Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעית זיהום אויר בטסט


adig1971
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

האם משהו מכיר את התקנה על זיהום אויר במבחן השנתי (חצי שנתי)לרכב משנת ייצור 1972 ומעלה?

 

היום ניגשתי לטסט ונכשלתי על זיהום אויר מכיוון שהיה גבוהה דרגה 10 .

איזה דרגת CO מותרת?

(יש הטוענים שרכב אספנות כלל לא צריך להיבדק).

 

תודה לעונים

עדי

עדי גולדנברג 13399

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שידוע לי עד שנת 70 אין בדיקה

95 בדיקה של 4 גזים או משהו כזה

וזיהום מותר ברכב שלך אבל ממש לא סגור על זה הוא 5 (אבל אל תתפוס אותי במילה )

 

תחכה לתשובה של אזולי הוא בוחן

mustang 67 GT, 302 engine t5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הי עדי.

 

על פי שידוע לי, לא בודקים באספנות CO אלא רק עשן.

וגם על זה לא מקפידים איתי יותר מידי ... :lol:

 

אולי באמת קומפי או מר אזולאי יענו אודות התקנה המדוייקת.

 

בהצלחה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם הרכב שלי לא אספנות אבל בטסט האחרון נכשלתי גם על זיהום אוויר. הנתון שבודקים הוא CO. מעל 4.5 (למיטב זכרוני) נחשב כלא תקין.

 

האם רכבך מוזרק או בעל קרבורטור?

 

אסף

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב משנה כמו שלך המקסימום 4.5 אחוז פחמן חד חמצני.

וכדאי לכוון הקרבורטור לתחום,כדי לחסוך בדלק ולהאריך חיי המנוע,

שכשיש עודף דלק לא שרוף,נשטף השמן מהצלינדרים וחיי המנוע מתקצרים.

אז שלא יעבדו עלייך-הבדיקה לטובתך.לא נגדך.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל דאגה, לאחר הכישלון בטסט ניגשתי למוסך שיש לו מכשיר לבדיקת CO, כיוונו את הקרבורטור לדרגת CO 3.5 ואז חזרתי לאחר כבוד למכון הטסטים והרכב עבר בהצלחה את המבחן.

 

מה שמצחיק בכל הסיפור הוא שיש לי אותו רכב שנת 1971 שבו לא בודקים את רמת ה-CO ובשני 1972 בודקים!!!

 

 

עדי

vvX2.jpg

עדי גולדנברג 13399

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נראה לי שאיך שבטסט מכניסים לי את המכשיר לאגזוז המכשיר מקבל אסמה.

 

יש לי מכשיר אנהלציה לאסטמה (לך אין צורך לבדוק שלך מתחת ל-1972)

עדי גולדנברג 13399

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שכשיש עודף דלק לא שרוף,נשטף השמן מהצלינדרים וחיי המנוע מתקצרים.

אז שלא יעבדו עלייך-הבדיקה לטובתך.לא נגדך.

 

שלא יעבדו עלייך,גם שהדלק כן נשרף וגם שהדלק לא נשרף,הוא לא שוטף שום שמן.

מי שאמור "לשתוף" את השמן הוא הרינג שמן ואם הוא לא עושה את זה אז המנוע מעשן וזקוק לשיפוץ.

פרט לזיהום אויר ולניצול לא אופטימלי של הדלק אין לכך שום השלכות מכניות.

 

כיוון בורג האויר אמור לפתור את הבעיה(צריך לפתוח אותו),או שנובע ממנגנון צוק לא תקין

יכול להיות שה2 ברגים של המנגנון השתחררו שהאטם וO-RINGזקוקים להחלפה.

 

עמית.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבל ה500 היא שנת 75 . והוולבו שנת 76

תנחומיי :lol:

 

אני מציע לך כבר לרכוש מכשיר למדידת CO :cry:

עדי גולדנברג 13399

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רכב משנה כמו שלך המקסימום 4.5 אחוז פחמן חד חמצני.

וכדאי לכוון הקרבורטור לתחום,כדי לחסוך בדלק ולהאריך חיי המנוע,

שכשיש עודף דלק לא שרוף,נשטף השמן מהצלינדרים וחיי המנוע מתקצרים.

אז שלא יעבדו עלייך-הבדיקה לטובתך.לא נגדך.

 

אושרי נדמה לי שהערך אינו באחוזים אלא ב-PPM קרי חלקיקים למיליון אבל אולי המומחים יודעים בודאות.

ועמית תגיד דברים שאתה יודע שהם נכונים באמת-ברור שדלק בכמות גדולה מדי בצילינדר גורם בלאי גבוה יותר עקב פגיעה ביעילות השימון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אושרי נדמה לי שהערך אינו באחוזים אלא ב-PPM קרי חלקיקים למיליון.

ועמית תגיד דברים שאתה יודע שהם נכונים באמת-ברור שדלק בכמות גדולה מדי בצילינדר גורם בלאי גבוה יותר עקב פגיעה ביעילות השימון.

 

אני אומר דברים שאני יודע,ואתה?

איך זה כלכך ברור לך?ואיך זה פוגע בשימון?

רק בשביל לוודא,אנחנו מדברים על יחס אויר\דלק כן?!

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...