Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
האפרסק המשוטט

טויוטה לנד קרוזר VS פורד אקספלורר

שימו לב! השרשור הזה בן 5108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום

אנחנו לפני קניית רכב שטח, ההתלבטות כרגע עומדת בין הטויוטה לנד קרוזר ארוך בגרסת אבזור האמצעית (294000 ש"ח) לבין הפורד אקספלורר (315000 ש"ח).

הטויוטה נאה יותר מבחינה חיצונית אבל לעומת זאת לפורד יש 6 כריות אויר (2 בטויוטה), ריפודי עור, מחליף דיסקים, סאן רוף ושאר פינוקים שבטויוטה אין בגרסה שבה אנו מתעניינים.

בהנחה שצריכת דלק וסחירות לא מעניינים אותנו מה הייתם ממליצים??? כמו כן הרכב יסע רק בכביש ולשטח ירד לעיתים רחוקות אם בכלל.

מה מבחינת אמינות (אין לנו רצון לבקר במוסכים כל שני וחמישי)???

 

תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהקקספלורר...

גם הפינוקים הרבה יותר מעניינים..גם הוא פחות נפוץ ויותר מיוחד..

ולדעתי הוא גם נראה הרבה יותר טוב...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה לקנות רכב שטח לכביש...אבל אם זה סגור, אז קנה את הפורד אקספלורר. למה? כי יש לי אינטרס שיעלו כמה שיותר על הכביש, כדי שיעשו כמה שיותר תאונות (חלילה בלי פגיעות בנפש), כדי שיגיעו כמה שיותר טוטאל לוסטים למגרשים, כדי שאני אוכל להניח ידיים על המנוע+גיר הנהדרים של האוטו הזה. שאר האוטו יכול להשאר בג'אנקיה.

 

ברצינות? פורד אקספלורר החדש רכב לא רע בכלל. על הכביש, אם לא מעניין אותך צריכת דלק גבוהה מאד, אני מעדיף אותו על הטויוטה לנדקרוזר.


Jeepolog.com

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest elad_a

גם אנחנו התלבטנו בין השניים ולבסוף הוחלט על האקספלורר.

המנוע מאוד חי, למרות המשקל, ותאוצות הביניים שלו מצוינות. ככלל, הנסיעה שלו בכביש הרבה

יותר מפנקת מהנסיעה בטויוטה(וזאת בבחינת הנוסע).

בבחינת הנהג, אני לא לגמרי בטוח. ההגה לא מתקשר יותר מידי. לדעתי של הטויוטה היה טוב יותר.

מבחינת איבזור, האקספלורר (אדי באואר) מציע הרבה יותר, אם כי הדמוי דיפון עץ קצת צורם בעין. גימור האלומיניום של הטויוטה עדיף.

עוד לא נתקלתי בבעיות אמינות. מצד שני, יש שיאמרו שחודש וחצי זה לא מדד ;)

בכל מקרה, אן לי ספק שהלנדקרוזר יהיה אמין יותר.

 

אנחנו בחרנו באקספלורר, התמורה ביחס למחיר טובה יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכוונה היא לא לרדת לשטח, עדיפה מכונית נורמלית ולא רכב שטח מגודל.

 

אם רוצים בכל זאת לקנות רכב שטח מגודל, אני דווקא התרשמתי לטובה מהפאת'פיינדר של ניסאן. לטעמי, הוא עדיף על הטויוטה. באקספלורר לא התנסיתי.

 

למי שכתב משהו על "הנהג" וההגה הלא מתקשר - תגיד שאתה לא רציני...


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה בעבור נסיעה על כביש לקנות רכב כל כך רחב,גדול,כבד וזללן.

אתם מודעים כמובן להשפעות של להיות בעל רכב מגודל שכזה? אם לא מילאת לחץ אוויר מספק בלאנטיס,לא נורא כל כך.

אם לא מילאת ברכב גבוה,גדול,כבד ושמן לחת אוויר מספק,אתה בבעיה.

אתה לא יכול לנהוג ברכב כזה כמו ברכב פרטי.

חוץ מזה ב 300 אלף שקל ישנם הרבה מאוד רכבים מעניינים,עם לא פחות פוזה.

במוו סדרה 3,במוו סדרה 1 מאובזרת לחלוטין.

מרצדס C .

הכל תלוי בכם,בכל מקרה בהצלחה.


החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נמרוד, מה המיוחד במנוע ובגיר של האקספלורר שכל כך אתה מחפש אותו בפירוקיות ?


עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר בבלאגן...

הכיוון הוא רכב שטח גדול ולא רכב פרטי רגיל הוא מהסיבה שכלב גדול (נחיה) צריך להיכנס מאחור.

הרכב ממומן ע"י המדינה (כולל דלק), אין צורך למכור אותו כי לאחר 4 שנים מחזירים אותו למדינה ולוקחים אחד אחר.

בחודש האחרון יש לנו XC70 סטיישן, הכלב נכנס מאחור בתא המטען אך אין כמעט מקום לדברים אחרים ולכן חשבנו ללכת על רכב שטח גדול מפני ששם תא המטען גדול מאד. בעתיד יתווספו ילדים ולכן יהיה צריך בנוסף לכלב להכניס גם עגלה.

אנחנו לא מחפשים פוזה, רק רכב אמין, בטיחותי וגדול.

יש אפשרויות נוספות ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב? האם זה סביב ה-300K או שאפשר לעלות עוד?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נמרוד, מה המיוחד במנוע ובגיר של האקספלורר שכל כך אתה מחפש אותו בפירוקיות ?

מנוע V8 מודרני עם שוק שיפורים ענק ובמחירים סבירים, לכל כיוון אפשרי, זה שהוא בנפח קטן יחסית לV8 אמריקאי זה אפילו יתרון - השימוש שלו הוא ברכב למרוצי שטח ויש על פי תקנות FIA תלות בין נפח-משקל הרכב- רסטריקטור שבה המנוע הזה יכול לתת שילוב טוב מאד.

והוא מחובר לגיר אוטומטי 6 הילוכים. ברכב למרוצי שטח שאנחנו בונים עכשיו אחת ההחלטות הקריטיות היא האם להשתמש בגיר 3 או 4 הילוכים ( שניהם זמינים לנו). גיר 6 הילוכים פותח עולם חדש של אפשרויות.

 

היום אני לא מחפש כזה דבר כי אין סיכוי למצוא, בעוד 3-4 שנים, בהנחה שהאקספלורר ימכר היטב (סומך על דלק מוטורס, הם יודעים למכור - אין לזה שום קשר לאיכות המכוניות) המכלולים שלו יתחילו להיות זמינים בפרוקיות.

 

אז - קנו אקספלוררים!


Jeepolog.com

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הלאנדקרוזר גרסאת הבנזין, תוכל להוסיף לו צ'יפ במנוע ולאזן משקעים בין ההספקים.

 

בכל מיקרה לא הייתי הולך על הפורד גם אמינות,גם שוק , גם יופי וגם איכות נסיעה, כמובן שהלאנדקרוזר לא יתן לך בצועי מסלול כי זה ג'יפ אבל נוחות בכבישים ישרים כן.

אם הרכבים הללו לא מיועדים לשטח עבורך לך על מכונית ספורט נורמלית הם לא יכולים להוות תחליף ראוי.

אגב אם מדברים של שטח, האקפלורר לא מגיע לרמה של הלאנדקרוזר ושלא ינסו להתווכח.

אגב הפורד אקפלורר מאוד לא מרווח מאחורה אני ניחצתי שמה כמו קופסאת סרדינים, רכב בגודל טנק עם תא נוסעים אחורי קטנטנן, אם אתם נוסעים הרבה מאחורה שכלו את זה שוב


dreams dreams dreams do not come true

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לדעתי הלאנדקרוזר גרסאת הבנזין, תוכל להוסיף לו צ'יפ במנוע ולאזן משקעים בין ההספקים.

 

בכל מיקרה לא הייתי הולך על הפורד גם אמינות,גם שוק , גם יופי וגם איכות נסיעה, כמובן שהלאנדקרוזר לא יתן לך בצועי מסלול כי זה ג'יפ אבל נוחות בכבישים ישרים כן.

אם הרכבים הללו לא מיועדים לשטח עבורך לך על מכונית ספורט נורמלית הם לא יכולים להוות תחליף ראוי.

אגב אם מדברים של שטח, האקפלורר לא מגיע לרמה של הלאנדקרוזר ושלא ינסו להתווכח.

אגב הפורד אקפלורר מאוד לא מרווח מאחורה אני ניחצתי שמה כמו קופסאת סרדינים, רכב בגודל טנק עם תא נוסעים אחורי קטנטנן, אם אתם נוסעים הרבה מאחורה שכלו את זה שוב

אני לא מבין למה דיבורי סרק? מה התרומה של צ'יפ במנוע בנזין אטמוספרי? 0 תמורה.

אם היה מדובר פה על מנוע דיזל מוגדש/בנזין מוגדש זה כבר היה יותר הגיוני מה שאתה אומר.

הוא ציין שאין שום כוונה לרדת לשטח.

אפשר לדעת מהיכן אתה יודע מי מהם יותר טוב שטח? לקחת את שתיהם וניסיתי? או שהסתכלת והגעת למסקנה שיותר קל לך לתאר לנד קרוזר בשטח?


החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 5108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...