Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בקניית רכב חדש - פוקוס / קורולה / מאזדה 3 / מגאן [כותרת ערוכה שמלמדת על התוכן]


bentata
שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרבה תלוי בבעלים עצמם.

 

כשלנו הייתה את המגאן מהליסינג (ב"אויס") אבא שלי היה לוקח אותה בעצמו שמוסך רנו מורשה שגם היינו מטפלים אצלו במכוניות שהיו לנו לפני, שלא היו מליסינג.

שם הכירו את אבא שלי ולא חיפפו לו בתיקונים, שם השתמשו בחלקים מקוריים.

אז אם לאנשים היה באמת אכפת, אז הם היו מטפילם ברכב בעצמם, פשוט ע"ח הליסינג.

לפחות בחברות שזה אפשרי.

אבל הרבה יותר נוח להרים טלפון לחברת ליסינג הם באים לוקחים את הרכב, מחזירים את הרכב ואתה לא צריך לדאוג לכלום.

אני לא יכול להאשים אותם, רוב האנשים רואים ביקור במוסך בתור חויה שעדיף לוותר עליה (גם זה בד"כ בצדק) ויש להם את האופציה.

מה גם שרוב האנשים לא מודעים, לא מבינים ובטח ובטח לא מתעניינים.

הם באמת ישאלו רפידה מאיזה יצרן שמו להם? ואם יגידו להם שם "פירמה" אז זה יעזור להם במשהו בחיים?

הם אפילו לא טורחים לבדוק אוויר בצמיגים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר, לא בכל חברות ליסינג יש את הפריווילגיה הזו. כפי שכבר אמרתי בעבר, יש חברות שמוסיפות כסף ובמוסך משתמשים רק בחלפים מקוריים.גיא, אני לא אמשיך להתווכח אתך, כי לך היה ניסיון טוב עם חברת הליסינג (אני מבטיח לך שבחברות הגדולות זה ממש לא עובד ככה) ואני מכיר מוסך שכל יום עוברים בו לפחות 20 רכבי ליסינג (מוסך שאני עבדתי בו לפני שהוא הפך להיות מסחרה כמו היום). אני יודע טוב מאוד איך מטפלים ברכבים האלה. יש לי אפילו כתבה שאם אני אמצא אותה יותר מאוחר אני אעלה אותה. חברות הליסינג עושות את המינימום שבמינימום בשביל שהרכב ימשיך לתפקד ל-3 שנים (אני לא אתחיל לפרט לך את התופעות שאני ראיתי). אחרי ה-3 שנים הרכב עושה טיפול מקיף, פחחות פה ושם, מדביקים לו טופס בדיקה נוצץ ומוכרים אותו בכ-10% מתחת למחירון (נשמע לך סיפור מצוץ אבל זו המציאות). ד"א, המסמך שהעלו פה לפורום לפני שבוע בכתבה של בני ברק זה רק קצה הקרחון.

 

אין לי משהו נגד המגאן, מדובר ברכב מרווח מאוד ובטיחותי אבל בעייתי מאוד (ותסכים איתי שלהתקע 4 פעמים עם רכב שנת 2005/6 זה לא לעניין). להגיד שהמגאן זה לא רכב בעייתי זה פשוט להטעות את הבנאדם, לא תמצא מישהו אחד בחברות ליסינג שיגיד לך שהמגאן זה לא רכב בעייתי (ופה מדובר באנשים שמתעסקים עם מאות רכבים כל יום, ככה שחוות דעת של 2 אנשים מתגמדת לעומתם).

 

ומשהו קטן לסיום, מה שאני עשיתי עם הרכב שלי זה בעיה שלי ולא שלך. כן הייתי עושה פעם (לפני יותר משנתיים) הרבה שטויות, תראה לי מישהו שלא עשה שטויות אף פעם. זה היה כיף חבל על הזמן, חוויה לכל החיים, אבל אם תשים אותי בסיטואציה הזו היום, אני פשוט הייתי עושה פרסה וחוזר הבייתה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מוזר לשאול את אותם אנשים שלא מטפלים כמה הרכב אמין לא? נכון יש רכבים שמגיבים יותר טוב לחוסר טיפול, אבל אם הם לא מטפלים כראוי ברכבים, קצת מוזר לשאול אותם כמה הם אמינים.

 

לגבי חברות הליסינג, יש לי ניסיון איתם אני מכיר גם את הסיפורים הרעים מהעיתונות, ואני לא חושב שהתמונות של המאזדה 6 כג'יפ קצה הקרחון, אבל היא בהחלט חלק מזה (וגם אתה היית חלק מזה, אבל לא ניכנס לזה). יש לי ניסיון עם חברת ליסינג גדולה (ניו קופל מספיק גדולה בשבילך?) כאמור לא ה-כ-ל שחור, אבל גם לא הכל ורוד. בכל מקרה זה לא נושא הדיון, ואני גם בספק שנגיע להסכמה בעניין.

 

שים לב - לא טענתי שהמגאן היא שיא האמינות. אבל היא גם לא סופר בעייתית. כנראה שיש בעיה של רמה לא אחידה בייצור. ובכל מקרה, רוצה אמינות במקום הראשון? קח 3, קורולה וכו'

 

אכן מה שעשית עם הרכב זה בעיה שלך (אגב יש עוד הודעות בסגנון הנ"ל) לרגע לא טענתי שזה בעיה שלי.

 

הבעיה שלי היא שאמרת שרשמתי דברים שלא רשמתי, 11 כריות וכו' וכו'...

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדרוז היקר.

 

אם מישהו פה מטעה זה אתה.

להגדיר את המגאן כרכב בעייתי זאת בפירוש טעות.

גם להגדיר אותו כחף מתקלות גם היא טעות.

 

מה גם שאתה מצד אחד טוען שכל חברות הליסינג טוענות שהמגאן רכב בעייתי, אבל מצד שני אתה טוען שהן בכלל לא מטפלות ברכבים שלהן כראוי.

לא נראה לך שמשהו בתהליך החשיבה שלך כאן דפוק?

אם הן לא מטפלות ברכב כמו שצריך, הרי הגיוני שהוא יעשה בעיות.

לי במשפחה יש ניסיון רב עם מגאנים לדורותיהם, יש לי המון חברים שיש להם מגאן והיו להם מגאן הרבה שנים (כמעט כולם רכבי ליסינג).

פה ושם יש תקלות, אפילו היה אחד עם תקלות חוזרות ונשנות בגיר.

אבל בסופו של דבר כולם מעריכים את הרכב, חלקם אפילו קנו כאלה בתור רכב פרטי.

 

אז להגדיר אותו כבעייתי, עד רמת להציע לאדם להתרחק ממנו אפילו שהוא לא צריך לעמוד בהוצאות של תחזוקת הרכב, על אף כל מעלותיו החיוביות שאין אצל אף אחת ממתחרותיו זאת האמא של ההטעיות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר , ישנן תקלות שלא קשורות לטיפול ברכב , אלא בעיות שמופיעות בשלב מוקדם יחסית ומתוקנות במסגרת אחריות היצרן , כמו למשל חלונות נופלים או מנוע למגבים ו/או תקלות חשמל למיניהם.

אלו בעיות שבאופן יחסי בולטות יותר במגאן יחסית לשאר הדגמים בקבוצה.

למרות זאת זה לא אומר שכל מי שבחר/קנה אותו מתוסכל ומאוכזב, יש הרבה אנשים שמאוד מרוצים מהרכב.

 

דבר אחר:

אני יכול להעיד שבחברת הליסינג שאני עובד בה {אלדן} , הרכבים מטופלים במוסכים מורשים בלבד , ולא ראיתי מעולם את הטופס המדובר ההוא שמבקש לחסוך בעלות החלפת שמן בלמים או משהו בכיוון.

כל דיווח על בעיה בטיחותית נלקח בצורה רצינית , והרכב מושבת ומוחלף עד שהבעיה נפתרת.

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...