Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

לרכב שנראה כמו גיפון (אצלי המצב גם גרוע מהבחינה הזו), 45-50 זה לא אובר קיל וזה גם נתון שמותאם לרכב שלך אל תשכח.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 414
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עברו כמה חודשים מאז העדכון האחרון. הרכב כהרגלו "נח" בחורף. שינוי משמעותי כבר נמצא בתהליך, מחכה לכמה חלקים אחרונים ואעלה את מעלליי. ובנתיים, לרגל חגיגות 14 שנות בעלות, עוד פרוייקט קטן. לאורך השנים ה

שלום.   השינוי הנ"ל התרחש בתקופת טרום פסח, ולפיכך "מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות.."   כבר הרבה זמן (כמה שנים) , אני מחפש סעפת פליטה ספורטיבית למאזדה. סעפות פליטה מגיעות בתצורו

היי. מכירים את זה שאתם "רגילים" לרכב שלכם, זא יודעים איך המנוע נשמע כשמניעים, איך הרכב מאיץ, בולם. אתם כל כך מכירים את הרכב, וכשמשהו משתנה אתם ישר שמים לב. לאחרונה שמתי לב לתופעה מסויימת, כאשר מניעי

תמונות שפורסמו בשרשור

נראה ממש יפה ויש שיפור עצום ביופי תתחדש !

אשמח לעזרה קטנה במציאת קפיצי הנמכה לרכב שלי , קולט 97 באתר שממנו הזמנתה את הקפיצים שלך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כבר שנים שאני עוקב אחרי הפרוייקט. מה רק לא שינית בה..

 

טוב ששאלת...:)

 

היום בוצע עוד שינוי והפעם קוסמטי.

 

הפנסים האחוריים ברכב.

 

הפנס האחורי ברכב מחולק ל2 חלקים. החלק העליון כתום לטובת איתות, והחלק התחתון אדום לטובת אור דרך ואור בלם.

 

החלק כתום בפנס די נראה לא קשור ו"מיושן"... החלטתי להפוך אותו לאדום, מה שיקנה לפנס מראה אחיד וחדש יותר.

 

מבחינת חוקיות מותר לפנסי איתות האחוריים להיות אדומים , כמו ברכבים אמריקאיים, ומכאן המונח הטבוע "usdm" אל מול "jdm".

 

אומנם החלטתי על החלפת צבע, אבל צריך עדיין לשמור על שקיפות הפנס, וכמובן שיש צורך בצבע לפלסטיק ועמיד.

 

קצת שיעורי בית, ומצאתי חברה יפנית עם ארסנל צבעים בדיוק לסוג הפלסטיק, וכל הצרכים שמניתי למעלה. הזמנתי 2 פחיות של אדום שקוף. והתוצאה לפניכם.

 

זה הספריי:

cHzA90D.png

 

זה הפנס במקור, לפני: (תמונה מהרשת)

Ew06fri.png

 

וזאת התוצאה הסופית:

OxDjJmj.jpg

 

oJGkIkv.jpg

 

PTs70Dp.jpg

 

הספריי קל מאוד ליישום, התזה אחידה, זמן ייבוש מהיר וגימור מעולה.

כעת הפנס משתלב בצורה נקייה יותר עם הרכב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

יותר יפה ככה. יש גם אפשרות לעשות את זה עם פילם אדום.

כמה עולה ספריי כזה בארץ?

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יותר יפה ככה. יש גם אפשרות לעשות את זה עם פילם אדום.

כמה עולה ספריי כזה בארץ?

 

ספריי כזה בארץ לא מצאתי... ( במידה וקיים בארץ, אשמח לדעת).

 

לגבי פילם, נכון ניתן.

אבל יש צורך בפילם באיכות טובה מאוד, וזאת על מנת שלא ידהה בשמש וישמר את הגוון לאורך זמן.

 

ובאותו עניין, זוכר שעשיתי את הפילם הכתום על פנסי האיתות , אז הפילם דהה וכעת הכתום הפך לצהוב...

 

בכל מקרה הזמנתי ספריי כתום שקוף מאותו המוכר, כשיגיע אבצע זאת גם על פנסי האיתות.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

התכוונתי למחיר הספריי שהזמנת עם משלוח לארץ :-)

אני מעוניין גם להאדים את האיתותים ויש לי פילם אבל מהסיבה שרשמת אני מעדיף לרסס גם.

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

מאיזה סיבה רכשתה ספריי ב 70 ש"ח -+ ולא כל ספריי אחר ?

היום הדבקתי מדבקות כתומים לפנסי האיתות ויצא מאוד יפה , לא החזיק לך זמן ההדבקה שעשיתה ? אשמח לשמוע מה קרה

20151128_204223.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

מהסיבות שפירטתי מעלה:

 

1. היה לי ניסיון עם מדבקה, לאחר כמה זמן המדבקה דהתה בשמש (כתום הפך לצהוב), כך שמדבקות לא אפקטיביות לאורך זמן.

 

2. לא מצאתי בארץ ספריי לפלסטיק שהוא בעל גוון וגם שקוף כך שהאור יעבור דרכו בצורה תקינה. מקריאה בפורומים בחול, הרוב ממליץ על החברה הזו.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קצרצר:

 

הספריי הכתום לפנסים איתות הקדמיים הגיע. (המשלוח ממש מהיר).

 

המדבקות הוסרו (הן דהו לגמרי, הפכו צהובות).

 

הפנסים נוקו, הדבק שנשאר על הפנסים הוסר בעזרת טינר.

 

פנסים נצבעו, ב 3 שכבות כל אחד. יצא זהה לגוון המקורי. (הספריי הנל מומלץ בחום)

 

Ajyk3DO.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
צבעים כאלה יש בחנויות לבנית קיטים להרכבה עצמית.

גם בחנויות של מכוניות וטיסנים יש.

 

מעולה. (אני לא מצאתי בארץ, גם בחנויות של יצירה עצמית...)

 

תפרט את שמות החנויות, יעזור להרבה אנשים בפורום.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

לכל אלו שפנו אליי בפרטי לגבי הספריי צבע, ארכז את כל התשובות פה:

 

לא רכשתי בארץ, לא מצאתי בארץ, וכן חיפשתי.

 

לפי דעתי ספריי אחד מסוגל לצבוע פנס אחד באופן מלא, כך שמידה ויש צורך לצבוע חלקים בודדים בפנס, ספריי אחד מספיק לשני הפנסים.

 

יש לנקות את הפנס משומנים, אני ניקיתי בעזרת טינר. (אין צורך בחומר מקשר לפלסטיק - הספריי מיועד לפלסטיק)

 

הצביעה הינה אחידה ה "סוד" הוא ביצירת שכבות דקות ככל האפשר בכל התזה.

 

אין צורך בלכה שקופה בסיום התהליך, הצבע הוא מעיין לקה מגוונת. (יש לו ריח של לק לציפורניים).

 

האור עובר בו בצורה מושלמת, לא מכהה את הפנס כלל. כאילו כך יצא הפלסטיק מפס הייצור.

 

אנסה לעלות תמונות שיצולמו בחושך.

 

יש המון גוונים אפשריים, פירסמתי לינק למוכר שמצאתי בEBAY, מאמין שאולי קיימים מוכרים זולים יותר.

 

bigmik טוען שניתן למצוא את הצבעים הנ"ל בחנויות לבניית קיטים להרכבה עצמית.. שוב, אני לא מצאתי.

 

מצד שני אני מאלו שנוח להם להזמין מחו"ל כל פיפס ... (אלא אם כן קיימת מגבלת זמן / דחיפות)

 

מקווה שעניתי על כל השאלות.

 

לילה טוב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

בוקר טוב.

 

עברו כמה חודשים מאז שעדכנתי...

 

והפעם (כמו בכותרת) דיאגנוסטיקה.

 

אחד המרכיבים החשובים בתחזוקת רכבים מודרניים , היא היכולת לאבחן תקלות אלקטרוניות (חיישנים וכו') וביצוע ניטור למערכת המחשב ברכב.

היום מחשב הרכב מנהל לא רק את המנוע אלא את כלל הרכב, מהדלקת האורות, מגבים ועד אמצעי הבטיחות, מולטימדיה וכו'.

 

היום כבר אנו נוגעים בשכבה השלישית והרביעית , מה שמאפשר לנו לבצע שינויי תוכנה במחשבי רכב.

 

גם לפני יותר מעשור (וגם לפני יותר משני עשורים), רכבים הונעו ונוטרו באמצעות מחשבים (PCM). אז מה בעצם השתנה...?

 

היום בכל רכב קיים מתאם OBD (טרווויאלי לכולנו,לא) , באמצעותו אנו מתחברים אל מחשב הרכב ונגלה לנו עולם ומלואו על מה בעצם נעשה מאחורי הקלעים.

 

לפני 2 עשורים (לא כזה רחוק, סה"כ שנת 96) , תקן OBD לא היה מנדטורי ברכבים, ואשר לומר כי כל חברה בעצם פתחה ותחזקה פרוטוקול תקשורת משל עצמה, עם מתאם ייעודי (DLC) וכמובן כלי סריקה ייעודים ומתאימים (ויקרים), אשר נרכשו בעיקר על ידי רשת מוסכי היבואן / יצרן.

מה שסירבל את כל נושא הדיאגנוסטיקה, וכמובן יצר קושי בדיאגנוסטיקה ה"ביתית".

 

בשנת 2001, פרוטוקול התקשורת האחיד הפך מנדטורי באירופה ובארה"ב.

 

עוד על תקני OBD ופרוטוקולי תקשורת השונים, ניתן לקרוא כאן:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics

 

לאחר ההקדמה הנ"ל, נעבור ברשותכם למאזדה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...