Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה על התגובות, עידן לאן נעלמת אחי?

 

ולא מעולם לא הייתי עם הרכב בטבריה , אתה בטח מתבלבל עם איזו MX3

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עברו 3 חודשים, עדכון נכון להיום, צבעתי את הטמבון וסוף סוף, "פתחתי לרכב את הפה".:shock:

 

שיוף, צבע יסוד, צבע שחור מט, ולקה שחור מט. סה"כ משלים יפה את המוטיב של הרכב מבחינה חיצונית שהוא שחור/אדום.

 

התוצאה לפניכם:

28042010(003).jpg

28042010(004).jpg

28042010(005).jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

fitch Giora, תודה על התגובות לכאן ולכאן.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני בעמדת מיעוט מהבחינה הזאת שאני פחות אהבתי את העיצוב של הרכב (לדעתי לא כזה מיוחד כמו שכולם הגדירו אותו) אבל אני חייב לפרגן לפותח השרשור על ההשקעה ברכב והפדנטיות- יישר כוח!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים לראות כמה השקעת ברכב.

אין הרבה שמשקיעים גם בעבודת ידיים קשה, גם בכאבי ראש של ייבוא חלקים מחו"ל (מה לעשות, גם אני מכיר את זה),

גם בשיפורי מנוע המצריכים שינוי טוטאלי וגם בכסף רב. אותי היו מאשפזים אח"כ.

ראיתי את הרכב במצבו הראשוני באחד המפגשים,

היום הוא נראה שונה לגמרי, לטובה כמובן!

המראה הפך מלוויתני וחביב לכרישי ואגרסיבי יותר, אז לך לטרוף איזה גולש. :lol:

אשמח אם תוכל לפרט בה"פ על השלבים בצביעת הג'אנטים, חומרים שהיו בשימוש, משך העבודה ועלות.

 

אשמח גם לשמוע איך מתנהג הרכב בנסיעה ספורטיבית ומנהלתית.

תודה,

איתמר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממ, הסמל של המזדה שלך שיכור.

 

WTF??:-o:?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפרגון, אכן סוג של שיגעון.

 

לגבי אישתי והיחס שלה לתחביב שלי, היא ידעה עם מי היא מתחתנת ומבינה שככה אני, שמוטוריקה זהו תחביב לגיטימי כמו לאסוף בולים.:shock:

 

לגבי הגאנטים, תוצאות טובות קשורות להכנה טובה, ז"א שיוף שטח המגע, צביעה בצבע יסוד , זמן ייבוש מתאים. וצביעה אחידה.

 

כל התהליך לקח 3 ימים (זמני ייבוש ארוכים)

 

שלבים: (לפחות שאיך שאני ביצעתי)

 

1. פירוק 4 גאנטים מהרכב, ומספור כל גאנט כדי שאותו סט גאנטים+ צמיגים יחזרו לאותו מקום שפורקו מהם

(אני הרכבתי סט ישן שיושב בבית)

 

2.שטיפה טובה לגאנטים עם סבון (לא השתמשתי במסיר שומנים מכיוון שלא הסרתי את הצמיגים בכל התהליך).

 

3. לאחר מכן מעבר על כל גאנט וסימון עם טוש אזורים בעייתים (שריטות וכו)

 

4. 2 גלילים של נייר שיוף מים, ויאללה לעבודה, שיוף כל הצלעות של הגאנט כמו כן כל החלק הפנימי. אני החלקתי כל הגאנט בעת השיוף, התהליך ארוך ומייגע אבל מבטיח הצמדות טובה יותר של צבע היסוד. (כשעה וחצי לכל גלגל). לא מרגישים את הידיים לאחר מכן.

 

5. במידה וישנם שריטות עמוקות , ניתן לתקן בעזרת חומר מילוי.

 

6. לאחר שיוף כל הצמיגים, שוב שטיפה טובה וייבוש מלא, אני השתמשתי גם במפוח אוויר על מנת לודא כי לא נשאר אבק על הגלגל.

 

7. מורידים את האוויר בצמיגים ובכך מרחיקים את הצמיג משפת הגאנט, לאחר מכן מצפים את כל הגלגל בנייר דבק (לא מניילון).

יש לצפות טוב טוב , לא להתקמצן . ולוודא כי דבק הנייר נמצא תחת השפה של הגאנט.

 

8. צבע יסוד, אני השתמשתי בשלושה מיכלים של צבע יסוד של חברת דופליקולור, בהתחלה יש לעשות צביעה אחידה, לא לחזור על אותו מקום פעמיים, ולא להתעכב באזור אחד יותר מידי זמן, להתחיל את ההתזה באזור מרוחק שלא במגע עם הגאנט ולאחר מכן להתיז לכיוון בגלגל. לאחר צביעה של שכבה ראשונה לתת זמן ייבוש של 10 דקות ולבצע עוד שכבה. (אני צבעתי באזור מוצל אך חמים מאוד), בשכבה השנייה להתיז באותה צורה, יש לשים לב לכל אזור הצלעות , ולהקפיד להתיז עם ונגד כיוון השעון.

 

סה"כ 2 שכבות מלאות על כל צמיג.

 

9. לאחר ייבוש מלא של לילה שלם, ניתן לגשת ולבדוק האם כל פני השטח חלקים , במידה וכן ניתן להתקדם לצביעה, במידה ולא שיוף עדין ובציעה בצבע יסוד במידת הצורך.

 

8. אני בחרתי בשחור מט ,שוב של חברת דופליקולור, 3 מיכלים. אופן הצביעה זהה כמו ביסוד, אך עם זמן ייבוש של 20 דקות.

לאחר הצביעה (2 שכבות ) יש לתת לצבע להתייבש כ10 שעות עדיף בשמש במקום נקי.

 

9. הדבקת הליפ האדום (ניתן לקנייה בEBY) מגיע בכל מיני צבעים ומידות רוחב שונות, יש להדביק בצורה שווה (מגיעים 4 חלקים לכל גלגל), לא למתוח את המדבקה, וללחוץ באופן שווה , כמו כן מידי פעם לעצור להתרחק ולהביט שהעיגול שנוצר הוא סימטרי.

 

10. צבע "מגן"=לקה, 2 מיכלים של לקה, אחד בגוון מבריק והשני בגוון מט, את המט אני התזתי על הצלעות הגאנט בצדדים ואילו עם הצבע המבריק צבעתי את פני הגאנט (חזית) ואת השפה האדומה.

 

זמן ייבוש של כ 4 שעות, הרכבת הגלגלים (כל סט למקומו לפי המספור) הכנת כוס קפה, ולהביט בגאווה על היצירה.

 

אני שטפתי את הרכב רק כשבוע לאחר מכן, מאז עבר חורף שלם של גשמים אבק, ואני מנקה את הגלגלים עם סקוץ ומים, סבון, אין שום קילוף ולא דהיית צבע.

 

מקווה שזה עזר.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב, אז הטירוף ממשיך (ציטוט של אישתי), היום סיימתי לצבוע את מסגרות החלון של 2 הדלתות.

 

2 המסגרות המקיפות אך ורק את החלונות הקדמיים במקור הגיעו בצבע הרכב (אדום), שאר המסגרת ההיקפית הייתה בצבע שחור, המסגרת האדומה פשוט לא השתלבה לטעמי עם החלון, יצר לרכב מראה גבוה יותר בחלקו הקדמי.

וכאשר הדלת סגורה ניתן להבחין במסגרת החלון, פשוט לא יפה.

 

לאחר שיוף, צבע יסוד, צבע שחור מט ,ולקה מט. התוצאה הרבה יותר נוחה לעין , ולכל המסגרת ההיקפית יש מראה זורם יותר.

 

מצורפת תמונות של לפני וכמה תמונות של אחרי.

19052010(001).jpg

19052010(007).jpg

19052010(006).jpg

19052010(003).jpg

19052010(005).jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...