Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות הקליאו ספורט


arielben
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 6502 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבנתי שיש לקליאו ספורט בעיות אמינות קשות. במיוחד עם המחשב והגיר.

האם זו בעייה ידועה או לא משהו יוצא דופן ?

זה בכל השנתונים (2001~2003) ?

אריאל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי סיפר לך, בוזגלו מהמכולת שלחבר של אחשלו יש קליאו ספורט שעושה לו צרות?

 

וברצינות - לא, זאת לא בעיה ידועה. כמו לכל רכב (חוץ מסובארו, טוב :p ) יש מכוניות שעושות בעיות ויש כאלו שלא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לציין שהבעיות הקשות מתמקדות ברכבים האוט' כאשר הם משודכים ל 1.4

 

על בעיות בגיר הידני לא שמעתי ולא רואה יותר מדי סיבה לכך.

 

מה שאני סיפרתי לך אריאל היה על דגם לא ספורטיבי. אך שמעתי משני בעלי קליאו ספורט שהיו להם מספר בעיות שבסופו של דבר טופלו.

 

מצד שני יש גם לקוחות מרוצים כמו

 

be_roo

 

ועוד כמה ששכחתי את שם. :oops:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שנוהג בקליאו ספורט כבר חצי שנה אני יכול לומר לך שלא היו לי בעיות מיוחדות פעם אחת האוטו התניע אבל לא חלק אז שינו לי את התוכנה במחשב ומאז כמה חודשים הכל בסדר

האוטו שלי הוא הדור השני אני יד שנייה היום האוטו בערך שנה על הכביש עם 40K על השעון

בקשר לגיר ממה שהבנתי הבעיות היו בעיקר בדור הראשון (גם לא בכולם) ולמי שהייתה בעיה החליפו את הגיר לגיר שונה (כמו בדור השני)

בחצי שנה האחרונה לא היה רגע אחד שהצטערתי שקניתי את האוטו

בטח שלא ביחס להנאה והכיף שהוא מביא לי

 

לפני הקליאו ספורט הייתה לי קליאו בי 1.6 שנת 2000 אוטמטית במשך שנה בערך וגם בה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתור מי שנוהג בקליאו ספורט כבר חצי שנה אני יכול לומר לך שלא היו לי בעיות מיוחדות פעם אחת האוטו התניע אבל לא חלק אז שינו לי את התוכנה במחשב ומאז כמה חודשים הכל בסדר

האוטו שלי הוא הדור השני אני יד שנייה היום האוטו בערך שנה על הכביש עם 40K על השעון

בקשר לגיר ממה שהבנתי הבעיות היו בעיקר בדור הראשון (גם לא בכולם) ולמי שהייתה בעיה החליפו את הגיר לגיר שונה (כמו בדור השני)

בחצי שנה האחרונה לא היה רגע אחד שהצטערתי שקניתי את האוטו

בטח שלא ביחס להנאה והכיף שהוא מביא לי

 

לפני הקליאו ספורט הייתה לי קליאו בי 1.6 שנת 2000 אוטמטית במשך שנה בערך וגם בה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות

 

האם זאת הייתה ה8 או ה 16 שסתומים?

 

כי אני יודע שה 8 שסתומים הייתה מאוד מאוד מאוד אמינה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתור מי שנוהג בקליאו ספורט כבר חצי שנה אני יכול לומר לך שלא היו לי בעיות מיוחדות פעם אחת האוטו התניע אבל לא חלק אז שינו לי את התוכנה במחשב ומאז כמה חודשים הכל בסדר

האוטו שלי הוא הדור השני אני יד שנייה היום האוטו בערך שנה על הכביש עם 40K על השעון

בקשר לגיר ממה שהבנתי הבעיות היו בעיקר בדור הראשון (גם לא בכולם) ולמי שהייתה בעיה החליפו את הגיר לגיר שונה (כמו בדור השני)

בחצי שנה האחרונה לא היה רגע אחד שהצטערתי שקניתי את האוטו

בטח שלא ביחס להנאה והכיף שהוא מביא לי

 

לפני הקליאו ספורט הייתה לי קליאו בי 1.6 שנת 2000 אוטמטית במשך שנה בערך וגם בה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות

 

האם זאת הייתה ה8 או ה 16 שסתומים?

 

כי אני יודע שה 8 שסתומים הייתה מאוד מאוד מאוד אמינה.

 

 

הייתה בכלל קליאו 1.6 16V בדור הקודם ?

לפי מה שאני יודע כאשר הגיע ה1.4 16V הם הפסיקו לשווק את ה1.6 8V.

 

ואז, כשיצאה הקליאו הנוכחית התחיל השיווק של ה1.6 16V.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתור מי שנוהג בקליאו ספורט כבר חצי שנה אני יכול לומר לך שלא היו לי בעיות מיוחדות פעם אחת האוטו התניע אבל לא חלק אז שינו לי את התוכנה במחשב ומאז כמה חודשים הכל בסדר

האוטו שלי הוא הדור השני אני יד שנייה היום האוטו בערך שנה על הכביש עם 40K על השעון

בקשר לגיר ממה שהבנתי הבעיות היו בעיקר בדור הראשון (גם לא בכולם) ולמי שהייתה בעיה החליפו את הגיר לגיר שונה (כמו בדור השני)

בחצי שנה האחרונה לא היה רגע אחד שהצטערתי שקניתי את האוטו

בטח שלא ביחס להנאה והכיף שהוא מביא לי

 

לפני הקליאו ספורט הייתה לי קליאו בי 1.6 שנת 2000 אוטמטית במשך שנה בערך וגם בה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות

 

האם זאת הייתה ה8 או ה 16 שסתומים?

 

כי אני יודע שה 8 שסתומים הייתה מאוד מאוד מאוד אמינה.

 

 

הייתה בכלל קליאו 1.6 16V בדור הקודם ?

לפי מה שאני יודע כאשר הגיע ה1.4 16V הם הפסיקו לשווק את ה1.6 8V.

 

ואז, כשיצאה הקליאו הנוכחית התחיל השיווק של ה1.6 16V.

 

בגלל זה שאלתי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתור מי שנוהג בקליאו ספורט כבר חצי שנה אני יכול לומר לך שלא היו לי בעיות מיוחדות פעם אחת האוטו התניע אבל לא חלק אז שינו לי את התוכנה במחשב ומאז כמה חודשים הכל בסדר

האוטו שלי הוא הדור השני אני יד שנייה היום האוטו בערך שנה על הכביש עם 40K על השעון

בקשר לגיר ממה שהבנתי הבעיות היו בעיקר בדור הראשון (גם לא בכולם) ולמי שהייתה בעיה החליפו את הגיר לגיר שונה (כמו בדור השני)

בחצי שנה האחרונה לא היה רגע אחד שהצטערתי שקניתי את האוטו

בטח שלא ביחס להנאה והכיף שהוא מביא לי

 

לפני הקליאו ספורט הייתה לי קליאו בי 1.6 שנת 2000 אוטמטית במשך שנה בערך וגם בה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות

 

האם זאת הייתה ה8 או ה 16 שסתומים?

 

כי אני יודע שה 8 שסתומים הייתה מאוד מאוד מאוד אמינה.

 

 

הייתה בכלל קליאו 1.6 16V בדור הקודם ?

לפי מה שאני יודע כאשר הגיע ה1.4 16V הם הפסיקו לשווק את ה1.6 8V.

 

ואז, כשיצאה הקליאו הנוכחית התחיל השיווק של ה1.6 16V.

 

בגלל זה שאלתי...

 

נו, ב2000 הייתה רק הצורה הקודמת, כלומר רק 8V, כלומר הייתה לו 8V...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לקליאו ספורט יש כמה מחלות נפוצות, שהבולטת ביותר בדור החדש היא נטיה

של חישן כרית אוויר להתנתק. החישן שנמצא מתחת לכיסא הנוסע מתנתק כנראה מאוד

בקלות, ולא עוזרת העובדה שמיקמו מגש אחסון מתחת לאותו כיסא... למדתי כבר לא

להשתמש במגש, אחרי שזחלתי על רצפת האוטו במטרה לחבר אותו אחרי שנדלק

אור אזהרה בפעם השניה. לא משהו רציני.

 

בדור ראשון היתה קיימת נטיה של תושבת הגיר להתפרק, מה שהצריך חיבור מחדש

(תיקון חד פעמי למיטב ידיעתי).

 

עוד בעיה שקיימת אצל הרבה אנשים היא דפיקות מכיוון הפרונט, בעת האצה על כביש רטוב.

הסיבה היא תושבת מנוע שלא מחוזקת היטב, מה שמסתבר כמחלה די נפוצה... גם טיפול

די פשוט.

 

אצלי גם נפחו את נשמתן שתי כריות בולמים אשר הוחלפו באחריות.

 

הבעיה הכי גדולה באוטו? יבואן ח-ר-א. יחס מזעזע ללקוחות, גם מצד היבואן וגם מצד

רשת המוסכים "המקצועית" שלו. בד"כ הם לא יסרבו להכיר באחריות ולהחליף חלקים,

גם אם הם יקרים - אבל צריך לדעת לנדנד, כי לעיתים קרובות אין להם את המקצועיות

הדרושה ע"מ לאבחן תקלה (עד היום יש לי ריב איתם על כיוון פרונט שאני טוען שחויבתי

עליו למרות שלא בוצע, כאשר ברור לכל שלא יתכן שהוא בוצע, כיוון שלאחר מספר ימים

הסתבר שיש חופש בבולמים תודות לכריות בולמים דפוקות).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו שהייתה לי הייתה 8 שסתומים

 

גם לי היה את הבעיה אם הכריות אוויר אבל זאת לא ממש בעיה (שאלה יהיו הצרות שלי)

 

והבעיה של היבואן קיימת כמובן וידוע את האמת שחל שיפור ביחס אבל יש להם עוד הרבה במה להשתפר וחייבים להיות איתם נודניקים רק ככה מקבלים שירות סביר (אפילו סביר מינוס)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 6502 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...