Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעית הנמכה במיאטה NB


 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם!

 

הרכבתי על המיאטה דור שני שלי בולמי קוני + קוילאובר של גראונד קונטרול עם קפיצי הנמכה של אייבך, בהמלצת מוטי.

 

הקפיצים מאפשרים לי הנמכה של עד 6 ס"מ ובסוף הנמכתי 3!

הגעתי למכון פרונט שלי בשביל לעשות את הכיוונים הדרושים - [ 2- מעלות קאמבר / TOE 0 / קאסטר 7 וקצת מעלות ]

 

הכל הלך מצויין חוץ מכיוון הTOE.

הבחור שכבר עשה את הכיוון הנ"ל מספר פעמים לא הצליח להגיע ל0 מאחור לטענתו בגלל ההנמכה. התוצאה הסופית 0.08- מעלות בשתי הצדדים.

האם ההבדל מורגש או זניח?

 

בעיה נוספת, בעקבות ההנמכה בסיבובים מהירים הגלגל נוטה לנגוע בבית הגלגל.

ניסיתי להקשיח מקדימה מספר פעמים, אני עומד כבר על 1.75 סיבובים מקדימה(!!) ועדיין יש נגיעות.

אני לא רוצה אבל אולי יעשה הגבהה מסויימת גם בגלל הגיהינום של לנסוע ביום יום על אספלט ישראלי מז****.

 

אני צריך עצה בכיוון חד פעמי וסופי של גובה הקפיצים.

 

 

תודה לכולם

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם תוצאה של 0.08- קודם כל זה אפשרי מאוד שהזיוף הוא בציוד המדידה. אני לא יודע עם איזו מערכת השתמשו על הרכב שלך, אבל מספיק לגעת בגלגל בעת המדידה ע"מ שהתוצאה תשתנה ל-0. הבעיה עם זה היא שסביר להניח שעד שאתה יוצא מהמוסך הכיוון כבר השתנה.

 

אפשרות שניה היא בלאי במתלים, גומיות או חלק אחר בלוי ולא מאפשר להגיע ל-toe המתאים, במצב כזה הכיוון לא אפקטיבי - החופש במתלה מאפשר תזוזה בכל מקרה ואז אין טעם בכלל לנסות לכוון.

 

אפשרות שלישית היא נזק\עיוות במתלה או בשילדה, משהו עקום ולא מאפשר לגלגל להגיע לנקודה הרצויה.

 

בנוסף אני ממליץ לך למצוא את גובה המתלה שמתאים לך ולהיות סגור על עצמך, ולאחר מכן, כאשר הכל תקין, גש לכיוון נוסף ו(בתקווה) אחרון לתקופה.

 

בהצלחה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואי, זה נשמע מבאס.

אני מקווה שיסתדר.

 

רק שתדע - מדדתי את שלי מול NA רגילה ויש לי הנמכה של 6 ס"מ מקדימה ו-4 ס"מ מאוחרה.

אין שום נגיעות גלגל...........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תום לא רוצה TOE 0 שלילי מאחורף הבעיה היא שהם לא הצליחו להגיע ל TOE חיובי בכלל! ולכן התוצאה שלילית.

 

ידוע היטב שה TOE המומלץ אמור היות בסביבות פלוס 1...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, אני והדפקטיות שלי.

 

לפי מה שהבנתי מתום, הם הצליחו לכוון ל TOE OUT ולא הצליחו להגיע ל IN .

 

אני העברתי את זה בראש ישר לשלילי וחיובי.

 

אני אבקש מתום את הדף המדוייק היום...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז קיבלתי את הדף ואכן המכון לא הצליחו להגיע לTOE IN . לא רק זה אלה גם הטיפשים הרעו את המצב שהיה קודם, במקום TOE OUT של 0.17 שהיה לפני האיזון הם גרמו ל -0.27.

 

קיצור חייבים לחזור לשם ולראות מי האידיוט שכיוון כל כך גרוע את המיאטה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...