Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

11 הדיברות למשפר המתחיל


 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

אתה אח של מוטי ????

 

:shock:

 

 

הבא שיגיד את המילה "אח" או המילה "שלי" ביחד יקבל אזהרה במקרה הטוב .

 

תודה , האבא .

אבא אתה פה? :-D

סתכל על ההודעה מעליי :-P.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שנים מאוחר יותר...
  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברשותי GOLF GTI MK6 ורציתי לדעת עד כמה ניתן לשפר את הרכב בצורה חוקית? (אם קיים כזה דבר שיפור חוקי).

בארצנו הנאורה...כלום לא חוקי.

ארה"ב, אנגליה ועוד רבות מהמדינות תעשה מה שתרצה... מנוע גדול יותר - חופשי, טורבו..חופשי

כאן אם אתה מחליף לפלטר פתוח הכחולים מזדעקים ומנסים להוריד בעוון של שיפור לא חוקי.

קובי

:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה :)

 

שאלה נוספת, אני מתלבט בין תוכנה של APR ל-Unitronic ומביקורות שקראתי באינטרנט כל המשתמשים מאוד מרוצים מהבחירה שלהם (בין אם APR או Unitronic) וגם בתמונות מהדיינו אני רואה ששתי התוכנות מצליחות להוציא אותן תוצאות לאותם המנועים. מצד שני, סרטונים שאני רואה ביוטיוב מראים שדווקא בעלי Unitronic מקבלים הרבה יותר כח מבעלי APR, זה יכול להיות או שהסרטונים ערוכים/פרטים מושמטים בצורה כלשהי? כי זה ניראה כאילו של-Unitronic יש יותר מידי כח בצורה לא הגיונית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...

לא אהבתי בכלל מה שכתוב פה... הכל מוכתם בגישה של הכותב , יותר מדי אנטי ! מעט מדי עצות מעשיות ל "משפר המתחיל" בעקרון אתה אומר פה אם אתה לא פרופסור להנדסה מכנית או מליונר אל תשפר כלום אם זה היה ככה היינו רואים פה אך ורק רכבי סטוק בארץ

עריכה אחרונה על ידי 1nfected
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם,

 

אני חדש כאן ויש לי שאלה.

 

יש לי סוזוקי ליאנה 2005, הדגם עם 5 דלתות. למיטב זכרוני מדובר במנוע 1600 עם 105 כ"ס, אין לי נתונים בדוקים על מומנט מירבי/סל"ד.

 

האוטו אחלה בסה"כ, אבל הייתי שמח לסחוט ממנו עוד 20-30 כ"ס (אם כי כבר הבנתי שאני צריך לדבר במומנט כדי להישמע מקצוען, אבל מה לעשות שאני לא באמת כזה...).

 

המטרה היא לא מירוצים ולא דאווינים, לא צריך רעש של הארלי, עברתי את הגיל. כל הסיפור - לחזק קצת את הרכב-זקנים הזה שירגיש קצת יותר שמח כשלוחצים לו על הגז.

 

מה דעתכם - האם זה בכלל ישים, מה המשמעויות מבחינת בטיחות, אולי יותר נכון פשוט לקנות מנוע חזק יותר (ואם כן אז איזה בדיוק ומאיפה).

 

תודה רבה :-)

 

כמו שאשתי אומרת - Veni Vidi Visa

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי לסחוט ממנוע כמו שלך 20 סוסים נוספים תצטרך להשקיע סכום לא הגיוני לעומת שווי הרכב.

אתה קרוב לודאי לא תעשה את זה. עדיף לחשוב על החלפת רכב...

 

בכל אופן, ודא שהרכב מתוחזק היטב וזוכה לטיפול טוב ונכון. כי אם לא, אז שם מתחבאים כמה סוסים.

הכוונה - פלגים, טיימינג, פילטרים וכמובן שמן. גם תוסף ניקוי כמו BG44K יכולים להחזיר בחזרה את אלו שברחו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • שנתיים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...