Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטארלט

טויוטה סטארלט +מצמד מחליק ? = תצרוכת דלק גבוהה ?

Recommended Posts

יש עכשיו תקלה חדשה בטיוטה המדהימה שלי ...

 

בנסיעה הסל"ד של הרכב תקוע, כלומר לא עולה באופן ליניארי.

אתה מעביר לשני, לוחץ על הגז -וכלום, אין תגובה , ולאחר שלוש שניות כל הכח מתפרץ ללא כל קשר .

בבדיקה במכון קרבורטורים , התברר שזה לא הקרבורטור, האם זה המצמד שמחליק ?

אם כן, כיצד יש לבדוק זאת ? ( בעצמי / במוסך ).

שאלה נוספת - האם מצב של מצמד לא תקין גורם לעלייה בתצרוכת הדלק ??? אם כן אז באיזה אחוז ?

תודה רבה.


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצמד בד"כ מחליק דווקא בסל"ד (מומנט) יותר גבוה , וחוזר לתפוס כשאתה מוריד גז .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה קודם כל על התגובה.

 

לא עשיתי מחקר ממשי בעניין, אבל אני יכול לומר שזה קורה הילוך / סל"ד / מהירות.

עלה לי הרעיון של המצמד היום בבוקר שניסיתי לברוח ממטומטם אחד בכביש ורציתי לפרפר ולעוף משם, אבל הרכב בכלל לא פירפר, רק גימגם ולאחר זמן מה על הסל"ד והאוטו עף.

פרוייקט לאומי הרכב שלי ...


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאורים שלך בלבד, אין קשר למצמד מחליק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה ?

 

 

פלאגים ? אלטרנטור ?


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אז מה ?

 

 

פלאגים ? אלטרנטור ?

לא הדינמו שלך מסתובב הפוך באופן לינרי, וזוהי הסיבה.

קלאץ מחליק מעלה את תצרוכת הדלק באופן משמעותי, אך ההחלקה מתרחשת בסלד גבוה, לכן האבחנה של קלאץ יורדת מהפרק, לך מן הקל לכבד, בדוק ספיקת דלק ביציאה ממשאבת הדלק, ובדוק אפשרות של הצתה מאוחרת, ולמרות הבדיקה של הקרבורטור, מעברים סתומים, בעיקר בדיזה ראשית.

האם הרכב נוסע תקין בסלד גבוה, ובמהירות מעל 80?

בברכה

צביקה


ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קלאץ מחליק בצורה קיצונית יביא אותך במהירות יתרה לצריכת דלק של 1:5, בלי בעיה.

 

 

בדיקה כללית ופשוטה שניתן לבצע כדי לדעת אם הקלאץ מחליק - להרים בלם יד, ללחוץ את דוושת הברקס, לשלב הילוך 4 ולשחרר קלאץ. אם הרכב כבה מייד, הקלאץ תקין. אם הרכב לא כבה - הקלאץ מחליק.

 

ובכל מקרה, לפי התיאור שלךכנראה לא מדובר בבעיית קלאץ, אלא בעיה בבהספקת דלק / הצתה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לאבחן את התקלה. או שתיגש למי שמבין או שסתם תתברבר כאן.

 

קשה לאבחן לעיתים דרך המסך.

מאיזה איזור אתה?

בברכה

דני


מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה רבה לכל העונים לפנייתי



 

צביקה - היכן ניתן לבדוק את כל הגורמים שציינת, לגבי מה ששראלת - אז התקלה מופיעה גם בסל"ד גבוהה וגם בהאצה של מעל ל 80 קמ"ש.



Superdror

צריכת הדלק היא משהו כמו 1:5 , מיכל מלא מספיק ל 250 ק"מ - לא צוחק

לגבי הבדיקה שהצעת - היא נשמעת לי קצת הרסנית , אך תן לי לישון עלייה

 

דני זומרשטיין

 

אתה בהחלט צודק, אני מאיזור פ"ת


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק חשד למסנן דלק סתום והחלף לפי הצורך,וחזור לדווח.

בברכה

צביקה


ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה ידידי - אתה בסדר גמור.

 

כשהתחילה הבעייה בתחילת השבוע שעבר - מייד הלכתי והחלפתי מסנן דלק מקורי ממוסך מורשה טיוטה, בתקווה שזו הבעייה, אך זה לא עזר : (


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך פנה למכון קרבורטורים.

חזור לדווח לאחר הממצאים.

בברכה

צביקה


ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון



 

הייתי הבוקר במכון קרבורטורים ליד העבודה ( קריית מטלון - פ"ת ) א

הייתי פעם אצל הבחור והוא זכר אותי,

מה הוא עשה : בדק פילטר אוויר( נקי) , בדק שכלום לא מפריע לפתחי היניקה (קרבורטור כפול) , עשה בדיקת גזים ( יצא מצויין ) , לקח את הרכב לנסיעה איתי וקבע - זה לא הקרבורטור !, זהו

 


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עדכון ששכחתי לציין



 

בהמשך להמלצתו של אחד(סופרדרור) מחברי הפורום שהמליץ לי על בדיקת מצב המצמד ע"י שילוב לרביעי, במצב עמידה וזריקה של הקלא'ץ , אז לא ממש רציתי לעשות זאת , ובכל אופן היום בכניסה לחנייה קרה לי הדבר במקרה ששכחתי את ידית ההילוכים ברביעי והורדתי את הרגל מהקלא'ץ (הרגל השנייה היתה על הברקסים ), והרכב כבה ! , אז אם הבדיקה הזו היא 100 צודקת, אזי זה לא המצמד, אולי משאבת הדלק ... חברים איפה יש מוסך שאפשר לסמוך עליו, אפילו רק שיאתר את הבעייה


שיפוט טוב נובע מניסיון, והניסיון נובע משיפוט גרוע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמח לשמוע. תודה על העדכון, האם הוא נתן לך כוון היכן הבעייה, סה"כ הוא ביתרון גדול מאיתנו, אנו מאבחנים דרך מסך המחשב, הוא נמצא בתוך הרכב, יכול לעשות נסיעת מבחן, ולתת אבחנה ראשונית\ היכן ניתן לחפש את הבעייה.

בברכה

צביקה


ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...