Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שימור ושיפור Mazda Familia Neo- כבר 14 שנים.


AmitGo
שימו לב! השרשור הזה בן 719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 431
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם באמת לא רואים 5 תמונות נוספות לתמונה של אחי הקטן?

 

מוזר אני רואה את כולם...

 

מנסה שוב לפרסם את תמונות התהליך, הפעם תא המנוע הריק, שעבר חידוש מלא, ניקיון, קרצוף , ייבוש. (עם מסירי שומנים וכל מיני כימיקלים - בשביל זה הכפפות הורודות.)

 

סידור צמת החשמל ועוד...

08052009(007).jpg

IMG_0298.JPG

IMG_0299.JPG

IMG_0307.JPG

IMG_0310.JPG

IMG_0312.JPG

IMG_0296.JPG

IMG_0297.JPG

IMG_0298.JPG

IMG_0304.JPG

IMG_0305.JPG

IMG_0306.JPG

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הוא מאזדה FAMILIA NEO ידוע גם כ 323C.

 

האקזמפלר שלפניכם הוא היחיד מסוגו בארץ(ישנו טופס הצהרה של משרד התחבורה ומאזדה מוטורוס), יבוא אישי.- אני יד שניה.

 

גיר ידני כמובן.

 

בבעלותי כשנתיים.

 

הרבה מתבלבלים וחושבים שזו MX3. :shock::roll:, אבל הם לא דומות כלל.

 

יצור הFAMILIA NEO נמשך בין השנים 96 ל98 ולאחר מכן הופסק. האקזמפלר שלפניכם בציר 97.

 

למי ששאל לגבי המנוע וכו'. אני פותח תרד מסודר עם כל השינויים שנעשו במנוע כולל הסכמות והתרשימים , ניהול מנוע וכו'.

 

קצת על קצה המזלג...

 

המנוע הינו יחודי לדגם זה, והנו מסדרת מנועי Z של מאזדה, שהינן סדרת הביצועים שלה המאפיינת בעיקר בניהול מנוע שונה,ובקאמשפטים חמים ויחס דחיסה גבוה. יש לציין כי המנוע הנוכחי עבר שדרוג והסבה לניהול מנוע אגרסיבי הרבה יותר , הכולל שסתומים שונים, קאמשפטים חמים שונים לגמריי, ופולי קאמשפט מתכוון, ומערכת טיימיניג שונה לחלוטין(כוללת פולי קראנקשפט שונה וכו'), כמו כן ניהול מנוע מיפן, המסיר את ההגבלה במנוע ומגביר הספק כמובן הכל בשימוש עם אוקטן גבוה במיוחד, כל זה מבית היוצר של חברת MAZDASPEED אז בזמנה תחת השם איפני (סדנת השיפורים של מאזדה).- מכאן סמלי הרכב ... והכל בניצוחו של בני.ל יקיר הפורום.

 

מצורפים תמונות של תצורת הטיימיניג הישנה , בה הקאמשפט היניקה נע באמצעות חגורת הטיימניג, וקאמפשט הפליטה ,היה מחובר אליו באמצעות שרשרת וגלגלי שיניים.

 

 

ותצורת הטיימיניג חדשה, קמשפטים חמים של מאזדהספיד, בתצורה החדשה כל קאמשפט (יניקה או פליטה) נע באמצעות חגורת טיימניג באופן עצמאי, מה שמאפשר זמן פתיחת שסתומים רחב יותר על פני הסלד, השינוי כמובן התבקש גם בשינוי פולי מנוע תחתון, רצועת טיימינג באורך שונה, ושינויים נדרשים בראש המנוע.

 

z5_sprocket_single[1].gif

z5_sprocket_dual[1].gif

CIMG7380.JPG

08052009(001).jpg

30042009(001).jpg

30042009.jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראת יפה מאוד, יש אינדיקציה לגבי כ"ס ותאוצה?

 

להשלמת המראה לדעתי תחליף לג'אנט גדול יותר וצמיגים ספורטיבים יותר , רחבים ובעלי חתך נמוך + הנמכה יעשו רק טוב למראה הכללי של הרכב.

בכל מקרה היא ניראת שמורה מאוד כל הכבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראת יפה מאוד, יש אינדיקציה לגבי כ"ס ותאוצה?

 

להשלמת המראה לדעתי תחליף לג'אנט גדול יותר וצמיגים ספורטיבים יותר , רחבים ובעלי חתך נמוך + הנמכה יעשו רק טוב למראה הכללי של הרכב.

בכל מקרה היא ניראת שמורה מאוד כל הכבוד.

 

 

הרכב נועל גאנטים במידה 195/55/15 שהם שינוי מבורך מהמידה הקודמת 195/60/14 :shock:.

 

אין לי צורך להעלות מידה , מה גם שהיא תגרע מהתנהגות מהרכב ולא תוסיף.

 

לגבי הנמכה, זה בתכנון, אבל קודם כל החתונה שלי בעוד חודשיים, בית ואז נראה אם האישה תאשר הנמכה...:lol::wink:

 

לגבי הקשחה, לרכב יש 4 מוטות ייצוב 2 עליונים ו 2 תחתונים.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בגדול אני ממש אבל ממש לא אוהב את העיצוב של מאזדה, במיוחד ה323F (כן, אני יודע מי אחראי לעיצוב) - אבל המאזדה שלך נראית לא רע בכלל! זה באמת אומר המון כשזה בא ממני. למרות שבכל זאת הייתי ממליץ על טמבון קדמי אחר...

 

כל הכבוד שלקחת את הפרוייקט כל כך רחוק.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בגדול אני ממש אבל ממש לא אוהב את העיצוב של מאזדה, במיוחד ה323F (כן, אני יודע מי אחראי לעיצוב) - אבל המאזדה שלך נראית לא רע בכלל! זה באמת אומר המון כשזה בא ממני. למרות שבכל זאת הייתי ממליץ על טמבון קדמי אחר...

 

כל הכבוד שלקחת את הפרוייקט כל כך רחוק.

 

לגבי הטמבון הקדמי. אני דוגל אך ורק במקוריות הדגם, ולא PIMP MY RIDE או משהו כזה.

 

חשוב לי שהרכב ישאר מקורי לחלוטין. כל הקיט שמורכב (חצאיות צד, 2 ספויילרים- עליון ותחתון , מגיני בוץ קידמיים אחוריים) הכל מקורי. - לקח הרבה זמן להשיג אותם ולשלוח אותם ארצה.

 

תודה על התגובות, מחמם את הלב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינתי קודם, כל הרכב עבר שינוי. ז"א גם סלון הרכב, הדלתות והמושבים רופדו בעור.(שטיח חדש לרצפה, ריפוד תקרה , בידוד הרכב מרעש ועוד) הריפוד הישן של המושבים הוסר, ונתפר מחדש, כנ"ל לגבי הדלתות. כמו כן הותקנו ח"ח מקוריים , ומראות חשמל מקוריים, ועוד הרבה דברים.

כלל סלון הרכב רופד בעור צבע אפור עם תפרים אדומים.

 

ריפוד מושבים- "קרינה"

 

ריפוד דלתות- יוסי אלפיין האחד והיחיד.

 

מצורפות תמונות של כל תהליך הפירוק וההרכבה הסופי.

מאמין שתבינו לבד מה לפני, ומה אחרי.

 

IMG_0058.JPG

IMG_0059.JPG

IMG_0063.JPG

IMG_0065.JPG

IMG_1203.JPG

IMG_1204.JPG

IMG_1202.JPG

IMG_1207.JPG

IMG_1210.JPG

IMG_1211.JPG

IMG_0050.JPG

IMG_0056.JPG

IMG_0057.JPG

IMG_0288.JPG

IMG_0292.JPG

IMG_1201.JPG

IMG_1202.JPG

IMG_1203.JPG

IMG_1204.JPG

IMG_1205.JPG

IMG_1206.JPG

IMG_1207.JPG

IMG_1209.JPG

IMG_1214.JPG

IMG_1266.JPG

IMG_1267.JPG

IMG_1269.JPG

IMG_1271.JPG

IMG_1272.JPG

IMG_1274.JPG

IMG_1275.JPG

IMG_1276.JPG

IMG_1277.JPG

IMG_1278.JPG

IMG_0300.JPG

IMG_0301.JPG

IMG_0302.JPG

IMG_0303.JPG

IMG_0314.JPG

IMG_0348.JPG

IMG_0409.JPG

IMG_0414.JPG

IMG_0416.JPG

IMG_0417.JPG

IMG_0420.JPG

IMG_0422.JPG

IMG_0424.JPG

IMG_0425.JPG

IMG_0427.JPG

08052009(008).jpg

08052009(009).jpg

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה:-D

עוד שאלה ברשותך

לגבי החימום במושבים האם החימום היה קיים כמו ב323 אבל שלא היה מחובר

או שבא כבר עובד?

 

איך הגעת לזה שיש חימום במושבים?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...