Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיביק החדשה והמזדה 3 בחברה טובה.


ceyal
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן,

קצת חשבון של אחוזים

ההבדל בין 4 כוכבים ל 5 כוכבים אינו אחוז אלא שיפור ב 25% (או 20% אם מודדים מלמעלה)

העונדה קיבלה 30 נקודות ובשביל 5 כוכבים צריך 33 כך שזה 10% (ורוב המכוניות עם 5 כוכבים מגרדות את זה מלמטה).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לM5 4 כוכבי בטיחות.

השאלה איפה היא קיבלה את הנקודות, כי ראינו שבהתנגשות חזיתית היא מצילה את חיי הנוסעים בה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

מכירה -

חלקים ל E36-E46: מאווררים, חיישן גובה שמן, משענת יד ועוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, זה התנגשות חזיתית מול סופר לנסר, שהיא בהרבה יותר חלשה מה"דבר" הזה שהמכוניות מתנגשות בו במבחני הריסוק של יורוN קאפ.

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, זה התנגשות חזיתית מול סופר לנסר...
וידיאוס של מפגש בין סמארט ו S-CLASS:

וידיאו 1

וידיאו 2

וידיאו 3

 

מתוך:http://www.sicurauto-video.it/speciali/smart_classes.php

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, זה התנגשות חזיתית מול סופר לנסר, שהיא בהרבה יותר חלשה מה"דבר" הזה שהמכוניות מתנגשות בו במבחני הריסוק של יורוN קאפ.

ואולי המהירות והתנע היו כפולים ואפילו משולשים?...

 

לא חכם לומר את זה.

 

ובהזדמנות זו: האם הכוכב החמישי ניתן על דברים שלא קשורים להגנה על הנהג נטו? (כלומר, הגנה על נוסעים שאינם הנהג [כגון תינוקות המעוגנים בתקן ISOFIX], הולכי רגל וכו')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, יש דברים שהם ממש שטויות ומעלים עליהם כוכבי דירוג..

כמו הנורית+צפצוף במקרה שלנהג/נוסע קדמי אין חגורה..

על דבר כזה לעלות דירוג בטיחות? זה שטויות!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב לא יכול לקבל ציון של 5 כוכבי ENCAP אם:

אין לו לפחות 6 כריות אוויר.

עמד בהצלחה במבחן העמוד (אשר רק הוא ממומן על ידי יצרן הרכב) (הצלחה מסומנת ככוכב ירוק סביב ראש הנהג).

קיבל ציון מינימלי (אם אני לא טועה של 80%) בקטגוריית מבחן הצד ובמבחן הקדמי.

 

כל התוספות שנכתבו כמו תזכורת לחגירת חגורות לא מפחיתות מהתוצאה הסופית.

כדאי תמיד גם להסתכל על האחוזים שקיבל כל רכב (יש כאלה שמקבלים 5 כוכבים עם 100% בכל מבחן ויש כאלה עם 85% בכל מבחן).

 

כפי שנכתב בעבר - בין רכבים מקטגוריות שונות ניתן להשוות אך ורק במבחן בטיחות הצד ומבחן העמוד ולא במבחן הבטיחות הקדמית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכתבת לא נכון,

הייתה לנו רנו סניק, גם מחזיקה ב 5 כוכבי בטיחות ואין לה 6 כריות אוויר, כמו כן בהרבה מכוניות שאני מכיר שמחזיקות 5 כוכבים אין 6 כריות אוויר...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכתבת לא נכון,

הייתה לנו רנו סניק, גם מחזיקה ב 5 כוכבי בטיחות ואין לה 6 כריות אוויר, כמו כן בהרבה מכוניות שאני מכיר שמחזיקות 5 כוכבים אין 6 כריות אוויר...

טעות. כל רכב עם 5 כוכבים חייב להיות עם 6 כ"א לפחות.

 

אם היה לכם סניק עם פחות (לדעתי אתה טועה, אבל יכול להיות) אז זה אומר שבארץ מכרו את הרכב עם פחות כריות, ולא שיש לו 5 כוכבי ריסוק עם פחות משש כריות. דוגמא טובה היא C4 עם ציון של 5 כוכבים, אבל בארץ ניתן לרכוש אותה עם 2 כ"א, באירופה לא ניתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נשים את הכוכבים בפרופורציות

 

הם לא בודקים :

א. מהירויות יותר גדולות (יצרניות הרכב מתנגדות)

ב. התהפכות.

ג. פגיעה מאחורה (צליפת שוט)

 

לפחות המבחן האמריקאי בודק גם התהפכות.

 

דבר אחד נוסף, למה הסקלה נגמרת ב - 5 ?, לא יכול להיות 6,7 וכו'...

כלומר בחרו קו, ציירו על הנייר ואמרו זה בטוח וזה לא, אבל המציאות היא הרבה יותר מדורגת.

 

יתר על כן, רכבים בני 5+ שנים הרבה מהכריות אוויר וכו' בכלל לא עובד, אבל למה לציין פרטים זניחים כאלו.

 

נקודה אחרונה, בגלל שהרכבים בטוחים יותר אנשים נזהרים פחות, לפעמים עדיף על הכביש להיות פחדן מאשר בעל ביטחון עצמי גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב לא יכול לקבל ציון של 5 כוכבי ENCAP אם:

אין לו לפחות 6 כריות אוויר.

כדי לקבל 5 כוכבים הרכב חייב שבתנאי המבחן יהיו לו 6 כריות אוויר לפחות.

 

אבל זה לא מונע אחר כך מהיצרן למכור גירסאות עם פחות כריות אוויר.

 

ובישראל זה לא מונע מהיבואן למכור את הרכב עם הרבה פחות כריות אוויר (2) ולהציג מצג שווא שהרכב זכה בציון גבוה (והיו כתבות בנושא בארץ). לפי כללי ה- ENCAP זה אסור ולכן הם מדגישים בכל מבחן ומבחן בדיוק איזה אבזור בטיחות כלל הרכב הנבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתר על כן, רכבים בני 5+ שנים הרבה מהכריות אוויר וכו' בכלל לא עובד, אבל למה לציין פרטים זניחים כאלו.

עובד כן. השאלה האם זה שווה משהו. בכל מקרה לא מדובר על 5+ שנים, אלא על 10+ שנים וזה משתנה מיצרן ליצרן, זה לא ש-E-NCAP מייצרים את כ"א ולא מגלים עובדות. אגב אני בספק אם יש מישהו בארץ שאחרי 10+ שנים החליף ברכבו כריות אויר. מדובר בהוצאה שיכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד וברוב המקרים רכב משומש בן 10 הוא יחסית זול (משפחתית בת 10 לצורך הדוגמא, לא S קלאס)

 

לגבי 5 כוכבים, הארגון הצהיר שנשקלת העלאת הרף לשישה כוכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...