Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על קצה המזלג: תמונות של ZX וולקן ללא דשבורד (בהמשך לסקר)


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לכשתסתיים העבודה על הרכב תועלה הודעה בנפרד עם כל התמונות וההסברים בנוגע למה שנעשה.

 

איציק

Zx4.jpg

Zx3.jpg

Zx2.jpg

Zx1.jpg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו! :shock:

 

לא הייתי רוצה להתעסק עם מערכת חשמל :!:

 

בייחוד כשהיא כזו שאוכלת רגלי צפרדעים ולא מגלחת שחי!! :wink:

 

 

נראה מפחיד כל החוטים...

 

מי צריך מערכת חשמלית בכלל :?::!:

 

 

סחטיין יאצק :!:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה.

בכל רכב שהתקלקל בו רדיאטור החימום צריך לפרק דש,

או שיש דרכים אחרות?

 

לרוב זה בכלל מאחורי תא הכפפות... אצלי באמריקאית לא היה צריך לפרק דשבורד, אלא רק מתחת לו באיזור רגלים של הנוסע מצד ימין לעבוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה.

בכל רכב שהתקלקל בו רדיאטור החימום צריך לפרק דש,

או שיש דרכים אחרות?

 

לרוב זה בכלל מאחורי תא הכפפות... אצלי באמריקאית לא היה צריך לפרק דשבורד, אלא רק מתחת לו באיזור רגלים של הנוסע מצד ימין לעבוד

 

אני יודע איפה זה נמצא.

Rikshanoam-R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה.

בכל רכב שהתקלקל בו רדיאטור החימום צריך לפרק דש,

או שיש דרכים אחרות?

 

ברוב המכוניות הפרטיות, כן - מאחר והיחידה הפנימית של המיזוג נמצאת מאחורי תא הכפפות (ברובן) והיחידה של החימום נמצאת ממש באמצע הרכב.

 

לרוב זה בכלל מאחורי תא הכפפות... אצלי באמריקאית לא היה צריך לפרק דשבורד, אלא רק מתחת לו באיזור רגלים של הנוסע מצד ימין לעבוד

חוץ מהאמריקאית שלך (ושאר האמריקאיות) תן עוד דוגמאות למכוניות פרטיות שהחימום שלהן מאחורי תא הכפפות.

זה שבאמריקאית שלך זה היה מאחורי תא הכפפות לא אומר כלום. ברוב המכוניות מאחורי תא הכפפות נמצאת יחידתץ הקירור הפנימית של המזגן והמפוח !

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המכוניות הפרטיות, כן - מאחר והיחידה הפנימית של המיזוג נמצאת מאחורי תא הכפפות (ברובן) והיחידה של החימום נמצאת ממש באמצע הרכב.

 

 

 

פאק...ממש לא בא לי לפרק דש של צרפתייה,במיוחד את הדש הממושמע והשקט

שלי,מצד שני זה לא כל כך נעים לנהוג ברכב עם דפונים מינימלים ופח דקיק

בחורף.

אפשר לשאול כמה עולה עבודה כזו?

Rikshanoam-R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המכוניות הפרטיות, כן - מאחר והיחידה הפנימית של המיזוג נמצאת מאחורי תא הכפפות (ברובן) והיחידה של החימום נמצאת ממש באמצע הרכב.

 

 

 

פאק...ממש לא בא לי לפרק דש של צרפתייה,במיוחד את הדש הממושמע והשקט

שלי,מצד שני זה לא כל כך נעים לנהוג ברכב עם דפונים מינימלים ופח דקיק

בחורף.

אפשר לשאול כמה עולה עבודה כזו?

 

כ 1000 שח באוטו הזה, ללא חומרים (רדיאטור, מים ירוקים וזמן עבודה מסביב).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המכוניות הפרטיות, כן - מאחר והיחידה הפנימית של המיזוג נמצאת מאחורי תא הכפפות (ברובן) והיחידה של החימום נמצאת ממש באמצע הרכב.

 

 

 

פאק...ממש לא בא לי לפרק דש של צרפתייה,במיוחד את הדש הממושמע והשקט

שלי,מצד שני זה לא כל כך נעים לנהוג ברכב עם דפונים מינימלים ופח דקיק

בחורף.

אפשר לשאול כמה עולה עבודה כזו?

 

כ 1000 שח באוטו הזה, ללא חומרים (רדיאטור, מים ירוקים וזמן עבודה מסביב).

 

איציק

 

סתם מסקרנות.

 

בZX העבודה אמורה ליהיות יותר מסובכת מבAX?

Rikshanoam-R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלנצ'יה תמא אין צורך להוריד דש-בורד על מנת להגיע לרדיאטור החימום הפנימי, יחידה פנימית של המזגן או תעלות המיזוג. ניתן לגשת לכל אלו מתוך תא המנוע מאחורי קיר האש. לצערי, זה לא חוסך הרבה כסף... :?

 

שי

לנצ'יה1.JPG

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה צריך לעשות ב-106??(מזגן לא מקורי,מערכת בתא-כפפות במקור)

אבל בהנחה שאצלי הולך המזגן, או מערכת החימום, אין מצב שאני מתקן!

בקיץ גם כך אני לא משתמש במזגן, וב-1500 שקל אני קונה אחלה מעיל עור :lol:

זה עדיף מאשר להוציא 4500 שקל על תיקון. :roll:

 

פינוק של מזגן עולה המון כסף אה?!

כמה באמת יעלה לפרק כזה דש+עבודה+חלקים?

4500 שקל כמו בתמא זה ריאלי????

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שלמוסכניקים יש דרכים אחרות להגיע לרדיאטור .

לא שמעתי על מוסך שפירק את כל הדשבורד בשביל זה .

 

 

לידידה שלי מהעבודה החליפו רדיאטור כזה לא מזמן ב 306 ,

הרדיאטור עלה 900 ש"ח עבודה 600 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שלמוסכניקים יש דרכים אחרות להגיע לרדיאטור .

לא שמעתי על מוסך שפירק את כל הדשבורד בשביל זה .

 

 

לידידה שלי מהעבודה החליפו רדיאטור כזה לא מזמן ב 306 ,

הרדיאטור עלה 900 ש"ח עבודה 600 ש"ח

 

הרדיאטור חימום יושב בתוך יחידת התיעול הפנימית והוא נשלף אך ורק כלפי מעלה, כמו כרטיס !

אין שום דרך שבעולם, לפחות בוולקן, לשלוף את הרדיאטור הזה ללא פירוק הדש.

פיזית, הרדיאטור יושב צ-מ-ו-ד לקיר האש וכמו שכבר נאמר, הוא נשלף כלפי מעלה בלבד.

 

ב 306 לשעבר של חבר שלי (1.4 שנת 94) הוחלף רדיאטור חימום פנימי כמו זה לפני 4 חודשים. אני יכול ללבקש ממנו לסרוק (אם תרצה) את הקבלה ממוסך ליטל: 500 שח רדיאטור ועוד 6 או 8 שעות עבודה (כפול 133~ שח).

בשני המקרים זה יוצא בערך 1500 שח איך שלא תסתכל על זה (1 ש"ח רדיאטור, 1499 עבודה :p)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לעשות זה נורא נורא חשוב להשתמש במי קירור אורגינלים בפיגו סיטרואן .

 

(שתיהייה לי בריא איציק לאן הכנסת את עצמך ,כל הכבוד על הסבלנות )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...