Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב! השרשור הזה בן 497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

הבנתי שיש חלק בפנים שנשרף כשמנתקים את הRCA כשהמכשיר עובד. תכלס? שווה 50 שקל. לדעת שהמכשיר פועל ולא צריך את הדברים האלה, למרות שזה ממש שטויות לעשות את זה.

אבל זה יכול לקרות בקלות עוד פעם בטעות.

 

אמיר


!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מדריך...אבל

לא תמיד זה עוזר,הכי טוב זה לפתוח את המכשיר ולהלחים

את המינוסים.

50 ש"ח זה לא יקר אם מדובר בפתיחת מכשיר והלחמה.

אני ינסה בקרוב להעלות תמונה של ההלחמות בתוך המכשיר.


בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה

הסבר מדויק וברור,עכשיו אני מקווה לכל מי שיש את הבעיה הזאת יוכל לפתור אותה בעצמו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחלה מדריך...אבל

לא תמיד זה עוזר,הכי טוב זה לפתוח את המכשיר ולהלחים

את המינוסים.

50 ש"ח זה לא יקר אם מדובר בפתיחת מכשיר והלחמה.

אני ינסה בקרוב להעלות תמונה של ההלחמות בתוך המכשיר.

 

זה יהיה ממש מועיל. תודה

אמיר


!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפיוניר הבא שאני יתקין\יתקן.:-D


בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי..

בצד של המגבר אני עושה עם החוט חשמל ובצד השני אני מחבר את החוט לגוף הרדיו דיסק?


רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר אחלה מאמר,אצל חבר יש את הרעש אלטרנטור. מעיין שריקה מעצבנת!

היום ננסה את הדבר אצלו במכשיר נקווה שיעזור! הכל הבנתי חוץ מסעיף אחד.

לאיזה בורג של המכשיר לחבר את הנעל כבל? למכשיר עצמו? או ל"שלדה" שמחזיקה אותו במקום?

 

תודה,בן.


Got To love It

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה אבל למכשיר עצמו יהיה יותר נוח להוציא ולא יהיה בלגן. אבל זה לא משנה לאן אתה מחבר כי בסופו של גבר המכשיר נוגע גם בברזל שמחזיק אותו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סורי שאני מקפיץ אבל אני חושב שזה יהיה מאוד קשור ועוזר למי שרוצה ויודע להתעסק בקרביים של ה HU .

 

חפרתי קצת באתר BCAE , למי שמכיר, וזה פשוט אתר מעולה למי שיותר קצת חשמל\אלקטרוניקה וגם למי שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים בעולם זה .( קישור מצורף למטה )

 

מצאתי באתר מידע קצת על איך לסדר את האדמה בתוך המכשיר וגם איך לבדוק את זה , מומלץ לקרוא.

http://www.bcae1.com/images/rca/temporaryrcashieldrepair.html

 

בעיקרון הוא טוען שיש קו מסויים של אדמה שנמצא קרוב לחיבורי ה RCA בתוך המכשיר כנראה יש צורך להלחימו .

בנוסף הוא נותן התייחסות ספציפית שבפיוניר הפיוז מסומן ב P , וזה כנראה מעיד על בעיתיות מסויימת גם בגלל ההתייחסות וגם בגלל שזה פיוז .

 

הקישור לאתר :

http://www.bcae1.com/

 

 

יום טוב .


על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקנתי ר"ד של פיוניר ברכב שלי והיו לי רעשי אלטרנטור. קראתי את השרשור הזה, בדקתי את הRCA עשיתי את כל העניין עם החוט והבעיה נפתרה!

 

איתמר, קבל ח"ח על הטיפ שהעלת!


I should win a fucking AWARD for being me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עבר קצת זמן מאז שהנושא הועלה אבל יש למישהו מושג אם זה משנה אם מחברים מינוס ישירות מהצמה שמגיעה מהרכב או שצריך רק לגוף של הפאנל??

 

בתודה יהודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם, איתמר תודה על ההסבר עובד ביותר, רק אני לא מבין איפה הבעיה ברדיו או ב אר סי אי כי אני עומד להחליף רדיו האם כדאי להחליף גם את ה אר סי אי?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה נעוצה בעיקר במכשירי פיוניר


::FEEL THE {XS} power::

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הבעייה נעוצה בעיקר במכשירי פיוניר

אצלי פנאסוניק, אז אתה מתכוון שהבעיה ברדיו? ולא בחוטים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

לאחרונה אני שם לב שנושא רעש האלטרנטור חוזר על עצמו רבות שוב ושוב וכרגיל, אנו הוותיקים וגם אלו שקצת פחות אומרים – חיפוש... FAQ

וובכן – הFAQ מכיל בתוכו חומר ממש ישן והחיפוש כבר לא ממש מניב תוצאות ישנות בהן נכתבו רוב המאמרים שמתארים ממש ביסודיות דרכי טיפול בתופעה.

אני מבקש להפוך את הת'רד הזה לת'רד ריכוזי בנושא רעש\יללת אלטרנטור וכל מי שיש לו מה להוסיף עד רבה – נא לשים בדביק ובסופו של דבר בFAQ.

רעש אלטרנאטור מוכר גם בשם יללת אלטרנטור וגם כלולאת הארכה.

ההסבר המדעי לתופעה למען האמת עד היום לא ברור לי ואני אשמח אם מישהו יוכל להסביר את זה בצורה טובה אבל עד כמה שאני מבין קשור להפרשי פוטנציאל במטען החשמלי בין הצרכנים לאורך גוף הרכב.

בגדול, תדר העבודה של המנוע נספח לתוך מעגל ההגברה כאות חשמלית בעקבות הארכה לא טובה ומומר דרך מערכות ההגברה לאות שנשמעת דרך הרמקולים. הצורה הנוספת בה נספג הרעש הזה היא דרך הארכה או סיכוך לא טוב של כבל הRCA ובעצם נוצרת תופעה של זליגה מגוף הרכב לתוך חיווט החשמל של המערכת או לתוך חוטי הRCA – ולכן תופעה זו נקראת לולאת הארכה...

יש דברים נוספים שיכולים להבלע לתוך חוט הRCA היות והוא פועל כמו אנטנה והוא רגיש לקרינה אלקטרומגנטית – כזו היכולה להפלט ממחשבי הרכב, חיווט החשמל וגוף הרכב עצמו.

היות ומעורבים כל כך הרבה גורמים בתוך רכב אחד שיכולים לגרום להווצרות של תופעה זו, הדרך הנכונה לטפל בבעיה שכזו היא אך ורק ע"י עבודה יסודית ומתישה.

ניקח מצב לדוגמא – מערכת עם HU, סט שני חלקים, סאב ומגבר ארבעה ערוצים.

התופעה רעש אלטרנטור.

גורמים אפשריים –

חיווט חשמלי בעובי דק מידי או באורך ארוך מידי.

נקודות הארכה לא טובות, צבע לא מגורד, חוסר מגע.

כבלים בלויים.

RCA אם סיכוך לא טוב מספיק ולכן סופח רעשים בקלות.

מעבר ישירות על מחשב רכב שפולט רעשים.

מעבר חופף וצמוד של חוטי הRCA עם חיווט החשמל

תקלה במגבר או בHU עצמו

חיבור של המגבר לפלטה עם ברגים שחוצים אותה וכן נוגעים בגוף הרכב – בעצם המגבר מחובר לגוף הרכב והארכה של המגבר לגוף הרכב עם התנגדות הרבה יותר קטנה מאשר כניסת הGND למגבר...

ועוד ועוד ועוד...

אז איך מתמודדים אם כזו בעיה?

הדרך הכי טובה ובטוח שאני מכיר היא פירוק המערכת ליסודות והתחלה מגורם אחד ורק אח"כ הוספה של הגורם הבא בתור – אופן היישום.

מחברים את הHU רק לרמקולים הקדמיים בתור התחלה.

יש רעש? מתמודדים עם הבעה – מנסים HU חליפי, מנסים פילטר (אמנם מאוד לא רצוי), מנסים חיווט ישירות מהמצבר, מנסים להאריק את גוף הHU לגוף הרכב, בודקים את שלמות הכבל של האנטנה.

אין בעיה? ממשיכים.

מחברים את הסט הקדמי ואת המגבר (רק את ערוץ או ערוצי ההגברה של הסט הקדמי) – יש בעיה?

בודקים שחיווט החשמל והרימוט לא עוברים באותו צד של הרכב שבו עובר כבל הRCA.

בודקים שנקודות ההארכה הן נקודות מסיביות עם צבע מגורד, מנסים כמה נקודות הארכה ואולי אפילו לחבר ביניהן עם כבל מינוס בעובי של הכבל פלוס הראשי של המערכת.

מקפידים על כבלי מינוס קצרים ככל האפשר ורצוי אפילו שיהיו עבים יותר מכבל הפלוס – לא מזיק.

מוודאים תקינות של פיוזים, עוביי כבלים תקינים בהתאם לטבלאות והוראות יצרן.

מוודאים שכל הרמקולים לא נוגעים עם הברגים שמחזיקים אותם במרכב הרכב, כולל תפיסה של מגברים לפלטות מעץ – יש להפריד כל מגע ישיר בין גופי האלמנטים למתכת של גוף הרכב.

בשלב הזה רצוי לחבר את כבלי הRCA כשהם עוברים באמצע הרכב ולא בסלול הסופי שלהם.

מתניעים ובודקים אם יש בעיה – קודם רצוי לבדוק עם כבל RCA מנותק, לראות אם זה לא מגיע מחיווט החשמל.

מחברים את כבל הRCA – אין בעיה? מעבירים אותו למסלול שלו... יש בעיה? לנסות מסלול אחר או כבל עם סיכוך טוב יותר.

עדיין יש בעיה – לנסות מגבר חליפי, אולי המגבר תקול.

אחרי כל התהליך הזה, אם הכל בסדר מחברים את הסאב – כאן כדאי לדעת שהסאב בד"כ לא מנגן את תחום התדר אשר ניתן לשמוע ביללה של אלטרנטור ולכן רוב הסיכויים שלא תהיה כאן אינדקציה לבעיה – אלא אם כן – הRCA של הסאב סופח את הרעשים הללו מאיזשהו מקום ומעביר אותם לתוך המגבר...

אני לא מאמין שכל התורה שתכתבתי כאן היא בהכרח מדויקת אבל אני ניסיתי לעבור כאן על כל נושא אפשרי שאני מכיר בתופעה הזו, סדר הפעולה אמנם מובן – חייב להיות יסודי.

יאללה – לכל מי שיש מה להוסיף – בכל דבר שקשור לזה, בבקשה.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...