Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותך,מעט אופטופיק - איזה מצלמה קנית ? (אם SLR,עם איזו עדשה?)

 

Nikon L120

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז היום סוף סוף הסתיים בשעה טובה עוד פרוייקט ברכב. (כן כן, זה אף פעם לא באמת נגמר)

 

סיימנו להסב את הסרן האחורי לסרן דיסק מלא ומקורי.

 

הקיט כלל, נאבות אחוריות, קליפרים אחוריים, סט מלא של צלחות ורפידות מקוריים, צינורות בלם אחוריות חדשות, ו2 כבלי אמברקס מקוריים גם כן. הכל מקורי מתוצרת מאזדה.

 

בנוסף החלפנו את כל הבוקסות האחוריות בסרן האחורי, לבוקסות פוליאוריטן (בוקסות מחוזקות).

 

זה המקום להודות מכל הלב , לאיציק ממוסך אלפא, שביצע את ההסבה בצורה הטובה ביותר, תוך כדי עדכון קבוע שלי.

לא וויתר גם ששום בורג לא רצה לצאת, והקפיד על ירידה לפרטים הקטנים.

(היחיד שהצליח לפרק את הנאבות- היו 2 ברגים שהחזיקו את הנאבה שהיו תקועים לגמרי, פשוט גהינום),

 

איש נהדר ובעל מקצוע מעולה (אגב במוסך שלו יש כמה אלפות מאוד מעניינות).

 

בכל מקרה התרשמות קצרה עד כה, הרכב בולם הרבה יותר טוב .

 

ז"א ישנה הרגשה של משיכה / נשיכה חזקה הרבה יותר .

 

עוד לא נבדק בנהיגה ספורטיבית (עם התופים בזמנו בנס הרים הורגשה דעיכה אחרי כמה זמן).

 

תמונות של כל התהליך המייגע ותוצאות סופיות, אני יעלה בערב.

 

איציק, שוב המון תודה.

 

שבת שלום.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ / שיפור רכב

עושים באהבה, או שלא עושים בכלל.

16072011(002).jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונות:

07112011(002).jpg

07112011(004).jpg

11112011(001).jpg

11112011.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על הפרויקט, נראה איכותי מאוד!

גם כן הרכב מיוחד, וזה מה שיפה פה. חתיכת סרן אחורי יש לך, לא ראיתי כאלו.

 

מה תפקידו של התפוח אשר נתפס עם מוט למעלה ויורד לחיבור בסרן? האנטי רול האחורי?

 

JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת כל הכבוד על ההשקעה ברכב!

שאלה: אין לך אפשרות להגדיל את מידת הצמיגים (רחבים וגדולים יותר) ?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת כל הכבוד על ההשקעה ברכב!

שאלה: אין לך אפשרות להגדיל את מידת הצמיגים (רחבים וגדולים יותר) ?

 

הרכב כבר נועל גאנטים במידה 15 אינץ, וצמיגים במידה 195/55. יותר מזה כבר יגרע מההתנהגות והנוחות היום יומית.

 

סה"כ מבחינת הבלימה ברכב, עליתי במידה של הדיסקים הקידמיים כמו כן הסרן האחורי הפך לדיסק.

 

כרגע אני חושב על החלפת הבוסטר בלם לאחד חזק יותר. (אני רק בודק את נושא ההתאמה בתא המנוע).

 

החלטה סופית תיהיה רק לאחר סיבוב בנס הרים, אני רוצה לבדוק את נושא הנשיכה הראשונית, והאם קיימת דעיכה בחוזק הבלימה לאחר כמה זמן.

 

מה שכן , הגיע הזמן להחליף בולמים, העיניין הוא שאני ממש לא רוצה להנמיך...

 

מישהו מכיר סטים של בולמים קשיחים שיחיו בשלום עם הקפיצים המקוריים??

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הנמכת הרכב?

 

כפי שרשמתי למעלה...

 

מה שכן , הגיע הזמן להחליף בולמים, העיניין הוא שאני ממש לא רוצה להנמיך...

 

מישהו מכיר סטים של בולמים קשיחים שיחיו בשלום עם הקפיצים המקוריים??

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

טוב אז סוף כל סוף סיימתי עם המתלים של הרכב.

 

למי שלא זוכר, לאחרונה ביצעתי הסבה של הסרן האחורי לסרן דיסק, שם השתמשתי בבוקסות פוליתראן .

 

אז אחרי שסיימנו עם חלקו האחורי של הרכב, ניגשתי לטיפול בחלקו הקדמי של הרכב, להלן רשימת החלקים (כולם מקוריים / מחוזקים):

  • קיט בוקסות פוליתראן מלא לכל חלקו הקדמי של הרכב (סט מכיל בוקסות משולשים קדמיים ואחוריים, בוקסות למוט פיתול קדמי 24 מ"מ, בוקסות למוט פיתול אחורי 20 מ"מ, בוקסות לבולגויינט ועוד כמה חיזוקים) כל הסט של חברת SUPERPRO
  • משולשים קדמיים (תכלס סתם חתיכות פח)
  • מוטות מייצב קדמי
  • סט כריות בולם קדמי מקורי
  • סט כריות בולם אחורי מקורי
  • 4 בולמים עם אחריות לשנה.
  • מוטות מייצב אחורי
  • בולגויינט 18 מ"מ
  • תפוחי הגה
  • 4 תושבות מנוע מקוריות (המחזוקות כרגע נמצאות בתהליך עבודה)
  • זוג בוקסות חבקי הגה למסרק הגה מקורי
  • בוקסות לידית הילוכים מקורי
  • בוקסות לדוד אחורי מקורי
  • צלחות בלם קדמיות מקוריות
  • רפידות ברקס קדמיות מקוריות
  • אטם מכסה שסתומים מקורי
  • מייסבים קדמיים
  • פעמון צירייה

העבודה נעשתה ע"י מוסך איציק אלפא ברחובות ( זה המקום להודות לאיציק על העבודה המעולה, נראה שמצאתי בית אוהב ליפנית שלי)

 

לאחר מכן הרכב נלקח לכיוון פרונט דינמי (לחלקו הקדמי והאחורי) ב"מעבדה" בחולון.

 

וביום שישי לקחתי את הרכב לנס הרים.

 

מה אגיד לכם, הרכב צמוד לכביש , הפידבק מההגה מדהים, יש מעיין הרגשה שכזו של מקשה אחת. (כנראה בגלל הקיט של SUPERPRO)

 

מה שכן הרכב יותר "עצבני" בתגובות שלו בפניות, ז"א המרווח בטחון שהיה לי בפניות הצטמטם. אני כנראה אחזור למעבדה לעוד כמה כיוונים.

 

כמו כן אני שמח שלא הנמכתי את הרכב, גם ככה הנסיעה היא קשה מאוד. (מה גם שהקטנציק נוסע איתי לפעמים ברכב)

 

תמונות אני יעלה בהמשך, לבנתיים טעימה של החלקים שהורכבו (וכמובן של החלקים שפורקו).

DSCN17335.jpg

DSC003265.jpg

untitled.JPG

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהלם : Ok: חמש שנים של השקעה ברכב כל הכבוד!!!

היום פעם ראשונה שאני רואה את הפוסט הזה ואין מילים כל הכבוד על ההשקעה והאהבה לרכב שלך שאפו!

בהתחלה חשבתי שמישהו הקפיץ פוסט לפני חמש שנים:lol:

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקעה מטורפת תענוג לעיניים. גם לדעתי הנמכה תעשה לך פלאים ליופי החיצוני וגם להתנהגות.

 

שיהיה בהצלחה בהמשך .

כולם יודעים שיש טיפה בים אבל רק מעטים יודעים שבכל טיפה יש ים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...