Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ROEY B

מבחן: sti נגד איבו החדשות, המנצחת היא...

Recommended Posts

מבחן מעניין שפורסם החודש בין שני הנינג'ות החדשות בירחון הרכב הטוב בעולם (לדעתי) הלוא הוא evo הבריטי.

האמת שהניצחון של הסובארו הפתיע אותי מאחר ובמבחנים שנערכו לרכבים בארץ התחושה הייתה שדווקא המיצובישי טובה יותר. מצד שני, אם זה מה שהם אומרים...

stivsevoue9.jpg

stivsevo0001ub3.jpg

stivsevo0002yx9.jpg

stivsevo0003rk0.jpg

stivsevo0004jg8.jpg


הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אופס, שכחתי את העמוד החשוב ביותר-גזר הדין

stivsevo0005sm2.jpg


הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסובארו לקחה?!

 

אחח האיוו הזאת, שנים שאני מפנטז על אחת כזאת :p


In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא את השורה התחתונה. זה לא משנה מי המנצחת, חובבי הנהיגה שוב מפסידים.


uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תקרא את השורה התחתונה. זה לא משנה מי המנצחת, חובבי הנהיגה שוב מפסידים.

בהרבה מבחני דרכים, מסתכלים בערגה על המכוניות שהוחלפו זו תופעה מוכרת וגם די מובנת, עדיין בזמנים יבשים המכוניות החדשות לא נופלות (בחלק מהפרמטרים אפילו להפך) מהדגמים הקודמים להם. נכון שאני לא זוכר מיקרים שאחת מהנינג'ות לא מגיעה לארבע כוכבים (המיצובישי) והמכונית הזוכה לא מקבלת את הציון המושלם- עדיין עפ"י היחס לו זכו שתי המכוניות בארץ, הפתיע אותי הזכייה של הסובארו.


הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזכייה של הסובארו באמת מפתיעה (לא פחות מהעובדה ששתיהן קיבלו ציונים כל כך נמוכים) אבל נראה לי שהרבה מזה זה בגלל התיבה המוזרה. עוד דברים מוזרים - המנוע של האיוו מרגיש חלש משמעותית (איך זה הגיוני כשהנתונים דומים מאוד וכשהאצות הביניים של האיוו חזקות משמעותית?) והאיוו לא מרגישה מספיק מערבת ומהוקצעת בפניות? לא מתאים להם...


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיי מפתיע שהSTI החדשה לקחה את האיוו, אם זאת היתה ה STI הישנה אז היה אפשר להבין את זה...

בכל מקרה, במבחן אחר הזכייה יכולה להיות הפוכה, כפי שאפשר להבין בארץ ממבחני הרכב, לכל נהג/בוחן תחושות שונות.

 

ראיתי בארץ כמה כתבות על STI בהם מהללים את הרכב הזה (במגזין אוטו נדמה לי), כותבים שהוא טוב בכל הפרמטרים מהקודם, ואילו בכתבות אחרות ההפך המוחלט, כותבים שההגה פחות טוב, ההתנהגות יותר מתונה ולא חדשה כמו הקודמת (אולי יש כאלה שמעדיפים מתונה).

 

בכל לומר את דעתי האישית אני לא יכול כי לא יצא לי לנהוג על STI חדשה, אבל על הדגם היוצא היה פשוט חלום לסוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מפתיע!

 

הגירסה ש-EVO בחנו היא ה-GSR בעוד שאר העיתונאים (כולל הישראלים) נהגו על ה-MR בעלת מיתלים קרביים יותר:

  • בולמי בילשטיין
  • קפיצי אייבך
  • חישוקי BBS

שאר המכלולים העיקריים (מנוע וגיר) זהים.


Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דיי מפתיע שהSTI החדשה לקחה את האיוו, אם זאת היתה ה STI הישנה אז היה אפשר להבין את זה...

בכל מקרה, במבחן אחר הזכייה יכולה להיות הפוכה, כפי שאפשר להבין בארץ ממבחני הרכב, לכל נהג/בוחן תחושות שונות.

 

ראיתי בארץ כמה כתבות על STI בהם מהללים את הרכב הזה (במגזין אוטו נדמה לי), כותבים שהוא טוב בכל הפרמטרים מהקודם, ואילו בכתבות אחרות ההפך המוחלט, כותבים שההגה פחות טוב, ההתנהגות יותר מתונה ולא חדשה כמו הקודמת (אולי יש כאלה שמעדיפים מתונה).

 

בכל לומר את דעתי האישית אני לא יכול כי לא יצא לי לנהוג על STI חדשה, אבל על הדגם היוצא היה פשוט חלום לסוע.

 

דווקא ה-STI הקודמת הייתה פחות טובה משמעותית מה-EVO הקודמת. בנוסף, במגזין אוטו לא היללו עד כדי כך את ה-STI החדשה - נכתב בין השאר שהיא פחות טובה בכמה פרמטרים חשובים מ-Version 9.


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי ל STI הקודמת מול האיוו החדשה, אם ה STI הישנה טובה יותר מהחדשה להרבה דעות, וה STI החדשה ניצחה את האיוו החדשה אז סביר שהישנה תנצח אותה ביתר קלות.

 

ידוע שSTI מול EVO בדגמים היוצאים הEVO לוקחת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי פישלו בכל אספקט בדור הזה של ה- boy racers. גם מבחינת מראה חיצוני שניהם נראים פחות טוב מהדור היוצא (ראיתי חיות מרוחות בצידי הכביש שנראו מושכות יותר מה- STI הזו), גם מבחינת חווית נהיגה (פשוט רואים ושומעים את האכזבה של הנהגים בכל כתבה עליהם) וגם מבחינת פנים\איבזור אין שיפור (שזו הסיבה העיקרית שבחרתי לא לקנות איוו 9). כמה זה כבר קשה לעשות משהו נכון?




I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
(איך זה הגיוני כשהנתונים דומים מאוד וכשהאצות הביניים של האיוו חזקות משמעותית?) ו

 

ההאצות ביניים ניבדקו בהילוך רביעי בלבד ממהירות מסויימת למהירות מסויימת

זה לא משקף כלום

 

בהאצות ביניים בודקים בהילוך מתאים למהירות מסויימת.

 

בא ניתערב שאני עם הפונטו 55 לוחץ מול פוסמן בהילוך רביעי מ 20 מייל עד 40 מייל ואני משאיר אותו כמה שניות מאחור ?

 

אהה אז ככה עושים האצות ביניים לא ?


לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם לפי אוטו החודש ממה שהבנתי האיבו 9 היא עדיפה על שניהן...

 

פשוט עצוב שכל דור הולך ומדרדר בכובד לטכנולוגיה ואבזור מוגזמים.


יש חלום חדש...

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה אחת עיקרית עם ה STI החדשה, המחיר שלה מופרך לגמרי.

 

במקום להעתיק מילים שכבר כתבתי:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=113306652

 

 

בנוסף, אאלט במפגש הקודם שEVO עשה בינהן, זה היה ביפן, ל STI היה את מנוע ה 2 ליטר היפני וה EVO קיבלה 4 כוכבים ואילו ה STI רק 3.5.

חודש שעבר, ה STI היתה מול ביבי למבו, זה היה מבחן :) הזכיר לי את ה M6 נגד קליאו טרופית שהם עשו.

נא לשים לב שהסובארו בגסרת ה 17" ולא ה 18" לא שזה אמור לשנות עד כדי כך אם בכלל אבל בכל זאת.


I'm in an abusive relationship with life. It keeps beating the hell out of me, and I'm too much of a coward to leave - H.Simpson

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
התכוונתי ל STI הקודמת מול האיוו החדשה, אם ה STI הישנה טובה יותר מהחדשה להרבה דעות, וה STI החדשה ניצחה את האיוו החדשה אז סביר שהישנה תנצח אותה ביתר קלות.

 

ידוע שSTI מול EVO בדגמים היוצאים הEVO לוקחת.

 

למה שאני ארצה להשוות את ה-STI הקודמת מול ה-EVO החדשה? משווים חדש מול חדש, ישן מול ישן, ואם רוצים אקסטרה אז משווים את הטופ של הישן (EVO, כמובן) מול הטופ של החדש.

 

לדעתי פישלו בכל אספקט בדור הזה של ה- boy racers. גם מבחינת מראה חיצוני שניהם נראים פחות טוב מהדור היוצא (ראיתי חיות מרוחות בצידי הכביש שנראו מושכות יותר מה- STI הזו), גם מבחינת חווית נהיגה (פשוט רואים ושומעים את האכזבה של הנהגים בכל כתבה עליהם) וגם מבחינת פנים\איבזור אין שיפור (שזו הסיבה העיקרית שבחרתי לא לקנות איוו 9). כמה זה כבר קשה לעשות משהו נכון?



 

טעם זה עניין של... טעם. אני חושב ששתיהן נראות טוב יותר מהדור הקודם שלהן, אבל שוב - זו רק דעתי. מבחינת חווית נהיגה זה לא מדויק - עד עכשיו שמעתי כמעט רק טובות על האיוו החדשה מהכתבים הישראלים. מבחינת פנים - ה-STI החדשה היא שיפור משמעותי מאוד ביחס לדור הקודם, וזה כבר משהו. עם זאת, אין לצפות משתיהן להיות מרשימות בתחום הזה. באופן מעניין דווקא סובארו ומיצובישי נותרים מאחור מבין היפניות מבחינת תאי נוסעים. בהונדה שיפרו, במאזדה שיפרו, אפילו ביונדאי שיפרו. רק אימפרזה החדשה נראית כמו שיפור קליל של הקודם, ולנסר החדשה מרגישה כמו שיפור אולי-טיפה-פחות-קליל של הלנסר היוצאת.

 

ההאצות ביניים ניבדקו בהילוך רביעי בלבד ממהירות מסויימת למהירות מסויימת

זה לא משקף כלום

 

בהאצות ביניים בודקים בהילוך מתאים למהירות מסויימת.

 

בא ניתערב שאני עם הפונטו 55 לוחץ מול פוסמן בהילוך רביעי מ 20 מייל עד 40 מייל ואני משאיר אותו כמה שניות מאחור ?

 

אהה אז ככה עושים האצות ביניים לא ?

 

אם היו מדברים כאן על טווח ספציפי מאוד של המהירות - אז יש צדק בדבריך. אבל שים לב: בכל האצה מ-30 וקצת קמ"ש ועד ל-160 האיוו משמעותית מהירה יותר מהאימפרזה - לאורך כל טווח הסל"ד. זה לא מעניין אם יש לה הילוכים קצרים יותר או לא (ויש לה - רואים שהרביעי לא עובר 160 בעוד באימפרזה הוא מגיע כמעט ל-200) - היא מהירה יותר, נקודה. לכן מוזר לי שבסיכום הם טוענים שהאימפרזה חזקה יותר, אבל אני כנראה צריך לקרוא את כל הכתבה בשביל להבין (ועדיין לא עשיתי את זה).

 

רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...