Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לכולם על הפידבק, אכן 5 שנים עברו להם מאז שרכשתי את הרכב.

 

בכל מקרה יש עוד כמה דברים בקנה ,זה מה שיפה ברכב הזה (מנקודת המבט שלי), אפשר להרכיב / לשדרג בו חלקים משאר דגמי היצרן השונים גם של דגמים משנת 92- 2008 כמו לגו ממש.

 

לגבי הבולמים, בהתחלה היו מורכב על הרכב סט של מונרו (היה רך מידי), לאחר מכן KYB (שהיו קשים מידי והם המקוריים של הרכב).

 

איציק ממוסך אלפא מצא סט של יצרן אמריקאי אצל איזה יבואן עם שנה אחריות, מבחינתי סבבה למה לא לנסות? (כל שאר בולמים הם עם אחריות רק ל 3 חודשים) מקסימום נשים משהו אחר. (לא חסרים בולמים לרכב הזה).

 

בכל מקרה התוספת הבאה בקנה :twisted::twisted::twisted:, הוא החלפת המצערת לגדולה יותר וחדה הרבה יותר , כמובן תוך כדי שימוש בחיישנים המקוריים של הרכב!!!

 

הנה שרטוט מקדים של השינוי הקרב ובא. (צד שמאל זאת המצערת המקורית, צד ימין זו מצערת של BJ מנוע 1800 שנת 2001 שתעבור הסבה מלאה לניהול מנוע של הרכב הנוכחי)

throttel.JPG

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני בעמדת מיעוט כאן אולם לפי דעתי(ולמיטב הבנתי גם לדעתך) אין צורך להנמיך את הרכב.

נהניתי לקרוא ולשטוף את העיניים עם התמונות.כל הכבוד על ההשקעה רבת השנים,נחמד לקרוא על הפרוייקטים שנעשו,וגם על אלו שבדרך.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפייפיה, ראיתי אותה אצל איציק נראית טוב.

יש מצב שראית אותי ( פיאט קופה צהובה ) שהייתה שם קרוב לחודש

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט כל הכבוד! לא כל יום,אם בכלל, רואים פרוייקט שכזה!

היה לי פשוט תענוג לעבור על כל הדפים(חח שים לב לשעה).

עבודה נקיה ונראת מהרמה הכי גבוה, פשוט רואים שהאוטו יקר לך.

עוד פעם, כ-ל ה-כ-ב-ו-ד!

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

בתור אחיך הקטן (כן כן זה שנמצא בתוך תא המנוע עם כפפות ורודות),

אני עד לרמת ההשקעה והדיקדוק שקיימת ברכב הזה,

אכן רכב מדהים גם מבחינת ויזואלית וגם מכנית.

ואני יכול להוסיף, נוסע בצורה מדהימה!:wink:

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אנשים מוזרים (בחירה מוזרה), אבל טוב שיש כמוכם בעולם, אחרת היה באמת משעמם:)

 

הכי כיף להיות עוף מוזר.:-D

 

תודה לכל המפרגנים, ולמפרגנים פחות.:wink:

 

ולאחי הקטן, סוף סוף ברוך הבא לפורום.

 

צירפתי תמונה של 2 הרכבים שלנו מיום מסלול אחרון

 

196210_341234232613904_723860181_n.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק עכשיו שמתי לב שאני עוד חייב לכם כמה תמונות של המצערת החדשה.

 

מצורפות תמונות של החדשה אל מול הישנה, ההבדלים מאוד ברורים.

 

המצערת החדשה והמתקדמת יותר, היא זו שמגיעה ללא פתח היניקה /ואקום הנוסף.

05052012(001).jpg

05052012(002).jpg

05052012(003).jpg

05052012(004).jpg

05052012(005).jpg

05052012(006).jpg

05052012.jpg

19052012(001).jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבתי לך, השקעה אדירה ברכב שלא הרבה היו משקיעים עליו. מדהים, אין ספק בכלל. תמשיך כך, אני (וכולם פה כנראה) נהנה לראות :mm_yeah:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 323C ויונדאי אקסנט קופה כניראה שאתם באמת אוהבים עופות מוזרים.:wink:

קראתי עכשיו פעם ראשונה את כל ההודעות ובאמת כל הכבוד על כל ההשקעה והפרטים הקטנים!!

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד..כיף לקרוא

תוכל לפרט למה החלפת מצערת ובמה החדשה טובה יותר?

 

המצערת הנוכחית במצב מעולה, כנ"ל לגבי החיישנים שעליה.

 

אבל היא מצערת "מיושנת" שעל מנת לווסת את סל"ד הסרק שלה, נעזרת בצינור נוסף היוצא מצנרת היניקה של הרכב וכך מייצבת סל"ד. (הצינור הנ"ל מתייבש - נסדק וגורם למשיכת אוויר לא רצוייה ולמשחקי סל"ד סרק )

 

במצערת החדשה , מאזדה פתרה את הסוגייה ובתוך המצערת עצמה קיימת מגרעת המובילה הישר אל החיישן האחראי לייצוב סל"ד הסרק.

אז פחות צינורות אוויר כבר יותר טוב. (פחות התעסקות עם בריחת ואקום / כניסת אוויר לא רצויה עוקפת חיישנים- מאף לדוגמא)

 

יתרה מזו, ב2 המצערות עוברים מי הקירור של הרכב וכך מחממים את החיישן הסל"ד הנמצא שם, הבעיה היא שבדגמים שבין השנים 94-98 קיים אטם גומי בין בית החיישן לגוף המצערת, האטם הנ"ל נסדק עם השנים וגורם לאיבוד מים איטי.

 

גם במצערת החדשה קיים אטם שכזה. אז מה ההבדל בעצם?

 

חיישן ייצוב הסל"ד והאטם במצערת החדשה נמצאים בדגמי מאזדה לאנטיס BJ עד שנת 2004 , ז"א שבמלאי קיימים חיישנים חדשים וכמובן אטמים חדשים. הישנים כמעט ולא קיימים. כך אני ישמר את הרכב מבחינת זמינות חיישנים לעתיד.

 

וכמובן המצערת החדשה גדולה יותר מהישנה ב 10 מילמטר, אומנם זה נשמע מעט אבל יותר אוויר= יותר??:wink:

 

attachment.php?attachmentid=282338&d=1334338577

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...