Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא, הניקלים הם תוספת.

הוספתי דאמפר לתושבת מנוע הימנית,  ישירות אל מוט המייצב.

 

IMAG1408.jpg

IMAG1409.jpg

IMAG1410.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך נראה הרכב במקור, כמה ימים לאחר שרכשתי אותו (לפני 3 שנים), מה שנקרא רכב ערום לחלוטין

מצאו את ההבדלים עם הרכב כיום.

 

attachment.php?attachmentid=200312&d=1274265171

 

befor.jpg

AFTER.JPG

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

היום בבוקר לקחתי את הרכב לריצה קלה בנס הרים, רציתי לבדוק את הכיוון הצתה שעשיתי ביום חמישי.

 

ועל הדרך לבדוק את המצלמה המחדשה. (התמונות כווצו כדי שיוכלו להעלות לפורום)

 

מסקנות נכון לעכשיו: (אני גמור מעייפות)

 

אני צריך להחליף רפידות מקדימה (הרכב בולם מצויין אך שורק לאחר סשן קל)

חובה לקחת בקבוק מים קרים, לא האמנתי כמה אפשר להזיע מנהיגה.

DSCN0067.jpg

DSCN0066.jpg

DSCN0072.jpg

DSCN0084.jpg

DSCN0087.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר לקחתי את הרכב לריצה קלה בנס הרים, רציתי לבדוק את הכיוון הצתה שעשיתי ביום חמישי.

 

חובה לקחת בקבוק מים קרים, לא האמנתי כמה אפשר להזיע מנהיגה.

 

ולא קראת לי? לא יפה... :wink:

 

אם נס הרים גרם לך להזיע - תנסה כמה סיבובים ברינג... :shock:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפל לך הממיר...:roll:

 

אין לי ממיר :twisted:

 

"סתם סתם, אדוני השוטר / בוחן רכב / בוחן תנועה / טסטר / נודניק מאור ירוק, אני נשבע לך הרכב חוקי לגמרי , זה הכל מקורי".:|

 

וברצינות, אולי זה נפל למישהו, בטוח זה לא מהרכב שלי.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה ,

 

אתה לא מרגיש קצת או אולי קצת הרבה "בודי רול" עם כל הגובה הזה ? באמת כל ההשקעה היפה שעשית עם הרכב מהליפים המקוריים והעדינים ועד לצביעות הקטנות באמת עבודה מדהימה לדעתי סט של בולמים קפיצים או קוילאוברים פשוט ישנו את הרכב פלאים גם מבחינת יופי וגם אחיזה , במיוחד בכביש כמו נס הרים

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, הרכב מוקשח ב 3 מוטות ייצוב (אחד קדמי עליון, 2 אחוריים עליון ותחתון), כך שהנמכה לא כל כך מתבקשת מבחינתי (גם בנס הרים). המוטות מטפלים בכל תופעת הנדוד בהעברות משקל מהירות.

 

מה גם שבכבישי ארצנו (הסלולים היטב), הנמכה תשבור לי את הגב, הרכב קשה דיו (תשאל את ג'וגו ועידן מהמעבדה שהיו בטוחים שאני עם בולמים מוקשחים).

 

לגבי המראה החיצוני שהנמכה נותנת, אני מסכים שזה יפה, עד בור הביוב הגבוה הבא, ובאמפרים וכל זה.

 

יום יומיות חשובה לי.

 

אבל לך תדע...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני רק עם סט של קפיצים (שנאמר שהם עובדים באופן טוב עם הבולם המקורי) בהנמכה של 40ממ במהלך ההתקנה דאגתי להחליף גם כריות בולם מאחורה ומקדימה וההבדל לא כזה מורגש בנוחות ואני מדבר על רכב שבמצב מקורי הוא לא שיא הנוחות (מיצובישי קולט) כמו כן יוצא לי לנהוג על רכב של חבר די הרבה (VR6) לפני שהוא התקין קוילאוברים ואחרי לא היה כלכך הבדל בנוחות.

 

הדבר היחיד שמעצבן זה שצריך לעבור מעל פסי האטה ומהמורות במהירות של 10 קמ"ש אבל אתה תלמד מהיכן הכי טוב לנסוע בכבישים ודרכים קבועות (כמו לעבודה למשל) מבחינת איכות הכביש , לדעתי זה שווה את זה גם מבחינת יופי וגם מבחינת אחיזה , אצלי ברכב למשל ישנו הבדל משמעותי באחיזה ואני מרגיש יותר בטוח בסיבובים

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, בחזרה אל הפרוייקט ברכב. (שלא נגמר...:lol:)

 

טוב, אז לאחר שעשיתי סדר בכל החלקים בבית, אני מתחיל השבוע הסבה של הסרן האחורי לסרן דיסק.

 

יש הטוענים כי מדובר על שיפור שאינו הכרחי, אך למען האמת סט בלמי תוף שנמצאים מאחור ידעו

 

ימים טובים יותר ועברו חתיכת ק"מ, כך שבכל מקרה מדובר על שיפור וחידוש מערכת הבלימה.

 

מה גם שביננו, סרן דיסק אחורי נראה הרבה יותר טובblink1.gif

 

הסט בלימה הקדמי עבר הגדלה לפני יותר משנה, והורגש הבדל די רציני בבלימה. מעניין מה תיהיה התחושה לאחר הרכבת הסרן האחורי.

 

שוב כרגיל מדובר על חלקים מקוריים של מאזדה בלבד, שום מוצר אפטר מארקט כל שהוא / התאמה מיצרן אחר.

 

הכל מקורי ומלווה במקטים המתאמים, בתכנון:

 

החלפת נאבות אחוריות,

קליפרים אחוריים,

רפידות ודיסקים חדשים,

צינורות בלימה חדשים,

2 כבלי אמברקס חדשים (הישנים מתאימים אך ורק לתוף).

 

היום התפנתי לניקוי החלקים ובדיקת תקינות.

 

מחר בבוקר מגיעים הדיסקים והרפידות ממוסך מאזדה מרכזי. (דיסקיים 251 מ"מ מאחורה)

 

צינורות בלימה חדשים לקראת סופ"ש הקרוב.

 

לאחר כמה נסיעות מבחן אני אבדוק את הצורך בבוסטר בלם חזק וגדול יותר (לבנתיים הוא נח בצד).

 

עדכונים בהמשך השבוע.

01072011(002).jpg

01072011(003).jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...