לא יותר תמנע מקיקים בעיר ומפתיחות נרגשות שעולות ל4 סלד ונופלות ל200 תוך שניה כי זה לא אוכל כפול זה אוכל פי 6

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש עניין של מחוץ לעיר, וגם בספק. ענייר של "עיר" (נסיעה בעיר) תלויה בגורמים רבים, ובשנים האחרונות, יותר ב "כמה עומדים" מסך כלל הנסיעה (שלאחר עמידה, הזינוק זולל דלק)

 

דני


מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה להבדל המשמעותי בין עירוני לבינעירוני היא אופן פעולתו של ממיר המומנט, הקיים ברכבים אוטומטיים במקום הקלאץ' שברכבים הידניים.

בהמשלה פשטנית, הממיר מומנט עובד כמו 2 מאווררים זה-מול-זה, אשר אחד מהם מחובר לחשמל ואילו השני מסתובב מכח זרימת האוויר שיוצר הראשון; רק שכאן, במקום אוויר העסק עובד על נוזל (שמן גיר אוטומטי = שמן אדום = דקסרון 3). תמיד בהתחלה פער הסיבובים בין 2 המאווררים יהיה גדול, ובחלוף הזמן ועם התגברות המהירות הוא ישאף להצטמצם, כאשר מעל לכ-65 קמ"ש ישנו לוקר שנועל את 2 חלקי הממיר מומנט זה לזה כדי להשוות לגמרי את מהירותם וע"י כך לחסוך בדלק.

זה מסביר בדיוק את ההבדל בין נסיעה עירונית לבינעירונית - בעירונית ישנו בזבוז גדול יחסית של כח מנוע 'על ריק'.

 

גיתאי


"סוויץ' בראש" - מכונאות רכב לחובבים | www.switch-barosh.com

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנהג בספייסוואגן כמעט 10 שנים, צריכת הדלק מחוץ לעיר מעידה על כך שהמנוע תקין לגמרי, נסיעה בעיר + מזגן + פקקי תנועה + רגל קצת כבדה (הרבה לחיצות על שתי הדוושות) יכולות להביא לתוצאה כזו.

 

לגבי ההבדלים בין הצריכה בעיר ומחוץ לעיר הסיבה העיקרית היא שנסיעה מחוץ לעיר היא במהירות יותר קבועה עם פחות בלימות והאצות שהן (ההאצות, שנחוצות אחרי כל בלימה) הזללן העיקרי של הדלק.

תרומתו של נועל ממיר הממומנט לחסכון היא לא גדולה, ואם אינני טועה, בספייסוואגן הוא מופעל ב90 קמ"ש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתור אחד שנהג בספייסוואגן כמעט 10 שנים, צריכת הדלק מחוץ לעיר מעידה על כך שהמנוע תקין לגמרי, נסיעה בעיר + מזגן + פקקי תנועה + רגל קצת כבדה (הרבה לחיצות על שתי הדוושות) יכולות להביא לתוצאה כזו.

 

לגבי ההבדלים בין הצריכה בעיר ומחוץ לעיר הסיבה העיקרית היא שנסיעה מחוץ לעיר היא במהירות יותר קבועה עם פחות בלימות והאצות שהן (ההאצות, שנחוצות אחרי כל בלימה) הזללן העיקרי של הדלק.

תרומתו של נועל ממיר הממומנט לחסכון היא לא גדולה, ואם אינני טועה, בספייסוואגן הוא מופעל ב90 קמ"ש.

לגבי אופי הנסיעה בעיר (האצות והאטות) זה ידוע לכל נהג מתחיל ולכן גם אף אחד לא מצפה לצריכת דלק עירונית ובינעירונית זהה ואפילו לא קרובה. אני התייחסתי לאלמנט הנוסף שמעבר לאופי הנסיעה. הממיר מומנט בהחלט תורם רבות לצריכה גבוהה בעיר, שוב - מכיוון שתמיד בתחילת תנועה קיים הפרש גדול יחסית בין מהירויות 2 חלקי הממיר (או במילים אחרות בין המנוע לבין התמסורת), מה שאומר שכח מנוע מתבזבז, ורק בחלוף הזמן המהירויות הולכות ומשתוות. כאשר עוצרים כל 400 מטר ברמזור או מאיטים משמעותית לפני פניה/כיכר/באמפר, האפקט הזה נותן את אותותיו וחזק.

הלוק-אפ תורם לחיסכון בדלק בעיקר בבינעירוני בשל המהירויות שבהן הוא נכנס לפעולה.

 

גיתאי


"סוויץ' בראש" - מכונאות רכב לחובבים | www.switch-barosh.com

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם!!

שחר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...