Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 13 שנים.


AmitGo
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

תתחדש, נשמע מצויין.

את יתר התמונות לא ניתן לראות.

מה הניב השינוי במנוע?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 395
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עברו כמה חודשים מאז העדכון האחרון. הרכב כהרגלו "נח" בחורף. שינוי משמעותי כבר נמצא בתהליך, מחכה לכמה חלקים אחרונים ואעלה את מעלליי. ובנתיים, לרגל חגיגות 14 שנות בעלות, עוד פרוייקט קטן. לאורך השנים ה

שוב שלום. מאז העדכון האחרון, העולם "השתגע"... וחיינו קיבלו תפנית מוזרה בעלילה. לקראת הקיץ, כמו כל שנה, המאזדה הוחזרה לכביש עם טסט. כפי שציינתי בזמנו, במהלך החורף אני אוגר חלקים לתיקונים או שינויים

היי. מכירים את זה שאתם "רגילים" לרכב שלכם, זא יודעים איך המנוע נשמע כשמניעים, איך הרכב מאיץ, בולם. אתם כל כך מכירים את הרכב, וכשמשהו משתנה אתם ישר שמים לב. לאחרונה שמתי לב לתופעה מסויימת, כאשר מניעי

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם באמת לא רואים 5 תמונות נוספות לתמונה של אחי הקטן?

 

מוזר אני רואה את כולם...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואים את התמונות.

אתה אולי יודע כמה יש בארץ? אני חושב שראיתי אחת צבע ירוק כהה, אולי שחור. יכול להיות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באמת פעם ראשונה שאני רואה את הדגם הזה.

האם זאת בעצם גרסת קופה ל323F? הן היו באותן שנים?

 

תתחדש :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הוא מאזדה FAMILIA NEO ידוע גם כ 323C.

 

האקזמפלר שלפניכם הוא היחיד מסוגו בארץ(ישנו טופס הצהרה של משרד התחבורה ומאזדה מוטורוס), יבוא אישי.- אני יד שניה.

 

גיר ידני כמובן.

 

בבעלותי כשנתיים.

 

הרבה מתבלבלים וחושבים שזו MX3. :shock::roll:, אבל הם לא דומות כלל.

 

יצור הFAMILIA NEO נמשך בין השנים 96 ל98 ולאחר מכן הופסק. האקזמפלר שלפניכם בציר 97.

 

למי ששאל לגבי המנוע וכו'. אני פותח תרד מסודר עם כל השינויים שנעשו במנוע כולל הסכמות והתרשימים , ניהול מנוע וכו'.

 

קצת על קצה המזלג...

 

המנוע הינו יחודי לדגם זה, והנו מסדרת מנועי Z של מאזדה, שהינן סדרת הביצועים שלה המאפיינת בעיקר בניהול מנוע שונה,ובקאמשפטים חמים ויחס דחיסה גבוה. יש לציין כי המנוע הנוכחי עבר שדרוג והסבה לניהול מנוע אגרסיבי הרבה יותר , הכולל שסתומים שונים, קאמשפטים חמים שונים לגמריי, ופולי קאמשפט מתכוון, ומערכת טיימיניג שונה לחלוטין(כוללת פולי קראנקשפט שונה וכו'), כמו כן ניהול מנוע מיפן, המסיר את ההגבלה במנוע ומגביר הספק כמובן הכל בשימוש עם אוקטן גבוה במיוחד, כל זה מבית היוצר של חברת MAZDASPEED אז בזמנה תחת השם איפני (סדנת השיפורים של מאזדה).- מכאן סמלי הרכב ... והכל בניצוחו של בני.ל יקיר הפורום.

 

תצורת טיימיניג ישנה:

 

z5sprocketsingle1.gif

 

 

תצורת טיימיניג חדשה:

 

z5sprocketdual1.gif

 

 

 

 

והנה עוד ניסיון לפרסם תמונות....

 

picture001lhb.jpg

 

 

picture002g.jpg

 

picture003nmf.jpg

 

picture004d.jpg

 

picture005rro.jpg

 

 

picture006thp.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניראת יפה מאוד, יש אינדיקציה לגבי כ"ס ותאוצה?

 

להשלמת המראה לדעתי תחליף לג'אנט גדול יותר וצמיגים ספורטיבים יותר , רחבים ובעלי חתך נמוך + הנמכה יעשו רק טוב למראה הכללי של הרכב.

בכל מקרה היא ניראת שמורה מאוד כל הכבוד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ניראת יפה מאוד, יש אינדיקציה לגבי כ"ס ותאוצה?

 

להשלמת המראה לדעתי תחליף לג'אנט גדול יותר וצמיגים ספורטיבים יותר , רחבים ובעלי חתך נמוך + הנמכה יעשו רק טוב למראה הכללי של הרכב.

בכל מקרה היא ניראת שמורה מאוד כל הכבוד.

 

 

הרכב נועל גאנטים במידה 195/55/15 שהם שינוי מבורך מהמידה הקודמת 195/60/14 :shock:.

 

אין לי צורך להעלות מידה , מה גם שהיא תגרע מהתנהגות מהרכב ולא תוסיף.

 

לגבי הנמכה, זה בתכנון, אבל קודם כל החתונה שלי בעוד חודשיים, בית ואז נראה אם האישה תאשר הנמכה...:lol::wink:

 

לגבי הקשחה, לרכב יש 4 מוטות ייצוב 2 עליונים ו 2 תחתונים.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בגדול אני ממש אבל ממש לא אוהב את העיצוב של מאזדה, במיוחד ה323F (כן, אני יודע מי אחראי לעיצוב) - אבל המאזדה שלך נראית לא רע בכלל! זה באמת אומר המון כשזה בא ממני. למרות שבכל זאת הייתי ממליץ על טמבון קדמי אחר...

 

כל הכבוד שלקחת את הפרוייקט כל כך רחוק.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תשמע, בגדול אני ממש אבל ממש לא אוהב את העיצוב של מאזדה, במיוחד ה323F (כן, אני יודע מי אחראי לעיצוב) - אבל המאזדה שלך נראית לא רע בכלל! זה באמת אומר המון כשזה בא ממני. למרות שבכל זאת הייתי ממליץ על טמבון קדמי אחר...

 

כל הכבוד שלקחת את הפרוייקט כל כך רחוק.

 

לגבי הטמבון הקדמי. אני דוגל אך ורק במקוריות הדגם, ולא PIMP MY RIDE או משהו כזה.

 

חשוב לי שהרכב ישאר מקורי לחלוטין. כל הקיט שמורכב (חצאיות צד, 2 ספויילרים- עליון ותחתון , מגיני בוץ קידמיים אחוריים) הכל מקורי. - לקח הרבה זמן להשיג אותם ולשלוח אותם ארצה.

 

תודה על התגובות, מחמם את הלב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינתי קודם, כל הרכב עבר שינוי. ז"א גם סלון הרכב, הדלתות והמושבים רופדו בעור.(שטיח חדש לרצפה, ריפוד תקרה , בידוד הרכב מרעש ועוד) הריפוד הישן של המושבים הוסר, ונתפר מחדש, כנ"ל לגבי הדלתות. כמו כן הותקנו ח"ח מקוריים , ומראות חשמל מקוריים, ועוד הרבה דברים.

 

 

העור בצבע אפור עם תפרים אדומים.

 

ריפוד מושבים- "קרינה"

 

ריפוד דלתות- יוסי אלפיין האחד והיחיד.

08052009(009).jpg

08052009(008).jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה:-D

עוד שאלה ברשותך

לגבי החימום במושבים האם החימום היה קיים כמו ב323 אבל שלא היה מחובר

או שבא כבר עובד?

תמיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד, פרוייקט מדהים.

אוטו נדיר ויפה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה על התשובה:-D

עוד שאלה ברשותך

לגבי החימום במושבים האם החימום היה קיים כמו ב323 אבל שלא היה מחובר

או שבא כבר עובד?

 

איך הגעת לזה שיש חימום במושבים?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...