Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם - התקנת בידוד אקוסטי מקיף ברכב


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עבודה יסודית ומרשימה, נהנה לראות אנשים משקיעים! כל הכבוד איתמר :)

בהצלחה.

 

אה אה עוד משהו, אני מבין שלא תרצה לגלות לנו פרטים לגבי המערכת החדשה אבל סתם מתוך סקרנות על איזה סדר גודל סכום מדובר (כולל הכל).8)

E46 330CI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 177
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא ניילון

זה חומר עבה וכבד..עשוי גומי וכל מניי תרכובות בפנים אשר הופכות אותו לאחד החומרים האוטמים הטובים בשוק היום!

קיט באלק עולה באיזור ה- 900 ש"ח

קיט אחד יכול להספיק לך במקרה ותשתמש בו רק איפה שיש צורך וודאי לאטום! ולא אטימה כללית כמו שחברנו איתמר מבצע כאן..

 

מנואל.

 

אני רוצה לעשות את זה רק בדלתות ובתא מטען.

900 שקל??? לא שאין לי כסף, אבל לא להוציא על דבר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר , זה מה יש

לא מוצא חן בעינייך? אל תוציא מעצמך טיפש

איתמר , עבודה ייסודית

ממש משקיע בעניין בתור אדם שלוקח את זה בתור תחביב :)

 

אני מאמין שאת התוצאות אתה תוכל לקצור רק כאשר תסיים עם כל ההתקנה

כאשר הדיינאמאט יחמיא לשאר פריטי המערכת , וישפר את אופן פעולתם :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה להפגיז את כל הרכב בחומר הזה. אני לא משאיר פיסה פח חשופה רק במקומות שאני מעוניין שהחומר ישמש גם כחומר בולם, לא רק כמוסיף מסה.

את בתי הפנסים למשל לא כיסיתי לחלוטין. שמתי חתיכות קטנות במיקומים בעייתיים כמו נקודות ריתוך או שטח פח גדול יחסית.

 

אגב, האקסטרים לבדו הוא לא תרופת הפלאים להשתקת הרכב. יש עוד מגוון חומרים שצריך להשתמש בהם אם רוצים לקבל השתקה מקסימלית.

 

איתמר.

 

צודק 100%.

תוסיף גם ציפוי זפת על תחתית הרכב,שכבה דנמייט על מכסה המנוע ועליה דיינאהוד מתחת למכסה המנוע.

בנייה של דיפוני הדלתות מעץ...ציפוי פלציב מעל הציפוי של הדנמייט בריצפת הרכב ועל הכל השטיח המקורי, שיכבת בידוד בין הגג לריפוד של הגג...ויש עוד,אין לזה סוף,כל דבר תורם.

 

אבל האקסטרים תורם הכי הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מזל שזה טויוטה! לרכב הזה למרות הכל יש כוח - עם כל המשקל הזה בסוף איתמר יסע עם שני חברים דמיוניים ברכב כל הזמן ולא אחד :wink:

 

בסוף איתמר יחליט לבנות תיבה לסאב שתשב בכלל באמצע של המושב האחורי...

 

- לדעתי, אם כבר לקנות רכב למטרת אודיו - לקנות טנדר עם קבינה לשני נוסעים (קחו לדוגמא, ניר) ולפנק את הקבינה עד הסוף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר , זה מה יש

לא מוצא חן בעינייך? אל תוציא מעצמך טיפש

איתמר , עבודה ייסודית

ממש משקיע בעניין בתור אדם שלוקח את זה בתור תחביב :)

 

אני מאמין שאת התוצאות אתה תוכל לקצור רק כאשר תסיים עם כל ההתקנה

כאשר הדיינאמאט יחמיא לשאר פריטי המערכת , וישפר את אופן פעולתם :)

 

זה המחיר? יופי! לא מתאים לי המחיר.

לכן אני שואל אם קיים משהו אחר במחיר סביר.

 

לא חייב להיות באיכות הכי גבוה.

אין לך תשובה? אתה לא חייב לענות.

 

העבודה עם החומר יוצאת מעולה אין מה להגיד, אבל לא כולם רוצים להוציא סכום כזה על בידוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין המשקל:

 

את עניין המשקל ניתן לקזז בקלות:

 

תמיד ניתן להפחית משקל בצורה כזאת או אחרת,חישוקי סגסוגת קלה+ספאר תואם,ולהעיף כל מה שלא ממש צריכים מהרכב,תתפלא אבל זה מוריד כמה ק"ג,בנוסף תמלא שלושת רבעי מיכל במקום מיכל מלא,אתה מוריד 10 קילו....

 

בקיצור,שעניין המשקל לא יטריד אותך כ"כ,לא 2 חברים דמיוניים ולא נעליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישוקי סגסוגת עוזרים לתנאי המשקל רק בשיפור המשקל הבלתי מוקפץ.

 

היה על זה דיון שיפורים בעצתו של מוטי.

 

ה3\4 מיכל דלק זה הרעיון הכי טוב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשווה משקל של חישוק רגיל לחישוק מסגסוגת קלה ואז תבין,תכפיל פי 5 ותיווכח לדעת שאתה יכול להשיל כמה ק"ג טובים רק מהחלפת החישוקים.

 

מסכים לגביי חישוקי הסגסוגת וכו' ו..

לדעתי הכי טוב להעיף את המושבים האחוריים לגמריי ואת כל הבנייה לבנות במקומם [=

לשים מקדימה זוג מושבי מרוץ ששוקלים קילו + כל אחד..

גם נשאר לך בגאז' ענק! גם יש לך רק 2 מקומות ברכב! (חברים לא יכולים להתנפל עלייך בכנופיות כך אותנו לפה כך אותנו לשם..תעשו סיבוב..נשלם וכו'.. )

ויש לך מערכת מדהימה ברכב! שנמצאת כל כולה בתוך הסלון..

 

טוב הרעיון שלי לא מתאים לכל אחד מסכים :roll:

 

בברכה

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנואל , אתה עכשיו לומד דברים שאני כבר ממזמן שכחתי ;)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנואל , אתה עכשיו לומד דברים שאני כבר ממזמן שכחתי ;)

 

כןן

כבר אמרו לי שאני נדבק ממך! לאט לאט

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לעשות את זה רק בדלתות ובתא מטען.

900 שקל??? לא שאין לי כסף, אבל לא להוציא על דבר כזה.

 

אני יודע שזה נשמע יקר ואידוטי להוציא כל כך הרבה כסף על דבר כזה, אבל השיפור שיתקבל בסאונד הוא השיפור הכי גדול שכסף יכול לקנות. לא יעזור אם תשים סט קומפוננט ב 20K ש"ח ולא תשקיע בבידוד.

 

לגבי המשקל - 60 קילו לא יהרגו אף רכב. ביצועים בין כה וכה לא ממש קריטיים ברכב עם מנוע 1,300, בטח לא ברכב עם נפח מנוע יותר גדול.

 

לגבי ההשקעה באיטום - אני לא חושב שהאקסטרים זאת המילה האחרונה. כבר יש ברשותי עוד איזשהו חומר ספוגי שיונח על הרצפה ואני עכשיו מתעניין בהזמנת גלון "ספקטרום סלאדג'" של סקנד סקין אודיו, מין עיסה הניתנת למריחה ביד או באמצעות שפכטל בבתי הגלגלים ועל רצפת הרכב.

את האמת? החלק שהכי מטריד אותי ברכב כרגע זה רעשי המנוע שאני לא סגור עדיין איך לטפל בהם.

 

אוף, שיפסיק כבר הגשם!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העבודה עם החומר יוצאת מעולה אין מה להגיד, אבל לא כולם רוצים להוציא סכום כזה על בידוד.

 

אם אתה מעוניין ליצור בידוד שלא לצורך התקנת מערכת, אתה לא צריך לבודד את כל תא המטען.

מספק שתבודד את תא הנוסעים מכל הכיוונים ופתרת לעצמך את הבעיה.

ע"מ ליצור בידוד בין תא הנוסעים לתא המטען, שים יריעה או שניים על משענת המושב האחורי ותמשיך בבידוד הריצפה, דלתות, קיר האש, מכסה המנוע וכד'.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה נשמע יקר ואידוטי להוציא כל כך הרבה כסף על דבר כזה, אבל השיפור שיתקבל בסאונד הוא השיפור הכי גדול שכסף יכול לקנות. לא יעזור אם תשים סט קומפוננט ב 20K ש"ח ולא תשקיע בבידוד.

 

לגבי המשקל - 60 קילו לא יהרגו אף רכב. ביצועים בין כה וכה לא ממש קריטיים ברכב עם מנוע 1,300, בטח לא ברכב עם נפח מנוע יותר גדול.

 

לגבי ההשקעה באיטום - אני לא חושב שהאקסטרים זאת המילה האחרונה. כבר יש ברשותי עוד איזשהו חומר ספוגי שיונח על הרצפה ואני עכשיו מתעניין בהזמנת גלון "ספקטרום סלאדג'" של סקנד סקין אודיו, מין עיסה הניתנת למריחה ביד או באמצעות שפכטל בבתי הגלגלים ועל רצפת הרכב.

את האמת? החלק שהכי מטריד אותי ברכב כרגע זה רעשי המנוע שאני לא סגור עדיין איך לטפל בהם.

 

אוף, שיפסיק כבר הגשם!

 

איתמר.

 

תגיעה אליינו למפגש בקרית גת ותמשיך בעבודתך.. כאן אין גשם :wink:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...