Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מספר דרכים לשנות מהלך ידית הילוכים, הפשוטה ביותר היא קיצור הידית ואז מתקצר המהלך שלה.

 

האופציה הנוספת היא שינוי מיקום התושבת (הכדור שבחלק התחתון של הידית), שימו לב שגם מיקומה שהוגבה.

 

גם במזדה וגם בב.מ.וו השתמשו בשתי השיטות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב.

 

אז עברו כמה חודשים מאז העדכון האחרון, בנתיים "התחדשתי" בצאצאית חדשה (אחות קטנה לגדול) מודל 2015. :wink:

 

הרכב כמובן לא נשאר חף משינויים...

 

כבר כמה זמן שאני שוקל להחליף את פנסי האיתות + חנייה לפנסים כתומים מלאים (בזהה לגרסא ששווקה ביפן - JDM)

 

הפנסים האירופיים, הינם שקופים, היפנים כתומים לגמרי.

 

פנסים כתומים מצאתי באוסטרליה, אך מחירם כולל המשלוח לא ריאלי עבור "שיפור וויזואלי" שכזה.

 

הזמנתי זוג פנסים נוספים מגרמניה (תקן אירופאי- שקוף). (כך אוכל להחליף "מראה" מתי שארצה)

 

בנוסף הזמנתי גליל מדבקה שקוף בגוון כתום. (בזהה למדבקות שמשתמשים להכהיית חלונות).

 

המטרה: הפיכת הפנסים האירופאיים לפנסים בסגנון JDM.

 

הפנסים הגיעו, הציפוי הגיע, (הציפוי הוא ציפוי המתאים לעטיפת פנסים, לא אמור לדהות כלל בשמש, ועמיד לתנאי מזג האוויר השונים).

 

פנסים פורקו, נעטפו ב2 שכבות כל פנס, עד לצבע שלפי דעתי התאים לרכב ודמה לגרסא היפנית.

 

המלצה חמה, להשתמש בפן על מצב חום, כך החומר נמתח בקלות יותר ונצמד בצורה טובה יותר.

IMAG0352.jpg

IMAG0354.jpg

IMAG0356.jpg

IMAG0359.jpg

IMAG0360.jpg

IMAG0362.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי מה טוב (לטעמי כמובן).

 

לחבר היה חומר עטיפה צהוב, לקחתי 2 חתיכות ועטפתי את פנסי הערפל.

 

אני אהבתי, קצת מכניס צבע לרכב...

IMAG0368.jpg

IMAG0371.jpg

IMAG0375.jpg

IMAG0387.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כחלק מן "החיידק הצבעוני" שנתפס בי.

 

החלטתי לצבוע את הקאליפרים לצבע קצת יותר מעניין מאדום (הצבע שהיו צבועים בו עד כה).

 

את ההחלטה על הצבע קיבל בני הבכור, האופציות היו , כחול בהיר, ירוק זרחני, צהוב, ולבן.

 

הוא בחר צהוב, כמו הפנסי ערפל. (כך הוא הסביר, אני רציתי ירוק זרחני, בדיעבד... הוא צדק)

 

הרכב הורם על 4 בוקים, גלגלים פורקו, קאליפרים שוייפו , נוקו, נשטפו ויובשו.

 

צבעתי עם צבע עמיד לחום ומברשת, כמה שכבות, אחר כך שיוף עדין וצביעה סופית.

 

לצביעה מדוייקת אני מעדיף לעבוד עם מברשת, מאשר עם ספריי.

 

אני מרוצה מאוד מהתוצאה , משתלב יפה עם צבע פנסי הערפל.. הילד מרוצה יותר, וזה מה שחשוב.

IMAG0671.jpg

IMAG0672.jpg

IMAG0675.jpg

IMAG0708.jpg

IMAG0712.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה ,לא מתבאס.

כמו תמיד, כל חוות דעת מתקבלת בברכה, לחיוב ושלילה.

הכל הפיך באם יעלה הרצון.

 

השינוי הבא כבר מכאני...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם זה פילם אין שום בעיה להחזיר למצב המקורי אם רוצים.

איזה סוג נורות יש לך בפנסי ערפל? אולי נורות צהובות בפנס שקוף יראו יותר מעניין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה יפה.

 

אני כבר כמה חודשים מחפש וינקרים כתומים לרכב שלי, וכמו שנאמר, נדיר ויקר.

מה שכן, גם אני חשבתי על השילוב של וינקרים כתומים ופנסי ערפל צהובים. היה לי חשש שזה יצור מעט צבעוניות מוגזמת. אבל אצלך זה נראה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינוי לדעתי בטוב טעם ומתאים מאוד לרכב. כבר שאלו אותך (יכול להיות שגם אני), אבל אשאל שוב - מה לגבי הנמכה? :)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינוי לדעתי בטוב טעם ומתאים מאוד לרכב. כבר שאלו אותך (יכול להיות שגם אני), אבל אשאל שוב - מה לגבי הנמכה? :)

 

תודה על התגובות, ואכן גם אתה שאלת בזמנו.

 

יש לי בעיה עם הנמכה, הרכב מאוד קשיח בגלל כל הבושיניג וכו.

 

כך שהנמכה עם בולמים קשיחים, תפגע מאוד בנוחות הנסיעה (אמנם הרכב משמש כרכב סופש אך עדיין).

 

נכון שוויזואלית, זה משנה את מראה הרכב, כמו כן מחדד את התנהגות הרכב.

 

בדקתי מול כמה חברות קפיצים, בכולם ציינו כי עד 40 ממ ניתן להשתמש בבולמים רגילים אך לא המליצו על כך מתוך יצירת בלאי מוגבר על הבולמים המקוריים.

 

שוחחתי עם בחור באוסטרליה שמחזיק רכב כמו שלי, הוא עבר על כמה סטים.

 

לבסוף הוא נשאר עם קפיצים של חברת espelir

 

עם בולמים רגילים כמובן, הרכב הונמך ב 30 ממ. אך הנוחות לא נפגעה כלל לדבריו.

 

נוסע עם הסט כבר למעלה משנתיים, כולל כמה ימי מסלול.

 

זאת חברה יפנית די מוכרת ביפן / אוסטרליה / ניו זילנד.

 

כרגע אני במגעים לרכישה של סט ייעודי לרכב שלי מUP GARAGE

 

http://www.upgarage.com/upgarage/stock/1/2/1108105000327/105

 

סט קפיצים שהוא במקור יוצר עבור הNEO ולא עבור מאזדה לאנטיס לדוגמא...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למה קפיצים ולא קויילאוברים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה קפיצים ולא קויילאוברים?

 

קודם כל העלויות שונות, קח בחשבון שמדובר על רכב שלישי בבית, והגדרתו כתחביב. (ובנוסף לכך שהוא ננהג לרוב בסופשים ובחגים)

 

קפיצים הינם שיפור זול יותר משמעותית מסט קויילאוברים מלא.

 

וכאחד שלא "מתאבד" על הנמכות וכו. (בדגש על מצב הכבישים, בורות ביוב, באמפרים בארצנו)

 

מה גם שאינני מרגיש התנהגות מתלים שאינה תקינה, אני מאמין שזאת ה"פשרה" הנוחה ביותר.

 

גם לכיס , וגם לגב.

 

החיים מלאים פשרות, זאת אחת מהם (ולא משמעותית כלל).

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחירה יפה הצבע הצהוב.

 

אני אמסור לילד...:)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...