Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקנות חוק הספורט המוטורי לא יכנסו לתוקף במועדן כנראה


דובי מילר
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

...בישיבת ועדת החינוך שנערכה היום ביוזמת משרד המט"ס הוגשה בקשה להכרה בהתאחדויות

והיא נדחתה ע"י הועדה בנימוק שאין שר ממונה

יו"ר הועדה מלכיאור דן בבקשה כטיוטא בלבד והיא נשלחה למקצה שיפורים חזרה למשרד

הממונה

טענותיו של דני לוי בועדה בנושא פיזור הערפל בכל הנוגע לסעיף המדבר על יכולות כספיות של

התאחדות ישעדיין לא הוקמה מצאו אוזן קשבת אצל היו"ר והמשרד הבטיח לפזר את

העמימות בסעיף הרלוונטי.

שוב הוכח כי אם הספורטאים לא חזק בתמונה הספורט יהפך לבדיחה עגומה

נכון להיום אין שום סיכוי שהחוק ייושם ב15 למרץ וקיים חשש כבד להתנגדויות ממשרד

התחבורה,ומשרד בטחון פנים שנכחו בישיבה.

הם טוענים שחומר לא הועבר אליהם ונראה כי כבר יש משחקי כבוד בין

המשרדים.

לדברי דני לוי - "...הגדילה לעשות נציגת המשטרה לאחר שנטען בפניה כי 3 שנים מנסים להביא אותם

כגורם מקצועי לשבת ולהבין מהו ספורט מוטורי ואיך המשטרה כגורם מבצע צריכה לפעול

התשובה?

אני אפנה מכתב הבהרה לא י נ ט ר פ ו ל

קלטתם

אני שוב חוזר ואומר את מה שטענתי כל השנים, אם הספורטאים לא מאוחדים ומאוגדים

יחד למטרה המשותפת, אנו ניפול כטרף לפקידים שמנהלים לנו את החיים וכך יראה

הספורט המוטורי

אל תאמרו שלא התרעתי

בהצלחה לכם..."

 

אתם הבנתם את זה ?

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דובי

כנראה שהאירוע לקידום הספורט המוטורי מס' 4

יהפוך להפגנת מחאה על אוזלת היד של הממסד,תאמינו לי סרט טורקי הפאקין חוק הזה :?

בברכה

קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

למי שעדיין לא יודע, זכיתי במכרז משרד המדע, התרבות והספורט כיועץ להקמת הרשות לנהיגה ספורטיבית.

המשרד על שלוחותיו ויועציו, עובד בקצב ובהתמדה להקמת הרשות ולהתחיל אירועי נהיגה ספורטיבית כחוק בישראל.

לצערם של העוסקים במלאכה, אין זה קל ופשוט להתנהל במימסד הממשלתי, בפרט שלחוק נוגעים מספר משרדי ממשלה, אתם צריך לדון בתקנות הרלבנטיות להם (אוצר - מיסוי, בריאות - כשירות רפואית, תחבורה, משפטים, משטרה).

היום הובא לאישורה של ועדת החינוך, תקנה לנושא התנאים להכרה בהתאחדות, כנדרש בחוק הנהיגה הספורטיבית.

מאחר ולמשרד המדע, התרבות והספורט אין עדיין שר (ייכנס לתפקיד תוך כמה ימים), אין אפשרות לאשר תקנה ללא חתימתו.

השכיל לעשות יו"ר ועדת החינוך הרב מלכיאור (אוהד של הנושא), שהציג את הצעת התקנה כטיוטא. הסעיפים הוקראו והתקיים דיון קצר בנקודות הדרושות הבהרה. הנקודה המרכזית היתה בנושא הדרישה להוכחת יכולת פיננסית לממן את השרותים שההתאחדות אמורה לתת. הטענה הובעה על ידי ברוך שליט ודני לוי, שהתאחדות שזה עתה קמה, אין לה הון פיננסי להצגה.

יו"ר ועדת החינוך הסביר שהוא מכיר את הסעיף הזה בהתייחס לעמותות / התאחדויות אחרות, וכוונת המחוקק היא כפי שמובעת באחד מסעיפי התקנות, שההתאחדות תצטרך להציג "הערכה כספית". כלומר, מספר החברים משלמי מסים, צפי תרומות, חסויות וכדו'.

בקיצורו של דבר, "הטיוטא" בה דנו היום, תהפוך להיות תקנה לאחר חתימת השר החדש. יו"ר ועדת החינוך, הבטיח שיקיים ישיבה מיוחדת בה יאשרו את הטיוטא כתקנה.

בימים הקרובים תתקיים ישיבת עדכון עם משרדי ממשלה הנוגעים לתקנות רלבנטיות למשרדיהם ותושלם הכנת התקנות לאישור סופי של ועדת החינוך.

המשרד והצוות העוסק בכך, מקווים שאפשר יהיה להתחיל בפעילות ארגונית לקראת קיום אירועים, מיד לאחר ה-15 במרץ.

בברכה

אמציה גזית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאד מקווה שאמציה, לפחות לטובת הספורט .

 

אתה אמור לדעת טוב יותר, לא ?

 

או שהראש כבר באיטליה...:-)

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים הקרובים תתקיים ישיבת עדכון עם משרדי ממשלה הנוגעים לתקנות רלבנטיות למשרדיהם ותושלם הכנת התקנות לאישור סופי של ועדת החינוך.

המשרד והצוות העוסק בכך, מקווים שאפשר יהיה להתחיל בפעילות ארגונית לקראת קיום אירועים, מיד לאחר ה-15 במרץ.

אני רחוק מלהיות אופטימי כמוך... לא כדאי ליצור ציפיות שיביאו לאכזבה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שנכח בישיבה ומוביל את מהלך מיסוד הספורט 6 שנים אני בהחלט מצטרף לדעתו של טל שביט

אמציה רצון לחוד מעשים לחוד או אולי זה ביחד?

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיכוי שהתקנות יאושרו ב15 למרץ וזה אני אומר באחריות מלאה, גם מר מלמד יודע זאת בבירור

צר לי שאינני איש בשורות.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני מאמין שהחוק יכנס לתוקפו ב 15/3 ,ויותר מכך איני חושב שנראה בשנת 2007

מרוץ חוקי בישראל .:-(

על מה אתה מבסס את זה מיקי? - אני מתחיל לדאוג.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון וכל חובבי הספורט המוטורי לגווניו

הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ללא כחל וסרק

יגידו אנשים שזו התלהמות,אינטרסים אישיים,עלבון, תבחרו במה שאתם רוצים, באמת זה לא מזיז

משרד הספורט ופקידיו רוצים ספורט מוטורי כמי שכפאם שד,כל השנים המשרד מתנהל בכיף, שקט שורר במסדרונותיו

בית הבראה בירוקרטי שזוכה להערכה (בלשון המעטה) מכל הגורמים העוסקים בספורט בכלל.

פתאום נוחתים עליו חוקים שעברו בכנסת,יועצים דינמיים ואנרגטיים שבאים מהסקטור הפרטי ששם ההתנהלות נבחנת לפי תוצאות

ורמה מקצועית אישית שנמדדת לפי זמנים, והמלחמה מתחילה.

תוסיפו לזה שכל פקיד ציבור לא מזיז עט ימינה או שמאלה מבלי להצמד ליועץ משפטי (שאינני יודע אם אותו יועץ משפטי היה שורד בסקטור הפרטי דקה) והנה לכם מתכון של מיסמוס,מזמוז ותסכול שלנו.

החוק עבר בדצמבר 2005 והועבר לא במפתיע ע"י חבורה מוזרה שהגיעה מהסקטור הפרטי (מפלגת שינוי) שכל השאר שעזרו

תפסו טרמפ על ההילה להיות באור הזרקורים (דיבורים דיבורים), הלחץ אז היה מהשטח ,כל אחד תרם קצת ללחץ נגדם, העיתונות האוהדת,קובי כהן עם המצגת, לכן החוק עבר איך שעבר (סליחה שלא הזכרתי אחרים)

מדצמבר 2005 ועד אוקטובר 2006 שררה דממה מוחלטת במשרד הספורט, הכוונה דממה למעט "הכל דיבורים" ,מכרזים היו

החלטות התנהלו בעצלתיים, למה? למי בוער? האם מנכ"ל בסקטור הפרטי לא היה עף מתפקידו לו היה עובד כך? אבל אצלהם כמו בכל משרד ממשלתי בכל תחומי החיים שלנו יש זמן,יש קומבינה,צריכים לבחור "ייס מן" שלא יעשה רעש ויעמיד את המשרד חלילה במערומיו.

אנרכיסטים מפריעים לשלווה, להגיד את האמת ? זה מסוכן!! לכן הציבור הפך למשרת הפקידים ולא להיפך.

אז באות הקומבינות,שמור לי ואשמור לך,סחבקיות, והכי גרוע מגיע הכסת"ח, זה לא אני זה הוא

צדק צבי לייט שכתב ותהה למה לא לאמץ מה נהוג בעולם וזהו? התשובה צבי זה שאם אתה עובד כמו בעולם, לממשלה אין כוח, זה דבר שלא נלמד בבית הספר הגבוה ללימודי פקידות ממשלתית, שם הם צריכים לשלוט כמו בעולם הקומוניסטי שמת מזמן ,קוראים לזה "רגולצייה" אסון לאומי בכל תחומי החיים ועוד לא דיברתי על מוסר וזלזול בזמנים וכמובן באינטיליגנצייה אישית, שלנו כמובן!

עכשיו תוסיפו לכך שישנה יריבות גלוייה וסמוייה בין משרדי הממשלה השונים שאליהם צריכות להגיע התקנות לאישור,תוסיפו שאם יושב שם פקיד אדיוט שחושב שהוא מבין אך הוא לא, ומתחיל לשאול שאלות על בריאת העולם,הנה תקיעה אחת,אם הפקיד חכם

(ישנם כאלה), אז לדוגמה, בסקטור הפרטי הוא היה מזמן את האנשים המקצועיים, שואל את השאלות מקבל תשובות ומזרים הלאה? (ממש בבית סיפרנו) אבל פה הוא ממתין יש לו זמן (שיזמינו אותי אני אדבר) חלילה לא ליזום ,אחרת אם הוא ייזום הוא מאיים על אלה שבאים לעבודה לא לעבוד (מבינים את ההבדל?)

אבל הפקיד מחזיר את השאלות למשרד הממונה, השעון מתקתק,] המסמך הולך ובא,היועצים המשפטיים מדברים ביניהם,

תקיעה שתיים.ואתה מתוסכל,

אני סברתי שאסור לשלם ליועצים מקצועיים כסף לא בגלל שלא מגיע שכר לאדם עבור פועלו (למי שלא יודע אני בעל עסק בעצמי)

אלא בגלל שאם אתה מקבל שכר מהם אתה באופן אוטומטי שכיר של המשרד, ולא תלך אף פעם נגד המעסיק שלך לפחות לא ברמה כזו של נגד האמת שלך שהיא שלנו..(הספורטאים) לכן במקום להגיד מה צריך לעשות ולעמוד על זה ,מחפשים ללכת בין הטיפות.

כשהוצגה בפניי מצגת כוח האדם העתידית של הרשות המתעתדת לקום חשכו עיניי (גם היועץ הנבחר לרשות אמצייה גזית היה נוכח)

15 איש לנהל כמה מאות ספורטאים,כסף ציבורי שתכף יקומם את משלמי המיסים נגדנו,מכוניות 4X4 לשירות המפקחים מה זה

נזעקנו אמצייה ואני? לא יקום ולא יהיה, הרשות תפקידה לפקח,תנו לעמותות לנהל את חייהם לבד,אתם תפקחו זה תפקידכם.

אז שאתה מתנדב לנושא אתה יכול לאמר את האמת שלך, אתה לא מאויים, כשאתה מקבל מהם שכר? לא יודע!!! אתם תגידו

אמרו חז"ל "כסף מעוור עיניי חכמים" היום אמצייה נבחר, האם הוא יעמוד על שלו? או הוא יילך לפי מי ששכר אותו? לפי תגובתו הראשונית בפורום? תגובה מנוסחת היטב אבל מאד מאד לא מדוייקת

אז הנה לכם טופסולוגייה מיותרת,בירוקרטייה שאין בה צורך והגרוע מכל תמונה עגומה של ניהול החיים הספורטיבים ע"י גוף ממשלתי עתידי שבודאי יוצנח לשם לנהל אותו "טומי מקינן" :lol: (רק אם הוא חבר של חבר של חבר)

מצד שני: מלחמות בין הספורטאים,טפשות של אגו,הכפשות, אינטרסים,חיפוש אחרי חצי הכוס הריקה,למה שלא ישבו הפקידים במשרד הספורט יחככו ידיהם בהנאה ויאמרו "ישחקו הנערים לפנינו?"

מציעים גוף כלכלי לספורטאים להתנעה ראשונית? מישהו נופל מהכסא,האם זו המצאה? האם זה לא נהוג בעולם? ממתי ספורטאי מחליט? ככה אתם רוצים ספורט מוטורי? שכונה?

מביאים הצעת ביטוח, 3 שנים עבדנו להביא ביטוח לספורט הזה, אף אחד בעולם לא מוכן לבטח ספורט בישראל, המארגנים ברכו על כך, הסכומים ממש נמוכים, במקום לשמוח, מטרפדים את המהלך, נותנים למשרד הספורט להביא יועץ שיקבע לנו את החיים

האם זה עיניינה של המדינה נושא הביטוח? למעט גובה הפיצוי שיקבע? ממתי זה גם עיניינו של הספורטאי המתחרה ?

נהגי המירוץ צריכים להיות רגועים שהם מכוסים בביטוח וזהו!!! (כמובן בסכום השווה לכל נפש במידה והספורטאי משלם) במידה והאמרגן משלם את מי זה מעניין?

אפשר להכיר בכמה התאחדויות אומר החוק, זה טוב? בוא נבחן את זה

הרבה התאחדויות זה פיצול כוח, ישנו סוג ספורט יותר פופולרי לציבור ולספונסרים ואותה התאחדות תשגשג, האחרות ימותו למה?

למה שלא יהיה סיבסוד הדדי בין הספורטאים ,גם בגובה הביטוח, גם בניהול מ"ומ עם משקיעים,עם מארגנים,

אומר משרד הספורט אנחנו נכיר ב4 או 5 מכסימום ,שטות גמורה, מחר יבוא פלוני יראה מה הדרישות,ידחה? ישר בג"ץ

והשאלה הכי קרדינלית?

כמה התאחדויות המוכרות כASN יש בכל מדינה בעולם? מכסימום 3 -רכב,אופנועים, קרטינג, זהו!!

לא כתבתי את מה שכתבתי כדי לדבר על עצמי באמת לא!

אנחנו דור שיתענג עוד שנים ספורות לפני שיתלה את נעליו (דור המידבר)

אני פשוט שם כתובת על הקיר תרצו תפנימו ,תרצו תתעלמו,

ללא עשייה שום דבר לא היה יוצא,

איך אמר לי פעם פקיד ממשלתי? שיצמחו לי שערות על כף היד יהיו לכם קטעי קישור

אני לא אתן לנהגים שיש להם רשיון נהיגה ספורטיבי לנוע על כביש ציבורי

אותו מטומטם לא השכיל לקרוא אפילו את התקנון שאומר שבראלי רק בעלי רשיונות נהיגה רגילים רשאים לנהוג בקטעי קישור.

עם זה צריך להתמודד בכל ישיבה ומה אומרים במשרד הספורט? צריך פשרות אני אומר לכם היום:

אסור פשרות, הם צריכים לעשות את מה שאנחנו רוצים, פרוטה לפרוטה כמו בעולם

יום טוב לכולם

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...