Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Herman

[סקר] כמה באמת עולה לכם אחזקה שנתית של הרכב

Recommended Posts

יונדאי קופה

2000 סמ"'ק

25000 קמ' בשנה...

ביטוח - 8500

טסט- 1600

טיפול 10000- 1000

דלק - 18000(1500 שקל בממוצע לחודש)

טיפולים - מנוע - 8500

צמיגים - 1200

אזעקה- 650

פחחות - 700

דברים קטנים - 2000

ירידת ערך - 10000 שקל

סה"כ= 52,150 שקלים חדשים!!!

מה שמסתכם ב-2.1 שקל לקמ'.....

מעניין עם למשהוא עלה יותר?!?!?!?!?......

כמה האוטו אוכל וכמה אתה נוסע שזה מגיע ל 18 אלף שקל דלק בשנה?!

באמת מוזר..

יוצא שב18K שקלים אתה קונה לעצמך 4000 ליטר דלק (ליטר=4.5 שקל). ו25K ק"מ בשנה ו4000 ליטרים של דלק יוצא צריכה ממוצעת של 1:6.3.

מה שנשמע לי נורא גבוה.

ראלימן

ליונדאי (ועוד אחת "ספורטיבית") זה דווקא נשמע לי סביר בהחלט... :roll:

לפי פאקרס ה1.6 צורכת 34 מייל לגלון ( 13 ק"מ לליטר) וה2.0 צורכת גלון לכל 32 מיילים (11 ק"מ לליטר).

11 ו13 זה רחוק מ1:6.

ראלימן

 

מה הקשר בין 1.6 ל2 ליטר, לבין נתונים בפארקרס (שרלוונטיים לבריטניה, מי יודע מה ההבדלים בדגמים ובשנות הייצור וממילא יש באתר הזה מלא טעויות), לבין החיים האמיתיים בהם לנטרה 1.6 תקינה עושה 1:8 עירוני בלי מזגן, או קופה 2 ליטר עושה 1:6 (במיוחד אם היא אוטומטית).

 

מה שהיצרן רושם (ופארקרס בעקבותיו ובפרט) לא תמיד יוצא בפועל, אתה יודע... :roll:

 

 

אני ממלא רק 99 ובמידה ואין ברירה 98 נוסע המוווווןןןן ולא מתבייש ללחוץ על הדוושת גז...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לירידת ערך צריך גם להוסיף ריבית.

מי שלא היה לו כסף לקנות- מןסיף כ10% לשנה (תלוי בתנאים)

מי שהיה לו מוסיף כ5% הפסד הכנסה מהבנק (ריבית אלטרנטיבית)

סתם לדוגמא- מכונית שעולה 100000 שח מפסידה לשנה ירידת ערך+ריבית

כ20000 שח. מכונית שעולה 50000 שח מפסידה רק 10000 שח

כלומר יש מצב "תיאורטי" שאחזקת רכב יקר ורכב זול זהות! הראשון משקיע

בירידת ערך והשני בתיקונים


:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ מהשאול :twisted::twisted::twisted:

 

להלן סיכום עלויות התחזוקה של האוטו שלי במשך השנה האחרונה (חגגנו שנה יחד לפני יומיים)

 

למי שמתקשה קצת - מימין הטיפולים והתיקונים, למטה סיכום שלהם של עלויות מתוכננות ולא מתוכננות, אפשר לומר שללא יישור הקו בקנייה, העלויות הלא מתוכננות הן כ-2000+ ש"ח.

חלק גדול מההוצאה השנה היו הצמיגים ובתקווה ולא אאלץ להחליף אותם בשנה הנוכחית, אני מקווה שזה יוריד מהעלויות.

 

משמאל דלק וביטוחים - צריכת הדלק מדויקת. עלויות הרישוי ירדו השנה בכ-100 שקלים, ביטוח החובה ירד ב-250 שקלים, ביטוח מקיף יכלול מהשנה רק נהגים מעל 21 ולכן ירד גם הוא ב-500 ש"ח למיטב ידיעתי. כל אלו אמורים להוריד את העלויות לשנה הבאה, בתקווה...

 

שאלות? אתם מוזמנים.

 

download.php?id=11749

 

רוני

saxo.jpg


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוני

 

העלויות יחסית לא גבוהות שכן לרכב גם אין נסועה רבה...

 

לדעתי הרכב גם יחסית שמור והוא גם נקנה ככזה.

 

כשה תשתחרר והוא ישמש אותך ליום יום תצטרך להשוות העלויות לנוכחויות.

 

כואב הלב על אחוזי הירידת ערך, פשוט לא פרופורציונלי.

 

הרמן.


ליום יום: פולו TSI 2010 DSG קומפורט ליין

לאשה: סיוויק סדאן 2010 קומפורט

לכיף שנגמר - למכירה: VTR סקסו 1997

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמתי לב שכבר כתבתי הערכה בתחילת השרשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=163721#163721

 

שם הערכתי כ-15000 ש"ח אבל שכחתי את ביטוח החובה (כ-2000), כמובן שהתוצאות הסופיות גדולות יותר :wink:

 

רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיהוו רייסר 94 gsi

אגרת טסט 980 שקל

דוחות תנועה בממוצע כ 500 בשנה

ביטוח חובה נהג חדש 2700

צד ג' 900

דלק 5000

ק'מ בשנה 25000

מוסכים וטיפולים כ 2000 בשנה

לא כולל כל חומרי הניקוי וההברקות שיש לכל חלק באוטו

לא כולל שיפורים ואביזרים

בקיצר תחשבו לבד :D


הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דיהוו רייסר 94 gsi

אגרת טסט 980 שקל

דוחות תנועה בממוצע כ 500 בשנה

ביטוח חובה נהג חדש 2700

צד ג' 900

דלק 5000

ק'מ בשנה 25000

מוסכים וטיפולים כ 2000 בשנה

לא כולל כל חומרי הניקוי וההברקות שיש לכל חלק באוטו

לא כולל שיפורים ואביזרים

בקיצר תחשבו לבד :D

 

האוטו שלך עושה 25 ק"מ לליטר 1:25 ? (אוטו חסכוני ... חחח :lol: )

 

נראה לי יותר נכון שהרכב עושה 1:10 אז תחשב מחדש :D


Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הוא שברולט לומינה מודל 98

 

אגרת טסט- 1500 שקל

ביטוח חובה+מקיף לנהג חדש+צעיר 5500 פוליסה להורים+2000 שקל התוספת שלי!

דלק(850 שקל בחודש) בכל השנה הסכום הוא-10200 שקל

החלפות שמן ופילטר אוויר +פילטר שמן כל 5000 ק"מ(כן כל 5000 ק"מ!!)--80 שקל כל פעם

 

טיפול 15000-- בערך 1000 שקל

חומרי ניקוי וכל הטואלטיקה של האוטו-- 400 שקל בשנה!


"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב גם לי יש את הסקסו שלי שנה עכשיו, למעשה השנה היתה לפני כמה שבועות.

 

בכל מקרה לא מעניין לדעתי החישוב של ההוצאות הקבועות והידועות, מעניין אותי החישוב של הכספים שלא התכוונתי להוציא.

 

הרכב נקנה לפני שנה עם 46500 ק"מ. כעבור שנה יש לו 61K , סה"כ 14.5K בשנה.

 

במשך שנה התקלה היחידה שהיתה לי היא יחידת חום מנועי שעלה 350 שקל, וזו ההוצאה היחידה הלא מתוכננת שלי. פשוט הרכב חשב שהוא רותח כאשר הוא הניע בבוקר קר, ומיד הפעיל את המאווררים במהירות גבוהה. כיבוי, בדיקת שמן, ובדיקת נוזל קרור ולאחר מכן טלפון למוסך לברר מה דעתם הם אמרו שאין בעיה לנסוע, נסעתי למוסך, 10 דקות והעסק תוקן.

 

הוצאות מתוכננות שהיו ואני לא מתכוון לחשב את העלות שלהן: כל הטיפולים בוצעו בליטל.

בקניית הרכב, למרות שהוא עבר טיפול כ3000 ק"מ לפני הרכישה בוצע:

החלפת נוזל קירור, החלפת שמן מנוע + מסנן, החלפת שמן גיר. (שמנים סינטטי מלא).

הוחלפו צמיגים ליוקהמה A539 .

טיפול אחרי 8000 ק"מ, כולל בלמים.

ותוספים, 44K וגם LM כסוף.

הוחלף דוד אחורי.

 

אה ונזכרתי היתה עוד תקלה, נשרפה לי נורה :lol: .

 

גם לי (כמו לרוני) היתה ירידת ערך :? , של 10K. מטורף.

 

בקיצור לאחר שנה עם הסקסו אני מאוד מרוצה ממנה :D .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מקפיץ מהשאול :twisted::twisted::twisted:

 

להלן סיכום עלויות התחזוקה של האוטו שלי במשך השנה האחרונה (חגגנו שנה יחד לפני יומיים)

 

למי שמתקשה קצת - מימין הטיפולים והתיקונים, למטה סיכום שלהם של עלויות מתוכננות ולא מתוכננות, אפשר לומר שללא יישור הקו בקנייה, העלויות הלא מתוכננות הן כ-2000+ ש"ח.

חלק גדול מההוצאה השנה היו הצמיגים ובתקווה ולא אאלץ להחליף אותם בשנה הנוכחית, אני מקווה שזה יוריד מהעלויות.

 

משמאל דלק וביטוחים - צריכת הדלק מדויקת. עלויות הרישוי ירדו השנה בכ-100 שקלים, ביטוח החובה ירד ב-250 שקלים, ביטוח מקיף יכלול מהשנה רק נהגים מעל 21 ולכן ירד גם הוא ב-500 ש"ח למיטב ידיעתי. כל אלו אמורים להוריד את העלויות לשנה הבאה, בתקווה...

 

שאלות? אתם מוזמנים.

 

download.php?id=11749

 

רוני

 

אהבתי את הסקירה ,יצא אסתטי ולא מבולגן.

 

אותי זה כבר לא מפתיע שמכוניות אלו מספקות רמת אמינות טובה,והסקסו הזו היא עוד דוגמא לכך אני חושב

 

בהתחשב בכמות הכיף שהרכב מחזיר זה שווה כל שקל


2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכום שלי (אחרי שנתיים וחצי):

 

download.php?id=11835

download.php?id=11834

download.php?id=11833

download.php?id=11832

download.php?id=11831

download.php?id=11830

page6.jpg

page5.jpg

page4.jpg

page3.jpg

page2.jpg

page1.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פששש אני רואה שאנשים כאן מסודרים...

אני רק יודע תשלומים רציניים על הרכב :

ביטוח חובה + מקיף 7000 ש"ח

אגרת רישוי : 2732 ש"ח - קבוצה 5

צמיגים שהוחלפו : 4 מישלין פיילוט אקסלטו - מחיר צמיג אחד 1526 ש"ח לפני הנחה.

ירידת ערך : כ 10000 ש"ח בשנה.

טיפולים לא יקרים כל כך...כמה מאות שקלים.

ממוצע של 2500 ק"מ לחודש = 1125 ש"ח דלק לחודש.

לא כולל תוספות רבות שהוספו לרכב.

קלאצ' יוחלף עד סוף החודש... :shock:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פששש אני רואה שאנשים כאן מסודרים...

 

בהחלט מסודרים...אני מנהל ספר רכב מסודר (בתוכו יש פירוט מלא בכתב יד שלי עם תאריכים, קילומטראז', עלויות, פירוט הטיפולים וקבלות).

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בהחלט מסודרים...אני מנהל ספר רכב מסודר (בתוכו יש פירוט מלא בכתב יד שלי עם תאריכים, קילומטראז', עלויות, פירוט הטיפולים וקבלות).

 

איציק

 

אני לא, אבל אני שומר את כל הקבלות מהמוסך :wink:

וכן מנהל מעקב שוטף אחרי צריכת הדלק.

 

וללירן - רמת האמינות של הרכב שלי בינתיים משביעת רצון במיוחד לאור השימוש הספורטיבי. בתקווה ששנה הבאה יהיה אפילו יותר טוב. (גם בגלל שאני מקווה שיהיו פחות טיפולים לא מתוכננים וגם בגלל ירידה בעלויות הביטוחים והרישוי).

 

רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פונטו GT 95

 

אויי זה הולך להיות ארוך

 

טיפול ראשון כשקניתי את הרכב - צלחות, רפידות, שמנים, צינורות ברקסים, פילטר שמן, פלאגים. כיוון פרונט 1500 שח

 

חיישן גלגל תנופה שני חלקים החיישן 670 שח והחלק השני של החיבור 150

 

עם עבודה 950 שח

 

הלך הטורבו - שידרוג לטורבו 2.5 , דאון פייפ נירוסטה 2.5, שינויי חיזוק וקיצור סעפת פליטה, התאמת צינורות שמן ומים לטורבו וכל היוונים לרכב 4500 שח

 

משאבת הגה משופצת 500 שח

משאבת דלק של לנצ'יה תמא 500 שח (עדיין לא מורכבת)

ידית הילוכים, שק הילוכים, ידית אמברקס 600 שח

שסטום פריקה פורג' 900 שח

ווסט לחץ דלק FSE עד 5.5 באר + מתאם 850 שח

ביטוחים כרוב ל 8000

טסט 1200 + קומבינה XXX שח

כל מיני קישקושים צינורות ושטויות קטנים ווישרים מנורות כל מיני פיוזים כיסויים למושבים שטיחים ושאר קישקושים סביבות ה 1000 שח

בולמים של קוני..

גומייה של ציריה 80 שח

גרירות בערך 700 שח

הרכבת דוד רמוס 150 שח

הדוד ירד ונמכר והרכבתי דוד בנייה עצמית + צנרת 2.5 מלאה 1000 שח

הזמנתי הגה ספורטיבי של ISSOTA ומתאם 1000 שח

מצבר חדש

הרבה בעיות חשמל מוזרות שתיקנתי בערך 500-600 שח

ברז גדישה פורג' 350 שח

 

בקרוב מאוד

קפיצי הנמכה 40 ממ - 1200 שח לא כולל הרכבה

אינטרקולר חזית + צנרת גדישה 2.5 (נירוסטה) 3500 שח

שעון לחץ דלק 250 שח

שעונים : גדישה 500 שח, EGT 800 שח, למבדה 500 שח (ללא הרכבה)

רינגים מחוזקים 200 דולר

אטם ראש מחוזק 110 יורו

משולש ימיני 280 שח

קלאץ' מחוזק 1600 שח + 500 הרכבה.

טיימינג , וכל הגומיות והאטמים חדשים בכרוב (יחד עם הרינגים) עם כבר פותחים מנוע...

 

ועוד ועוד ועוד

 

אגב הרכב אצלי טיפה פחות מחצי שנה.

 

 

כמובן שהיו עוד דברים שתיקנתי ושכתי..

 

אגב זה לא כולל מערכת סטריאו.

 

 

 

זה דיי הרבה אני משער..


=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...