Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת מנוע דלוקה ללא סיבה - פורד פוקוס טרנד


avit
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

רכשתי רכב פורד פוקוס טרנד 2006 מצי הליסינג של מקום העבודה שלי.

לרכב הסטוריה של נורת מנוע שנדלקת ללא סיבה.

הרכב עדיין תחת אחריות יבואן אולם כל המוסכים שבדקו אותו (פורד רחובות וראשון לציון) לא מצאו בעיה. הוחלפו ממיר קטליטי וחיישן ועדיין הנורה נדלקת. כך במשך 60000 ק"מ.

מהק"מ ה 60000 הרכב עבר לבעלותי ואני מודע להיסטוריית הטיפולים שלו אך מטרידה אותי העובדה שבמוסך יבואן לא הצליחו לפתור את הבעיה לתמיד.

האם מישהו יוכל לכוון אותי למוסך מקצועי באמת? האם צריך אולי דיאגנוסטיקה חיצונית למרות שהרכב תחת אחריות? מה לעשות?

אני חושש שהדבר משפיע על צריכת דלק שנראית לי לא הגיונית בעליל 1:10 כאשר רוב הנסיעה מחוץ לעיר וולא מזגן עד כה.

 

תודה למשיבים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי ביותר שרכב תקין ומנורת האזהרה דולקת בו-יכול להיות שהייתה תקלה ושלאחר תיקונה פשוט לא עשו איפוס למחשב (מי אמר מוסכים של חברת ליסינג ולא קיבל ??)

יכול להיות מצד שני שאכן יש תקלה ולכן,לדעתי ולמרות שהרכב באחריות הייתי פונה למכון חיצוני להזרקות דלק,שיחבר סורק אבחון.

צריכת הדלק שתיארת אם אכן נמדדה כמו שצריך ואתה לא נוסע במהירות שעוברת 100 קמ"ש מצביעה על תקלה במע' הזרקה /חיישנים.

כדאי לגשת ל אחד מבין השניים :מעבדה הממוחשבת של אייל נוימן מומלץ הפורום או למשה זר הזרקות דלק שנמצא בפ"ת ולבקש את חיים יוד מחברי הפורום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

כמו שציינתי - הרכב טופל אך ורק במוסכי פורד (רחובות וראשל"צ מערב) ונמצא תקין.

האם לדעתך לאור הכשלון של היבואן ונציגיו לטפל בבעיה יש קייס לקחת את הרכב לבדיקה במכון בלתי תלוי (ותודה על השמות שציינת) ולדרוש את החזר ההוצאות על בסיס אי יכולת של מוסכי היבואן לפתור את הבעיה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לשמוע מנסיונם של נהגים אחרים אם הצטרכו לעמוד במצב דומה מול היבואן/מוסכיו המורשים ולטפל ברכבם "בחוץ" בעוד הרכב תחת אחריות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה משוכנע שהמכונית עדיין באחריות היבואן נסה ליצור קשר עם מחלקת השרות של היבואן (דלק מוטורס) ולדרוש מהם שהתקלה תתוקן ואולי זה יהיה במוסך המרכזי שלהם.

אם גם הם לא יצליחו לפתור הבעייה, אז תוכל לגשת למקום אחר (ואלה שהומלצו כאן קודם מצוינים) ואח"כ לתבוע מהיבואן את החזר הוצאות התיקון.

נא עדכננו בממצאים ןתןצאות.

בברכה - רפי לין :-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אז ככה אם כבר היית בראשון וברחובת למה לא הגעת לניר צבי שם יושב המרכז השירות הארצי של היבואנית דלק מוטורס אשר אני חלק ממנו ובמקרה גם חלק ממי שמטפל בבעיות מסוג זה עכשיו אני ישאל אותך שאלות אחרות

א. האם כאשר הנורה נדלקת היא נשארת קבועה?

ב. האם היא נדלקת לעיתים תכופות ?

ג. האם כאשר נדלקת הנורה נרשם לך בצג המידע כשל במערכות המנוע?

ד. ישנן שתי מנורות האחת בדיקת מנוע ואילו השניה אדומה מימין לצג המידע איזו מהן נדלקת לך?

ה. לגבי צריכת הדלק כיצד אתה מודד?

ו. במוסכי השירות הוסבר לך מדוע החליטו להחליף דווקא חלקים אלו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גש למוסך מרכזי של דלק מוטורס, ודרוש פתרון לתקלה.

צריכת דלק קצת גבוהה, אבל לא מחיב שיש קשר בין הדברים.

יכול להיות שצריך להחליף חלק יקר כלשהו, או קצר בצמות שלא קל לזהוי.

בגלל שהרכב באחריות, הם מעדפים לספר לך ספורים

בהצלחה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ענה לך חבר הפורום (המקצועי) הנדסאי רכב ואיש דיאגנוסטיקה, של פורד ומאזדה, הלו הוא ,ניסאן, מקום מושבו במרכז השירות שלהם, נסה להעזר בו.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יכול להיות שצריך להחליף חלק יקר כלשהו...בגלל שהרכב באחריות, הם מעדפים לספר לך ספורים

 

אתה לא מבין איך הדברים עובדים בתחום הזה. אם המוסך היה יודע שהתקלה בחלק ספציפי הוא היה מחליף אותו ללא שום היסוס, גם אם הוא עולה מיליון דולר. זה ממילא לא על חשבונו והוא מרוויח לקוח מרוצה שיוצא לו מהווריד.

 

 

 

יכול להיות שמדובר בחוסר מקצועיות, או פשוט בתקלה קשה לאיתור. מאבחנים הם לא אלוהים, וקורה שהם לא יודעים או שהם טועים. ברכבים חדשים יחסית גם מדובר בהרבה מקרים בבאגים בתוכנה/פגמים כלשהם בייצור ולמצוא כזה דבר זה לפעמים קשה מאוד עד בלתי אפשרי. אתה לפעמים רואה מומחים של היצרן שמגיעים במיוחד לישראל בשביל לנסות לאתר תקלה במשך מספר שבועות ברכב עקשן במיוחד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצויין שאתם עונים לשירשור מלפני 4 חודשים בדיוק, אבל לא נראה לי שזה יעזור הרבה.

המשתמש שפתח את השירשור התחבר לאחרונה לפורום בתאריך 02/04/08.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...